Siis todellakin Nokian oma selain ei toimi enää. Alkoi tökkimään jo viime syksynä ,mutta välillä toimi oikein. Ei lataa sivua , palkki etenee sen puoli senttiä ja jämähtää siihen . Jos jaksaa aikansa odottaa niin tulee ilmoitus " sivua ei voi ladata,tarkista verkkoyhteys". Nyt mennyt viikko ettei ole toiminut lainkaan.
Verkkoyhteydessä ei vikaa. Opera mini selain pelittää normaalisti , eli netti toimii hyvin sillä.
Missä vika ? Onkohan syy Nokian selainpäivityksissä vai missä ? Useamman kerran olen katkaissut virran kännykästä ja avannut uudelleen , mutta ei toimi.
No onpahan tuo Opera mini onneksi .
Nokia asha 311 ; nettiselain lakkasi toimimasta
12
309
Vastaukset
Vika voi olla itse selaimessa eli se on jotenkin korruptoitunut.
- qwrtyu
Mulla oli sama ongelma viikko sitten Asha 309 puhelimessa. Se johtui liittymän asetuksista.
- ihmettelijä
Ja mitenkähän tällainen tavallinen ihmettelijä fiksaa tällaisen asian ?
Ei pelaa Nokian selain vieläkään. Opera mini toimii.
Tehdasasetusten palautus puhelimen asetuksista. Se auttaa yleensä tällaisiin ongelmiin.
- ihmettelijä
Häviääkö tällöin päivitykset esim. Nokian selaimen päivitykset ja tilalle tulee se alkuperäinen Nokia selain , joka ei ole niin hyvä kuin päivitetty versio ? Entäs puhelinluettelo ? Ja mitä muuta ?
Järjestelmäpäivitykset eivät häviä. Sovellusten päivitykset voi hävitä.
Samoin myös puhelimen muistissa olevat omat tiedostot ja asennetut sovellukset.- Ärsyyntynyt
Heii, Ihmettelijä, mulla on omassa puhelimessa täsmälleen sama ongelma itelläni on asha 503. nyt menny 3 viikkoo ilman nettiä. Ootko saanu sen toimimaan? Jos oot niin miten? Kiitos jos vastaat!!
- ihmettelijä
Nokian selain ei toimi vieläkään. En ole yrittänyt tuota tehdasasetusten palautusta kun se ilmeisesti hävittää talletetut tiedot esim. puh.numerot. Samalla häviää kait myös se päivitetty versio Nokian selaimesta ja se pitäisi päivittää uudelleen . Mitenhän tuokin selaimen päivitys onnistuisi ? Nyt päivitykset ovat tulleet automaattisesti suoraan kännykkään , mutta tuleeko se selaimen päivitys taas itsestään automaattisesti jos tekee tuon tehdasasetusten palautuksen ?
Koska Opera Mini selain toimii niin en ole yksinkertaisesti viitsinyt alkaa värkkäämään , eikö sinulla ole tuota Operaa käytössä vai eikö sekään toimi ?
Nokia asha 311 puhelimeen tein selaimen uuden version latauksen netti lakkasi toimimasta sen jälkeen.Tehdasasetusten palautus ei auta asiassa mitääån.
- ihmettelijä
Tuota päivitysjuttua itsekin heti alkujaan epäilin syylliseksi...... Nokialta kommenttia tai jotain.........????
- pashat pois
Yrittäkää jo hankkiutua eroon niistä symbianeista ja ashoista. Niillä ei tee mitään kun niitä ei päivitetä ja sovelluksia ei ole paljoa. Hankkikaa lumiat niin johan alkaa pelittään tai vaikka sitten nokia x
- Nokia Asha 203
Käytän nettiä puhelimessa aika harvoin. Pari kolme kertaa nettiin yritettyäni muutaman viikon välein, havahduin siihen, että se ei varmaan enää toimi. Monta konstia koitettiin kahden ihmisen voimin kahden päivän ajan, mutta ratkaisua ei löytynyt. Tämä sitten tepsi:
Menin omaan Saunalahteen, josta pystyin tilaamaan puhelimeeni uudet palveluasetukset. Ne tulivat tekstiviestinä puhelimeen ja talletettiin siihen saman tien. Kun netti alkoi toimia, myös Nokian selain pyysi päivitystä ja nyt toimii taas!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma
Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.3073025Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala
Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka612353- 1212049
Israel euroviisujen 2.
Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is3492033Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?
Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois1271733Mun mielestäni on tosi loukkaavaa
Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra2121385- 671379
- 661337
- 681263
Rakas nainen ymmärsin
Että minun pitää pitää kiinni sinusta. Haluan, että sä olet onnellinen. Olet mulle se oikea ja mä sulle. Rakastan Sua yl781233