Ne negatiiviset ja kiukkuiset viestit mitä täällä on, ei sitten ole multa.
Kun vastailet niihin ja perut jo kerran kirjoittamiasi asioita tänne, niin koitatko silloin myös ajatella sitäkin vaihtoehtoa että ne eivät ole siltä sinun kaivatultasi? :)
Vihje ja muistutus
13
311
Vastaukset
- ......
Ehkä epätietoisuus kalvaa,,
- ei ap.
olisit saanut tietoa kyllä mutta uskoit mieluummin näitä tuntemattomien kirjoituksia
joten se siitä.
- ja planeetta oli...
Nää jutut on ehkä palstan suurin vitsi
"Tää ei ollu sit multa"
Siis kuvitteletko säkin oikeasti että juuri SE SUN JOKU tunnistaa sut täältä?
Ja varsinkin noin hyvillä tunnisteilla...
Samassa elämäntilanteessa on tuhansia ihmisiä, joista täällä kirjoittelee satoja.- reisille menee
luettuani ekoja kertoja näitä palstan juttuja, mä aina kans mietin et mitä nää "ei ollu multa"-viestit on.
Ihmiset on ihan sekasin. Aloittajat ei käytä mitään tunnisteita ja vastaajat kuvittelee mitä sattuu. Ei mee putkeen!
- pahinta ikinä
on kuvitella oman ihmisen vittuilevan . se kertoo paljon.
- .....
Mistä saisin tietoa kadonneesta henkilöstä? Neuvoja...
- vihje sivusta
No onko sulla mies vai nainen kadoksissa?
Miltä paikkakunnalta?
Ikähaarukka?
Ja kadonneita ihmisiä etsitään mm. etsintäkuulutuspalstalla tai www.etsintakuulutus.com-sivulla.
Näin mä olen tehnyt joskus.- No, miten on
ootko löytäny?
- .....
Eikö mitään virallisempaa...tuohan on ihan voodoota :)
- vastaus sivusta
..... kirjoitti:
Eikö mitään virallisempaa...tuohan on ihan voodoota :)
No toki poliisi on virallisempi mutta tuskin ottaa tehtäväkseen etsiä.
Itsellä mulla oli muutamilla etsintäkuulutus-sivustoilla, muutama kerta sen alueen lehdissä, facebookissa valeprofiililla yritin etsiä tietoa, twitterissä, muutamissa nettideittipalveluissa, pyörin siinä kaupungissa paljon...
en nyt ihan youtubessa hoilottanut, mutta mielestäni paljon tein ja rahaakin meni :D sosiaalisen median kun saa mukaan. Kaverit vaan jakamaan facessa ja twitterissä etsintäkuulutusta.
Mun tulos oli nolla. Ilmeisesti kyseinen tyyppi ei ollut paikkakuntalaisia eikä netissä kovinkaan aktiivinen.
Mutta se, että mä epäonnistuin ei tarkoita et kaikki epäonnistuu.
- varteenotettavat
vihje ja muistutus.
- jotain puuttui
Niin mihin se vihje unohtui?
- Ei hän täällä ole
Vastaan negatiivisiin viesteihin ainoastaan positiivisesti jos ollenkaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Eutanasia?
Kertokaas omia mielipiteitä eutanasiaan liittyen. Onko mielestäsi oikein vai väärin ja miksi?1112436Eutanasia - miksi eläimelle sallitaan armokuolema, mutta ihmiselle ei?
Olen pitkään ihmetellyt yhtä asiaa Suomessa. Kun koira kärsii parantumattomasta sairaudesta ja kovista kivuista, eläinlä511203Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal1775122Veli Sofia teki urosmehiläisen työn
Paljastaessaan kuinka TPS:ssä ei joukkuehenki toimi sooloilijoiden vuoksi, jonka takia koko seura ei pärjää kilpailussa333740Mitäs nyt sijoittajat?
Pörssit laskevat maailmalla Iranin sodan takia ja muutenkin ovat olleet Trumpin vallan alla epävarmat. Ainoa, mikä on no1963564Hjallis Harkimon, 72, Jasmine-rakas, 37, paljastaa suhteen alusta: "Vähän..."
Liikemies, kansanedustaja Hjallis Harkimo ja tuottaja-juontaja Jasmine Pajari ovat pariskunta. He asuvat yhdessä Sipooss503159Unisex-vessat
Ahdistaa. Miksi kaikki pitää tasapäistää tasa-arvon nimissä? Tasa-arvo on sitä, että kunnioitetaan sukupuolien erilaisu1092894Jäit kiinni siitä
että katselet minua. Käänsin pääni, minäkin etsin sinua, ja meidän katseemme kohtasivat. Eikä se haittaa - molemmat ky132488Sosiaalidemokratia romahtanut kautta maailman
nuoret eivät enää kannata järjetöntä aatetta, joten demarien täytyy hakea kannattajia mamuista. Ruotsin sos.demit jo kie532185Jutta Larm, 52, haluaa kumota tämän piintyneen ikämyytin
Oletko samaa mieltä? Jutta Larm on 52-vuotias ja tehnyt pitkän uran yrittäjänä. Hän haluaa kumota tämän piintyneen ikämy191985