Hyvä kuntosali

16+5

Onko Naantalissa hyvää ja kohtuuhintaista kuntosalia?

Olen juuri tänne muuttanut ja P&P -salin korttini umpeutuu kohta.

22

4476

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • KuilGGe

      Target Gym, Karvetti. Ei luksusta, rittävä kuitenkin mihin tahansa treeniin. Ainut ongelma kun isot miehet huutavat ja ähisevät hihattomissaan kuin pikkulapset...

      • maija220

        Mielummin maijamäen koulun kuntosali joka on edullinen ja siellä sitä karjumista ei tarvitse kuunnella.


      • Maija221
        maija220 kirjoitti:

        Mielummin maijamäen koulun kuntosali joka on edullinen ja siellä sitä karjumista ei tarvitse kuunnella.

        Maijamäki on edullinen. Vuosimaksu 105 euroa ei päätä huimaa.


      • Vahvempi
        Maija221 kirjoitti:

        Maijamäki on edullinen. Vuosimaksu 105 euroa ei päätä huimaa.

        Maijamäessä liikaa noin 18v poikia jotka heittelee isoja painoja korkealta melkein jalkoihin ja jättää painot yms hujan hajan kun mutsi ei ole mukana siivoamassa. Älyä ei ole ottaa muita huomioon ja tulla sinne isottelee, varataan laitteita pitkäksi aikaa ja kun pidetään taukoa istutaan laitteissa ja taas varataan niitä.


      • sustanol

        Juurikin näin!


      • Anonyymi
        Vahvempi kirjoitti:

        Maijamäessä liikaa noin 18v poikia jotka heittelee isoja painoja korkealta melkein jalkoihin ja jättää painot yms hujan hajan kun mutsi ei ole mukana siivoamassa. Älyä ei ole ottaa muita huomioon ja tulla sinne isottelee, varataan laitteita pitkäksi aikaa ja kun pidetään taukoa istutaan laitteissa ja taas varataan niitä.

        Eikö siellä kukaan valvoja valvo tilannetta?


      • Anonyymi
        maija220 kirjoitti:

        Mielummin maijamäen koulun kuntosali joka on edullinen ja siellä sitä karjumista ei tarvitse kuunnella.

        Noh, nettisivuillahan sanotaan Targetist et "ei prinsessoille "


    • MIslas

      Target Gym, ehdottomasti ei ole yhtään samantasoista eikä edes lähelle pääsevää Naantalissa. Maijamäki suht edullinen mutta itse sali on pieni, ja ihmisiä käy todella paljon eikä koskaan oikeen mikään ole vapaana. Target Gymillä kaikkea on riittävästi ja ainakin tuplasti enemmän kun Maijamäessä joten siellä yleensä on laitteet sun muut vapaana. Targetilla on myös henkilökuntaa joka voi neuvoa alkuun ja auttaa. Olisiko ollut vielä ilmainen tutustumis kertakin , niin voit käydä tsekkaamassa että jos nappais. Lisäksi laitteistoa uusitaan ja kehitetään aktiivisesti joten ei reenaus jää puitteista kiinni. Lisättäköön vielä että pääsy salille 24/7 avainkortilla.

    • Miiazd

      Kultaranta Resort on paras. Meil...heiltä löytyy runsaasti laitteita ja ohjattuja tunteja ja hinnat ei päätä huimaa.

      • Salia vaihtamassa

        Onko Resortin sivuilla kuvaa kuntosalista ja laitteista?

        Pidetäänkö sali puhtaana ja raikkaana sekä soiko siellä kunnon musiikki ilman kaalomato.com:n mainoksia?

        Hinnat löysin ja ne ovat varsin kohtuulliset.


    • Miiazd

      Ikävä kyl kuvia ei netist löydy, mut paikat on puhtaita ja kaalimato.com- mainoksii en oo kuullu.

    • alvariinsasalilla

      Edullisin on Maijamäki, tosi hyvä sali aloittelijoille. Vähän pidemmälle edenneille ehkä Target Gym on paras valinta, kunhan ei odota liikoja. Sali on perus punttisali ilman palmuja ja laminaattilattioita. Pelkkää rautaa ja rock-musa soi lujaa. Kylpylän sali on myös hyvä paikka. (senioreille ja muille vähän säikyille. Ei soi musiikki täysillä!). Kokemusta on kaikilta saleilta. Hyviä kaikki, kunhan osaa valita itselleen oikean!!!!

      • salisisko

        Naantalin kylpylän sali ehdottomasti ja en ole säikky enkä seniori ! edullinen kuukausikortti ,jossa 24 /7 avainkortti ja sisältyy uinnit su -ma .Kortin hinta klubilaiselle 240e (eka kerta sisältää avainkortin 295e ).Salilla hyvät laitteet ja tilaa ,kun ei juuri keskipäivällä ja aamulla mene. Ei huutavia ja painoja heitteleviä karjuja .Suosittelen hyvä paikka. ITSE käyn päivittäin ja plussana vielä uinti mahdollisuus ja porealtaat . Kannattaa itse käydä tutustumassa .


      • salisisko

        siis kortti voimassa puoli vuotta tohon hintaan !


      • lissuuu

        EI Target gymiä ainakaan voi suositella . Huutavat bodarit ,jotka kyttäävät taviksia ja alue missä sali ihan sossun aluetta koko Karvetti .Autoihin murtaudutaan ja ulkona ei uskalla liikkua ilman henkivartijaa ! Sopii vain bodareille


      • Anonyymi
        lissuuu kirjoitti:

        EI Target gymiä ainakaan voi suositella . Huutavat bodarit ,jotka kyttäävät taviksia ja alue missä sali ihan sossun aluetta koko Karvetti .Autoihin murtaudutaan ja ulkona ei uskalla liikkua ilman henkivartijaa ! Sopii vain bodareille

        Olen käynyt Target Gymillä alusta asti enkä ole kuullut että olisi yhteenkään autoon murtauduttu.Eikä siellä mitään kytätä,se kuuluu jokaisen salin sääntöihin että ei kytätä.Henkivartijoita,tuo oli kyllä jo liikaa. Olen sentään käynyt salilla 29 vuotta.Ihan naurettavia väitteitä tämän jutun kirjoittajalla.Sossun aluetta,taidat itse olla jonkinnäköinen "toimitusjohtaja"


      • Anonyymi
        lissuuu kirjoitti:

        EI Target gymiä ainakaan voi suositella . Huutavat bodarit ,jotka kyttäävät taviksia ja alue missä sali ihan sossun aluetta koko Karvetti .Autoihin murtaudutaan ja ulkona ei uskalla liikkua ilman henkivartijaa ! Sopii vain bodareille

        jess---sali mun makuun....


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        jess---sali mun makuun....

        radion kuuntelijat ja jumpparit muuaalle itkemään---target is best


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen käynyt Target Gymillä alusta asti enkä ole kuullut että olisi yhteenkään autoon murtauduttu.Eikä siellä mitään kytätä,se kuuluu jokaisen salin sääntöihin että ei kytätä.Henkivartijoita,tuo oli kyllä jo liikaa. Olen sentään käynyt salilla 29 vuotta.Ihan naurettavia väitteitä tämän jutun kirjoittajalla.Sossun aluetta,taidat itse olla jonkinnäköinen "toimitusjohtaja"

        asiaa...jess


    • Anonyymi

      Minä en käy kuntosalilla. Käyn kävelylenkeillä.

      • Anonyymi

        Kävelylenkki ompi edullinen vaihtoehto.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kävelylenkki ompi edullinen vaihtoehto.

        Olen samaa mieltä. Vaihtoehtoisia reittejä löytyy.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      23
      1525
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      15
      1344
    3. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      61
      1321
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      30
      1267
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      33
      1238
    6. Pelastakaa Lapset: Netti ei ole turvallinen paikka lapsille - Erätauko-tilaisuus to 25.4.2024

      Netti ei ole turvallinen paikka lapsille, mutta mitä asialle voi vanhempana tehdä? Torstaina 25.4.2024 keskustellaan ne
      Suomi24 Blogi ★
      14
      1146
    7. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      64
      1106
    8. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      8
      1096
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1084
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1072
    Aihe