Puumalan ylilihavat lyhyt hiuksiset naiset,

masa on

miksi miksi puumalassa on vaan pulleita lyhyt tukkaisia naisia.Jos sinne kesällä tulee niin ei ole ilo silmälle ainakaan paikalliset.Onneksi on muutakin silmän iloa,eihän blondia kukaan voita.Antaa porkkanoiden vaan lyllertää.

18

835

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tsopto

      Maalais akat perseestä.

      • jooooooooo

        Maalta ja fitnessmalli.ruma siis?mulle aivam sama.olen omaitseni ja tyytyväinen.sulla kaupunkipoju on ehkä ongelmia ulkonäön suhteen.samoin ku viestiketjun alottajalla.olen punapää ja asum puumalassa.ja jos minua sanoo rumaksi ja lihavaksi voi olla aika joko hankkia silmälasit tai oppia ottamaan pakit vastaan.


    • hapan se

      Kukahan on kyseessä,onko se pisamanaama?Ruma kun mikä,mutta minkäs se sille mahtaa....

    • himotuppi

      Miä voisin kyllä tulla rakastelemaan, jos ylleensä ylettää, pieälle piäsöö tai alle uskaltaa jäähä.

    • -sopivasti lihava-

      Kyllä sinulle pitää pulskampikin kelvata kun et osaa edes oikeinkirjoitusta yhdyssanojen osalta.
      Toisekseen jos olisit kokenut naistenmies niin tietäisit että pullukoilla on tiukka pimpsi. Se olisi varmaan pienikikkeliselle eduksi.
      Toisekseen ei ne porkkanat paksuja ole. Käytä vaan sitä "kyllikkiäsi" joka sopeutuu aina kalusi kokoon.

      • voi voi

        Hyi,liikkuu kylillä Puumalassa.Lyhyt tukkanen lyllertäjä.Joku artisaani olevinaan....


      • himotuppi
        voi voi kirjoitti:

        Hyi,liikkuu kylillä Puumalassa.Lyhyt tukkanen lyllertäjä.Joku artisaani olevinaan....

        Miä fantasioin semmosesta lyllertäjästä, voiskohan hän opettaa vielä sitä oikeinkirjoitusta?


    • seurataan,katsotaan

      Kenestä kyse,ei tule kuin yksi mieleen, nähty kylällä.Leveä kuin leivinuuni.Puhkuu naama punaisena.

    • imatralainen

      Hyi ootte ällöttäviä kun ihmisestä noin puhutte. Ootte varmaa ite sit tosi komeita/kauniita?
      Juu en koskis teihin kepilläkää!

      • täällä yksi

        Kyllä mä olen ainakin sua kauniimpi, senkin suohirviö


    • punainenpullertaja

      Kepillä voisin pieksää, muuten en koskisi tuollaisiin ränkylöihin. Ovat olevinaan miehiä. Eivät ole kuin tyhjänpäiväisiä räkänokkiä.

    • Pistohiekalle hopi
    • jännänäärellä

      miksi huomaat vain heidät?

      tykkäätkö salaa muttet uskalla tunnustaa?

      Just kommentoin toiseen ketjuun samaa asiaa... eli sen huomaa, mitä haluaa huomata.

      Puumalassa, käyt kaupassa vaikkapa vartin, jonka aikana näet yhden lyhyttukkasen naisen ja vedät johtopäätöksen, kaikki paikalliset ovat sellaisia. Jätät huomioimatta vaikkapa sen hoikan trendikkään puolikaljun ajaneen teinitytön, tai kuusikymppisen mummon jolla pitkä letti?

      Samaan aikaan, jos olet stadin keskustan kaupassa vartin, siellä voi nähdä monta kymmentä lyhyttukkaista, pulleaa naista. Mutta se ei tunnu paljolta, koska samassa otannassa näkyi saman verran myös hoikkia lyhyttukkaisia, pulleita pitkätukkaisia, hoikkia pitkätukkaisia jne jne...

      Et voi vetää johtopäätöstä siitä, että silloin tällöin ulkona käydessäsi näet vain lyhyttukkaisia pulleita naisia. Todennäköisyys puumalan kaltaisessa pikkukylässä on aivan sama sille, että kaikki tiettynä ajanjaksona kohtaamasi naiset olisivat hoikkia pitkätukkaisia.

      Jos aivan tieteelliseksi ruvetaan, pitäisi myös määrittää se, mikä on pitkä ja lyhyttukkainen!
      Esim. oma kampaajani ottaa pitkän tukan taksan kaikilta yli hartian meneviltä hiuksilta. Vaikka pitkäkaulaisilla hartialle menevän tukan kasvattaminen vie pitempään ? Ja itsekin pidän hartiamittaista polkkatukkaa korkeintaan puolipitkänä?

      Eli onko lyhyt tukka naisella ainoastaan kalju ja siili? Vai hartialle asti? Onko lapaluille yltävä tukka jo pitkä (kampaajani mielestä on,ka-ching) vai ei?

      • karmee

        Kyllä se porkkana mennä lyllerti taas kylällä rillit vinossa.Eikö kukaan opeta sitä että ei ole ilo silmälle.Mutta kait se kauneus on katsojan silmissä vaikka muut on toista mieltä.Taitaa asustella jossakin peräkylässä?


      • outo olio
        karmee kirjoitti:

        Kyllä se porkkana mennä lyllerti taas kylällä rillit vinossa.Eikö kukaan opeta sitä että ei ole ilo silmälle.Mutta kait se kauneus on katsojan silmissä vaikka muut on toista mieltä.Taitaa asustella jossakin peräkylässä?

        Taidan tietää,peräkammarin lippahattu.


      • minulla kaunis lady

        Ehei,kyllä naisella olisi oltava hiukan pitemmät kutrit.Kyllä kait se itseäänkin nolottaa kun lippiksellä koitti kynittyä peitellä.Sitten tuo yli PAINO vielä.Ei naisellisuudesta tietoakaan.


    • lothar666

      voi teitä peräkylän pikku-runkkari pojuja.pillusta puhuvat reteesti,mutta saamaan että oo vielä pääsy.ennemmin kannattaakin puna-tukkaisen naisen asua "perä-kylällä"kun tulla Sulkavan keskustaan pikku-mulkku runkkareiden kehtoon,jossa äippä antaa pojille "kättä" peräkammarisaa...jouto aikoina voikin sitten bemarin takapenkillä imeä toisiaan...

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 137
      3888
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      108
      3542
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      19
      2513
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      28
      1861
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      22
      1717
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1599
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      19
      1575
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      29
      1506
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1481
    10. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      87
      1458
    Aihe