Entä miten tapasitte? Kauanko ensitapaamisesta on nyt? Minkä ikäisiä olette nykyään? Montako lasta, minkä ikäisiä? Oletteko vielä yhdessä vai jo eronneet?
Vastatkaa nyt edes osaan kysymyksistä, jos ette vaikkapa perheenjäsenienne ikiä viitsi kertoa! Tärkeimmät kysymykset ovat eka ja toka kysymys, loput vaan semmosia nicetoknow juttuja.
Ja joo, kunhan vain kiinnostaa kysellä :)
Missä tapasit lastesi isän?
18
363
Vastaukset
- Riikkaliisa,
Tavattiin 7 vuotta sitten eli myös niin kauan ollaan oltu yhdessä.
Tavattiin "puistossa" jossa ihmisillä on kesänä tapana istuskella muutamien olusien kanssa. Olin tuolloin 18 ja mies 24 vuotta.
Meillä on yksi 2 vuotias lapsi ja hyvin pyyhkii :)- 12/32
Toistaiseksi hyvin?
- Nanna!
5 vuotta sitten tavattiin baarissa. Toinen meistä oli selvinpäin, toinen ihan päinvastaista :D Enpä olis sinä iltana uskonut että se tapaaminen päättyy avioliittoon. Ekaa lasta yritetään. Olen 30, mies 27
- 12/32
Älä nyt helkutti noin tuoreeseen suhteeseen lapsia. Onko sinulla ennestään kersojen jollekin tolvanalle?
- Muuan mummeli
Tapasimme töiden kautta vuonna 1999.
Yhdessä aloimme olla vuonna 2002.
Minä olen nyt 48 ja mies on 32.- Muuan mummeli
En hoksannut vastata lapsi-kysymykseen eli tässä täydennystä.
Yhteisiä lapsia on 2. He ovat 8 ja 7.
Ensimmäisestä liitostani on lapsia 6.
He ovat 30, 27, 25, 23, 20 ja 16.
- 16,14,8,5 ja rv23
Mieheni seurusteli parhaan kaverini kanssa. Olin 17 hän 25. Olemme olleet yhdessä 24 vuotta ja odotan viidettä lastamme. Niin, ja yhdessä olemme tietenkin edelleen.
- Ihqihq
Tapasimme rippileirillä. Olin 15 tullessani raskaaksi. Lapsen isä on leirin pappi.
- jfmgggg
tavattiin 7 v sitten baarissa, minä 26 hän 31 vuotias, siis silloin. 3v. lapsi ja yhdessä ollaan!
- 12/32
jfmgggg kirjoitti:
tavattiin 7 v sitten baarissa, minä 26 hän 31 vuotias, siis silloin. 3v. lapsi ja yhdessä ollaan!
HUOM! Toistaiseksi!!!
- kenet niistä?
Esikoisen isän tapasin yläasteella. Toinen lapsi sai alkunsa baarituttavuudesta. Ton kuopuksen tein naapurin kanssa. Muijansa ei kyllä oikein tykännyt.
- pullat oli uunissa
Leipomon pikkujouluissa homma alkoi,,ja siitä se lähti :D Nyt yli 20v oltu ja lapset jo nuoruusikäisiä ...Monet ikäisemme ovat jo eronneet ja jotkut jopa useasti..Mutta me viihdytään toistemme seurassa .
- tit
En muista, olin niin kännissä. Sen nimi oli ehkä Matti. Tai Toni.
- Cloetta...
Kauan, kauan sitten, eräillä jatkoilla... Ensitapaamisesta on 36 vuotta ja nyt olemme kumpikin lähempänä kuutta- kuin viittäkymmentä. Olemme yhä yhdessä ja intohimoa sekä rakkautta riittää, nyt aivan kuin alkuaikoina kun lapset ovat maailmalla ja elämme taas kahden aikuisen liittoa.
Kannattaa sinnitellä, huonojen aikojen jälkeen tulee aina ne hyvät ajat. - äiti2012
Mieheni tapasi suomi24 seksichatissa. Lapseni isän (uskon tietäväni kuka hän on muutamista vaihtoehdoista) tapasin seksitreffeistä. Olemme yhdessä mieheni kanssa, ilman lasta olisimme eronneet.
- :)))))))
hmm... Taisin olla vielä 16v. mies 6 vuotta vanhempi. Törmättiin sattumalta hänen asunnollaan johon eräs vanha kaveri pyysi häntä näkemään, kun ei oltu vuoteen toisiamme nähty. Ilasta on jäänyt huippu muistot, vaikka olikin aika sekava ilta/yö, minä selvinpäin useiden känniläisten joukossa, mutta silti sille tielle jäin, niin kovaa tuo mies heti silmiini iski...
Ollaan oltu nyt reilut 9 vuotta yhdessä tuosta illasta alkaen ja lapsia on "puolitoista", eli toinen 2v. ja toinen syntynee loppuvuodesta. Tää on tätä mun ikuista "teinirakkautta" ja paremmasta en voisi edes haaveilla :)- 12/32
Kyllä se ero vielä koittaa..mikäli vanhat merkit pitää paikkaansa.
- Pitkä sopimus
12/32 kirjoitti:
Kyllä se ero vielä koittaa..mikäli vanhat merkit pitää paikkaansa.
Tapasimme vuonna 1979. Olin 19 ja mies 22. Naimisiin menimme vuonna 1988. Kolme aikuista lasta ja naimisissa olemme edelleen - toistaiseksi. Muutahan en voi luvata?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset
Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi724989Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal1164699- 804183
Olisipa saanut sinuun
Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak1014097Veli Sofia teki urosmehiläisen työn
Paljastaessaan kuinka TPS:ssä ei joukkuehenki toimi sooloilijoiden vuoksi, jonka takia koko seura ei pärjää kilpailussa33288Mitäs nyt sijoittajat?
Pörssit laskevat maailmalla Iranin sodan takia ja muutenkin ovat olleet Trumpin vallan alla epävarmat. Ainoa, mikä on no1223104- 352838
- 282777
- 402753
- 372752