Nainen, miksi taas hajoilet?

Huolestunut mies

Neuvon sinua nyt olemaan hajoilematta. Yksi rakkaus ei voi suistaa naista tuolla tavalla raiteiltaan. Pää pystyyn nyt ja käyttäydytään aikuisella tavalla!

28

347

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ahhaahhaaa

Hyviä neuvoja, mutta olet väärässä :DDDDDD

• Huolestunut mies

Olen AINA oikeassa. Nih!

• Ahaahaa
        Huolestunut mies kirjoitti:

Olen AINA oikeassa. Nih!

Besserwisser, äkkiä pois.

• mitä???

en minä mihinkään hajoa

• 14+9

Miten hän sitten hajoilee? Miksi et auta häntä?

• Huolestunut mies

Nainen on monimutkainen olento. Auttamisestakaan ei tiedä, että helpottaako, vai pahentaako se tilannetta.

Auttaisin, JOS osaisin. No can do.

• 14+9

Nainen on monimutkainen olento. Auttamisestakaan ei tiedä, että helpottaako, vai pahentaako se tilannetta.

Jos tiedät hänen hajoilevan niin hän haluaa myös apuakin. Ihminen joka hajoilee itsekseen ei kaipaa muiden apua.

• Aaahaaaaa

Ei se ossoo, sillä on vaan se yksi uloke... katos kun meillä on ne kaksi ja aivot! :))))))))9

• Ketä sun huolenpito

koskee? Kerro, tai auta naista ongelmassa minkä sinä olet hänelle mielessäsi rakentanut.

• Kiitos.

Pää on pystyssä. Ja aikuisella tavalla meinaan käyttäytyä. Nyt ja jatkossa. Olen tämän hetken vielä tässä. Istumassa, ihmettelemässä. Minne katos vuodet, onnen päivät, surut, ilot, vihat, hellyydet, riidat, sovinnot, toivo, epätoivo...

Niillä ei tällä hetkellä ole merkitystä. On vain tämä. Totuuden hetki. Se on kirkas ja kaunis. Myös tuskallinen. Hajosin jo palasiksi. Kuusimetsän kainalossa, itseni kasasin. Ehjäksi tein rikkonaisen, eläväisen ja olevaisen. Tähän hetkeen sisältyy kaikki.

• rikkiolen

Olen niin rikki sun takia, rakastan sua niin paljon, että en tiedä mitä tekisin.
      Kaikki on sekaisin, haluan vain luoksesi. Jos haluat auttaa, niin pyydä mua kahden
      johonkin keskusteleen ja anna mun painautua sun syliis.

• pää paranee

EI NIIN EI VOI EI PITÄISI VOIDA. #%*}{ *#%#%

• melkein ehjä

Ei niin, rakkaus voi korjata jotain hajotettua.

• miksiköhän niin

Ja siinähän ei paljon neuvot auta jos on liian heikko ja hajoaa. Ei sitä voi itse päättää hajoaako vai ei.

• here we go again

Hei "pantera" / halusin sun kanssa / rakastan sua ym multinikki. Miksi provoilet taas miehenä?

• tutulta kuulostaa

Joku muukin huomannut siis tän jujun.

• Teisitkös sen

Mua ei kyllä yhtään lohduta se että sä olet täällä vitun palstoilla muka musta huolissas mutta muualla et lainkaan.Tämä ei ole oikeata huolta.

• Kuka hajoaa??

Kuka hajoilee, sinunko takia sellasta on tapahtunut? Etkö voi oikeassa elämässä huolehtia kyseisen naisen voinnista, kun se noin sua kiinnostaa?

• höh:(

:/
      No, ei voi mitään:(

• tiedät paljon

Neuvon sua halaamaan. Se auttaisi sua ja mua.

• totuuden toisella

Miehelle miksi et näyttäisi huoltasi livessä? Ei tuo vakuuta täällä edes heikimmillaan olevia naisia eikä edes minua.

• Kevät tuntuu

Tuntuu siltä, että toinen välittää minusta vain silloin, kun se hänelle sopii ja elän hänen tarpeidensa mukaan eli kun alkaa kovasti panettaa niin sitten on ikävä. En jaksa enää tätä pelkkää panokaverin roolia, vaikka hän väittää rakastavansa. Haluan mennä, tehdä, olla ja elää muutenkin yhdessä.

• 30+4

Tämän ikäisellä naisella on jo niin suuri tarve kunnolliselle parisuhteelle, että sen puute saa hajoilemaan kun on ollut jo pitkään yksin...

• hauskaamuidenkanssul

Että vielä kehtaat irvailla kun olet mua vuosikaudet rassannut ja härnännyt hulluuden partaalle. Nyt irvailet että miksi hajoot?

• hajosin jo

Olen pahoillani että olen liian heikko

• Viisas ukko

Naiset hajoileen itsestään silloin tällöin ei pidä ressata

• Elämässä tapahtuu odottamattomia asioita.... Ei pysty käskemälläkään olemaan hajoilemati aina joskus

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suomalainen tutkimus paljasti oudon asian vasemmistolaisista - he häpeävät itseään

Kyllä, asia on faktaa. Suomalainen tutkimus osoittaa, että vasemmistolaisina itseään pitävät kansalaiset häpeävät itseää
      Maailman menoa
      138
      3819
    2. Sosialismia Tampereella: Virallinen ilmiantolinja avautuu kaupungissa

Nyt siis mennään mansessa ihan justiinsa samaan malliin kuin entisessä Neuvostoliitossa, jossa saattoi ilmiantaa naapuri
      Maailman menoa
      336
      2954
    3. Tätä et nähnyt tv:ssä: Frederik paljastaa - Totuus "haisevasta jäynästä" pehtoorille Farmilla

Frederik veti ns. herneen nenään ja päätti kostaa pehtoorille. Mitäs mieltä olet Frederikin "aamutoimista"? Lue jutt
      Tv-sarjat
      8
      1855
    4. Ellen Jokikunnas paljastaa kyynelehtien Ralph-pojasta: "Apua..."

Ellen Jokikunnaksen ja hänen puolisonsa Jari Raskin perheestä ja taloprojektista Italiassa kertova Unelmia Italiassa -sa
      Suomalaiset julkkikset
      5
      1588
    5. Oho! Vappu Pimiä teki "röyhkeän" teon - Onko sopivaa paljastaa tämä MasterChef-sarjasta?

Vappu Pimiä on astunut MasterChef Suomi -keittiöön ja liittynyt ohjelman legendaariseen tuomaristoon Helena Puolakan ja
      Tv-sarjat
      4
      1069
    6. Mun kaikkialta häviäminen

Ei liity sinuun. Muista se. ❤️ Mua kiusataan enkä mä enää jaksa.
      Ikävä
      71
      924
    7. Kaste tulisi tehdä apostolisella tavalla Ap. t. 2:38 mukaan

Apostolit eivät kastaneet kolminaisuuden nimellä vaan Jeesuksen alkuperäisen käskyn mukaisesti: Ap. t. 2:38 Niin Pietar
      Kaste
      38
      854
    8. Onko teillä

minkä tyyppisiä seksifantasioita kaivattunne kanssa?
      Ikävä
      44
      764
    9. Inhottaa ajatus siitä

Miten monia olet pannut.
      Ikävä
      65
      731
    10. Kuhmossa rallit alkoi ennen aikojaan

Paettiin polliisia törkeästi? Se tuo rallikiima on näemmä saavuttanu paikalliset tommi mäkiset kiljupäissään auton rat
      Kuhmo
      22
      708
    Aihe