Mikä siinä on niin pelottavaa, en tiedä. Olis pelottavaa jos siitä jotain tulisikin. Kun ei sellaista oltu suunniteltu. Mutta jos sitä vaan vaihtaa suuntaa ja antaa elämän viedä. Pakko uskaltaa. Tulen lähemmäs ja lopetan pakenemisen.
Pitää uskaltaa
22
510
Vastaukset
- Nyt ja aina
Kuulostaa hyvältä. Elämä kantaa.
- Koska tulet?
No ei sen väliä milloin, sillä rakastan yllätyksiä.
- naiselle menee
Jos lupaat niin, niin minä lupaan olla vastassa. Lähemmäs tulen, kun huomaan, että kestät sen. En halua tunkeilla, enkä säikyttää. Haluan vain, että molemmat tuntevat olonsa hyväksi.
Olet rakas.- En enää pakene
"naiselle menee" - omin sen nyt itselleni, jotta ikävä edes vähän hellittäisi. Kauniin herkästi kirjoitettua, varmasti osaat käsitellä seurassasi ollutta umpirakastunutta, arkaakin naista hänelle sopivalla tavalla.
Haluasin kysyä jotain tärkeää, huojentaa sisintäni, katsoa silmiisi, koskettaa kättäsi, kuunnella ja aistia ihmistäni, joka on muuttanut maailmani täydellisesti.
Pienin askelin kohti tulevaa. . . hänen kanssaan. - vituttaa suorastaan
En enää pakene kirjoitti:
"naiselle menee" - omin sen nyt itselleni, jotta ikävä edes vähän hellittäisi. Kauniin herkästi kirjoitettua, varmasti osaat käsitellä seurassasi ollutta umpirakastunutta, arkaakin naista hänelle sopivalla tavalla.
Haluasin kysyä jotain tärkeää, huojentaa sisintäni, katsoa silmiisi, koskettaa kättäsi, kuunnella ja aistia ihmistäni, joka on muuttanut maailmani täydellisesti.
Pienin askelin kohti tulevaa. . . hänen kanssaan.Kauniita sanoja, vailla päämäärää...vitsi miksi oon tullu kyyniseksi.
Oon jääpuikko. - pkläääh
vituttaa suorastaan kirjoitti:
Kauniita sanoja, vailla päämäärää...vitsi miksi oon tullu kyyniseksi.
Oon jääpuikko.Niinpä, tuossakin varmaan puhuu n -> n.
- naiselta miehelle
Haluaisin, että tulisit lähemmäs vaikka pelkäisit säikyttäväsi, kyllä sen kestäisin. Haluaisin niin paljon olla lähelläsi ja tutustua sinuun vielä paremmin. Vielä enemmän sulkeudun ja kärsin, jos huomaan sinussa välinpitämättömyyttä minua kohtaan. Se sattuu.
Rakkaudella sinua ajattelen.
- sinulla
vaikuttaa olevan sydän paikallaan - toivottavasti pikkuaskeleet johdattavat teidät toistenne luo, yhteiseen onneen
- Niin..pä
Voi kun on niin sulosesti kirjotettu.Itkuhan tässä tulee.Minäkin voisin rakastaa just tätä miestä.Nyyh..Kenelle lie omistettu
- punasilmä
Mulla meinasi tippua silmät päästä kun tää viesti liikutti niin paljon, itken ja itken ;(
- Sinä olet se
ikuinen itkupilli!
Kuvitteletko jonkun kiinnostuvan sinusta kun jatkuva märinä päällä? Tuskin kukaan hetkeä pitempään jaksaa ikuista itkunaamaa katsella. - punasilmä
Sinä olet se kirjoitti:
ikuinen itkupilli!
Kuvitteletko jonkun kiinnostuvan sinusta kun jatkuva märinä päällä? Tuskin kukaan hetkeä pitempään jaksaa ikuista itkunaamaa katsella.Voi vee :D nämä ovat just näitä ikuisia tunnistajia eivätkä kaupanpäälliseksi ymmärrä sarkasmia. Ota tuppi takamuksestasi hiertämästä niin helpottaa.
- sivustavaan
Onko aloittaja mies vai nainen?
- eibaukea
nainen, joka yritää avata avautua.
- einiinsivusta
eibaukea kirjoitti:
nainen, joka yritää avata avautua.
Hyvinhän tuo on jo auennu. Jos olisi mulle, olisin maailman onnellisin ihminen tällä hetkellä :) Onnea sulle ja kuuntele sydämen ääntäs! Kaikki sujuu hyvin :)
- miten on?
Menikö tää naiselta naiselle? En nyt saanut varmuutta...
- n->n
just näin se meni;)
- Siks varmaan
että haluaa pitkän vastausketjun.
- ajateltavaa
ap kirjoittaa hyvin osuvasti. Vaikka en vastaa n-n niin vastaan kuitenkin aloittajan kirjoitukseen.
Lopettaisin pakenemisen jos tietäisin mitä pakenen. - nainen minäkin
Meneekö mihin päin Suomea?
- miten hiljaa........
Lopettaisitkin pakenemisen ja päästäisit lähellesi!!!!!!!!
Vai uskotko todellakin, että olen oikeasti joku vit.n mulkv.sti !!!!!!!!!
Aika monia varmaankin pelottaa se tuleva, tai ehkä ainoostaan se kestääkö tämä juttu. Onko riittävän....jne....onhan noita. - Huokaus**
Voi kun minäkin saisin mun kaipaaman naisen itselleni...
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal1224760Veli Sofia teki urosmehiläisen työn
Paljastaessaan kuinka TPS:ssä ei joukkuehenki toimi sooloilijoiden vuoksi, jonka takia koko seura ei pärjää kilpailussa53392Mitäs nyt sijoittajat?
Pörssit laskevat maailmalla Iranin sodan takia ja muutenkin ovat olleet Trumpin vallan alla epävarmat. Ainoa, mikä on no1263190Hjallis Harkimon, 72, Jasmine-rakas, 37, paljastaa suhteen alusta: "Vähän..."
Liikemies, kansanedustaja Hjallis Harkimo ja tuottaja-juontaja Jasmine Pajari ovat pariskunta. He asuvat yhdessä Sipooss262637Unisex-vessat
Ahdistaa. Miksi kaikki pitää tasapäistää tasa-arvon nimissä? Tasa-arvo on sitä, että kunnioitetaan sukupuolien erilaisu732353Jutta Larm, 52, haluaa kumota tämän piintyneen ikämyytin
Oletko samaa mieltä? Jutta Larm on 52-vuotias ja tehnyt pitkän uran yrittäjänä. Hän haluaa kumota tämän piintyneen ikämy181779Henri Alen tilittää yllättäen Vappu Pimiän uudesta MasterChef -pestistä: "Vaikka hän ei..."
Vappu Pimiä on uusi MasterChef Suomi -tuomari. Hän liittyi uudella MasterChef Suomi -kaudella arvovaltaiseen tuomaristoo91394Vastuun ottaminen omasta hyvinvoinnista
Olen huomannut tuttavapiirissäni ihmisiä, joilla on mt-diagnooseja. Sen sijaan, että millekään asialle yritettäisiin teh1171255Minkä kouluarvosanan 4-10 annat Beck-leffoille?
Vähiin käy ennen kuin loppuu... Beck-elokuvia on tullut tv:stä jopa 2-3 viikossa. Nyt leffojen esitystiheys on muuttunut91233Jäit kiinni siitä
että katselet minua. Käänsin pääni, minäkin etsin sinua, ja meidän katseemme kohtasivat. Eikä se haittaa - molemmat ky41138