Tämä oli Windows 8 valmiina. Minulla on gmail. Tähän asti se toimi, mutta ei enää. Microsoft Outlook (offoce) siinä toimii ja webbi gmaili. Mitähän tuossa on tapahtunut?
Merkkaa kaikki luonnokseksi tai lähteviksi, eikä anna luonnosta poistaa. Tai antaa poistaa, mutta aina se tulee takaisin. Näissä myös ilmoittaa, että laita internetyhteys päälle niin näet loput viestistä. Internetyhteys on päällä ja toimii muualla.
Windows sähköposti
4
239
Vastaukset
Millä selaimella käytät Gmailia?
- en löydä syytä
Firefoxilla. Mutta kyse on tuosta Windowsin omasta sähköpostista, joka minulla on gmail ja siihen tulee myös hotmail. Kumpaankaan ei tule postia eikä lähde. Kun taas menen webbi hotmailiin (Outlook .com) sinne menee posti ja lähtee. Samoin webbi gmail ja tämä Officen Outlook toimii. Vaan ei se Windowsin oma sähköposti, joka aiemmissa Windowsin versioissa oli Windows Mail, muistaakseni. Eipä kuitenkaan hätää kun moni muu toimii, webbi esim. Ja kännyyn tulee gmailin sähköposti myös.
- en löydä syytä
en löydä syytä kirjoitti:
Firefoxilla. Mutta kyse on tuosta Windowsin omasta sähköpostista, joka minulla on gmail ja siihen tulee myös hotmail. Kumpaankaan ei tule postia eikä lähde. Kun taas menen webbi hotmailiin (Outlook .com) sinne menee posti ja lähtee. Samoin webbi gmail ja tämä Officen Outlook toimii. Vaan ei se Windowsin oma sähköposti, joka aiemmissa Windowsin versioissa oli Windows Mail, muistaakseni. Eipä kuitenkaan hätää kun moni muu toimii, webbi esim. Ja kännyyn tulee gmailin sähköposti myös.
Tämän aamuinen Windows päivitys korjasi tuon. Taas toimii kuten ennenkin.
Ei kyllä ikinä ennen ole päivitykset vaikuttaneet sähköpostiohjelmaan. En tiedä mikä niistä 10:stä sen korjasi, ihan sama, kunhan korjaantui.
Ainakin Gmailia kannattaa käyttää suoraan selaimen kautta koska sen selainkäyttöliittymä on sen verran hyvä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Toiselle puolikkaalleni
Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j492318- 262143
Katu täyttyy askelista...
Hyvää sunnuntaita ja hyvää jatkoa jos näin...Vettä sataa, mutta hyvä vaan, ainakin kasveille.271535Näin susta unta
Teit siinä temppuja ja kurkit huomaanko. Niinkuin sun tarttis sitä epäillä. Öitä tuimalle!161454- 1241417
- 191083
Tiedätkö nainen sen tunteen
Kun toinen tulee jossain vastaan. Naama leviää hymyyn kuin hangonkeksi. Mulla on susta semmonen,tunne.71974Kauniit ihmiset ei ole sinkkuja, se on karu fakta
Ihmisessä on lähes poikkeuksetta aina jotain vikaa jos hän pysyy sinkkuna pitkään. Sori kun sanon tän näin suoraan, mut117944Mikset päästä irti ja hae apua
Mt ongelmiisi. En vaan voi ikinä enää luottaa sinuun, pelkään sinua ja toivon löytäväni jonkun muun. Rahaa sulla on saad89924Kristinusko - epätoivoinen yritys pelastaa ihmiset jumalalta
Ei ole mitään sellaista, mitä pitää "pelastua". Lukuun ottamatta tietysti ”jumalan” (sen ei jumalan, joka väittää oleva333873