oon ny 2 päivän ajan valvonu kosk en saa unta sen takii ku aina just ku oon nukahtamas ni herään sekunnin jälkee siihe et oon lopettanu hengittämäst o.ö siis nykyää hengittämine on mulle tosi raskast ja liittyykö tähän se että oon ylipainone (172 cm ja 113 kg) ku mul ei oo koskaa enne ollu tällast ja oon painanu enemmänki enk kuorsaa enk mitää mut en vaa saa unta jos hengitän ku ain enne hengitys on tullu sillai itestää mut nykyää joudun oikeesti nukkuessa ihan eriksee oikee hengittää sillai en osaa selittää paremmi. mist tää vois johtuu pliis kertokaa kosk en uskalla ees nukkuu ku jos kuolen ku lopetan hengittämise D: oon siis 15v
mitä mulle tapahtuu oikeesti
enkestä
3
197
Vastaukset
- fjfdiff
vastatkaaaa
- U telen
Harrastatko mitään liikuntaa
Poltatko
Mitä teet yleensä päivänaikana
Miten koulu menee , onko jatsamisen kanssa ongelmia - djjfdidjf
U telen kirjoitti:
Harrastatko mitään liikuntaa
Poltatko
Mitä teet yleensä päivänaikana
Miten koulu menee , onko jatsamisen kanssa ongelmiaen harrasta mitää
en polta
nukun kokoaja paitsi koulus
paskasti kosk en käy kouluu ku en jaksa mennä sinne ni jään luokallekki sen takii ku en jaksa
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 888042
Yritystuet 10 mrd. vuodessa, eli yrittäjäriski valtiolla kuten kommunismissa
Pelkästään Viking Linen viinanhakuristeilyitä sponsoroidaan 20 miljoonalla eurolla vuosittain. Dieselin verotukikin on917998Sture Fjäder haluaa tuensaajien nimet julki
Kokoomuspoliitikko haluaa yli 800 euroa kuukaudessa tukia saavien nimet julki. Ehkä olisi syytä julkaista myös kuvat? h1726151- 115375
Luotathan siihen tunteeseen, joka välillämme on?
Uskothan myös, että se kestää tämän? Kaipaan sinua valtavasti. Vielä tehdään yhdessä tästä jotain ihmeellistä ja kaunist585158En saa sua mielestäni vaikka tekisin mitä
Mikä tähän auttaa.. ei mikään. Edes aika. Kaivan sut kohta vaikka kivenkolosta että saan kysyä haluatko sinäkin💛224231Onnettomuus
Hukkajärventiellä kolaroi lavetti ja henkilöauto. Uutista ei missään! Hys hys ollaanko hiljaa tästäkin?53980- 393850
- 373769
Ruotsalaistoimittaja: "Sanna Marinin saunominen saa minut häpeämään"
Sanna Marinin kirja saa täyslaidallisen ruotsalaislehti Expressenissä perjantaina julkaistussa kolumnissa.....voi itku..483620