Fitness 24/7

Salille

Onko uus Fitness 24/7 kuntosali minkälainen, onko se pelkkä yläkerta salitilaa vai onko alakerrassa mitään laitteita ja kehtaako sinne edes miehet mennä vai onko se vähän naisille enemmän tarkoitettu?

15

4654

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • lappu luukulle

Samassa ketjussa kysyn, että mikä Mikkelissä riivaa urheilukauppoja, kun yksi toisensa perään pistävät lapun luukulle?

Muistanko väärin, Elmo Sport lopetti? Top Sport lopettaa? Sportia lopettaa? Intersport lopettaa?
      Stadium jää vielä Stellaan... korjatkaa jos olen väärässä.

• En oo käynyt

Tarkoitatko sitä sen uusi fitness24seven? Se on melkein kuin fressiä. Sinne voi miehet että naiset mutta naisten osasto löytyy erilleen on.

• Ahahahaha

Kivijalkaliikkeet kuolee joka paikassa kuten yhdysvalloissa on jo tapahtunut.
      Verkkokaupat syövät..

• verkkobusines24/7

Samaa mieltä "Ahahahan" kanssa! Itse en ole ostanut pitkään aikaan enään mitään Mikkelin kaupoista. Samalla hinnalla tai yleensä halvemmalla saa verkkokaupoista. Elektroniikan olen ostanut varmaan viisi vuotta verkkokauppa.comista jne. Nyt sitten vaatteet ja kengät. Samalla hinnalla mitä Carssson tai Sokakri myy jotain omamerikki halppiskengiä, niin verkosta saa "merkki" kenkiä. Kiinassahan nekin on tehty mutta silti parempia.

Nyt olen alkanut tilata Taloon.comista myös kaikenlaista okt ja mökkitarviketta.

Netistä löytyy tuotteista myös paljon paremmin tietoa ja aika paljon luotettavampaa.

• jonne_eesssää

On kyllä todella huono sali! Ei kannata tulla sinne! Parempi löytyy esim. Kalevankankaan suunnasta.

(Tai siis jääpähän mulle enemmän tilaa treenata. On nimittäin oikeasti hyvä sali!)

• Quuu

Ihan ok sali.sopii treenaamaan hyvin.kiva porukka.muutama iso ukko ja paljon kauniita naisia.

• Cmanfwr

Aivan ok sali

• KatsokaaKaikkiMinua

Ohis, mutta mitä nämä tyypit ajattelevat, jotka menevät siihen kirkkopuiston vieressä olevan salin näyteikkunaan esittelemään itseään ja puhisemistaan?

• Ksvdirbfixbdjx

Ovat varmaan niitä samoja ihmisiä, joiden tapoihin kuuluu valokuvata itseään ja sitten esitellä itsestään otettuja valokuvia somessa kehujen toivossa. Noloa ja säälittävää toimintaa ja tuo hävettää monen tutunkin osalta. En osaa enää koskaan arvostaa heitä samalla tavalla...

• Eimietitämuita

Ei me siellä kuule mietitä lainkaan mitä muut ajattelee. Joskus joku tollo jää tuijottamaan ikkunan taa. Siihen kyllä kiinnittää huomiota että mitä tuo tallukka tuossa töllää, hankkisi jumalauta elämän.

• Anonyymi

Vai sillee!!

• Anonyymi

Ostin merkkikengät verkosta. niiden nimi on run for your life. maksoi 4 euroa, kiinasta. olen juossut niillä jo 1321 kilometriä ja sain penikkataudin molempiin kinttuihin. ei kannata ostaa noin hyviä kenkiä millä voi juosta itsensä sairaaksi. pohjat tippui tosin molemmista kengistä jo ekalla lenkillä.

• Anonyymi

Voisi olla enemmän hyväperseisiä nuoria naisia.

• Anonyymi

Nii, vaan mitäs ne timmit salille...eikös se ole enemmän niinku niille, jotka ei ole timmissä.

• Anonyymi

Missä salilla Mikkleissä on timmeimmät perseet?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset

Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi
      Maailman menoa
      42
      3990
    2. Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron

Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal
      Maailman menoa
      44
      3616
    3. Jäikö meidän välit

Mielestäsi Kesken?
      Ikävä
      70
      3188
    4. Olisipa saanut sinuun

Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak
      Ikävä
      93
      3057
    5. Mitäs nyt sijoittajat?

Pörssit laskevat maailmalla Iranin sodan takia ja muutenkin ovat olleet Trumpin vallan alla epävarmat. Ainoa, mikä on no
      Maailman menoa
      88
      2046
    6. Miks tän meidän

Rakkauden on pitänyt olla näin vaikeaa?
      Ikävä
      35
      2008
    7. muista olla

VAROVAINEN! m
      Ikävä
      24
      1869
    8. Elän vastoin

Kaikkia arvoja kun en pysy sinusta erossa.
      Ikävä
      31
      1821
    9. Onneksi on edes yksi kuva

Susta mitä voin välillä ihastella ja kaipailla sua😔
      Ikävä
      34
      1810
    10. Olisitpa se hellä

Ja herkkä minkä kuvan sain sinusta irl. Haluaisin että elämässäni olisi sellainen joka arvostaa minua juuri sellaisena k
      Ikävä
      23
      1754
    Aihe