Tyylikäs ihminen ei ota tatuointia

1+17

.

44

457

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ihomaalit hyi

Näin on.

• miel.pide

Kyl ajattelin silti ottaa tatskan lähiaikoina. Sekin kuvastaa vain omaa
      habitusta, on sitten tyylikäs tai ei enivei !

• eniwei enihauhau

Whore tag lie olla pittää. Siitä vaan, kiva katella tuuppiessa.

• samaa mieltä

kanssasi.

• ....................

Kouluttamattomilla sellaisia on ja rumia vielä.

• ei riipu
        .................... kirjoitti:

Kouluttamattomilla sellaisia on ja rumia vielä.

koulutuksesta, on niitä korkeasti koulutetuillakin, suttuja vartalolla.

• ihmeväittelyä
        ei riipu kirjoitti:

koulutuksesta, on niitä korkeasti koulutetuillakin, suttuja vartalolla.

Sehän riippuu ihan alasta ja siitä millasissa ympyröissä pyörii. Tatuoinnit ei ole edes mitään kovin halpoja.

• Hölmö kysyy ...

en tajua miten ne tatuoinnit liityvät ikävään?

• jollain ap:n

ikävöimällä on suttuja nahassaan?

• raapustus

tyylikäs ihminen tekee tatuoinnit itse.

• onpa aihe valittaa

Ja humaani ihminen antaa kaikkien tatuointien kukkia vaan.

• olet luokaton

Tyylikäs ihminen ymmärtää ihmisten erilaisuuden ja ymmärtää sitä, että jokaisella on oikeus tehdä valintoja ja olla niinkuin itselleen, (ja rakkailleen: )), parhaaksi näkee.

Tyylikäs ei myöskään provosoi nimettömänä palstalla puskista huudellen:D

• mieluusti tyylitön

Ei tyylikkyys ole mikään juttu! Ihan jo laast season on! keksikää vaihteeks jotain uutta, jotain joka kestää aikaa eikä mene pois muodista!

Se musta ja ne graafiset jutut on vaan niin *** tylsiä!

Ja miks kopioida jonkun toisen tyyliä (siitähän se monella lähtee!)? ei ummarra.

Nämä tyylikääät osoittavat sivistymättömyytensä just sillä, et ovat ottaneet asiakseen kaikenlaisen oman hännän nostelun (toisten kustannuksella), ja halun / yrityksen painaa toisia alas. Miks ihmeessä? Huono iiteekö vaiko mitä!?

enää ei tod. ummarra! mikä tarve!?

ai niin, mindfulness pelastaa, onnea sille tielle ihmiset!

• kiinni ootte!
        mieluusti tyylitön kirjoitti:

Ei tyylikkyys ole mikään juttu! Ihan jo laast season on! keksikää vaihteeks jotain uutta, jotain joka kestää aikaa eikä mene pois muodista!

Se musta ja ne graafiset jutut on vaan niin *** tylsiä!

Ja miks kopioida jonkun toisen tyyliä (siitähän se monella lähtee!)? ei ummarra.

Nämä tyylikääät osoittavat sivistymättömyytensä just sillä, et ovat ottaneet asiakseen kaikenlaisen oman hännän nostelun (toisten kustannuksella), ja halun / yrityksen painaa toisia alas. Miks ihmeessä? Huono iiteekö vaiko mitä!?

enää ei tod. ummarra! mikä tarve!?

ai niin, mindfulness pelastaa, onnea sille tielle ihmiset!

miks poistitte sen toisen keskustelun? tuliko jälleen ilmi jotain arkaluontoista materiaalia?!

• suvaitsevaisuutta!
        kiinni ootte! kirjoitti:

miks poistitte sen toisen keskustelun? tuliko jälleen ilmi jotain arkaluontoista materiaalia?!

Mut "olet luokaton", totta puhut siinä, et suvaitsevainen ihminen ymmärtää ja suvaitsee erilaisuutta, ja antaa toisten ottaa tatskoja jos heitä huvittaa, vaikkeivat ne oliskaan ehkä kaikkein tyylikkäimpiä.

Siis ymmärtänet, ettei tyylikkyys ole kaikille tod. mikään juttu ja kriteeri, mitä pitää tavoitella.? Ja ei suvaitsevaisuudella ja tyylikkyydellä ole välttämättä mitään tekemistä toistensa kanssa.

Pientä analyysiä vielä: mielestäni tyylikkäät ovat usein hillittyjä tai ainakin vähintään harmonisia ihmisia. Itse omaan harmonisuutta, vaikka toisaalta ainakin nuorempana olen ollut hyvinkin räiskähtelevä luonne ajoittain. No, ehkä sitä iän mittaa jotenkin luonne "liudentuu". Ja räiskyvämmäthän tyypit ovat varmaan aina olleet enemmän värien perään kuin ne hillityt. Joten ihmisten luonteet kun on jo erilaisia, niin miten sitä nyt mitään jakoja alkaa tekemään millään tavalla.. mitä se hyvejää.. mikä on oleellista (ihmisyydessä ja elämässä noin ylipäätään, pysykäämme siinä!)

Ja tyylikäs käytös? Ettei vaan kellään tulis poikkipuolista sanaa ulos suustaan, tai ettei vaan kukaan aiheuttaisi toiselle sellaista oloa, että alkais vähän joku nyppimään - kieli keskelle suuta joka tilanteessa, tylsäksi kyl menis! vaikken tieten tahtoen haluakaan harmiks kelleen olla. Mut mielipiteet ja katsantokannat, niintä voi olla eri lähtöön eri ihmisillä eikä siinä mitään. rikkautensa, suolansa se kaikessa olla pitää!

Nuo tyylijutut helpolla pistän just siihen ihmisen imagonrakennusprojektiin (mikä tarve,pätemisenkö vaiko mikä sit kelläkin!), mikä sitte onkin jo vallan jo toinen juttu.. ei jaksa enää alkaa, hyvää yötä!

• ummartaako?!
        suvaitsevaisuutta! kirjoitti:

Mut "olet luokaton", totta puhut siinä, et suvaitsevainen ihminen ymmärtää ja suvaitsee erilaisuutta, ja antaa toisten ottaa tatskoja jos heitä huvittaa, vaikkeivat ne oliskaan ehkä kaikkein tyylikkäimpiä.

Siis ymmärtänet, ettei tyylikkyys ole kaikille tod. mikään juttu ja kriteeri, mitä pitää tavoitella.? Ja ei suvaitsevaisuudella ja tyylikkyydellä ole välttämättä mitään tekemistä toistensa kanssa.

Pientä analyysiä vielä: mielestäni tyylikkäät ovat usein hillittyjä tai ainakin vähintään harmonisia ihmisia. Itse omaan harmonisuutta, vaikka toisaalta ainakin nuorempana olen ollut hyvinkin räiskähtelevä luonne ajoittain. No, ehkä sitä iän mittaa jotenkin luonne "liudentuu". Ja räiskyvämmäthän tyypit ovat varmaan aina olleet enemmän värien perään kuin ne hillityt. Joten ihmisten luonteet kun on jo erilaisia, niin miten sitä nyt mitään jakoja alkaa tekemään millään tavalla.. mitä se hyvejää.. mikä on oleellista (ihmisyydessä ja elämässä noin ylipäätään, pysykäämme siinä!)

Ja tyylikäs käytös? Ettei vaan kellään tulis poikkipuolista sanaa ulos suustaan, tai ettei vaan kukaan aiheuttaisi toiselle sellaista oloa, että alkais vähän joku nyppimään - kieli keskelle suuta joka tilanteessa, tylsäksi kyl menis! vaikken tieten tahtoen haluakaan harmiks kelleen olla. Mut mielipiteet ja katsantokannat, niintä voi olla eri lähtöön eri ihmisillä eikä siinä mitään. rikkautensa, suolansa se kaikessa olla pitää!

Nuo tyylijutut helpolla pistän just siihen ihmisen imagonrakennusprojektiin (mikä tarve,pätemisenkö vaiko mikä sit kelläkin!), mikä sitte onkin jo vallan jo toinen juttu.. ei jaksa enää alkaa, hyvää yötä!

"Olet luokaton", sulle vielä eräs ajatuksenpoikanen.

"Tyylikäs ei myöskään provosoi nimettömänä palstalla puskista huudellen (:D)", toteat.

No, mitä muuta kuin nimettömänä puskasta huutelua on koko aloitus :" Tyylikäs ei ota tatuointia!" / Tai siitähänh se lähti se aiemman (nyt jo poistetun) aloitus tyyliin: "Voi miten alaluokkaista on ottaa tatuointeja!". Siis mikä pointti, tarve ap:llä!?

Ja toisaalta, joko me ennätimme oppia sen jalon kansalaistaidon, provosoinnin?! Mut senkin voi tehdä tyylikkäästi ;D, käyttipä sitten nimeä tai ei (ja eihän täällä kukaan käytä, joten tasois ollaan! Mun linjani palstakaverit varmaan alkaa tunnistaa jo ilmankin, ja niin teen mäkin teidän kohdalla -
        Ei muuta ku asiallisiin kekustelemisin, palataan!)

• sorge.
        ummartaako?! kirjoitti:

"Olet luokaton", sulle vielä eräs ajatuksenpoikanen.

"Tyylikäs ei myöskään provosoi nimettömänä palstalla puskista huudellen (:D)", toteat.

No, mitä muuta kuin nimettömänä puskasta huutelua on koko aloitus :" Tyylikäs ei ota tatuointia!" / Tai siitähänh se lähti se aiemman (nyt jo poistetun) aloitus tyyliin: "Voi miten alaluokkaista on ottaa tatuointeja!". Siis mikä pointti, tarve ap:llä!?

Ja toisaalta, joko me ennätimme oppia sen jalon kansalaistaidon, provosoinnin?! Mut senkin voi tehdä tyylikkäästi ;D, käyttipä sitten nimeä tai ei (ja eihän täällä kukaan käytä, joten tasois ollaan! Mun linjani palstakaverit varmaan alkaa tunnistaa jo ilmankin, ja niin teen mäkin teidän kohdalla -
        Ei muuta ku asiallisiin kekustelemisin, palataan!)

kannatan asiallista keskustelua, en ymmärrä miksi pitää ketään provoida tai ilkeillä, niinkuin jotkut täällä tekee.
        Jos on niin pahaolo itsensä kanssa niin purkaa sen sitten vaikka lenkkeilemällä, mutta muille ilkeily ei ole se oikea konsti.

ei vaan mahdu jakeluu.

• pullamössöäHalutaank
        sorge. kirjoitti:

kannatan asiallista keskustelua, en ymmärrä miksi pitää ketään provoida tai ilkeillä, niinkuin jotkut täällä tekee.
        Jos on niin pahaolo itsensä kanssa niin purkaa sen sitten vaikka lenkkeilemällä, mutta muille ilkeily ei ole se oikea konsti.

ei vaan mahdu jakeluu.

Ystäväiseni, ei provokaatiossa ole pahanolon purusta kyse.

Voiu olla esim. halu saada keskustelua aikaan, yksinkertaisesti. Sit vähän provoten testaa ihmisten huumoria ja sietokykyä, natsaako kemiat, ja saako vastapuolesta mitään ylipäätään irti.

Kemiathan ei aina kaikkien kans natsaa.. mut luulen et eniten hämminkiä ja hämmennystä tulee vaan siitä, jos kovin erilaiset arvomaailmat kohtaa - siinä ei aina yhteisymmärrystä synny. Silloin tuleekin kysymykseksi se, missä määrin osaa / pystyy / kykemaan tulemaan toista vastaa. Tai muutoin sovittelemaan tilannetta. Ja milloin on täysi oikeutus seisoa tukevasti sanojensa takana, antamatta piirunkaan verran periksi. Voi, niitä tilanteita on paljon! Jotku asiat vaan ovat yksinkertaisesti luovuttamattomia. Sieluaan ei saa myydä, eidä varsinkaan halvalla!

Ihmetyttää vaan jotku keskustelut, joita ylläpito toisinaan poistaa. Heil ilmeisesti halua ohjata keskusteluita TIETYILLE urille, ja jos joku niitä uria vähän heiluttelee - niin eikö siinä heillä kantti kestä?

Mielestäni pelkurimaista. Ja hyvä muistaa se, että mielipideasioista on turha kiistellä, jokaisella omansa. (Mut esim. ap alunperin oli laittanut tämän kysymyksen FAKTAN alle: eli "Vain rahvaat hankkivat tatuointeja". Eli provoapa juurikin tuollainen, mitäpä muuta! Halua provota ihmisiä aiheeseen kanssaan. Ja tollokinhan tajuaa, et mielipiteestähän tuossahan on ainoastaan kysymys. Erikseen tosiasioihin, mm. tutkittuun tietoon perustuvat asia / seikat, mistä on turha kiistellä. Ja jos se tulee vielä "arvovaltaiselta" taholta, siihen on turha pienen immeisen pistää vastaan, vaikka vähän "nyppisikin". Mutta muistakaamme; pieni kiukutuksen tunne on toisinaan ihan terveellistä (:D) - ei aina asiat voi mennä ihan just niinku itse haluaa.!:D liian helpoksi pullamössöksi elämä muutoin siinä tapaukses menis, mielipiteeni - (:D)

• tyylitellen..
        pullamössöäHalutaank kirjoitti:

Ystäväiseni, ei provokaatiossa ole pahanolon purusta kyse.

Voiu olla esim. halu saada keskustelua aikaan, yksinkertaisesti. Sit vähän provoten testaa ihmisten huumoria ja sietokykyä, natsaako kemiat, ja saako vastapuolesta mitään ylipäätään irti.

Kemiathan ei aina kaikkien kans natsaa.. mut luulen et eniten hämminkiä ja hämmennystä tulee vaan siitä, jos kovin erilaiset arvomaailmat kohtaa - siinä ei aina yhteisymmärrystä synny. Silloin tuleekin kysymykseksi se, missä määrin osaa / pystyy / kykemaan tulemaan toista vastaa. Tai muutoin sovittelemaan tilannetta. Ja milloin on täysi oikeutus seisoa tukevasti sanojensa takana, antamatta piirunkaan verran periksi. Voi, niitä tilanteita on paljon! Jotku asiat vaan ovat yksinkertaisesti luovuttamattomia. Sieluaan ei saa myydä, eidä varsinkaan halvalla!

Ihmetyttää vaan jotku keskustelut, joita ylläpito toisinaan poistaa. Heil ilmeisesti halua ohjata keskusteluita TIETYILLE urille, ja jos joku niitä uria vähän heiluttelee - niin eikö siinä heillä kantti kestä?

Mielestäni pelkurimaista. Ja hyvä muistaa se, että mielipideasioista on turha kiistellä, jokaisella omansa. (Mut esim. ap alunperin oli laittanut tämän kysymyksen FAKTAN alle: eli "Vain rahvaat hankkivat tatuointeja". Eli provoapa juurikin tuollainen, mitäpä muuta! Halua provota ihmisiä aiheeseen kanssaan. Ja tollokinhan tajuaa, et mielipiteestähän tuossahan on ainoastaan kysymys. Erikseen tosiasioihin, mm. tutkittuun tietoon perustuvat asia / seikat, mistä on turha kiistellä. Ja jos se tulee vielä "arvovaltaiselta" taholta, siihen on turha pienen immeisen pistää vastaan, vaikka vähän "nyppisikin". Mutta muistakaamme; pieni kiukutuksen tunne on toisinaan ihan terveellistä (:D) - ei aina asiat voi mennä ihan just niinku itse haluaa.!:D liian helpoksi pullamössöksi elämä muutoin siinä tapaukses menis, mielipiteeni - (:D)

Siis halutaanko sitä pullamössöä (tyylikkäästi) vaiko mitä?

• Cleanskinforever

Joku Ranskalainen muotialan huippu(en muista, kuka) kertoi omana näkemyksenään, että ihmisvartalo itsessään on sellainen taideteos, ettei sitä saisi pilata millään ylimääräisillä töherryksillä.

Jaan täysin tämän näkemyksen. Taidetta voin nostaa seinälle esim. taulujen muodossa ja poistaa ne sieltä, kun ne eivät enää silmääni miellytä.

Ihoani...Se on ollut siinä syntymästäni saakka ja sellaisena, puhtaana sen aion säilyttää viimeiseen hengenvetooni asti.

Minulla ei ole mitään tarvetta korostaa omaa itsellisyyttäni ihoonipiirretyillä kuvioilla.

En tuomitse tietenkään tatuointien kannattajia...jokaisella on oikeus omaan ihoonsa.

• agreed

Samaa mieltä.

Olenkin rehellisesti täysin tyylitön. Tatuoinnin lisäksi löytyy noita hirrrrrveitä lävistyksiä ja muutenkin näytän ihan white trash- ihmiseltä.

• tyylilyylit

Mautonta, mutta tyyliin sopivaa.

• aaaeevan sama

ihan sama, ottaa tai ei, ei ole mun asia neuvoa ja päättää kenenkään puolesta. Jokaisella on oma näkemys ja oma elämä ja jokainen sen itse parhaiten tietää mikä on se oma juttu.

• hyväntahtoisuutta!

Hillitythän (eli tyylikkäät?) ne ei vaan just niitä tatskoja ota. Kyllähän se kertoo jo ihmisestä, et jotain poweria eri tavalla mitä ilmeisimmin löytyy jos menee taskoja ottamaan. Eli on varmasti myös luonnekysymys, joten sallittakoon luonteensa kullekin.

En haluaisi parjata tyylikkäitä, mutta itselleni moni tyylikäs näyttäytyy juurinkin mitäänsanomattamana ja tylsän oloisena (pahimmassa tapauksessa massana, omassa "ylhäisessä" genressään kylläkin. Just sitä "ylhäisyyttä" vierastan). Voi heistä löytyä varmasti myös hyviä tyyppejä, mut he ei vaan veroa niin muhun olemuksellaan, kuin mahd. jotku toiset. Aika monet sitäpaitsi katsoo toisia "ylhäisesti" nenänvarttaan pitkin. Ja vaikkei mua katsoiskaan, niin joitakin toisia voi katsoa (ja katsookin, varsinkin "spurguja". Itse tuun kaiketi tekemään työtä "spurgujen" parissa - kutsumus. Ei siinä yleenkatsomiset auta. Ennemmin samaistan itseni heihin kuin eliittiin - vaik olenkin varmaan just jotain siltä janan keskiväliltä). Mut TUO on se oleelliinen..

Tatskatyypit voi hyvinkin olla niitä "rahvaita", mut mielestäni sekään ei oo oleellista. Monet on mutkattomia, lunkeja ja hyväntahtoisia tyyppejä, keitä tunnen (vaik koulukavereissa), joten se on se oleellinen. Eihän sellaisista ihmisistä voi olla pitämättä!

• perimmäinentarkoitus

Niin tatuoinnillahan pitäisi olla joku merkitys, eli joku asia elämässä mikä on tärkeä, eikä koristeiksi ottaa.

• 6+3

Makuasioita. Tyylikäs ihminen ei arvostele muita netissä. Laita aloittaja oma kuvas tähän, niin päästään muut oikein kunnolla ruotimaan sun tyylikkyyttä, jos arvostelusta tykkäät.

• ihminenihmiselle

ihminen jolla on empatiaa ei arvostele muita muuallakaan..

mun puolesta jokainen olkoon niin kuin itse tykkää, mutta muita satuttamatta ja loukkaamatta.

• enkeleitäToisillemm
        ihminenihmiselle kirjoitti:

ihminen jolla on empatiaa ei arvostele muita muuallakaan..

mun puolesta jokainen olkoon niin kuin itse tykkää, mutta muita satuttamatta ja loukkaamatta.

Totta toisaalta, mut ken leikkiin ryhtyy, se leikin kestäköön. Tänne palstoille tulo on ihan vapaaehtoista.

JOs on itse aloittanut toisten arvostelun noin ylipäätään (itse en alkujaan ole tod. ollut se aktiivinen osapuoli, mut jossain kohtaa se on mullakin tullut raja vastaan. Enpä tiedä toista, ketä olisi niin jokakantilta ruodittu ihan lähiten ulkonäön eri osa-alueilta - what ever ihmisestä sitten mitä ikinä löytyykään / löytääkään. Et raja voi tosiaan tulla jossain vastaan, ja pieni piikki voi takaisin singahtaa.. Älkäämme siis "kaivako itseltämme sitä verta nenästä". Fiksu ihminen osaa myös lopettaa ajoissa ja pyytää tarvittaessa anteeksi / tulla vastaan sovitellen ja yhteisymmärrystä tunnustellen.

Sitä on jokaisen hyvä miettiä, mikä loukkaa saati SATUTTAA toista. Mistä loukkantuu itse / mikä olisi just se heikoin kohta itsestä, mistä ei mielellään sietäis arvostelua. Ja että omaako juuri itse niin heikonlaisen luonteenlaadun, että juuri kun huomaa jonkun toisen sen heikoimman kohdan, niin just siihen sitten iskee.!!

Emmehän me mitään susia ole.

Olemme enkeleitä toisillemme (tästä lähtien), eikö niin?

• se pointti siis
        enkeleitäToisillemm kirjoitti:

Totta toisaalta, mut ken leikkiin ryhtyy, se leikin kestäköön. Tänne palstoille tulo on ihan vapaaehtoista.

JOs on itse aloittanut toisten arvostelun noin ylipäätään (itse en alkujaan ole tod. ollut se aktiivinen osapuoli, mut jossain kohtaa se on mullakin tullut raja vastaan. Enpä tiedä toista, ketä olisi niin jokakantilta ruodittu ihan lähiten ulkonäön eri osa-alueilta - what ever ihmisestä sitten mitä ikinä löytyykään / löytääkään. Et raja voi tosiaan tulla jossain vastaan, ja pieni piikki voi takaisin singahtaa.. Älkäämme siis "kaivako itseltämme sitä verta nenästä". Fiksu ihminen osaa myös lopettaa ajoissa ja pyytää tarvittaessa anteeksi / tulla vastaan sovitellen ja yhteisymmärrystä tunnustellen.

Sitä on jokaisen hyvä miettiä, mikä loukkaa saati SATUTTAA toista. Mistä loukkantuu itse / mikä olisi just se heikoin kohta itsestä, mistä ei mielellään sietäis arvostelua. Ja että omaako juuri itse niin heikonlaisen luonteenlaadun, että juuri kun huomaa jonkun toisen sen heikoimman kohdan, niin just siihen sitten iskee.!!

Näin siis vaikken tatskoja omaakaa.

Mut palstakaverit ymmärtänevät, mistä kysymys.

• Vaikea kommentoida
        enkeleitäToisillemm kirjoitti:

kun en tiedä kuka olet, mutta sitäkin on aina hyvä miettiä mihin tai kehen sitä pahaa oloaan purkaa. Täällä kun näkee sitäkin että sitä omaa pahaa oloa puretaan täysin vääriin kohteisiin.

• vailliNAINEN
        Vaikea kommentoida kirjoitti:

kun en tiedä kuka olet, mutta sitäkin on aina hyvä miettiä mihin tai kehen sitä pahaa oloaan purkaa. Täällä kun näkee sitäkin että sitä omaa pahaa oloa puretaan täysin vääriin kohteisiin.

Kysymys siis siitä, että aika paljono olen saanut tässä viimekuukausien saatossa *** niskaan, ja pitkälti aivan aiheetta. Kun joku /jotku kekssivät alkaa dissamaan jota kuta, meininki voi äytyä aivan älyttömäksi - jopa siinä määrin, et jopa perättömät puheet saavat siivet alleen, ja tulee pahaa jälkeä. Pahaa mieltä.

Miksi näin? Sen kun tietäisi. Maailma ei ole aina oikeudenmukainen paikka, kaikille. Vaikka kovasti haluan uskoa, että kaikella on tarkoituksensa. Ja tässä asiassa / tapauksessa koen, että jos minun on ollut jotain tarkoitus tässä oppia jotain elämästä, niin aivan yhtä lailla se opetus on, ellei jopa enemminkin myös opetukseksi muille.

Mitä toiselle saa tehdä, ja mitä ei.

Sitä ihminen kylvää, mitä niittää.

Paljon olen itseäni tutkistellut, terapiassakin. Mutta paljon on vielä matskua työn alla. Eiköhän musta tule vielä"ihminen", kun vaan muistetaan olla ihmisiä toisillemme. Ja kärsivällisyydellä suhtautua toistemme heikkouksiin / puutteisiin / vajavaisuuksiin.

• Idolini Minna!
        vailliNAINEN kirjoitti:

Kysymys siis siitä, että aika paljono olen saanut tässä viimekuukausien saatossa *** niskaan, ja pitkälti aivan aiheetta. Kun joku /jotku kekssivät alkaa dissamaan jota kuta, meininki voi äytyä aivan älyttömäksi - jopa siinä määrin, et jopa perättömät puheet saavat siivet alleen, ja tulee pahaa jälkeä. Pahaa mieltä.

Miksi näin? Sen kun tietäisi. Maailma ei ole aina oikeudenmukainen paikka, kaikille. Vaikka kovasti haluan uskoa, että kaikella on tarkoituksensa. Ja tässä asiassa / tapauksessa koen, että jos minun on ollut jotain tarkoitus tässä oppia jotain elämästä, niin aivan yhtä lailla se opetus on, ellei jopa enemminkin myös opetukseksi muille.

Mitä toiselle saa tehdä, ja mitä ei.

Sitä ihminen kylvää, mitä niittää.

Paljon olen itseäni tutkistellut, terapiassakin. Mutta paljon on vielä matskua työn alla. Eiköhän musta tule vielä"ihminen", kun vaan muistetaan olla ihmisiä toisillemme. Ja kärsivällisyydellä suhtautua toistemme heikkouksiin / puutteisiin / vajavaisuuksiin.

Ja vielä Canthia kylkeen:

"Elämä on taistelua, ihanaa taistelua,
        raukka se, joka kesken uupuu."

• Eli sä siis et
        Idolini Minna! kirjoitti:

Ja vielä Canthia kylkeen:

"Elämä on taistelua, ihanaa taistelua,
        raukka se, joka kesken uupuu."

tiedä kuka ja kuitenkin olet lähtenyt "jotakuta" vastaan taistelemaan? Mitä jos se sun taistelu on mennyt väärään kohteeseen?

• saanko?
        Eli sä siis et kirjoitti:

tiedä kuka ja kuitenkin olet lähtenyt "jotakuta" vastaan taistelemaan? Mitä jos se sun taistelu on mennyt väärään kohteeseen?

Ystäväiseni, tiedän mä.

Kaiken.

Ja tuokaan esittämäsi kysymys ei ole se olellinen. Mielestäni.

Mut jos sua (varmahan en voi olla, mut tahosta ei epäselvyyttä - ) olen tahtomattani ymmärtämättömyyttäni taitamattomuttani loukannut (ja tavalla jota en voi edes aavistakaan - ), ja oikein kovin, pyydän mitä nöyrimmiten anteeksi.

• Niin varmaan:DD

Naisilla tosi makeita tatskat vanhana:DDD

• Onks ne miehillä

sen kummempia iän lisääntyessä? Eivät, sillä samanlaisia ihomuutoksia miestekin iho kokee.

• joiellekin kyl sopii

Ilmankos en ole koskaan tahtonutkaan :D

• tyylitönkö

mikä vertaus tämä on????
      Tyylokäs tatuointi sopii tyylikkäälle myös. :)

• 909

hutsuilla on tatskoja.

• Tätä mieltä

Mielestäni pieni kaunis tatuointi on kuin koru. Se ei pilaa tyyliä. Silloin on tosin ajateltava tarkemmin mitä tatuointi esittää ja tuleeko myöhemmin kenties katumusta tatuoinnin aiheen kanssa. On aivan toinen asia jos tatuointeja on paljon, se ei ole koskaan tyylikästä.

• näillä mennään.

Mieluummin tatuoitu jäbä kuin sliipattu lima.

• Johan pomppasi

Tatuointi on kaunis ja persoonallinen, jos se on huolella valittu.

• mielipide..

Eikös se riipu pitkälti tyylistä ja ole enemmänkin sellainen imago kysymys kenelle se on osa tyyliä. Nykypäivänä, modernissa maailmassa.
      Toisille se sopii ja toisille vähemmän.

Kaikenlaista : D

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suomalainen tutkimus paljasti oudon asian vasemmistolaisista - he häpeävät itseään

Kyllä, asia on faktaa. Suomalainen tutkimus osoittaa, että vasemmistolaisina itseään pitävät kansalaiset häpeävät itseää
      Maailman menoa
      138
      3819
    2. Sosialismia Tampereella: Virallinen ilmiantolinja avautuu kaupungissa

Nyt siis mennään mansessa ihan justiinsa samaan malliin kuin entisessä Neuvostoliitossa, jossa saattoi ilmiantaa naapuri
      Maailman menoa
      336
      2954
    3. Tätä et nähnyt tv:ssä: Frederik paljastaa - Totuus "haisevasta jäynästä" pehtoorille Farmilla

Frederik veti ns. herneen nenään ja päätti kostaa pehtoorille. Mitäs mieltä olet Frederikin "aamutoimista"? Lue jutt
      Tv-sarjat
      8
      1855
    4. Ellen Jokikunnas paljastaa kyynelehtien Ralph-pojasta: "Apua..."

Ellen Jokikunnaksen ja hänen puolisonsa Jari Raskin perheestä ja taloprojektista Italiassa kertova Unelmia Italiassa -sa
      Suomalaiset julkkikset
      5
      1588
    5. Oho! Vappu Pimiä teki "röyhkeän" teon - Onko sopivaa paljastaa tämä MasterChef-sarjasta?

Vappu Pimiä on astunut MasterChef Suomi -keittiöön ja liittynyt ohjelman legendaariseen tuomaristoon Helena Puolakan ja
      Tv-sarjat
      4
      1069
    6. Mun kaikkialta häviäminen

Ei liity sinuun. Muista se. ❤️ Mua kiusataan enkä mä enää jaksa.
      Ikävä
      71
      914
    7. Kaste tulisi tehdä apostolisella tavalla Ap. t. 2:38 mukaan

Apostolit eivät kastaneet kolminaisuuden nimellä vaan Jeesuksen alkuperäisen käskyn mukaisesti: Ap. t. 2:38 Niin Pietar
      Kaste
      38
      854
    8. Onko teillä

minkä tyyppisiä seksifantasioita kaivattunne kanssa?
      Ikävä
      44
      764
    9. Inhottaa ajatus siitä

Miten monia olet pannut.
      Ikävä
      65
      731
    10. Kuhmossa rallit alkoi ennen aikojaan

Paettiin polliisia törkeästi? Se tuo rallikiima on näemmä saavuttanu paikalliset tommi mäkiset kiljupäissään auton rat
      Kuhmo
      22
      708
    Aihe