Olen tässä pohtinut Alexander Stubbin koulukiusaaja-taustaa. Miettinyt, että lieneekö ollut pääjehu vai perässävedettävä lähinnä sivustaseuraaja. Tietääkö joku enemmän? Itse haluaisin ainakin tietää, koska minusta tuolla päättäjinä on usein kiusaaja-tyyppejä ja kyynärpäätaktiikan osaajia.
Mitä mieltä Stubbin kiusaamistaustasta?
15
1076
Vastaukset
- sdfsdfsdfsdfsd
Vaikea uskoa että noin avoin ja esille tuleva ihminen on ollut kiusattu, ehkä muutama haukkumasana korkeintaan.
- ap.
Tarkoitin että on ollut juttuja, että Alex olisi ollut koulukiusaaja itse.
- justnäin
Oman kokemuksen mukaan ton tyyppiset ihmiset on just niitä koulukiusaajia ja sitten
"enhän mä mitään tarkottanu" selityksin. Mutta tää on vain mun kokemuksella.... - mistä nuo sikiää
Stubb on just olemukseltaan sen oloinen, että voi vaan kuvitella sen äksyilemässä ja ilkeilemässä toisille.
Vastenmielinen tyyppi. Eikä muutenkaan tajua mistään mitään, pyörittelee mantramaisesti vain omaa agendaansa vain oman olemattoman agendansa tähden.- fantastista
Stubbi ajaa nwo agendaa.
- Invisible boy
Käänsi ainakin rivakasti takkia Lordin euroviisuvoiton myötä. Ennen viisuja lyttäsi kyseisen pumpun ja puhui jotain Suomen nolaamisesta, mutta viisujen jälkeen hihkuttiin jo hallelujaa suu virneessä ja hehkutettiin Lordia.
- ja juuri sixi
Suurin osa päättäjistä ovat olleet kiusaajia ja juuri sen takia ei kiusaaminen ikinä lopu
- Joo,
Joskus vuonna 2008 taisi tosiaan olla joku juttu lehdessä, jossa kerrottiin että Stubb olisi kiusannut kouluaikoinaan jotain näkövammaista henkilöä.
- 98765
http://www.hs.fi/nyt/artikkeli/Kolme asiaa - Nyt-liitteen kirjoitus Alexander Stubbista/1135245791245
Tuossa jutussa mainitaan, että Stubb on ollut kiusaaja - faffafa
En yhtään ihmettelisi, vaikka olisikin ollut kiusaaja. Oikein henkii sellaista olemusta, samantyyppinen mitä itsekin muistan koulukiusaajien olleen kouluaikoina. Sellaisethan ne pitkälle pääsevät kun osaavat puhua ja tuoda itseään esille.
- Yksinäinen harakka
Ei järin tuon henkilön taustojen yms. seuraaminen ole minua kiinnostanut, mutta jollain lailla en ole koskaan hänestä pitänyt ja vaikuttaa aika minäkeskeiseltä kaverilta. Eipä oikeastaan tuolla olemuksellaan yllättänyt.
- odottelemme
Olen kuullut juttua tyypillisestä kultalusikka suussa syntyneestä lellikakarasta. Kyseessä huonokäytöksinen heikko oppilas, jolle isi osti opiskelupaikan amerikkalaisesta oppilaitoksesta. Nämä ovat siis toisen käden tietoja, mutta toisaalta missään en ole nähnyt juttuja AS:n sankarillisista teinivuosista. Jossain vaiheessa totuus aina tulee esiin.
- MrJuha82
Itseasiassa aika tyhmä tää Stubb, vaikka korkeakoulutettu lapsellinen kultalusikka suussa syntynyt oikeistojuppi.
Toki osaa olla avoin ja sosiaalinen, mut älykkyys ei oo kyllä miehen valttia.
Tyhmimmät kiusaajatyypit pääsee valtaan.
Oikeaa apinatarha toi eduskunta, jossa kaikki kiusaa toisiaan. - nostajaylös
Nostan ketjun ylös, kun henkilö on kerta pääministerimme.
- A. Stupido
Oma ego paras ego.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Eutanasia - miksi eläimelle sallitaan armokuolema, mutta ihmiselle ei?
Olen pitkään ihmetellyt yhtä asiaa Suomessa. Kun koira kärsii parantumattomasta sairaudesta ja kovista kivuista, eläinlä3811709Sanna Marin vetänyt leukoja 11 kertaa
Tästähän oli joskus polemiikkia, kun muistaakseni lupasi kymmenen tai jotain vedellä. No nyt niin on, ainakin omien san334639Sosiaalidemokratia romahtanut kautta maailman
nuoret eivät enää kannata järjetöntä aatetta, joten demarien täytyy hakea kannattajia mamuista. Ruotsin sos.demit jo kie2512817Miksi Seta ja Sofia Virta ei vaadi muslimeita kunnioittamaan priden-arvoja?
Kuten tiedetään niin islam ei hyväksy sitä mitä pride edustaa. Seta-pomo Mikkonen nosti hirveän äläkän kun yksi tepsin1442574- 1071633
Farmi Suomi: Kokeeko Frederik, 81, saman kohtalon kuin ikämies Danny?
Danny, musiikkineuvos Ilkka Lipsanen, nähtiin mukana Farmi Suomi -realityssä v. 2024. Danny teki yllätysratkaisun ja tuo14104140 vuotta töitä paiskinut ja 3 vuotta työttömänä mamuna Suomessa, sama eläke
Jokin mättää. Eläkettä ei pidä maksaa lainkaan mamuille jos työhistoriaa ei ole vähintään 10 vuotta takana.207822- 82820
En luota sinuun
en edelleenkään yhtään tiedä oletko lintu vai kala vai kalavale. Ja ilmeisesti haluat pitää sen niin, syitä voi vain arv60728- 10718