Minä näin kerran sellaista unta, missä Muumipeikko ja kumppanit olivat menossa uimaan, mutta Muumipeikko sanoi: Emme voi mennä uimaan. Koko lampi on täynnä Haisuleita. Lammessa oli siis monta Haisulia uimassa. Nyt jälkeenpäin voin sanoa että olisivat sitten menneet mereen uimaan. Paljon enemmänhän siellä on tilaa! :D
Millaisia unia olette nähneet piirretyistä?
pokke
3
180
Vastaukset
- jepjep3
Oon nähnyt joskus pienenä että mörkö jahtas mua ympäri muumilaaksoo, ja sit se jäädytti muumeja.
- pokke
Muistatko vielä, ketkä kaikki se jäädytti?
- ikuinen pokemon fani
Viime yönä näin tällaista unta: Kävelin eräässä todellisessa paikassa ja minulla oli oma oshawott. Kun käskin sen tehdä aqua jetin niin tilanne oli sama kuin Ashin oshawottilla, koska oshawottin silmät olivat kiinni!! Yritin opettaa sitä pitämään silmät auki vedessä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka vie Suomen kohta ykköseksi työttömyyskisassa
Espanja: 10,5 % Suomi: 10,3 % Ruotsi: 9,3 % Kisa on tiukkaa, mutta Riikalla hyvä draivi päällä. Vasemmistolaisen päämin1412827Miten juhlitte ensi lauantaina?
Se on kalenteriin merkitty juhlapäiväksi, niin sitä kai kuuluu juhlia.2752505Kumpaan rahat, mummojen vaippoihin vai Nalle WahIroosille?
JOS siis sinä saisit päättää?301483Suomen veroaste 5 %-yks liian matala
Palauttamalla kokonaisveroaste 1990-luvun tasolle saadaan hyvinvointivaltion palvelut rahoitettua ilman velan ottoa.351462- 1211202
- 1081153
Uudestisyntyminen ei tapahdu kasteessa
Tässä Apostolien tekojen kohdassa näemme, että Filippus julisti hoviherralle ensin evankeliumia ja kuulusteli sitten tar2041043Ryöstö Punkaharjulla
Punkaharjun k-market ryöstetty tänään keskellä päivää, ketä lie asialla? Poliiseja ainakin pörrää ympäriisee131042Lasse Lehtonen on yhtä aikaa sairauslomalla ja työmatkalla
Kelan johtaja näyttää vötkyilyn mallia, otti sairaslomaa ja lähti Brysseliin sitten ryyppäämään! 😂 Kelan pääjohtaja La59906Evoluutioon ja alkuräjähdykseen uskominen vaatii todella vahvaa uskoa
Että tyhjästä syntyi ja kehittyi kaikki se mitä näemme ympärillämme.312904