Se vaan on niin.

Hiljainen todistaja.

Että mä en pysty mihinkään puolinaiseen. Enkä välimalleihin. Olen tullut siihen tulokseen. Kun jonakin päivä se oikea tärähtää eteen, siinä ei jarrua painella. Enkä toivo kenenkään muunkaan jarruttelevan. Elämä vaatii rohkeutta. Olen pelännyt tarpeeksi.

Mulle ei kuulu kenenkään ihmissuhteen yksityiskohdat, enkä niitä halua tietää. E vain nyt halua olla ihan yksin.

18

452

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ihmettelen vain

Olipas painavaa tekstiä. Jos haluat olla yksin, miten voita tavata sen oikean?

• ap.

Tarkoitin, että en halua juuri nyt olla ihan yksin. Olen täällä.

• hjaskvkj

Mua tää palsta ainakin ahdistaa suunnattomasti. Toivoisin, että joku olisi kanssani täällä, ettei aina tarvitse olla yksin tämän typerän palstan kanssa!

• mitenpäin vain

Kaksi kokonaista on aina parempi tai sitten kahdesta puolikkaasta voi tulla kokonainen

• Kysymys heräsi

"Että mä en pysty mihinkään puolinaiseen. Enkä välimalleihin." Mitä tarkoitat tällä?

• pidä toi asenne

Tiedätkö ap, mua harmittaa se jarruttelu vieläkin. Ei olis pitänyt. Mutta se on myöhäistä nyt. Pelkäsin liikaa. Nyt toivoo että voi saada uuden mahdollisuuden.

• uusi mahdollisuus

Jos olisit hän, niin kyllä haluaisin antaa uuden mahdollisuuden. Ja onhan vikaa minussakin, kun en minäkään ollut niin rohkea ja ujostelin.

• elä huoli

Aina voi saada uuden mahdollisuuden. Loppu onkin itsestä kiinni ;)

• kfmglklml

Oikea asenne, näin sen pitäisi olla.

• Anonyymi

Noin minäkin ajattelen, mutta vaikeaa, kun olen niin valikoiva. Tai harva kolahtaa kunnolla, vaikka vastaantulijoita on. Yksinäisyys tuntuu siten oikeastaan omalta "vialta". On sentään joskus tärähtänyt, etten voi täysin viallinen olla. No en valita. Vahva itseys on onni.

• nytsenpöljäkintietää

Noin ajattelin silloin kun rakastuin. Mutta mitään ei tullutkaan. Kaikki ei järjestykään aina niin kuin itselle sopii. Rakkaus voi tulla ihan sopimattomasti ja siihen pitää vain uskaltaa tarttua ja toimia tilanteen mukaan tai jää ikuisesti ilman tyhjiin suhteisiin.

• ap.

Juuri näin. Tuota tarkoitin. Silloin on pakko uskaltaa kun rakkaus vyöryy päälle. Ja mä en voi piiloutua enää. Enkä paeta. En taistella vastaan enkä työntää sitä pois. Jos haluaa saada, on pakko antaa. Näin se vain menee.

• Kysyn taas
        ap. kirjoitti:

Juuri näin. Tuota tarkoitin. Silloin on pakko uskaltaa kun rakkaus vyöryy päälle. Ja mä en voi piiloutua enää. Enkä paeta. En taistella vastaan enkä työntää sitä pois. Jos haluaa saada, on pakko antaa. Näin se vain menee.

Hieman epäselväksi jäi että mikä estää rakkauden antamista ja saamista nyt sitten? :)

• ap,
        Kysyn taas kirjoitti:

Hieman epäselväksi jäi että mikä estää rakkauden antamista ja saamista nyt sitten? :)

Nyt me sen tuon toisen pöljää kanssa tiedämme. Viittaan nim. nytsenpöjäkintietää

• Kysyjä ymmärsi
        ap, kirjoitti:

Nyt me sen tuon toisen pöljää kanssa tiedämme. Viittaan nim. nytsenpöjäkintietää

Okei, niin, pitäisihän sitä. Joskus ei vaan uskalla hypätä tuntemattomaan.
        Hyvä että olet päättänyt olla rohkea :)

• J....o

jos minun olisi mahdollista saada yksi E kirjaimella alkava nainen en epäröisi hetkekään

• 72.....

Niin juu

• yhteydenottoja

Meidänkin viestittely katkesi melko seinään.Vaikka olisinkin kiinnostunut ja tilanne sopiva tai haluaisin asioita selvitellä, en voisi ottaa yhteyttä, sillä toinen kehoitti jatkamaan elämää eteenpäin. En siis tiedä hänen tilannetta, joten hänen täytyis ottaa yhteyttä jos haluaisi.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron

Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal
      Maailman menoa
      170
      5041
    2. Veli Sofia teki urosmehiläisen työn

Paljastaessaan kuinka TPS:ssä ei joukkuehenki toimi sooloilijoiden vuoksi, jonka takia koko seura ei pärjää kilpailussa
      Maailman menoa
      24
      3649
    3. Mitäs nyt sijoittajat?

Pörssit laskevat maailmalla Iranin sodan takia ja muutenkin ovat olleet Trumpin vallan alla epävarmat. Ainoa, mikä on no
      Maailman menoa
      171
      3457
    4. Hjallis Harkimon, 72, Jasmine-rakas, 37, paljastaa suhteen alusta: "Vähän..."

Liikemies, kansanedustaja Hjallis Harkimo ja tuottaja-juontaja Jasmine Pajari ovat pariskunta. He asuvat yhdessä Sipooss
      Suomalaiset julkkikset
      41
      2971
    5. Unisex-vessat

Ahdistaa. Miksi kaikki pitää tasapäistää tasa-arvon nimissä? Tasa-arvo on sitä, että kunnioitetaan sukupuolien erilaisu
      Tunteet
      108
      2719
    6. Sosiaalidemokratia romahtanut kautta maailman

nuoret eivät enää kannata järjetöntä aatetta, joten demarien täytyy hakea kannattajia mamuista. Ruotsin sos.demit jo kie
      Maailman menoa
      30
      2086
    7. Jäit kiinni siitä

että katselet minua. Käänsin pääni, minäkin etsin sinua, ja meidän katseemme kohtasivat. Eikä se haittaa - molemmat ky
      Ikävä
      12
      1934
    8. Jutta Larm, 52, haluaa kumota tämän piintyneen ikämyytin

Oletko samaa mieltä? Jutta Larm on 52-vuotias ja tehnyt pitkän uran yrittäjänä. Hän haluaa kumota tämän piintyneen ikämy
      50 plus
      19
      1915
    9. Vastuun ottaminen omasta hyvinvoinnista

Olen huomannut tuttavapiirissäni ihmisiä, joilla on mt-diagnooseja. Sen sijaan, että millekään asialle yritettäisiin teh
      157
      1554
    10. Henri Alen tilittää yllättäen Vappu Pimiän uudesta MasterChef -pestistä: "Vaikka hän ei..."

Vappu Pimiä on uusi MasterChef Suomi -tuomari. Hän liittyi uudella MasterChef Suomi -kaudella arvovaltaiseen tuomaristoo
      Suomalaiset julkkikset
      12
      1515
    Aihe