http://www.iltalehti.fi/viihde/2014031018110396_vi.shtml?utm_campaign=uutisboksi&utm_source=al
miten tyhmiä noi ämmät on, jokainen näkee heti keillä on oikeasti tässä meikkiä, Maralla on ihomaskia, suvi p. on täysin meikattu, sara sieppi täysin meikattu.... naurettavaa laittaa muka "ei yhtään meikkiä" kuva, vaikka totuus aivan toinen! jopa huulikiilto näkyy selkeästi osalla. jotku ovat sentään oikeasti ilman meikkiä kuten rakel, eini ym.
Mara, Suvi ym tässä MUKA ilman meikkiä!
13
671
Vastaukset
- Huh huh
Onpa hirveen näkönen tuo Martinan nenänalusta.
- Fem1n1st1
Pahoinpitelystä tulisi aina ilmoittaa viranomaisille. Siskopieni on turpiinsasaaneen näköinen mm turvoksissa olevan ylähuulensa perusteella. Vai onko hänellä jokin turvotusta aiheuttava sairaus?
- turbo
Fem1n1st1 kirjoitti:
Pahoinpitelystä tulisi aina ilmoittaa viranomaisille. Siskopieni on turpiinsasaaneen näköinen mm turvoksissa olevan ylähuulensa perusteella. Vai onko hänellä jokin turvotusta aiheuttava sairaus?
Näyttäs että turvotuksen myötä on kadonnut amorikaaren ja nenän välissä normaalisti oleva "räkäkouru". Yhtä tasaisen pulleaa massaa nenän ja ylähuulen välinen alue. Kuin laskiaispulla :D
- ei kaunis Martina
Martinalla ainakin meikkivoidetta kuvaa valaistu niin että näyttää "paremmalta", mutta ainahan tuo huijaa kaikessa mahdollisessa.Mara ei ole naturellia nähnytkään, aina on hiuspidennystä,silikonia,botoxia ym. Virkistävää oli nähdä nuo muutamat muut naiset rohkeasti ilman meikkiä luonnonkauniina.
- fefe3f3f3
Suvi pitkäsellä sinistä luomiväriä.
- treenaan huilulla
Olen naturellina suurimman osan aikaa. Siitäkin syystä, että treenaan tosi paljon. Juuri nyt suoritan rantapelastajatutkintoa, siellä ei meikkejä tarvita, sanoo yrittäjä ja tv-kasvo Martina Aitolehti
- JuupaJooJoo
Niin hyvällä iholla ei olekaan ongelma eikä mikään. Jotkut kun vielä ottaa pigmentointeja/ meikkitatuointeja/ tekoripset. Ei ole kovin ihmeellistä olla "naturel".
- Iines Ankka
Martinalla, Suvi Pitkäsellä ja Siepillä on aina ripsipidennykset. Maralla ja Suvilla vielä irtohiukset, huulitäytteet, botoksit, silarit ja tossa kuvassa muutenkin meikkiä. Siepillä sentään edes omat huulet? Olen nähnyt Martinan ilman meikkiä - näytti ihan 50-vuotiaalta kalpealta, persjalkaiselta haamulta. Tai ehkä hänellä silloinkin oli meikkiä ja ainakin ripset olivat feikit. Näytti sivusta ihan ankalta, kun huulet oli juuri täytetty. Koomisen ja surullisen näköistä, kun tällaiset itse kuvittelevat olevansa Angelina Jolieita. Miksi kukaan ei sano näille suoraan, että noi huulitäytteet tekevät heistä pellen näköisiä?!
- hyh hyh
Eini näyttää ihan kuuskymppiseltä transulta ilman meikkiä, meikkien kanskin oudon näköinen lurppasilmä.
- Yes sir
Eini on upea aikuinen nainen. Mietipäs sitä oletko sinä itse vastaavassa iässä yhtä edustuskelpoinen.
- ei voi kun uneksia..
Yes sir kirjoitti:
Eini on upea aikuinen nainen. Mietipäs sitä oletko sinä itse vastaavassa iässä yhtä edustuskelpoinen.
Yes! Sietämättömän kaunis Eini!
- plööh
tässä on ainakin sara oikeesti meikittä (tai niin meikittä kuin missi voi olla)
http://static.iltalehti.fi/viihde/sara_2gal2605in_503_vi.jpg - kaikki on feikkiä
Minäkin pikkuisen hihittelin noille kuville.. olisin itse kyllä halunnut syntyä luomet kauniin ruusunpunaisina, rajaukset silmissä/huulissa jne.. Mutta toisaalta näytän aamuisin ihan kuolleelta rotalta kylppärin peilissä, eikä minua saisi meikittömään kuvaan saati mihinkään kuvaan millään millään keinolla. Joten kaikki kunnia näille naisille rohkeudesta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nuorille miehille ei kelpaa enää paljon käytetty nainen
"En ikinä huolisi mitään kyläpyörää", Tomi täräyttää TikTokissa https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/27182b8f-7759-49d0-83273195Persut eivät ole kertoneet euronkaan edestä säästökohteita
Mutta änkyttävät kysellä niistä muilta jatkuvasti. Vaikuttaa ettei persuilla ole kykyä omaan ajatteluun ja päätöksenteko2062853Marinin hallituskaudella Suomen BKT sentään kasvoi
Tämä ns. kauhukabinetti ei ole saanut aikaan kuin vahinkoa. Otti ennätysvelat rikkaiden veroalennuksiin ja sai työttömyy582439Drone-epäily Uudellamaalla
Ihmisiä kehotetaan siirtymään sisätiloihin. https://www.is.fi/kotimaa/art-2000012008358.html1681499Loppuiko MTV3 näkymästä? Vinkki, miten näet mm. Salatut elämät jatkossa
MTV:n maksuttomien tv-kanavien (MTV3, MTV Sub, MTV Ava) näkyvyys Elisan palveluissa päättyi 12.5.2026. Tämä aiheutti har171292Oho! Martina Aitolehti teki radikaalin hiusmuutoksen - Uskaltaisitko itse?
Martina Aitolehti on menestyvä yrittäjä. Nyt hän on mukana Erikoisjoukot-realityssä. Erikoisjoukoissa Aitolehti nähdään521274Muistatko? Pete Parkkonen kohahdutti intiimillä videolla - Katso se tästä!
Pete Parkkonen sai kohujulkisuutta Kohta sataa -videolla. Nyt Parkkonen voi kohahduttaa Euroviisuissa ainakin silloin, j14915- 59912
- 84847
- 20824