Kertokaa jos on tietoa tai kokemuksia, vuosimalli 94-96, mitä kannattaa "varoa" ja mitä hyviä ominaisuuksia löytyy. Kestävyys jne. jne. Ostoaikeissa saksasta
sts seville northstar??
9
9273
Vastaukset
- H.L.
Kokemuksia -93:sta.
Mahtava peli on. Takaikkunan alakulmissa on kolo, johon jää helposti vettä. Se on potentiaalinen ruostumiskohta (ei välttämättä saksalaisessa).
Muuten kestävyydestä en osaa sanoa, kun omani ei tarvinnut muuta kuin huoltoa ja bensaa. Kaikkien ajojen keskikulutus oli kirjanpidon mukaan 11,1. Maantiellä pääsin parhaimmillaan noin 8 litraan.
Myydessä mittarissa oli yli 180 tkm. Luotettavampi se oli kuin Mersu vastaavassa iässä ja kilometreillä (kokemusta siitäkin).
Onnea autokaupoillesi.- turbobusa
Ostin STS:n uutena -96 ja oli paskin koskaan omistamani auto. Jos haluaa veltonkovaa alustaa ja kalliita korjauskustannuksia, suosittelen lämpimästi.Joku väitti ajaneensa pienimmillään 8l/100 km, varmaankin onnistuu hetkellisesti alamäessä. Käytännössä kaupungissa hörppää 20, maantiellä 12-15.Huonoin tietämäni lämmityslaite ja ajovalot.
- bibn
turbobusa kirjoitti:
Ostin STS:n uutena -96 ja oli paskin koskaan omistamani auto. Jos haluaa veltonkovaa alustaa ja kalliita korjauskustannuksia, suosittelen lämpimästi.Joku väitti ajaneensa pienimmillään 8l/100 km, varmaankin onnistuu hetkellisesti alamäessä. Käytännössä kaupungissa hörppää 20, maantiellä 12-15.Huonoin tietämäni lämmityslaite ja ajovalot.
Pitää olla todella tyhmäm jos ostaa Cadillac:n uutena ilman koeajoa. Koeajo olisi paljastanut auton luonteen, samalla olisi kulutuskin tullut tietoon jo ajotietokoneellakin.
Ihmettelen myöskin harmittelua kulutuksen suhteen. Kiihtyvyyden ja nopeuden lisäksi kaasupolkimen asennot vaikuttavat myös kulutukseen. Jos haluaa päästä pienellä kulutuksella...plä plä plä.
Luulempa, että kyseessä on henkilö, joka näkee USA-autoja vain amerikkalaisissa elokuvissa.
S O R R Y - turboZZR1100
turbobusa kirjoitti:
Ostin STS:n uutena -96 ja oli paskin koskaan omistamani auto. Jos haluaa veltonkovaa alustaa ja kalliita korjauskustannuksia, suosittelen lämpimästi.Joku väitti ajaneensa pienimmillään 8l/100 km, varmaankin onnistuu hetkellisesti alamäessä. Käytännössä kaupungissa hörppää 20, maantiellä 12-15.Huonoin tietämäni lämmityslaite ja ajovalot.
Oletpa vain ostanu kalliin auton.. Tosipuheessa amerikkalaiset hankilöautot kulkevat ihmeen vähällä bensalla kokoonsa ja painoonsa nähden, kokemusta on monesta merkistä. Jenkki osaa tehdä automaattilaatikon joka kulkee pintakaasulla. Kun muut painaa tuskassa kaasua, jenkkiröhnöttimen kuski polkee jarrua. En tiiä mistä esim pyöränlaakerit on tehty, niissä ei tunnu olevan kitkaa lainkaan..
- STS98
turboZZR1100 kirjoitti:
Oletpa vain ostanu kalliin auton.. Tosipuheessa amerikkalaiset hankilöautot kulkevat ihmeen vähällä bensalla kokoonsa ja painoonsa nähden, kokemusta on monesta merkistä. Jenkki osaa tehdä automaattilaatikon joka kulkee pintakaasulla. Kun muut painaa tuskassa kaasua, jenkkiröhnöttimen kuski polkee jarrua. En tiiä mistä esim pyöränlaakerit on tehty, niissä ei tunnu olevan kitkaa lainkaan..
Hyvä kommentti. Olen kyllä lähes varma, että sellainen joka ostaa Seville STS:n uutena, ei täällä palstoilla roiku kirjoittelemassa. Kaiken lisäksi tuo turbousan väite Sevillen lämmityksestä on täyttä potaskaa. Jenkkiautojen tapaan Seville on lämmin auto. Bensa sille kyllä maistuu, jos kaasujalka on raskas.
- turbobusa
turboZZR1100 kirjoitti:
Oletpa vain ostanu kalliin auton.. Tosipuheessa amerikkalaiset hankilöautot kulkevat ihmeen vähällä bensalla kokoonsa ja painoonsa nähden, kokemusta on monesta merkistä. Jenkki osaa tehdä automaattilaatikon joka kulkee pintakaasulla. Kun muut painaa tuskassa kaasua, jenkkiröhnöttimen kuski polkee jarrua. En tiiä mistä esim pyöränlaakerit on tehty, niissä ei tunnu olevan kitkaa lainkaan..
Höpöhöpöjä kaikille korvantaukset vihreinä paapattaville jenkkifaneille. Näitäkin palstoja on välillä kiva kauda tsekkaamassa.
Ostin auton, vm. -95 uutena ja omistin sen 2002 loppuvuoteen asti. Veroton hinta oli 188 tmk. Siis ei kallis.Kottero, JTK-2 on nykyään Tampereella erään jenkkifanin omistuksessa.
Kaikki murheeni kyseisestä härvelistä olen kirjoittanut Tuulilasin lukijan palstalle. Eikun sieltä koluamaan. On ihan turha lässyttää joutavia, jos ei ole omakohtaisia kokemuksia, vaan pelkkiä märkiä autohaaveunia.Ostakaa vaan käkkylöitä, niin siinä se totuus tulee ilmi. - Ponssepoika
turbobusa kirjoitti:
Höpöhöpöjä kaikille korvantaukset vihreinä paapattaville jenkkifaneille. Näitäkin palstoja on välillä kiva kauda tsekkaamassa.
Ostin auton, vm. -95 uutena ja omistin sen 2002 loppuvuoteen asti. Veroton hinta oli 188 tmk. Siis ei kallis.Kottero, JTK-2 on nykyään Tampereella erään jenkkifanin omistuksessa.
Kaikki murheeni kyseisestä härvelistä olen kirjoittanut Tuulilasin lukijan palstalle. Eikun sieltä koluamaan. On ihan turha lässyttää joutavia, jos ei ole omakohtaisia kokemuksia, vaan pelkkiä märkiä autohaaveunia.Ostakaa vaan käkkylöitä, niin siinä se totuus tulee ilmi.Kyseisen kulkimen hinta on suomessa ollut v-95 619.397 mk. Eli Todellinen asianharrastaja olet ollut kun auton olet laittanut. Ole onnellinen...
- Hii HOO
turbobusa kirjoitti:
Höpöhöpöjä kaikille korvantaukset vihreinä paapattaville jenkkifaneille. Näitäkin palstoja on välillä kiva kauda tsekkaamassa.
Ostin auton, vm. -95 uutena ja omistin sen 2002 loppuvuoteen asti. Veroton hinta oli 188 tmk. Siis ei kallis.Kottero, JTK-2 on nykyään Tampereella erään jenkkifanin omistuksessa.
Kaikki murheeni kyseisestä härvelistä olen kirjoittanut Tuulilasin lukijan palstalle. Eikun sieltä koluamaan. On ihan turha lässyttää joutavia, jos ei ole omakohtaisia kokemuksia, vaan pelkkiä märkiä autohaaveunia.Ostakaa vaan käkkylöitä, niin siinä se totuus tulee ilmi.Siehän kumma sälli oot.. ostat auton vuonna -95, koet sen täysin paskaksi, ajat sillä vuoteen 2002 ja sitten tulet tänne nettiin haukkumaan sitä autoa.. hahahhaa. voi helvetti mitä kateellisia peeloja täällä on aina :(
Kaverilla on -95 sts cadillac, ajettuna 196tkm tällä hetkellä, laatikosta mennyt joku tunnistin anturi, maksoi uutena n.250eur ja jarruputket oli ruostunut puhki melkein heti ostoksen jälkeen, mutta muuten auto on toiminut kuin kello.
Sellainen auto pitää käydä itse koeajamassa ja sitten miettiä rauhassa mitä autolta haluaa. Täällä olevii kirjoituksii ei kannata ottaa aina ihan todesta, kuten ton yhden peelon itkuja ;)
- STS -98
Itselläni oli lyhyt kokemus -97(ed korimalli). Kannattaa tarkistaa vikakoodit. Automaatti-iskarit ovat huippukalliita, eli tutkittava kunto. Joissakin yksilöissä ollut runsasta öljynkulutusta(ei omistamissani). Tyylikäs auto. Öljyjä joutuu vaihtamaan nykyautoihin verrattuna huomattavasti useammin. Auto onneksi ilmoittaa milloin. Erittäin mukava matka-auto, etuveto tekee ajamisen talvella vakaaksi.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sä et pääse yli, mä en pääse yli
Jäädäänkö kuinka pitkäksi aikaa kärvistelemään omissa kuplissa näihin tunteisiin vai aletaanko puskemaan jo tätä läpi. V1281488- 371401
- 671215
Hei sinä nainen
Haluan olla rehellinen – olet hämmentänyt minua todella paljon. En ota sinusta mitään selvää, ja ehkä juuri siksi huomaa541149- 69994
Mitäs te venäjän puolustajat tekisitte, jos venäjä todella hyökkäisi tänne?
Tää on se mielenkiintoinen kysymys. Tehän olette lähinnä vasemmistolaisia, eikä armeijaa ole käyty, eikä rintamalle mi255961Kelan perkeleellinen käytäntö
Kun äiti joutuu hakemaan Kelalta tukia vähien tulojen tähden, niin aina otetaan huomioon lapsen tilillä olevat rahat. Ei195948- 73911
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask napauttavat - Tällaisten ihmisten ei kannata muuttaa Italiaan: "Ei..."
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask toteuttivat oman unelmansa Italiassa. He ostivat kakkoskodin Italian Pugliasta. Lue lisää16830Miksi kaikki jauhaa KAJ:sta
Se bastulauluhan on todella huono, vanhanaikainen ja oikea junttilaulu. Oikein ällöttää, kun idiootit hehkuttaa sitä ps106818