Tiedän et väärä palsta, mut mua nyppii ku ihastuksella paksut nilkat. Ei naisellista. Voisko jotain tehdä? Leikkauksii?
ihastuksen paksut nilkat
30
340
Vastaukset
- No problem
Juu, lobotomia. Kas, ei haitta paksut nilkat enää......
- Anonyymi
Muakin vituttaa kattella paksupohkeisia naisia, eikö niille kertakaikkiaan mitään voi tehdä??
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Muakin vituttaa kattella paksupohkeisia naisia, eikö niille kertakaikkiaan mitään voi tehdä??
Käännä pää sivuun, ei ole pakko katsoa. Tai vielä parempi jos pysyt näköetäisyyden ulkopuolella. Mitä kauempana olet sen parempi.
- uutta ylle
Jospa laittais sut vaihtoon.
- o tempora o mores
Onnea siihen täydellisen, virheettömän ihmisen metsästykseen. Olisitko itse valmis samaan jos joku nainen tulisi ja sanoisi haluavansa räätälöidä sinut tietyn näköiseksi että kelpaa?
- pinnatonmies
Mulla on ollut yksi hoito jolla on ihan hirveän ruma sektioarpi. Meinasi tulla yrjöt kun näin sen. En mä enää voi sitä akkaa höylätä, inhottaa.
- yksinkertainen olet
Olet harvinaisen tyhmä ihminen, olen nainen, enkä omista kyseistä arpea, mutta oksettaa, että voi olla noin pinnallisia ja tyhmiä ihmisiä. Tuskin olet itsekään täydellinen, mene peilin eteen ja katso tarkkaan. Jos näin on, kiitä hyvää onneasi.
- Anonyymi
Sun on parempi olla ilman tyttöystävää. "Hoito" ja "höylätä" kertovat kaiken sinusta. Olet nolo tyyppi!
- rakkaus ratkaisee
voi sua -jos luulet itseäsi täydelliseksi...katso peiliin
- 6+1
Onkohan muutenkin sitten lihava? Voin kuvitella tuskasi. Katella nyt paksuja nilkkoja.
- liian ohuet nilkat
tämän on pakko olla provo.
- tää on samaa
luokkaa kuin se tatuointialoitus.
Mulla esimerkiksi ei ole vyötäröä ollenkaan ja lattapeba. Miehet käy kuumina, muut jutut korvaa pikkuviat. Ja kaunis olen. Kaikilla on vikoja. - luonne ja nilkat
Parhaalla naisystävälläni on paksut nilkat. Mahatava persoona. Kantaa itsensä kuin sotilas ryhti ylväänä. Aivan ihana ihminen. Tulta ja tappuraa, mutta oikeudenmukainen, luotettava ja älytön huumori. Liekö sitten johtuu niista sen paksuista nilkoista tuo huippu luonne, pittääpä seuraavan kerran kysyä ;)
Minulla taas on ohuet nilkat, mutta luonne kuin aran harmaan hiirulaisen..- hei älkää
provosoituko näistä. Jos jollain on pienet kädet, ohuet hiukset, isot kädet, pisamia, ei pisamia, paksut hiukset -MITÄ VÄLIÄ? Aloitus on provo.
- juu juu tiedetään
hei älkää kirjoitti:
provosoituko näistä. Jos jollain on pienet kädet, ohuet hiukset, isot kädet, pisamia, ei pisamia, paksut hiukset -MITÄ VÄLIÄ? Aloitus on provo.
Niin olikin, kunhan vain annoin palautetta
- Anonyymi
hei älkää kirjoitti:
Aloitus on provo, mutta mieleltään sairaan ihmisen tuotosta.
- Anonyymi
Tottakai laitoit väärälle palstalle kun haluat kiusata jotain paksunilkkaista.
Mikä siinä kiusaamisessa tuntuu niin hyvältä, selitä vähän? Kerro, kiinnostaa.- Anonyymi
Veikkaisin, ettei tämä paksunilkkainen ole lämmennyt tuolle miehelle ja jos elää oikein kovin omissa maailmoissaan, niin toki kuvittelee, että tällainen anonyymi purkaus ensinnäkin osuu kohteeseensa ja toisekseen koskettaa
- Anonyymi
Sulla on iso pää mtta hiiren aivot, eiks niin?
- Anonyymi
Mun ihastuksella, naisella, ei ole vyötäröä ollenkaan. On sellainen tasapaksu, vaikka ylipainoa ei ole kuin arviolta 5-6 kg. Todella häiritsevää.
- Anonyymi
Häiritsevää on myös lihaksikkaat naiset. Huh, näyttävät ihan miehiltä.
- Anonyymi
Elämäntaparikollisen pinnallisuus
- Anonyymi
Ihastukseni pienet tihrusilmät ja paksut possumaiset posket. Ei kaunis näky sekään.
- Anonyymi
Mä oon pipsapossu, jos en kelpaa niin fuck you!
Jos mä alkaisin kiinnittää huomiota sun puutteisiin, niin niiden listaamiseen ei yks A4 riittäis. Me voidaan valita, mihin huomio kiinnitetään ja niitä ominaisuuksia sitten löytyy...
Tuo sun kommentti oli sellainen rimanalitus, et jos sattuisit olee mun kaivattu, niin eipä tarviis enää kaivata.
Koko tää ketju on jonkin negiksen aloittama. Kannattaa irl olla tarkkana, ettei eksy tollasen matkaan!!!!
- pipsapossu -nainen
- Anonyymi
Voisiko sulle tehdä lobotomian jotta loppuu toi typerä arvostelu.
- Anonyymi
Mua inhottaa kattella miehen kaljamahaa, taidan heittää pihalle.
- Anonyymi
Leikkaus auttaa, leikkauta silmäs veks niin ei inhota, idiootti.
- Anonyymi
Jaa, vähä-älyinen ap taas vauhdissa, huoh!
- Anonyymi
V.tun täydelliset ihmiset, eikö sisin oo tärkeämpi. Haloo pässit🖕
- Anonyymi
No paksuvatsainen mies tai nainen ja tupakka suussa, siinä se !Ei kiitos milloinkaan!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Eutanasia?
Kertokaas omia mielipiteitä eutanasiaan liittyen. Onko mielestäsi oikein vai väärin ja miksi?712406Eutanasia - miksi eläimelle sallitaan armokuolema, mutta ihmiselle ei?
Olen pitkään ihmetellyt yhtä asiaa Suomessa. Kun koira kärsii parantumattomasta sairaudesta ja kovista kivuista, eläinlä411173Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal1755095Veli Sofia teki urosmehiläisen työn
Paljastaessaan kuinka TPS:ssä ei joukkuehenki toimi sooloilijoiden vuoksi, jonka takia koko seura ei pärjää kilpailussa293712Mitäs nyt sijoittajat?
Pörssit laskevat maailmalla Iranin sodan takia ja muutenkin ovat olleet Trumpin vallan alla epävarmat. Ainoa, mikä on no1963554Hjallis Harkimon, 72, Jasmine-rakas, 37, paljastaa suhteen alusta: "Vähän..."
Liikemies, kansanedustaja Hjallis Harkimo ja tuottaja-juontaja Jasmine Pajari ovat pariskunta. He asuvat yhdessä Sipooss473104Unisex-vessat
Ahdistaa. Miksi kaikki pitää tasapäistää tasa-arvon nimissä? Tasa-arvo on sitä, että kunnioitetaan sukupuolien erilaisu1082839Jäit kiinni siitä
että katselet minua. Käänsin pääni, minäkin etsin sinua, ja meidän katseemme kohtasivat. Eikä se haittaa - molemmat ky132368Sosiaalidemokratia romahtanut kautta maailman
nuoret eivät enää kannata järjetöntä aatetta, joten demarien täytyy hakea kannattajia mamuista. Ruotsin sos.demit jo kie412149Jutta Larm, 52, haluaa kumota tämän piintyneen ikämyytin
Oletko samaa mieltä? Jutta Larm on 52-vuotias ja tehnyt pitkän uran yrittäjänä. Hän haluaa kumota tämän piintyneen ikämy191955