Cheek ja Marianna Mäkelä??

blogifanniii

Siis onko cheek ja marianna mäkelä yhdessä,? tämmöisen juorun luin jostain ja oon aivan että eiikä, ihanaaa!

33

12202

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • evvkk

oli kuulemma nähty jossain kävelemässä yhdessä. Lisäksi seuraavat toisiaan instagramissa. mutta eiköhän cheek tee samoin kaikille muille bloggaajille

• neva hööd

Kuka on cheek ja kuka on marianne mäkelä?

• tiedänkaiken.fi

cheek on yks laulaja ja marianna mäkelä muotibloggaaja mariannan.costume.fi

• uikutusta

vai että on cheek ihan laulaja..... ei helvetti soikoon..... sitä ujellusta ei voi lauluksi sanoa!

• Kuulovika?
        uikutusta kirjoitti:

vai että on cheek ihan laulaja..... ei helvetti soikoon..... sitä ujellusta ei voi lauluksi sanoa!

Tuskin uikutus on oikea sana supersuosioon. Millainen on sinun äänenerottamiskykysi?

• totuutta urpoille
        Kuulovika? kirjoitti:

Tuskin uikutus on oikea sana supersuosioon. Millainen on sinun äänenerottamiskykysi?

ei räpi ole laulamista, vaan puhelaulua. Sitä ei luokitella edes musiikiksi.
        Eli sellainen "laulaja"

http://fi.wikipedia.org/wiki/Puhelaulu

• Kiva, jos totta

Eikö tämä Mariannen nimi ole jo aikaisemminkin ollut esillä?
      Jarella on esteettistä silmää. Ja yleensä hyvännäköisellä on hyvännäköinen kumppani.

• Pidän peukkuja

jy7ujuu7ju7

Minusta Jarelle sopisi naisystäväksi vaikkapa joku lastenlääkäri tai vastaava. Jarella olisi hyvä olla tasoistansa seuraa. Ai, kun olisi kivaa.

• Normaali?

Tuo tyttöhän on täysin normaali Naama kuvista päätellen voisi jopa luulla häntä hieman pulleaksi.

• daydreamer86

Osaako joku sanoa, pitääkö paikkaansa siis vai ei? Ainakin Mariannen blogin perusteella hän vaikuttaa jalat maassa olevalta tyypiltä, joka unelmoi tasapainoisesta elämästä. Eikö Cheek jotain tuollaista ole toivonutkin? Livenä marianne on kuulemma ujo ja hiljainen, ei mikään tyrkky rääväsuu. Olisi mun mielestä söpö pari

• silarit

tuo marianne on selvästikki hankkinut silikonit, eikö kukaan muu ole huomannut?

• kinostaa kamalasti

ainakin 10v nuorempi kuin keekki. no saa tyttö sit ostella 8000e laukkuja kuten kimin mintturakas.

• ja piste. punkt.

Uskokaa jo! Keekki on minun.

• Danny Katmandu

Kylläpä on Keskinen mustankipeä, vaikka kyseessä on ilmiselvä keksitty juttu Cheekin julkisuuskuvan ylläpitämiseksi (heterona).

• Mielikuvitus =)

Mielikuvitus voi olla hallittua tai ei- hallittua.
      Sopisiko tuo viimeinen sinuun Danny Katmandu?

• Danny K

Mielikuvitusko puhuu?

• Pirullinen enkeli

Cheek on yliarvostettu, huono muusikko. En voi kuunnella yhtään hänen kappalettaan ärsyyntymättä. Hän myös vaikuttaa ahneelta ja pyrkyrimäiseltä.

Paskarappari ja muotiblogityrkky. Tyypillinen 2010-luvun turhispariskunta. Plääh.

• Mietippä sitä

Pirullinen enkeli, sinä siis teet ilmeisesti omaa ammattityötäsi ilman palkkaa. Jotenkin tuli sellainen olo. Koetko, että raha on paha asia?
      Cheek ahne?
      Cheek pyrkyri?
      Oletko sinä suomalaisena ahne, kun sinulla on mitä on, verrattuna johonkin Intian slummin ihmiseen? Määrittääkö rahan määrä ahneuden?
      Jos ihminen pyrkii johonkin tavoitteeseen ja saavuttaa sen, niin onko hän pyrkyri? Minusta hän on saanut sen mitä on ansainnut.

Kunhan ei sinulla vain kateus olisi motiivina kirjoituksessasi.
      En yliarvosta Cheekin musiikkia vaan annan arvon hänelle. Hänhän on Suomen kaikkien aikojen paras artisti :)

• Pirullinen enkeli

Ei hän ole sitä, vaikka enkelikuoro väittäisi sitä minulle Cheekin taustanauhalla. Rankkaan esim. Pyhimyksen, Petoksen, Asan yms. verbaalinerot Cheekin yläpuolelle. Cheek on bilerappari, jolla ei ole mielestäni riittävän syvällistä sanottavaa musiikissaan. Ymmärrän toki jos jotkut tykkäävät, sillä eivät hekään luultavasti tajuaisi fiksaatiotani mm. 60-70-lukujen progeen.

Minulla ei ole musiikillisia lahjoja, joten en mutua paremmin voi sitä arvostellakaan. Kirjallisia lahjoja on sitäkin enemmän. On myös totta, että olen moralistinen ja jaottelen ihmisiä rumasti joihinkin subjektiivisiin moraalisiin kategorioihin. En myöskään tykkää edellisestä lauseestani, koska se oli jotenkin brassaileva. Kenelle minä esitän, sillä hyvä jos saan näinä kaamosmasennuspäivinä edes ruokaa laitettua. Haluaisin myös kirjoittaa sen bestsellerin, jolla saan makoilla lopun ikääni hiekkarannalla, mutta sitten haluaisin myös pelastaa Suomen hulluilta päättäjiltä ja valloittavilta mamuilta.

Julkkiksia seuraan, koska heidän alempi julkkisstatuksensa vetoaa jotenkin alemmuuskompleksiini. Olen 28-vuotias nainen, joka on vasta äskettäin puhjennut kukkaan ja saanut sen elämän, josta jäi paitsi ollessaan juoppojen vanhempien koulukiusattu lapsi. Kiusaajani olivat tyyliltään juuri kuten Cheek, mutta niin on tavallaan miesystävänikin, joten tässä on nyt jokin ristiriita.

Cheek vain tuntuu jotenkin valheelliselta, mutta tuskinpa mielipiteeni häntä haittaakaan. Olen tavallinen nainen tavallisesta lähiöstä, jolla on tavallinen naama ja tavallinen nimi. Kasvoissani ei ole kultaista leikkausta kuten Keekillä tai Jenni V:llä, joten he tuskin ottaisivat minua mukaan kolmen kimppaan, vaikka olisin vapaa. Niin ollen minulle voi kaiken päivää leväytellä kateuskortteja, mutta siitä olisi kyllä enemmän laihaa lohtua kesähelteillä. Enkä muuten pidä hymiöistä. Minusta ne ovat passiivis-aggressiivisen hienovaraisen somenälvinnän kulmakiviä. Kato kirjoitan tähän tälleen sata hymiötä perään niin kaikki näkevät miten epävihainen olen!!!!

:D :) :O :D :D :P :D :D

• Mietippä sitä

Kivasti kirjoitit ... aidon tuntuisesti ... hyvin.

"Cheek vain tuntuu jotenkin valheelliselta.."
      Varmaankin riippuu kunkin ihmisen omasta kokemusmaailmasta millaisena jonkun ammatti-ihmisen kokee. Minulle Cheek on musiikin ammattilainen. Hän ei ole minulle yksityishenkilö. Hyväksyn ihmisten ammattiroolit. Kaupan kassa on minulle myös ammatti-ihminen ja odotan, että hän hoitaa työnsä ammattitaitoisesti. Molempia katson siis ammattilaisina enkä yksityishenkilöinä.
      Voin olla väärässä, mutta lukiessani kirjoituksesi tuli mieleen, että arvioit Cheekkiä yksityishenkilönä, vaikka et ilmeisesti ole häntä edes tavannut ammattityössäänkään.

"Kiusaajani olivat tyypiltään kuten Cheek.."
      Tässä kohtaan ilo purskahtaa pintaan. JOS minulla olisi ollut tuollainen koulukaveri kuin Cheek, olisi hymy ollut kasvoillani aina kun olisin hänet nähnyt. Ja nyt puhun Cheekistä ammatti-ihmisenä.
      Kirjoititko tuon Cheekistä ammatti-ihmisenä vai yksityishenkilönä?
      Kuvitellaan tilanne, että kohtaat Cheekin livenä ... vain te kaksi. Mitä tapahtuu? Alkaako Cheek kiusaamaan sinua?
      Hurja luulotteluni olisi, että hän salaa haukottelisi ja ajattelisi, että tämä nyt kuuluu tähän työhön ja olisi sinulle neutraalin ystävällinen.
      100 000 € ei ole pieni määrä rahaa ja sen Cheek on lahjoittanut hyväntekeväisyyteen. Kuuleman mukaan hän on tehnyt muitakin humaanin ihmisen tekoja. Miten yhdistät häneen kiusaamisen?
      Miksi et käy tapahtuneita koulukiusaamisia läpi asianomaisten kanssa? Eikö se olisi rehellisempi asenne? Kysyisit heiltä mitä haluaisit kysyä ja vaatisit vastaukset. Kertoisit myös vihasi heille.
      Cheek ammatti-ihmisenä on syytön sinun koulukiusaamisiisi.

Nyt alan nukkumaan.
      Nukkelis nakkelis ja huomenna on uusi käyttämätön päivä edessä.

• Pirullinen enkeli

Nyt olet ymmärtänyt jotain väärin, mutta se johtuu siitä, että emme tunne toisiamme. Sanotaan näin, että olen ennen kaikkea tunneihminen, jolla sisäänpäinkääntynyt tunne on ensimmäinen kognitioista, joten olen siksi herkkä aistimaan ihmisistä heidän todellista olemustaan huolimatta siitä mitä roolia he haluavat ylläpitää. Tämä tarkoittaa sitä, että minulle on se ja sama millaista roolia Cheek vetää yksityishenkilönä tai ammattipersoonana, sillä katson joka tapauksessa näiden roolien taakse.

Olen tavallaan, silloin kun olen mieleltäni hyvissä kantimissa, aika hyvä ihmistuntija. En väitä, että tietäisin ihmisistä kaiken katsomalla vaan näen ennemmin sen pyrkivätkö he yhteiseen hyvään vai eivät.

Cheek on tässä mielessä hankala tapaus. Hänen musiikkinsa ja julkinen esiintymisensä vetoavat moniin, koska hän on juuri sitä mistä tykätään 2010-luvulla: sanavalmis, karismaattinen, komea ja suhteellisen sivistynyt. Samanlainen henkilö on mm. nykyinen pääministerimme. Eräs kultalusikka suussa syntynyt ystäväni, joka on hänelle kaukaista sukua sanoi, että Stubb hymyilee aina ja on kaikille mukava...

Niin, mikä se ongelmani nyt sitten olikaan? Mulla analyysi alkaa vasta hymystä. Sen pitää yltää silmiin tai en usko henkilön olemuksen vastaavan todellisuutta. Kun tapaan tällaisia epäaitoja ihmisiä minulla menee luottamus heihin. Sitä vielä lisäävät esim. Cheekin julkisuudessa latomat ylimieliset kommentit. Cheekiä vastaan on kuitenkin 1000 muuta yhtä lahjakasta tai lahjakkaampaakin yrittäjää, joiden suomirap ei saa korvia vuotamaan verta ja joita olen itsekin kuunnellut paljon. Jos radiosta sen sijaan tulee joku Cheekin karsea kappale vaihdan kanavaa.

Cheek on rappari, joka ei ole tehnyt yhtään kuunneltavaa kappaletta. Cheek on eturivin artisteja. Stubb on pääministeri, joka pyöräilee ja twiittaa. Stubb ajaa pyöräilytiimeineen Suomen talouden lopullisesti nurin ja minun tulisi ilmeisesti taputtaa tai jotain,

Mut ei siitä enempää. Viikon vika arkivapaapäivä alkaa juoksulenkillä ja treenillä. Täytyy juosta väh. joka toinen päivä ettei käy Tuksut tai tule piipaa-auto hakemaan.

• Jolon saari

Marianne? Ainoa Marianne Geekille on se karkki.

• Mietippä sitä

"Pirullinen enkeli"

En luulottele tietäväni millainen ihminen olet vaan kirjoitan sen mitä tulee mieleeni.

Olet herkkä aistimaan toista ihmistä.
      Ok
      Jatka astimista.
      Miten varmennat, että aistimuksesi ovat totuudellisia?
      Jos aistit Cheekissä jotakin kielteistä, niin aistitko myös itsessäsi kielteistä?
      Annatko, objektiivisesti katsottuna, teille molemmille täysin oikeudenmukaisen tuomion?

"...pyrkivätkö he yhteiseen hyvään vai eivät."
      Cheek tekee suomalaista musiikkia, maksaa veronsa Suomeen, hoitaa työnsä hyvin, osoittaa hyväntekeväisyystyöllään empaattisuutensa, käyttäytyy ystävällisesti jne.
      Huomion kertomasi asiat elämästäsi, mutta ystävällisesti kysyn kuitenkin, että pystytkö sinä samassa määrin kuin Cheek toteuttamaan tätä yhteistä hyvää yhteiskunnallisesti?

Jatkan hetken kuluttua.

• Mietippä sitä

"Pirullinen enkeli"

"...epäaitoja ihmisiä minulla menee luottamus heihin."
      Cheekhän tekee ammattityötään ja käyttäytyy sen mukaisesti.
      Kun menet lääkärin vastaanotolle, niin tarkistatko silloinkin, että onko hän epäaito?
      Hehän molemmat ovat työminässään työtä tehdessään ja heidän arkiminänsä kuuluvat vain heille itselleen ja läheisilleen.

"...Cheekin julkisuudessa latomat ylimieliset kommentit."
      En muista yhtään sellaista.
      Cheekillä on erittäin hyvä huumorintaju. Sekoitatko sen siihen?

Kuka odottaa, että fanittaisit Cheekkiä tai taputtaisit Stuppille?
      Jokainenhan valitsee itse fanituksensa kohteen.

Politiikasta se, että voitko kuvitella, että menet politiikkaan mukaan ja jokaiselle ihmiselle, jonka silloin kohtaisit, hymyilisit täydellisen aidosti?

• Pirullinen enkeli

Minulla on kaksoistutkinto, työhistoriaa, uudet opinnot alla, rakastava mies, siedettävä lärvi ja miehen kautta myös oikeus asua kivalla alueella kivassa asunnossa. Olen lähiöluuseri ja tyhjäntoimittaja, joka tuntee sekä kaltaisiaan luusereita että yhteiskunnan kermaa, joiden kanssa on yhtäläisesti samalla aaltopituudella. Onko se ristiriitaista? Ei kai, jos on oppinut perisubjektiiviseksi kameleontiksi.

Synnyin köyhiin oloihin työväenluokkaisille vanhemmille. Lapsuus oli nyyhkytarina, joka päättyi teinipissisnuoruuden kautta aikuisuuden seesteisyyteen. Toki tykkään edelleen rajusta ryyppäämisestä ja turpaanvetokeikoista, mutta lisääntyneen rauhallisuuteni vuoksi en harrasta niitä enää kuin vain joka toinen viikonloppu.

Cheekin oletetuista aistimushavainnoista...

Kerran pikkutyttönä leikin kauniina kesäpäivänä twist-narulla serkkujen pihalla. Ukkini katsoi silloin ulos ikkunasta ja minä, joka katsoin sinne päin tavoitin hänen katseensa. Siinä oli vanha mies, jolla oli synkkä, vanhan miehen ilme kasvoillaan. Olen monet kerrat miettinyt mitä se katse tarkoitti, mitä hänen olemuksensa kertoi. Näissä olemuksissa kun on se hassu puoli, että tullessaan lihaksi ja saadessaan muotonsa ne ovat todellisempia kuin totuus, koska se mitä näen ei ole tekstiä vaan tunnemaisemaa ja mitä maisema olisi ellei kuvaa jostain ja mitä yksi kuva kertoo - enemmän kuin tuhat sanaa.

Kun tunnejargon iskee tajuntaan ymmärrän, että ahaa, näin se meni! Siksi tuo sanoi noin tai tämä sanoi näin.

Kysyit jaanko oikeudenmukaisia tuomioita. Olen hyvin tuomitseva ja olen sitä ikävä kyllä myös itseäni kohtaan. Osaan olla jopa todella raadollinen ja kärsinyt siksi ikäni mielenterveysongelmista. Se on vähän kuin kysyisi pikkutytöltä miksi tämä viiltelee itseään ja pikkutyttö vastaisi, että siksi kun en halua viillellä ketään muuta.

Nykyään Suomessa on vain valitettavasti asiat niin, että sillä miten jokin on ei ole juuri väliksi. Tärkeämpää on se miltä asiat näyttävät. Jos Cheek kiillottaa julkisuuskuvansa joka kohdan on hänet silloin kruunattava kaikkien sankariksi, vaikka hän olisi pohjimmiltaan millainen ihminen tahansa. Hänen julkisuuskuvansa on silti mielestäni valheellinen ja hän on taidoiltaan yliarvostettu, kultalusikka suussa syntynyt, mitään bloodsandcrips-meiningistä oikeasti ymmärtämätön mölisijä, joka ei ole tehnyt yhtään siedettävää kappaletta.

Siinä vaiheessa kun olen sen kirjani kirjoittanut ja hiekkarantalekottelusetelini ansainnut oletan, että Keekillä on yhtäläinen oikeus haukkua urani ja olemukseni lyttyyn. Siihen asti se on haudi hou, so long ja kuvittelemisiin :D

• sylvester u

Erityisesti toiseksi viimeisen kappaleen teksti oli napakasti muotoiltu. Keekki on tuotekuori, jonka alle jää todellinen Jarkki.

• Mietippä sitä

"Pirullinen enkeli"

Ajatuksia kirjoituksestasi...

"...perisubjektiiviseksi kameleontiksi."
      Jos sinä olet kameleontti, niin miksi vaadit Cheekiltä aitoutta / yhtä roolia?
      Sinä siis annat itsellesi luvan olla sitä mitä olet, mutta vaadit julkkikselta, jota et edes tunne, juuri sinulle sopivia ominaisuuksia. Onko vaatimuksesi realistinen ja oikeudenmukainen?

Kuvitellaan...
      Joku, joka ei pidä sinusta, tarkkailee sinua. Et huomaa mitä toinen tekee. Hänellä on lähtökohtaisesti sinusta kielteinen kuva.
      Hän tulee sinun luokse ja latelee 100 tarkkaa havaintoa sinusta ja PISTE. Lopuksi hän toteaa, että hän aistii täydellisesti ja hänellä on hyvä ihmistuntemus.
      Kuuntelet.
      Ihmettelet.
      Hyväksytkö täydellisenä totuutena kaikki hänen sanomisensa? Et edes tunne arvioitsijaa.

Ota ukkisi esiin muistoistasi ja sanoita kirjoittaen. Oletan, että niin tulisi lisäselvyyttä asiaan.

"...ikävä kyllä myös itseäni kohtaan."
      Eikö ole vain kohtuullista, että arvioi sekä itseä että toista samoilla kriteereillä?
      Miksi on "ikävä" nähdä epätäydellisyyttä itsessä, mutta ei-ikävää nähdä se toisessa?
      Olisiko kohtuullista ymmärtää, ettei kukaan ole täydellinen.

"...kruunattava kaikkien sankariksi..."
      Kuka vaatii sinua pitämään Cheekkiä sankarina?
      Jokainenhan fanittaa haluamaansa.

Cheek keskittyy omaan työhönsä. En muista kuulleeni, että hän harrastaisi kirjojen lukemista.
      Joten, joutunet sitten maksamaan rahallisen korvauksen Cheekille kirjan lukemisesta ja lausunnon antamisesta. Lausunto on tasokas, sen tiedän.

• salla90

Kuka on Marianne? Saako kuvan??!>

• Heko..heko

Miten kauan tätä samaa pas....aa pitää jauhaa. Onko kyse siitä Salkkareiden Mariannasta vai jostain muusta fiktiivisestä henkilöstä??? Varmasti myös Brooke Logan nähty Keekin rinnalla. Oj, miten kaunis pari. Räppäri ja kuuma puuma.... ;DD

• Seuraillen

Hän, kenet Cheek valitsee, on jotain erityistä. Se on selvä. En usko, että Cheek kiinnittää huomionsa ikään, mutta kaunis nainen on kuitenkin. Ja voisi lisätä vielä fiksuuden ja luotettavuuden.

Cheek kyllä voi elää ilman vakinaista naisystävääkin, luulottelen. Kyllähän hän tai kuka muukin, saa seuraa halutessaan. "Parempi kymmenen oksalla kuin yksi pyy pivossa." Tuolla asenteella on omat hyvät puolensa ;)
      Luulottelen, että Cheek tarvitsee paljon henkistä tilaa ja vapautta elämäänsä.

• johanpomppas90

Siis keekki ja salkkareiden se hulluko styylaa?

Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Fuengirola.fi: Danny avautuu yllättäen ex-rakas Erika Vikmanista: "Sanoisin, että hän on..."

Danny matkasi Aurinkorannikolle Helmi Loukasmäen kanssa. Musiikkineuvoksella on silmää naiskauneudelle ja hänen ex-raka
      Kotimaiset julkkisjuorut
      92
      2999
    2. GALLUP: Kuka voittaa The Voice of Finland -kisan: Oliver, Janina, Julia vai Mohammad?

GALLUP: Kuka voittaa The Voice of Finland -kisan: Oliver, Janina, Julia vai Mohammad? Tänään jännittävä finaalilähetys
      Voice of Finland
      43
      1147
    3. Arvaa miten paljon

Haluan sua?
      Ikävä
      83
      1122
    4. Tämä on kyllä heittämällä erikoisin ihmissuhde mitä on koskaan ollut

Hulluinta on se että ei edes ole varsinaista suhdetta minkäänlaista, mutta tuntuu kuin olisit elämässäni mukana koko aja
      Ikävä
      51
      1015
    5. Helikopteri pörrää ja POLIISIT on eristettynä pururadan vieressä!

Suojatehtävä pitää kiireisenä. Kulut ovat kovat!
      Pudasjärvi
      31
      974
    6. Mitä toiveita ja ajatuksia sulla

On kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      67
      858
    7. Tunnustan

Vaikka peitän sen erittäin hyvin niin tunnustan että pidän sinusta erittäin paljon, mieheltä naiselle
      Ikävä
      39
      852
    8. Luuletko, että löydämme vielä

Yhteyden takaisin? Miehelle ....
      Ikävä
      53
      837
    9. Mikä teki vaikutuksen

että ihastuit kaivattuusi? 🔥
      Ikävä
      44
      822
    10. Oletko älykkäämpi kuin kaivattusi

Pitääkö kaivattusi sinua älykkäämpänä teistä? Mitä luulet?
      Ikävä
      71
      770
    Aihe