Onko uus Fitness 24/7 kuntosali minkälainen, onko se pelkkä yläkerta salitilaa vai onko alakerrassa mitään laitteita ja kehtaako sinne edes miehet mennä vai onko se vähän naisille enemmän tarkoitettu?
Fitness 24/7
15
4473
Vastaukset
- lappu luukulle
Samassa ketjussa kysyn, että mikä Mikkelissä riivaa urheilukauppoja, kun yksi toisensa perään pistävät lapun luukulle?
Muistanko väärin, Elmo Sport lopetti? Top Sport lopettaa? Sportia lopettaa? Intersport lopettaa?
Stadium jää vielä Stellaan... korjatkaa jos olen väärässä. - En oo käynyt
Tarkoitatko sitä sen uusi fitness24seven? Se on melkein kuin fressiä. Sinne voi miehet että naiset mutta naisten osasto löytyy erilleen on.
- Ahahahaha
Kivijalkaliikkeet kuolee joka paikassa kuten yhdysvalloissa on jo tapahtunut.
Verkkokaupat syövät.. - verkkobusines24/7
Samaa mieltä "Ahahahan" kanssa! Itse en ole ostanut pitkään aikaan enään mitään Mikkelin kaupoista. Samalla hinnalla tai yleensä halvemmalla saa verkkokaupoista. Elektroniikan olen ostanut varmaan viisi vuotta verkkokauppa.comista jne. Nyt sitten vaatteet ja kengät. Samalla hinnalla mitä Carssson tai Sokakri myy jotain omamerikki halppiskengiä, niin verkosta saa "merkki" kenkiä. Kiinassahan nekin on tehty mutta silti parempia.
Nyt olen alkanut tilata Taloon.comista myös kaikenlaista okt ja mökkitarviketta.
Netistä löytyy tuotteista myös paljon paremmin tietoa ja aika paljon luotettavampaa. - jonne_eesssää
On kyllä todella huono sali! Ei kannata tulla sinne! Parempi löytyy esim. Kalevankankaan suunnasta.
(Tai siis jääpähän mulle enemmän tilaa treenata. On nimittäin oikeasti hyvä sali!) - Quuu
Ihan ok sali.sopii treenaamaan hyvin.kiva porukka.muutama iso ukko ja paljon kauniita naisia.
- Cmanfwr
Aivan ok sali
- KatsokaaKaikkiMinua
Ohis, mutta mitä nämä tyypit ajattelevat, jotka menevät siihen kirkkopuiston vieressä olevan salin näyteikkunaan esittelemään itseään ja puhisemistaan?
- Ksvdirbfixbdjx
Ovat varmaan niitä samoja ihmisiä, joiden tapoihin kuuluu valokuvata itseään ja sitten esitellä itsestään otettuja valokuvia somessa kehujen toivossa. Noloa ja säälittävää toimintaa ja tuo hävettää monen tutunkin osalta. En osaa enää koskaan arvostaa heitä samalla tavalla...
- Eimietitämuita
Ei me siellä kuule mietitä lainkaan mitä muut ajattelee. Joskus joku tollo jää tuijottamaan ikkunan taa. Siihen kyllä kiinnittää huomiota että mitä tuo tallukka tuossa töllää, hankkisi jumalauta elämän.
- Anonyymi
Vai sillee!!
- Anonyymi
Ostin merkkikengät verkosta. niiden nimi on run for your life. maksoi 4 euroa, kiinasta. olen juossut niillä jo 1321 kilometriä ja sain penikkataudin molempiin kinttuihin. ei kannata ostaa noin hyviä kenkiä millä voi juosta itsensä sairaaksi. pohjat tippui tosin molemmista kengistä jo ekalla lenkillä.
- Anonyymi
Voisi olla enemmän hyväperseisiä nuoria naisia.
- Anonyymi
Nii, vaan mitäs ne timmit salille...eikös se ole enemmän niinku niille, jotka ei ole timmissä.
- Anonyymi
Missä salilla Mikkleissä on timmeimmät perseet?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2004403
Kamalaa! Ketä tappoi vanhempansa Huittisissa? Ketkä tapettiin?
Kamalaa! Ketä tappoi vanhempansa Huittisissa? Ketkä tapettiin? Shokki!452051- 631723
Ymmärrätköhän nainen
Etten halua että ottaisit sitä suuhusi. Minusta se on ällöttävää, vaikka kivalta se kai tuntuisi, mutta vain minusta. Mi1331373Martina on käynyt puhumassa viisauksia
Iltalehden artikkelissa Martinan viisaudet.3581347Ajattelen sinua iltaisin, aamulla, päivittäin
Ehkä siinä jo pientä vinkkiä. Oot jäänyt pahasti mieleen. Sun katse on niin syvä ja oot niin lempeä. Hyvä olla sun kanss93969SDP:läinen lähettiläs Titta Maja-Luoto RAIVOAA lähetystössä -?
SDP:n puolueen Maja-Luoto on Portugalissa noussut Median otsikoihin, koska RAIVOAA työntekijöille ja pitää Heitä lähinnä26933Mitä alkoholijuomaa on myyty sekä Linda Lampeniuksen että Matti Nykäsen nimellä? Testaa tietosi!
Mikähän alkoholijuoma se mahtoi olla…? Tule pelaamaan kivaa Testerin Juomavisaa! Kuinka monta saat oikein? Tästä pääse10899Sinkkujen lapset ja kesäloman pituus
Tuli mieleeni kysyä oletteko huolissanne lasten ja nuorten tulevaisuudesta, tai siitä mitä he nyt joutuvat kokemaan yhte170828Voiko vauva uskoa ?
Lohkoissa väitetään ettei vauva voi uskoa. Tässä näet vauvan uskon. https://youtube.com/shorts/QhFbPSdjpnA?si=Zb2BCRST9186706