Mieheni ei ole minulle rehellinen

Tietämätön

Kerron ensin vähän itsestäni olen 29 naimisissa ja 3 lasta. Ollaan oltu naimisissa kohta 10v mutta tuntuu etten tunne koko ihmistä koko ajan paljastuu asioita jotka hänen olisi pitänyt kertoa minulle. Hän on tivannut minulta asioita ja minä hölmö olen kertonut. Ei olisi pitänyt kun hän ei kerro minulle mitään. Olimme viikonloppuna käymässä hänen vanhempien luona ja hänen isänsä sanoi, että mieheni pitää viedä tiistaina hänet lääkäriin koska silloin häneltä poistetaan eräs rasvapatti silmäluomesta. Appiukko sanoi että leikattiinhan sinunkin silmäluomet muistatko... Silloin mieheni sanoi et hyss ole hiljaa ei myö tuolle kerrota appi sanoi et etkö sinä ole vaimolles sanonu et mitä sulle on tehty ja ne rupes naureskelemaan minulle inhottavasti. Mieheni sanoi ettei halua kertoa minulle kaikkia asioita itsestään kuitenkin minun on oltava hänelle rehellinen ja vähän alistaa itseäni tuntuu etten saa hetkeäkään huilata olen tällä hetkellä kotona hoidan lapsia ja kotia ja eläimiä ja ihan kaikkee. Koko päivän en pyydä keltään apua koska mieheni ei tykkää minun perheestä en ole heidän kanssa puhe väleissä. Haluan vielä kertoa että ostimme vanhan talon joka on jo melkein remontoitu mutta vielä on kuitenkin tehtävää ja miehen isä on täällä joka päivä. Tunnen itseni lähes koko ajan ulkopuoliseksi he puhuvat keskenään appi on mulle inhottava haukkuu minua lapsilleni. Tämä talo on minun nimissä ja laina tietysti minun nimissä en osaa remontoida ja olen lähes pakosta täällä olen erittän onneton/surullinen. Olen alkanut lenkkeilemään ja jumppaamaan että olen kunnossa. N.2v sitten terveys oli pettää kokonaan jatkuva pään särky selkäkipu kaikki mahollinen varasin ajan lääkäriin pääsin ihan yliopistolliseen sairaalaan asti ja ne ois tutkinut minut mutta... Mieheni alkoi riehumaan eräs yö ja pakotti peruuttamaan ne ajat koska minulla ei muka ole mitään liekö onkaan tuntuu että sairastu hänen ja isänsä takia lapseni ovat ainut pelastukseni en jaksaisi sekunttiakaan ilman heitä ja muuttaisin poiskin mutta ero pelottaa että saanko lapset mukaani he ovat minulle kaikkeni.. Mieheni tietää että olen ollut ennen häntä vakavasti masentunut ja yrittänyt useasti itsemurhaa. Se kaikki johtui omista vanhemmistani ja koulukiusaamisesta. Kaikki tämä on jäänyt unholaan kun sain ensimmäisen lapseni syliini tiesin että minulla on syy elää.. Kuitenkin jatkuvasti kun mieheni suuttuu jostain ihan pikku asiasta esim tiskikone on väärään aikaa päällä ollaan lähdössä johonkin ja sitä ei saisi jättää päälle vesivahinko se on ihan ok et se sanoo noin mutta kun se alkaa haukkua mua aivokääpiöks tyhmäks ja että pitäs tehdä enemmän töitä että aivot toimis nopeemmin.. Hän ei arvosta ollenkaan minun "töitäni" jotka ovat siivoaminen ruoanlaitto lasten hoito.. Olen joka ilta ihan loppu tuntuu etten jaksa kävellä kun saan lapset nukkumaan.. Mieheni on työtön ja rakentaa vain kesäisin kotiamme yläkerta on ihan kesken.. On raivostuttavaa kun en pääse täältä pois en voi myydä tätä taloa kukaan ei osta kesken eräistä taloa. Olen pahassa pulassa en tiedä mitä tehdä haluan pois täältä myydä tämä talo ja ottaa rahat ja omat kullan muruseni mukaan tuntuu että olen ansainnut joka pennin mikä tästä talosta saa ja tuhlata ne kaikkeen ihanaan kaikkeen mitä lapseni on minulta pyytänyt ja mieheni aina kieltänyt.. Lapseni ovat minulle se henkireikä pelastus koko elämä! Rakastan puuhailla lapsieni kanssa ulkoilla niitten kanssa tehdä niille ruokaa ja kysellä mitä niille kuuluu? Omasta mielestä olen hyvä äiti parempi kuin omani joka piti minua enemmän piikana kuin lapsenaan samoin mieheni sekin pitää minua enemmän kaverinaan kuin vaimonaan. Seksikin on vain kulissia en saa orgasmia kun ajattelen että mikä mies tuo on kuka se on? Kun yritin kysellä että miks sun silmät leikattiin se ei vastannut sanoi en halua puhua siintä. Luin netistä et se on kait vetäny silmäluomista kurtut pois... Minusta se on ollut iso operaatio jonka sen ois kuulunu kertoa mulle minäkin olen kertonut omat asiani. Hän on pakottanut kertomaan osaa manipuloida minua. Mitä minun pitää tehdä?

8

374

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Jaksamisia
    • .................

asianajajan kanssa neuvotteluja miten saat lähdettyä mahd.pian lasten kanssa. rahasta ei kannata liikaa välittää vaan omasta ja lasten hekisestä hyvinvoinnista ensisijaisesti. taloudellisia tappioita tulee jos on tullakseen. Niiden takia ei kannata jumittaa tuossa tilanteessa.

• LÄHDE POIS

Kamala mies sulla ihan totta nyt lähdet vittuun sieltä nuo ihmiset on sairaita! Tee joku suunnitelma. Tuo mitä tekevät on kiusaamista!!! pitää olla "pieniä" ihmisiä...........
      Ei ketään saa kohdella noin ja vaikka e on varmasti vaikeaa uskoa nyt kun olet liian alistettuna tuossa perheessä, näin on. Hae jotain tukea, auttava puhelin, joku taho älä luovuta, ansaitset ja saat parempaa kun lähdet.

• Tietämätön

Kiitos viestistä "lähde pois".. Lähtisin vaikka heti jos voisin pelkään että se vie multa minun lapset.. Tuntuu että olen jumissa täällä joka päivä on yhtä tuskaa lapseni ovat se pelastus että jaksan näitä päiviä.. Lisäksi on se ongelma, että asumme omakotitalossa jonka remontointi on pahasti kesken laina on tietysti minun nimissäni eli olen pahassa pulassa miten saan lainan maksettua kun olen pelkällä kotihoidon tuella ja jos möisin tämän talon niin kuka hullu ostaa talon joka on ihan keskeneräinen .. Hyvä jumala että olen saanut asiani sotkuun.. Onko minun pakko odottaa että ne saa remontoitua tämän talon ja sitten lähdettävä. Joskus se uhkas että se vie nuo lapset minulta mietin että jos pitää mennä ihan oikeuteen asti tappelemaan lapsista niin miten ne katsoo minun menneisyyttä, kun yritin nuorena itsemurhaa ja olin masentunut.. Noista on ikuisuus mutta tiedän että mieheni käyttää noita hyväksi että minä jään yksin..

• lähde pois
        Tietämätön kirjoitti:

Kiitos viestistä "lähde pois".. Lähtisin vaikka heti jos voisin pelkään että se vie multa minun lapset.. Tuntuu että olen jumissa täällä joka päivä on yhtä tuskaa lapseni ovat se pelastus että jaksan näitä päiviä.. Lisäksi on se ongelma, että asumme omakotitalossa jonka remontointi on pahasti kesken laina on tietysti minun nimissäni eli olen pahassa pulassa miten saan lainan maksettua kun olen pelkällä kotihoidon tuella ja jos möisin tämän talon niin kuka hullu ostaa talon joka on ihan keskeneräinen .. Hyvä jumala että olen saanut asiani sotkuun.. Onko minun pakko odottaa että ne saa remontoitua tämän talon ja sitten lähdettävä. Joskus se uhkas että se vie nuo lapset minulta mietin että jos pitää mennä ihan oikeuteen asti tappelemaan lapsista niin miten ne katsoo minun menneisyyttä, kun yritin nuorena itsemurhaa ja olin masentunut.. Noista on ikuisuus mutta tiedän että mieheni käyttää noita hyväksi että minä jään yksin..

Sitä suuremmalla syyllä nyt revit itsesi vittuun tuosta kuviosta!!!! Ei lapsia viedä siksi että "joskus" on ollut itsetuhtoinen, ja kyllä lastensuojelu näkee senkin jos tyyppi koettaa käyttää tollaista hyväkseen. On olemassa tukiperheitä ja kaikenlaista tukea ja apua äideille. Kerää jotain todisteita ja kaikki selviää. Kerro ja puhu asioista jos joku läheinenkin voisi tukea. Se auttaa, usko pois. Sinun pitää oppia hakemaan voimaa sellaisilta ihmisiltä jotka sitä antaa , sellaisia vastaan jotka sitä vie!!!

• hep!
        Tietämätön kirjoitti:

Nyt älä mieti sitä taloa ja materiaa, vaan omaa ja lastesi terveyttä ja lähde, sillä voihan olla ettei se talo valmistu koskaan?

• rehellustä varmaan

Aikamoista juoruamista yksityiselämästä, sinunkin puolelta.

• Uusi elämä

Joku tuossa aiemmin oli laittanut pari linkkiä sinulle, josta voit kysellä apua.
      Ota yhteyttä niihin,äläkä suotta häpeä aiempaa itsetuhoisuuttasi tai pelkää lapsien menetystä. Uutta asuntoa voit kysyä vaikka sosiaalitoimistosta tai neuvoja eroon oikeusaputoimistosta. Älä alistu, vaan lähde!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Eutanasia - miksi eläimelle sallitaan armokuolema, mutta ihmiselle ei?

Olen pitkään ihmetellyt yhtä asiaa Suomessa. Kun koira kärsii parantumattomasta sairaudesta ja kovista kivuista, eläinlä
      Arvot ja etiikka
      13
      11325
    2. Veli Sofia teki urosmehiläisen työn

Paljastaessaan kuinka TPS:ssä ei joukkuehenki toimi sooloilijoiden vuoksi, jonka takia koko seura ei pärjää kilpailussa
      Maailman menoa
      37
      3853
    3. Unisex-vessat

Ahdistaa. Miksi kaikki pitää tasapäistää tasa-arvon nimissä? Tasa-arvo on sitä, että kunnioitetaan sukupuolien erilaisu
      Tunteet
      109
      3019
    4. Sosiaalidemokratia romahtanut kautta maailman

nuoret eivät enää kannata järjetöntä aatetta, joten demarien täytyy hakea kannattajia mamuista. Ruotsin sos.demit jo kie
      Maailman menoa
      120
      2380
    5. Miksi Seta ja Sofia Virta ei vaadi muslimeita kunnioittamaan priden-arvoja?

Kuten tiedetään niin islam ei hyväksy sitä mitä pride edustaa. Seta-pomo Mikkonen nosti hirveän äläkän kun yksi tepsin
      Maailman menoa
      81
      2045
    6. Vastuun ottaminen omasta hyvinvoinnista

Olen huomannut tuttavapiirissäni ihmisiä, joilla on mt-diagnooseja. Sen sijaan, että millekään asialle yritettäisiin teh
      196
      1761
    7. Sofia Virralle täydet 12 pistettä!

Kun ei jäänyt mukaan vähemmistöjen sortamista epäsuorasti tukevaan joukkueeseen. Urheilijoiden pitäisi olla esikuvia.
      Maailman menoa
      299
      1006
    8. Miksi Hotelli Kainuuta dissataan?

Ihmetyttää tämä jatkuva yhden yrityksen arvosteleminen. Ikäänkuin mikään ei olisi hyvin. Kuitenkin yritys työllistää, ta
      Kuhmo
      17
      780
    9. Toisten elämän moralisointi

Eikö kukin voisi keskittyä lähinnä omaan elämäänsä? Jos jollakulla muulla on tunteita, ajatuksia, tai tekoja oman suhte
      Tunteet
      143
      725
    10. Missä milloin

Missä milloin nähdään?
      Ikävä
      53
      699
    Aihe