Anttia kaipaan

18+9

En haluaisi, mutta kaipaan vain :(

29

461

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • A-mies

Missäs päin tämä Antti on?

• 18+9

Suomessahan hän on :D Sen voin antaa tuntomerkiksi, että hän on tumma!

• A-mies

Tuohon vielä ainakin minä täsmään, siis tummat hiukset. Milläs kirjaimella se sinun etunimi alkaa?

• 18+9
        A-mies kirjoitti:

Tuohon vielä ainakin minä täsmään, siis tummat hiukset. Milläs kirjaimella se sinun etunimi alkaa?

Kerrotko vielä minkä väriset silmät sinulla on? ja onko erityistuntomerkkejä? :)

• A-mies
        18+9 kirjoitti:

Kerrotko vielä minkä väriset silmät sinulla on? ja onko erityistuntomerkkejä? :)

Sinulla/hänellä on ainakin yksi koira, jota minä olen paijaillut ja lenkittänyt. Ja hänen auto on väriltään punainen.

• Sama täällä :)

Mäkin kaipaan Anttia! :) En ihmettele että muutkin kaipaa, kun onhan se nyt niin mussukka :)

• Sivusta1

Semmoisia ne Antit on.

• Sivusta2

En sanois mussukaksi, vaikka söpö onkin, etenkin hämmentyneesti hymyillessään. Hänessä on jotain hyvin houkuttelevaa ja vangitsevaa.

• A-mies
        Sivusta2 kirjoitti:

En sanois mussukaksi, vaikka söpö onkin, etenkin hämmentyneesti hymyillessään. Hänessä on jotain hyvin houkuttelevaa ja vangitsevaa.

Samaa mieltä. Ei kuulosta mussukka miehen korvaan kovin hyvältä.

• A-miestä kaipaava
        Sivusta2 kirjoitti:

Minä en kaipaa Anttia, joka yleensä laitan tuon piste ja sydän merkin.

• Anttia kaipaava
        A-miestä kaipaava kirjoitti:

Minä en kaipaa Anttia, joka yleensä laitan tuon piste ja sydän merkin.

Jos haluat jotenkin erottua, niin kannattais varmaan keksiä joku uniikki nimimerkki, sitten. Useimmiten lauseet päättyy pisteeseen, ja näillä tunne-palstoilla se sydänmerkkikin siinä perässä on tosi tavallinen ilmestys.

Ja kuinka harvinainen se sun A-miehen nimi muka on? Eiköhän niitäkin miehiä ole tässä maassa tuhansia, että suotta sä sitä nimeä pihtaat.

Öitä ja unia eräälle.

• Antti5
        Anttia kaipaava kirjoitti:

Jos haluat jotenkin erottua, niin kannattais varmaan keksiä joku uniikki nimimerkki, sitten. Useimmiten lauseet päättyy pisteeseen, ja näillä tunne-palstoilla se sydänmerkkikin siinä perässä on tosi tavallinen ilmestys.

Ja kuinka harvinainen se sun A-miehen nimi muka on? Eiköhän niitäkin miehiä ole tässä maassa tuhansia, että suotta sä sitä nimeä pihtaat.

Öitä ja unia eräälle.

Huomasin tän vasta äsken. Joten unia sinnekin päin, jos oli mulle.

• -armonsa hänen

moon -armo

• x6r5e

älä selit

• etpä arvaakkaan

Antti on aika sexy omalla tavallaan, vaikkei se varmaan ite tiedäkkään sitä. Mut jos luet tän Antti, niin voin kertoa, että mulla on ollu susta pari tuhmaa ajatusta ;)

• A-mies

Ainakin tää herra on lukenut tuon.

• et tiedäkkään vielä

Niin on myös yksi toinen Anttikin aika sexy. Pusut hänelle.

• Kysyn1

Kaipaileeko täällä vielä kukaan Anttia?

• tää nainen

Minä ainakin.

• kotosalla viihtyy

Meidän Antti on ainakin kotona. :D

• s....

minun anttia on turha kenenkään miehen huudella koska hän on minun suojeluksessani.

• s....
        s.... kirjoitti:

minun anttia on turha kenenkään miehen huudella koska hän on minun suojeluksessani.

minun suojeluksessani.

• K.A.
        s.... kirjoitti:

minun suojeluksessani.

Tämä Antti 14-vuotta asunut yksin ja osaa huolehti itsestään kiitos. Sen verran viihtyy kotona jos ei tarvi töissä olla. :D

• itseilkimysensimmäin

Ettet vain olis tuttuni miehen salarakas :P

• Kyssäri

Kaipaileeko täällä vielä kukaan Anttia?

• mitä varten

Kaivoit sitten ikivanhan ketjun esille vain tuota kysyäksesi?

• ei kysyvä eksy
        mitä varten kirjoitti:

Kaivoit sitten ikivanhan ketjun esille vain tuota kysyäksesi?

On se ihan hyvä kysymys, suoraan asiaan. :)

Mutta sen verran huomautan että vaikkei täällä kukaan ikävöisikään, niin voi silti joku kaivata tuolla ulkona. Kysymällä se selviää, ja joulu on muutenkin hyvä (teko)syy vaihtaa kuulumisia.

• highndrunk

antti morooo

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Eutanasia - miksi eläimelle sallitaan armokuolema, mutta ihmiselle ei?

Olen pitkään ihmetellyt yhtä asiaa Suomessa. Kun koira kärsii parantumattomasta sairaudesta ja kovista kivuista, eläinlä
      Arvot ja etiikka
      12
      11286
    2. Veli Sofia teki urosmehiläisen työn

Paljastaessaan kuinka TPS:ssä ei joukkuehenki toimi sooloilijoiden vuoksi, jonka takia koko seura ei pärjää kilpailussa
      Maailman menoa
      37
      3813
    3. Unisex-vessat

Ahdistaa. Miksi kaikki pitää tasapäistää tasa-arvon nimissä? Tasa-arvo on sitä, että kunnioitetaan sukupuolien erilaisu
      Tunteet
      109
      2979
    4. Sosiaalidemokratia romahtanut kautta maailman

nuoret eivät enää kannata järjetöntä aatetta, joten demarien täytyy hakea kannattajia mamuista. Ruotsin sos.demit jo kie
      Maailman menoa
      104
      2321
    5. Miksi Seta ja Sofia Virta ei vaadi muslimeita kunnioittamaan priden-arvoja?

Kuten tiedetään niin islam ei hyväksy sitä mitä pride edustaa. Seta-pomo Mikkonen nosti hirveän äläkän kun yksi tepsin
      Maailman menoa
      68
      1964
    6. Vastuun ottaminen omasta hyvinvoinnista

Olen huomannut tuttavapiirissäni ihmisiä, joilla on mt-diagnooseja. Sen sijaan, että millekään asialle yritettäisiin teh
      192
      1718
    7. Sofia Virralle täydet 12 pistettä!

Kun ei jäänyt mukaan vähemmistöjen sortamista epäsuorasti tukevaan joukkueeseen. Urheilijoiden pitäisi olla esikuvia.
      Maailman menoa
      298
      979
    8. Miksi Hotelli Kainuuta dissataan?

Ihmetyttää tämä jatkuva yhden yrityksen arvosteleminen. Ikäänkuin mikään ei olisi hyvin. Kuitenkin yritys työllistää, ta
      Kuhmo
      17
      760
    9. Toisten elämän moralisointi

Eikö kukin voisi keskittyä lähinnä omaan elämäänsä? Jos jollakulla muulla on tunteita, ajatuksia, tai tekoja oman suhte
      Tunteet
      143
      705
    10. Missä milloin

Missä milloin nähdään?
      Ikävä
      53
      679
    Aihe