Tämä oli Windows 8 valmiina. Minulla on gmail. Tähän asti se toimi, mutta ei enää. Microsoft Outlook (offoce) siinä toimii ja webbi gmaili. Mitähän tuossa on tapahtunut?
Merkkaa kaikki luonnokseksi tai lähteviksi, eikä anna luonnosta poistaa. Tai antaa poistaa, mutta aina se tulee takaisin. Näissä myös ilmoittaa, että laita internetyhteys päälle niin näet loput viestistä. Internetyhteys on päällä ja toimii muualla.
Windows sähköposti
4
246
Vastaukset
Millä selaimella käytät Gmailia?
- en löydä syytä
Firefoxilla. Mutta kyse on tuosta Windowsin omasta sähköpostista, joka minulla on gmail ja siihen tulee myös hotmail. Kumpaankaan ei tule postia eikä lähde. Kun taas menen webbi hotmailiin (Outlook .com) sinne menee posti ja lähtee. Samoin webbi gmail ja tämä Officen Outlook toimii. Vaan ei se Windowsin oma sähköposti, joka aiemmissa Windowsin versioissa oli Windows Mail, muistaakseni. Eipä kuitenkaan hätää kun moni muu toimii, webbi esim. Ja kännyyn tulee gmailin sähköposti myös.
- en löydä syytä
en löydä syytä kirjoitti:
Firefoxilla. Mutta kyse on tuosta Windowsin omasta sähköpostista, joka minulla on gmail ja siihen tulee myös hotmail. Kumpaankaan ei tule postia eikä lähde. Kun taas menen webbi hotmailiin (Outlook .com) sinne menee posti ja lähtee. Samoin webbi gmail ja tämä Officen Outlook toimii. Vaan ei se Windowsin oma sähköposti, joka aiemmissa Windowsin versioissa oli Windows Mail, muistaakseni. Eipä kuitenkaan hätää kun moni muu toimii, webbi esim. Ja kännyyn tulee gmailin sähköposti myös.
Tämän aamuinen Windows päivitys korjasi tuon. Taas toimii kuten ennenkin.
Ei kyllä ikinä ennen ole päivitykset vaikuttaneet sähköpostiohjelmaan. En tiedä mikä niistä 10:stä sen korjasi, ihan sama, kunhan korjaantui.
Ainakin Gmailia kannattaa käyttää suoraan selaimen kautta koska sen selainkäyttöliittymä on sen verran hyvä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävöin sinua kokoyön!
En halua odottaa, että voisin näyttää sinulle kuinka paljon rakastan sinua. Toivon, että uskot, että olen varsin hullun513585Näen jatkuvasti Sompasaunalla alastomia miehiä ja naisia
jotka menevät siihen viereiseen rantaan myös uimaan alasti. Sompasaunat on siis Mustikkamaalla Helsingissä, ja kuljen si1142480Kova karman laki
Karman lain kautta pahantekijä tehdessään pahaa toteuttaa koston ja rangaistuksen sille jolle pahaa on tehty. Tämä tarko5932273Päivieni piristys, missä olet?
Toit iloa ja valoa mun elämään ☀️ Nyt mennyt kohta viikko ettei ole nähty. Kaipaan nähdä sua silti ja pelkään vaikka tei192026KALAJOEN UIMAVALVONTA
https://www.kalajokiseutu.fi/artikkeli/ei-tulisi-mieleenkaan-jattaa-pienta-yksinaan-hiekkasarkkien-valvomattomalla-uimar761730Jos sinä olisit pyrkimässä elämääni takaisin
Arvelisin sen johtuvan siitä, että olisit taas polttanut jonkun sillan takanasi. Ei taida löytyä enää kyliltä naista, jo431658- 201648
Helena ja Mikko Koivun ero jatkuu edelleen ja loppua ei näy.
Voi eikä, miksi menee noin vaikeaksi avioero ja sopua ei tää ex- pari vaan saa.1371546- 281446
Millainen kaivattusi luonne on?
Millaisia luonteenpiirteitä arvostat kaivatussa? Oletteko samanlaisia luonteeltanne?941427