Nyt kysyn miehenä tätä naisilta. Mut miten naiset reagoi jos mies ehdottaa strap-onia? Kaikilla on tietysti oma mielipide tähän asiaan mutta haluisin tietää ees vähä kuinka paljon naisia sellanen kiinnostaa..? Ite haluisin tätä kokeilla mut vaikea löytää daami joka tätä haluais? Onko sellasia daameja ja jos on mistä sellasen löytää? :D mut jooh eli ootteko kokeillu sitä ja kertokaahan mite alote tähän tuli...? Ja en kaipaa miesten homokommentteja jokainen tykkää mistäkin.. ;)
-mies 24v
STRAP-ON
24
8238
Vastaukset
- huimitänyt
Mikä on strap on?
- Sekoja
Se on se naiskyrpä jolla naiset lykkivät homahtavia ukkojaan aunukseen.
- twddh
Googlettamalla löytää kyllä selityksen ja eri malleja näytille. Naiset käyttää niitä myös toisen naisen kanssa ja vaihtavat sitten rooleja. Ehkä edellinen kirjoittajakin toivoo saavansa kokeilla...
- Dildosta pitävä
Olen mies. Seurustelen naisen kanssa.
Ja joskus seksi jutuista keskusteltii mitä toiset haluu. Olin ite ehdottamassa strap-on dildoa ku muijani sitä ehdotti. Ja pääduimme semmoisen hommaamaan ensi semmone pieni lelu. Ja sit semmone aidon tuntune koko noin 18 cm pitkä 4.5-5 cm paksu ja kyllä voin sanoa et tuntuu hyvälle ja muijaki tykkää ku alistun sen pantavaks. Suosittelen kaikille ja niillekki ketkä haukkuu meitä homoiks.- Onnekas mies...
Juuri näin, strap:on:ia kehiin =)
Kunhan se on molemmille sopivaa ja mieluisaa, ettei sitä tehdä vain toisen halusta ja pyynnöstä, vaan että molemmat Nauttivat siitä...
Itse olen onnekas, kun olen löytänyt Naisen, joka pitää ja täysin rinnoin nauttii minun panemisesta =)
Jonkun yhden illan jutun kanssa en tähän todellakaan suostuisi tai sellaista edes ehdottaisi, mutta kun on hyvä ja rakastava parisuhde niin seksin(kin) saralla voi kokeilla ja tehdä kaikenlaista kivaa yhdessä =O)
Mitä tuohon sträpin kokoon tulee niin sellainen justiinsa sopivan kokoinen on passeli, että se tuntuu mutta ei satu, kun käytetään tarpeeksi liukkaria...
Sanoisin, että sellainen oman kullin kokoinen =)
Eihän se todellakaan ole homoilua, josko siinä on Nainen joka Miestään aina välistä nai? :)
Kun suoritetaan hieman ns. roolien vaihtoa...
Tätä "alistumista" voi tehostaa aina joskus vielä sitenkin, että mies on käsiraudoissa...
On meinaan tosi kiihottava lisämauste tähän strap-on panoon ;-)
- Strappari
Siinähän on oiva värkki siihen hommaan: http://www.hotlips.fi/tuote/vibrating-strap-on-for-him/3000007968/
- pari_makkarissa
juuri tuolla mallilla ei tee mitään. Kannattaa ostaa sellainen joka on käyttäjän lanteilla napakasti kiinni. Me ostimme sellaisen antishopista.
Meidän strap-on:in voi vaihtaa dildoja. Olen antanu miehelle anukseen dildoa. Hän nauttii vaikka häpeää samalla saada analiin. Itse nautin kun saan pitää miestä lantiosta kiinni ja painaa häneen dildoa. Ensin ajatus yökötti mua mutta kun olin kerran kokeillut niin haluan aina kokea sen uudestaan
- Mise212
Näin mäkin uskon että se voi olla iha messevän tuntusta.. :) "dildosta pitävä" kerro vielä mistä noin mahtavan daamin oot löytäny? Täytyy lähtee ettii samoilta huudeilta... :)
- Dildosta pitävä
Vantaalta oon tollasen löytäny.
Ja kyllä niitä naisii taitaa aika paljon olla ku ei oo eka muija joka on dildolla panna halunnut:) - Gamergirl
Olisin heti mukana, ite en ole vielä ehdottanut mutta ehkä vähän myöhemmin. Ostin just vähän eripitusia köysiä joilla leikkiä, pärjätään ehkä niille hetken aikaa ;))
- Mise212
Joo ei oo vielä sattunu daamia kohalle ketä haluisi sträppäriä kokeilla... Noh hyvää kannattaa odottaa... ;P
- Au Nus
Hui tuommosella vehkeellähän menee persesillmästä tiivisteet ihan vituiksi.
- mies4442
Vaimo aina silloin tällöin käyttelee tuollaista mukavan isoa.
- sristo sträppääjä
joo nälkä kasvaa syödessä siinä hommassa...se joka ei oo kokeillu on jäänyt paljosta paitsi. jenkeissä ihan yleistä muuten.
- Mies 4040
Joo kyllä siihen jää koukkuun, meilläkin pannaan sillä vähintään joka kuukausi. Ei liian usein, mutta ihan riittävän usein. Ja koko täytyy olla jotain oman kullin kokoinen (keskimääräisen suomalaisen kokoinen) että se tuntuu, muttei satuta.
- Onnekas mies...
Niimpä... ei ns. makiaa mahan täydeltä vaan aina silloin tällöin niin se pysyy sopivana lisämausteena... ;)
Kuten mainittua niin on kokoa justiinsa silleen sopivasti, ettei satuta mutta että se myös tuntuukin jossain =)
Ratsastaessa sträppi saa olla hieman pienenpi kun taas takaapäin naidessa hieman isompi..
Ja liukkarin riittävää käyttöä ei kannata aliarvioida...
- Nainen 26 v
Harmikseni en ole vielä päässyt kokeilemaan miehen kanssa, vaikka asiasta on kyllä puhuttu ja mies suhtautui varovaisen myönteisesti. Tiedän siis, että tykkää ajatuksesta ja käytännöstäkin, mutta taitaa jännittää todellinen tilanne ja asian toteuttaminen minun kanssani. Meitä siis löytyy... Kannattaa muutenkin ottaa puheeksi oman naisen kanssa! Joskus voi tarvita vähän enemmän aikaa sulatella ehdotusta, mutta sopivassa tilanteessa keskusteltuna voi kiinnostus herätäkin. Onnea naisen etsintään aloittajalle!
- parisp(N)
Meillä sen käyttö tuli esiin kun on kiva leikkiä jotain seksuaalisen väritteistä iltaa ja esim. sovitaan vaikka perjantai ilta leikitään lesbo paria.
No tietysti se edellyttää et mieheni pukeutuu naiseksi ja sekös jo on kiihottavaa koska tykkään myös tästä.
Yks kerta kun oli sovittu tästä niin mies soitti töihin ja kertoi että haluu sit myös anaaliseksiä ja minun pitää hakea seksikaupasta strap-on, ekaksi sanoin että ei kiitos mutta sitte ajattelin että eihän se niin vaikeaa ole ja menin rohkeesti liikkeeseen sisään ja pyysin myyjältä yhen kappaleen jolloin hän kysyy että onko liukastetta kotona.
Kotiin päästyäni mies kysyi että ostitko, niin sanoin että katsotaan miten kiltti olet.
Loppu illasta sitten annoin miehelleni peppuun ja ainakin hän sai orgasmin ja ite sitä sain sitä oikeaa.
Tulikin tässä mieleen että miehet miltä se oikea tuntuu kun ite ainakin mielellään nautin siitä oikeasta enemmän, vai onko se oikea jotenkin miehelle homojutusta kiinni ja siksi mielellään halutaan naisen panevan jollain tekojutulla. - miesBC
Minä (mies) vastailen noihin kysymyksiisi. Olen avioliitossa ja meilläkin vaimo käyttelee strap-onia aina silloin tällöin. Aikaisemmin olen myös saanut aitoa, mutta en osaa sanoa kummasta pidän enemmän. Kyllähän aito tuntuu hyvältä, mutta myös vaimon strap-on.
Mielestäni tuo homojuttu ei ole ainakaan minulle esteenä. Jos pitää kumminkin valita niin valitsen Strap-onin. - saamaton mies
minä (mies) tilasin muutamalla satasella leluja hot lipsista ja seassa strap on. ei valitettavasti kiinnosta naistani, muita on käytetty mutta se on ollut käyttämättömänä jo kaksi vuotta. :( haluaisin niin paljon kokeilla että olen valmis vaikka pettämään. :(
- Parikaks
Meillä on harrastettu tätä hauskuutta useamman vuoden. Parasta se on silloin rouva pukeutuu oikein "jämäkkään" käskijän asuun, ja vaikka laitattaa mullekin tilanteeseen sopivan asusteen :) Eri asennot on tullut kokeiltua, oikeastaan kaikki samat, joissa itse on tullut vaimoa pantua. Ratsastus tuntuu ehkä parhaalta.
Meillä on useampi erilainen sträppäri. Paras on ollut ihan perinteinen, hyvillä hihnoilla oleva vyö, johon on kolme eri kokoista dildoa. Feeldoeta on tullut kokeiltua, mutta jotenkin oli hankalan oloinen. On latex housut sisä- ja ulkopuolen dildolla, ne on ihan jees, mutta dildo on sen verran iso, että vaatii hyvän alkulämmön. Samoin on yksi nahkainen harness 1 2 dildolla, mutta siinäkin on kokoa, joten sen käyttö on jäänyt vähälle. Siitä kyllä vaimo tykkäs.
Sitten on yksi vibralla oleva dildo, mutta siinä on aivan surkeat remmit.
Lyhyesti voisi sanoa, että dildovyön pitää olla jämäkästi panijassa kiinni.
Toivottavasti kaikki halukkaat pääsevät pantavaksi, sen verran kivaa se on.- Onnekas mies...
Meillä tuo emännän pukeutuminen hieman vaihtelee, mutta tähän mennessä paras on korsetti ja pvc-hame yhdistelmä, lisättynä vielä mustilla lakerisaapikkailla... on sit muuten seksikäs näky, kun sopivan kokoinen sträppi lantiolla heilahtelee ja emäntä komentaa sängylle kontilleen ;-)
Omasta mielestäni se perinteinen takaapäin kontillaan on kyllä paras... ratsastuskin on kiihottavaa, mutta silloin pitää olla hieman pienempi sträppi käytössä. Toki tässä ratsastusasennossa on mukavinta se, kun laukeaa emännän rinnoille :)
Meillä on myös tuollainen erillinen vyö johon saa eri kokoisia sträppejä vaihdeltua... tähän mennessä paras on ollut oman kullin kokoinen, mutta vielä olisi ns. testaamatta tähän kolmen koon sarjaan kuuluvista se "isoin" mutta eiköhän sekin tule vielä testattua =)
Tuo on niin totta, että tämän dildovyön pitää olla jämäkkä ja paikoillaan pysyvä, jotta emäntä voi täysillä keskittyä siihen naimiseen eikä tartte huolehtia siitä, että miten se sträppi ja vyö pysyy ns. päällä. - 1+1=3
Onnekas mies... kirjoitti:
Meillä tuo emännän pukeutuminen hieman vaihtelee, mutta tähän mennessä paras on korsetti ja pvc-hame yhdistelmä, lisättynä vielä mustilla lakerisaapikkailla... on sit muuten seksikäs näky, kun sopivan kokoinen sträppi lantiolla heilahtelee ja emäntä komentaa sängylle kontilleen ;-)
Omasta mielestäni se perinteinen takaapäin kontillaan on kyllä paras... ratsastuskin on kiihottavaa, mutta silloin pitää olla hieman pienempi sträppi käytössä. Toki tässä ratsastusasennossa on mukavinta se, kun laukeaa emännän rinnoille :)
Meillä on myös tuollainen erillinen vyö johon saa eri kokoisia sträppejä vaihdeltua... tähän mennessä paras on ollut oman kullin kokoinen, mutta vielä olisi ns. testaamatta tähän kolmen koon sarjaan kuuluvista se "isoin" mutta eiköhän sekin tule vielä testattua =)
Tuo on niin totta, että tämän dildovyön pitää olla jämäkkä ja paikoillaan pysyvä, jotta emäntä voi täysillä keskittyä siihen naimiseen eikä tartte huolehtia siitä, että miten se sträppi ja vyö pysyy ns. päällä.Feeldoe tyyppinen on ok, jos käyttää siinä lisänä harnesia, mistä strappi menee renkaasta läpi.
- Parikaks
Kiitos vinkistä. Toi Feeldoe tosiaan laitettuna harness vyöstä läpi on kokeilemisen arvoinen. Jos vaikka jo viikonloppuna kokeiltaisiin :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työttömyys on kasvussa - Hallitus halusi kannustaa työttömät töihin leikkaamalla sosiaaliturvaa
Hallitus halusi kannustaa työttömät töihin leikkaamalla sosiaaliturvaa. Työttömyys on kuitenkin kasvussa. Mitä itse aja3472784Mikä piirre on kasvoissa tärkein?
Mikä piirre on kasvoissa tärkein kun valitset seuraa itsellesi?1201549Suurimman myrskyilyn jälkeen
vakiintuu tyynenpi tunne. Entistä vakaampi, entistä varmempi. Aina vaikealla hetkellä auttaa, kun ajattelen sinua. Minul481370Ruumis kanavassa
Mikä juttu eilen ollut poliisit palokunta ambulanssi ja ruumis auto sillalla. Tekikö itsemurhan151026Mikä häpeä Haapaveden kaupungille
Avin huomautuksen mukaa hoitoyksikkö on ollut monin osin lainvastainen. Huomautettavaa on monista asioista. Miten Haa57997Tojotamies törttöili taas auton eteen
Ja taas joku Tojotapappa vähät välitti liikennesäännöistä ja kääntyi viitostietä ajaneen auton eteen tänään, tällä kerta27944En sano tätä pahalla
Mutta olihan meillä aika reippaasti ikäeroa ja aivan erilaiset elämäntilanteetkin. En vaan jotenkin tajunnut sitä aiemm82923Ei mitään menetettävää
Arvostin ja kunnioitin sun tunteita. Menit nyt liian pitkälle. Mulla ei ole enää mitään menetettävää ja sä tulet sen huo149898- 80898
Tiedättekö miksi mies on olemassa?
Lisääntymistä varten. Ei mitään muuta hyötyä. Jos nainen voisi lisääntyä ilman miestä, luuletteko miehet että naiset tar205839