Haluaisin nyt jokaisen tätä hieman miettivät.
Mikä pitää sinut hänessä niin lujasti kiinni?
46
1094
Vastaukset
- En vain voi
En voi vastustaa häntä. Hänen ihana luonteensa
- mietintä alkakoon
Ottakaamme miettimisasento
- outoamuttatotta
Liian vaikea ihminen. Siksi kiinnostaa
- niin hyvä oli olla h
Hän osasi käsitellä mua oikein, kun hän sanoi jotain hassua joka sai mut kiihtymään nollasta sataan alle 5 sekunnin.. sitten hetken päästä häneltä tuli joo joo ja ruvettiin yhdessä nauramaan..
Ikävä sinua j mies- ehkäpä...
Kerro se jiille suoraan, saattaisi haluta kuulla.
- ikävöivä nainen
Koska tunteeni ovat niin vahvat häntä kohtaan eikä hän unohdu ajatuksistani millään.
- ikävöivä mies
Juuri tuon saman olisin voinut kirjoittaa itsekin, ajatuksissa ei muuta olekkaan kuin hän
- yks akka
Selittämätön, voimakas tunne. Hellyys sydämessäni.
- Addicted to you
Mä itse mietin tätä todella. Mikä nyt on? Täysin epärealistista edes ajatella häntä. Tää juttu on niin sovittu päättyneeksi, mutta silti hän nousee mieleeni koko ajan. En pysty edes musiikkia kuuntelemaan, jottei joku biisi tai aika monetkin muistuta hänestä. Tosin meidän "juttuun" liittyykin niin moni biisi ja se on täysin hänen syy :P
Ärsyttää!- ilman musiikkia
Miksi epärealistista, onko teillä kauankin jatkunut suhde?
- Addicted to you
ilman musiikkia kirjoitti:
Miksi epärealistista, onko teillä kauankin jatkunut suhde?
Oli semmonen puolen vuoden "juttu", en nyt halua avata enempää enkä käyttää sanaa suhde. Hän oli kovin romanttinen, joten siksi musiikki ja varsinkin kaikki hänen minulle linkittämät biisit nostavat hänet ajatuksiini, ja tuovat niitä samoja tunteita esiin, joita silloin koin. On epärealistista ajatella häntä mitenkään, koska tuntuu että koko juttumme on menettänyt kaiken sen, mitä sen kuvittelin ensin olevan.
- Uni ja satu
Addicted to you kirjoitti:
Oli semmonen puolen vuoden "juttu", en nyt halua avata enempää enkä käyttää sanaa suhde. Hän oli kovin romanttinen, joten siksi musiikki ja varsinkin kaikki hänen minulle linkittämät biisit nostavat hänet ajatuksiini, ja tuovat niitä samoja tunteita esiin, joita silloin koin. On epärealistista ajatella häntä mitenkään, koska tuntuu että koko juttumme on menettänyt kaiken sen, mitä sen kuvittelin ensin olevan.
Minulla oli puolen vuoden kestävä juttu ja kuuntelin hänen kanssaan paljon musiikkia, koska hän tykkäsi musiikista ja olen itse musikaalinen. Pidin häntä erittäin romanttisena ja itse koin olevani aika syvällinen. En osaa analysoida puolen vuoden tunnemyllerrystä sanoin, että tunnen tapahtumat kuvina, hetkinä, musiikkina, tuoksuina ym. Se oli voimakas kokemus. Huomasin ennen kuin tapasin hänet, että minulla oli suuri romantiikan kaipuu ja yhtäkkiä hän tuli elämääni. Mutta hän lähti myös nopeasti, kylmeni kuin kivi ja upeat romanttiset hetket soljuivat pois ja mietin, oliko kaikki sittenkin vain unta ja satua. Minun oli erittäin vaikea luopua niistä tunteista. Mutta sieltä tippuminen maan pinnalle oli jotain järkyttävää. Olin kuin maani myynyt ja pitkään masentunut.
- Addicted to you
Uni ja satu kirjoitti:
Minulla oli puolen vuoden kestävä juttu ja kuuntelin hänen kanssaan paljon musiikkia, koska hän tykkäsi musiikista ja olen itse musikaalinen. Pidin häntä erittäin romanttisena ja itse koin olevani aika syvällinen. En osaa analysoida puolen vuoden tunnemyllerrystä sanoin, että tunnen tapahtumat kuvina, hetkinä, musiikkina, tuoksuina ym. Se oli voimakas kokemus. Huomasin ennen kuin tapasin hänet, että minulla oli suuri romantiikan kaipuu ja yhtäkkiä hän tuli elämääni. Mutta hän lähti myös nopeasti, kylmeni kuin kivi ja upeat romanttiset hetket soljuivat pois ja mietin, oliko kaikki sittenkin vain unta ja satua. Minun oli erittäin vaikea luopua niistä tunteista. Mutta sieltä tippuminen maan pinnalle oli jotain järkyttävää. Olin kuin maani myynyt ja pitkään masentunut.
Hienosti kuvailtu, samoin koen itsekin, ja tuo luopuminen...niin se on ollut vaikeaa, hän ei sitä tiedäkään. En ole koskaan kokenut mitään vastaavaa, ja tämä puoli vuotta oli omassa kategoriassaan vahvinta mitä olen tuntenut. Ehkä kaikki perustui minun ja hänen välillään haaveeseen, jota ei ikinä onnistuttu toteuttamaan ja siksi minustakin tuntuu kuin olisin herännyt unesta karuun todellisuuteen. Aina kun annan ajatusteni karata, huomaan itsekkäästi haluavani kaiken takaisin ja enemmän, vaikka toisaalta koenkin hänen loukanneen minua lähtemällä elämästäni. Ymmärrän häntä kyllä.
- onduunarimiehiäkin
Uni ja satu kirjoitti:
Älyää ne naiset häipyä teidän muusikkojen elämästä kun ette tuon enempää pysty antamaan ettekä ihastuneista kiinni pitämään, ÄÄLIÖT!
- Uni ja satu
onduunarimiehiäkin kirjoitti:
Älyää ne naiset häipyä teidän muusikkojen elämästä kun ette tuon enempää pysty antamaan ettekä ihastuneista kiinni pitämään, ÄÄLIÖT!
Duunarimiehelle: Mikä vika muusikoissa tai musikaalisissa ihmisissä on? Musiikki on elämän suola.
- sininen enkeli
hänen halauksessaan oli voimaa ja tunnetta se antoi vahvuutta ja varmuutta - mikä ihana paikka se olikaan 8)
- M****
Hän on minun magneetin toinen puolisko.
- stuck
Hän on sellainen elvistelijä. Liimanäppi.
- ei enempi ei vähempi
Kiinni miehessä -
http://www.youtube.com/watch?v=RmVFG2tBLHA - kiinni on
kaksipuoleinen teippi
- IHANA
hänen luoteensa on horjumaton.oma itsensä jos pidän ei yritä olla joku muu .ymmärtää tavallista työläistä.
- Kärpäspaperi
Muistot, unelmat ja suurimmat tunteet.
- en osaa sanoa,
hän on vain hän..
- liimautunut
onko tuo pieni vihje että on liimautunut mieheen ,no kyllä se on totta ,niin vain siinä on käynyt jo kauan aikaa sitten .
- hyvä sidosliima
Ihailen häntä (en tarkoita vain fyysisesti), myös kunnioitusta on häntä kohtaan. Sitten se yhdistelmä kaverillisia tunteita ja fyysistä vetovoimaa...olen oikeastaan hämmentynyt...voiko sellaista olla. Rakastuin.
- muistot
Monen vuoden suhde ei hetkessä unohdu. Pitää käsitellä asioita ennen kuin voi jatkaa eteen päin. Loputtomasti ei voi jäädä roikkumaan kuitenkaan menneeseen.
- ei aina niinkään
En menis tuohon täysin yhtymään. Itsellä takana todella huono usean vuoden kestänyt suhde. Mulle tuli valtava helpotus, kun puoliso asteli ovesta ulos. En ole kaivannut häntä kuin pienen hetken.
- -kesäsade-
ei aina niinkään kirjoitti:
En menis tuohon täysin yhtymään. Itsellä takana todella huono usean vuoden kestänyt suhde. Mulle tuli valtava helpotus, kun puoliso asteli ovesta ulos. En ole kaivannut häntä kuin pienen hetken.
Jos kokee tai on kokenut suhteen huonoksi usean vuoden ajan, asioita on jo pitkälle käsitelty etukäteen ja voi tuntea tosiaan lähinnä helpotusta kun pääsee vapaaksi.
- Ei pidä kiinni
Semmosta.
- käsissä
Pieni ja hento ote
- puolikkaani
kuten tuo mieskin totesi: ollaan varmaan samasta puusta halkaistuja...
- mutta emme ole
Hän pysyy niin kiinni minussa nyt. Kerran leijuin yksin ja kaipasin toista. Jos hän olisi silloin kiinnittynyt minuun olisimme nyt yhtä.
- Ei ole muita
Ajatukset. Nytkin olen haaveissani hänen vierellään saman peiton alla. Joskus ajatukset on niin tiiviisti hänessä, että on vaikea edes sanoa toisen miehen nimeä ääneen,
- amicus meus
Koska hän on kuin toinen minä, mutta ei kuitenkaan.
- M*****
Hän on vain niin söpö ja maaginen nainen
- huhudf
Mun oma heikkous ja persoonallisuuden puuttuminen/ liian valju tarve ajatella vain itseä ja omaa persoonaani ja korostaa sitä
- luulen.
Jokin, rakkaus.
- .....
Ei sanat riitä kertomaan.
- rakastaa lujasti...
Rakkaus , tunne voimakas
- Siinä on ja pysyy,
ei ole tarvinnut pidellä kiinni, ihan hyvin on muutenkin pysynyt mielessä, taijossain vähän syvemmällä: mahalaukussa, selkärangassa ja juuri siinä ihon alla.
- ikiliimalla kii
Niin pysyy... vaikkei lähellä ole fyysisesti.
- omat tietoni
Ai Sadussa. Hän itsessään kaikinensa pitää hienoisilla valinnoilla, jopa asioilla mitkä ei häneen välttämättä edes liity. Viehättävyydellään, yhteisellä sekavalla historialla. Seksikkyydellä. Mantelisilmillään. Siinä ensi hätään
- tietystikin
Fyysisesti olen kiinni siinä joka on rinnallani. Psyykkisesti siinä jonka haluaisin olevan rinnallani.
- tai säteily
joku karisma
- nainen vaan
Minut pitää tässä naisessa kiinni näin tiukasti se, ettei hän päästä mua lähelleen, ei vastaa viesteihin eikä puheluihin! Jos hän sanoisi suoraan, että jätä rauhaan, silloin sen teen. Nyt vai kaipaan enemmän ja enemmän! AARRGGHH!! Ja muutenkin hän on ihana... Vähän ristiriitaista :)
- kaikki ne tunteet
joille en löydä edes sanoja
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Muovikassikartelli
Kauppaketjut ovat yhdessä sopineet muovikassin yksikköhinnaksi 59 senttiä. Milloin viranomaiset puuttuvat tähän kartell402226Aidon persun tunnistaa Marinin palvonnasta
Oli kyse sitten Halla-ahosta tai Putinista. Ensimmäisenä aidolle persulle tulee mieleen Marin.511802Hallintooikeus..
"Asemakaavapäätös pysyy voimassa.Poikkeamista ja rakentamista koskevat luvat hylättiin" kertoo Pyhäjärven Sanomat netti.1321727Olen rakastunut
varattuun joka ei eroa. Miten tunteista eroon? Tämä ei ole tavanomaista. On elämäni suuri rakkaus.1041356Teit yllättävän siirron
Olet tähän saakka ollut tietyllä tapaa varovainen. Voi kai sanoa, että olemme kunnioittaneet toistemme rajoja. Tiedän,541080Jos se joskus oli molemminpuolista
niin hyvin me molemmat onnistuttiin pitämään toinen epätietoisena.761018- 62949
Laita nyt se viesti
Tiedän että haluat tavata. Kirjoitat, pyyhit, kirjoitat... Lähetä se viesti 😗54847Kaipaatko nainen
Semmoista tosi hankalaa ja arkaa miestä? Pitäisitkö hänet aina omanasi jos saisit hänet? Miten huomioisit hänen herkkyyd102821Venäjä teki mahtavan iskun Kiovaan?
Miksi Ukraina ei kykene tekemään Moskovaan yhtä mahtavia iskuja.269812