Kuinka tyypillistä on että härkä mies pettää tyttöystäväänsä? Onko kolmas osapuoli vain ohimenevää hetken huumaa?
Pettävä härkämies
57
34600
Vastaukset
- Nanna
tyypillistä että haksahtaa, mutta yleensä palaa omansa luokse kunhan järki on palaillut päähän. Kaikenlainen nautinnonhalu näyttää johtavan härkiä vaikeuksiin oli se sitten syötävää, juotavaa tai hmm... muuta. Oletko valmis antamaan anteeksi saadaksesi pitää hänet? Mikä muuten on oma merkkisi?
- pihalla
Uudestaan sortuminen pelottaa ja luottamus meni, joten jatkosta en tiedä... Kun se ei ollut ihan vaan yhden känni-illan petos, vaan toistu muutaman kerran saman ihmisen kanssa. Itse olen rapu.
- -DD
pihalla kirjoitti:
Uudestaan sortuminen pelottaa ja luottamus meni, joten jatkosta en tiedä... Kun se ei ollut ihan vaan yhden känni-illan petos, vaan toistu muutaman kerran saman ihmisen kanssa. Itse olen rapu.
Mun härkämies petti ja jätti aikanaan mut, mutta halus sit lopulta takasi. Siitä on jo yli vuosi ja toistaseks ei ole sellasia merkkejä ollut ilmassa, mutta pelottaa vieläkin, vaikka sanoo tajunneensa virheensä ja ei halua enää tehdä sellasta.
Sehän siinä on, kun härkämies antaa seksin lisäksi myös tunteensa toiselle, sehän siinä tekeekin niin kipeää:(Tuntee itsensä ihan luuseriksi. En oikeastaan vielä tänäkään päivänä tajua miksi hän minut takaisin halusi, kun kerta toinenkin nainen olisi halunnut hänet.(oikeastaan 3 samaan aikaan!)Olen kyllä antanut anteeksi kaiken, oltiin kuitenkin erossa miltei puoli vuotta sen jälkeen ja lopulta se meni siihen, että mies itki kirjaimellisesti ikäväänsä minulle. Olen niin kiltti ihminen, että ajattelen ihmisen aina ansaitsevan toisen mahdollisuuden, mutta tunnen itseni todelliseksi surkimukseksi, vaikka en sitä varmasti olekaan. Ennen elin aikaa, että suunnittelin tulevaisuutta, nyt vain odotan, että joku taas tulee ja vie, kun kerran minulle on jo niin tehty. Olen kai kaikin puolin mukava nainen hänestä, nätti jne. Mutta en varmaankaan osaa antaa seksuaalisesti hänelle sitä mitä hän kaipaisi. Kyllähän minä kaikenlaista teen (suuseksi jne.), mutta en tunne itseäni mitenkään itsevarman naiselliseksi ja sellaisistahan härkämies pitää eikö totta?
Itse olen tosi sosiaalinen ja kiltti nainen. Tykkään laittaa ruokaa ja kotia. Harrastaa kaikenlaista mieheni kanssa, olla se olkapää johon voi turvautua. Olen 100% uskollinen nainen, mutta en tiedä kaipaako härkä sitten intohimoa, tulisuutta, seksikkäitä vaatteita jne. Siihen olen yrittänyt, mutta enää en jaksa. Kunhan liikun yleisesti siistinä ihmisten ilmoilla jne. Tällainen tilitys tästä nyt tuli, mutta en halua hänen lähtevän elämästäni enää uudestaan, kyllä hän niin hyväkin osaa minulle olla. Ja tosiaan jos uudelleen jotakin tapahtuu, alan varmasti vihata häntä niin paljon, etten enää koskaan halua nähdä häntä. Säilytän mieluummin ne kauniimmat muistot. Mutta ymmärrän kyllä tuon pelon ja tuskan, enkä minäkään tiedä miten siitä eteenpäin mentäisi. Jos joku tietää niin haluaisin kuulla... - Nanna
pihalla kirjoitti:
Kirjotin tuon koska paras ystäväni on härkä ja hän on tehnyt pitkä suhteensa aikana 2-3 "sivuliukua" mutta ei hän koskaan ole aikonut vakituistaan jättää. Jutut on kestäneet viikosta 1 vuoteen ( no se on kyllä jo enemmän kun sivuliuku ) mutta tosiaan aina valinnut kuitenkin vakituisen kumppaninsa. Kundi tietää 2 tapauksesta mutta ei ole kuitenkaan halunnut lopettaa suhdetta. Mä luulen että ystäväni tekee näitä juttuja elämänsä aikana vielä, en voi uskoa että muuttuu kun ei edes halua muuttua. Mä Hän rakastaa kyllä kundia mutta niin vaan tapahtuu.Ei hän osaa siitä lähteäkkään koska härkä on tyyppinä tosiaan arvostaa mielummin samoja vanhoja kaavoja ja tuttua, turvallista elämää kun lähtee tosissaan suuriin seikkailuihin. Mulla on myös härkämies-rapunainen kaveripariskunta ja miehellä on ollut siinä useita kännissä tehtyjä syrjähyppyjä joista on sitten jäänyt kiinni, mutta nainen on antanut anteeksi ja he ovat muuten ihan onnellisenoloinen lapsiperhe.Tietääkseni mies on lasten jälkeen lopettanut vieraskokeilut. Rapunaisessa taitaa olla kuitenkin jotakin sellaista mikä loppujenlopuksi kääntää härkien päät, ehkäpä se että he ovat luonnekuvauksissa ns. äidillisiä kotityyppejä ja vetoavat sillä tavalla turvallisuudenhakuiseen härkään.
Tämä nyt voi kuullostaa pahalta mutta kyse on näissä tapauksissa ollut siitä petetyn anteeksiantamisesta ja uskomisesta jatkoon. Se on myös sitä oman ns. "ylpeytensä nielemistä" ja jotkut sitten jättää kun ei kertakaikkiaan voi antaa tällaista epäkunnioittavaa kohtelua toiselle anteeksi. Merkistä riippumatta nää on asioita joita täytyy pohtia jotta elämä voi jatkua ilman että koko suhde katkeroituu. Olen muuten näin vanhemmiten huomannut että asiat ja ajatukset ei ole enää niin mustavalkoisia kun nuorena ja sitten kun siihen tulee mukaan vielä niitä lapsia niin anteeksiannon kynnys voi nousta. Toivotan sulle kaikkea parasta, yleensä asiat loksahtaa paikalleen jossain vaiheessa! - *sad*
Nanna kirjoitti:
Kirjotin tuon koska paras ystäväni on härkä ja hän on tehnyt pitkä suhteensa aikana 2-3 "sivuliukua" mutta ei hän koskaan ole aikonut vakituistaan jättää. Jutut on kestäneet viikosta 1 vuoteen ( no se on kyllä jo enemmän kun sivuliuku ) mutta tosiaan aina valinnut kuitenkin vakituisen kumppaninsa. Kundi tietää 2 tapauksesta mutta ei ole kuitenkaan halunnut lopettaa suhdetta. Mä luulen että ystäväni tekee näitä juttuja elämänsä aikana vielä, en voi uskoa että muuttuu kun ei edes halua muuttua. Mä Hän rakastaa kyllä kundia mutta niin vaan tapahtuu.Ei hän osaa siitä lähteäkkään koska härkä on tyyppinä tosiaan arvostaa mielummin samoja vanhoja kaavoja ja tuttua, turvallista elämää kun lähtee tosissaan suuriin seikkailuihin. Mulla on myös härkämies-rapunainen kaveripariskunta ja miehellä on ollut siinä useita kännissä tehtyjä syrjähyppyjä joista on sitten jäänyt kiinni, mutta nainen on antanut anteeksi ja he ovat muuten ihan onnellisenoloinen lapsiperhe.Tietääkseni mies on lasten jälkeen lopettanut vieraskokeilut. Rapunaisessa taitaa olla kuitenkin jotakin sellaista mikä loppujenlopuksi kääntää härkien päät, ehkäpä se että he ovat luonnekuvauksissa ns. äidillisiä kotityyppejä ja vetoavat sillä tavalla turvallisuudenhakuiseen härkään.
Tämä nyt voi kuullostaa pahalta mutta kyse on näissä tapauksissa ollut siitä petetyn anteeksiantamisesta ja uskomisesta jatkoon. Se on myös sitä oman ns. "ylpeytensä nielemistä" ja jotkut sitten jättää kun ei kertakaikkiaan voi antaa tällaista epäkunnioittavaa kohtelua toiselle anteeksi. Merkistä riippumatta nää on asioita joita täytyy pohtia jotta elämä voi jatkua ilman että koko suhde katkeroituu. Olen muuten näin vanhemmiten huomannut että asiat ja ajatukset ei ole enää niin mustavalkoisia kun nuorena ja sitten kun siihen tulee mukaan vielä niitä lapsia niin anteeksiannon kynnys voi nousta. Toivotan sulle kaikkea parasta, yleensä asiat loksahtaa paikalleen jossain vaiheessa!no tota samaa juttua on minullekin tapahtunu 2 kertaa.. itseasiassa eilen kuulin toisesta. olen seurustellu Härkä-miehen kanssa yli 2 vuotta. ja ennen meidän seurustelua hän oli kiinnostunut toisesta muijasta mutta hän kertoi minulle että siitä ei tullut mitään ja ne eivät koskaan päätyneet yhteen (olimme n. 6 kk vaan tavallisii frendejä ennen seurusteluamme). sitten kun aloimme seurustelemaan kuulin 3kk päästä että hän on ollut SAMAAN AIKAAN sen toisenkin muijan kaa!! mutta oli jättänyt hänet minun takia koska oli tajunnut tekevänsä virheen jne. ja melkein itki minulle että antaisin toisen mahdollisuuden eikä tule toistumaan jne.... noh, oli kyllä aika kova pala mutta annoin anteex ja ajattelin et ihmiset tekee virheitä.. noh ei enää mitään ollu mutta kuitenkin luottamus meni jonkun verran ja olen taas yrittäny luottaa häneen 2 vuoden aikana.. kunnes eilen hän paljasti vielä osan siitä seurustelusta sen toisen muijan kaa.. ne on samassa paikassa opiskelemassa.. ja muija oli monien kuukausien jälkeen ollu vaikeuksissa opinnoissa ja pyytänyt minun mieheltäni apua.. ja lopuksi suudellut häntä ja tämä toistui 2-3kertaa!!!!!! voitteko kuvitella! TAAS se teki sen! eli nyt taas luottamus täysin mennyt vaikka hän väittääkin et se on mennyttä ja ei voi elää ilman mua jne. mut olen todella sekasin asiasta enkä tiedä mitä tehdä =(...
sori näin pitkästä kirjotuksesta - härkä mies
*sad* kirjoitti:
no tota samaa juttua on minullekin tapahtunu 2 kertaa.. itseasiassa eilen kuulin toisesta. olen seurustellu Härkä-miehen kanssa yli 2 vuotta. ja ennen meidän seurustelua hän oli kiinnostunut toisesta muijasta mutta hän kertoi minulle että siitä ei tullut mitään ja ne eivät koskaan päätyneet yhteen (olimme n. 6 kk vaan tavallisii frendejä ennen seurusteluamme). sitten kun aloimme seurustelemaan kuulin 3kk päästä että hän on ollut SAMAAN AIKAAN sen toisenkin muijan kaa!! mutta oli jättänyt hänet minun takia koska oli tajunnut tekevänsä virheen jne. ja melkein itki minulle että antaisin toisen mahdollisuuden eikä tule toistumaan jne.... noh, oli kyllä aika kova pala mutta annoin anteex ja ajattelin et ihmiset tekee virheitä.. noh ei enää mitään ollu mutta kuitenkin luottamus meni jonkun verran ja olen taas yrittäny luottaa häneen 2 vuoden aikana.. kunnes eilen hän paljasti vielä osan siitä seurustelusta sen toisen muijan kaa.. ne on samassa paikassa opiskelemassa.. ja muija oli monien kuukausien jälkeen ollu vaikeuksissa opinnoissa ja pyytänyt minun mieheltäni apua.. ja lopuksi suudellut häntä ja tämä toistui 2-3kertaa!!!!!! voitteko kuvitella! TAAS se teki sen! eli nyt taas luottamus täysin mennyt vaikka hän väittääkin et se on mennyttä ja ei voi elää ilman mua jne. mut olen todella sekasin asiasta enkä tiedä mitä tehdä =(...
sori näin pitkästä kirjotuksestaolette ehkä oikeassa härän tekee syrjähyppyjä ja palaa takaisin. härkä ei unohda sitä jolle hän on sydämmensä menettänyt vaikka välillä hakee jotain uutta.itse olen ollut saman naisen kanssa 12v ja olen yhden syrjähypyn tehnyt jonka tunnustin ennenkuin kävi ilmi tai sen olisi pystynyt pitään salassa mutta en halunnut.Naiseni yritti yhteen aikaan olla seksikäs ym ym... mutta siittä tuli tavanomaista enkä loppujen lopuksi huomannut sitä. Sen huomaan kun naiseni on silloin tällöin seksikäs ja silloin herään. härät on aika romantikkoja ja jos kotona on pitkä tauko niin sitä hakee jostain muualta.
Kadun omaani vaikka sain sen anteeksi, muistan sen ainiaan siittä on 5v
Härkä tulee takaisin jos hän on ensinkään rakastunut sinuun - Pettynyt
härkä mies kirjoitti:
olette ehkä oikeassa härän tekee syrjähyppyjä ja palaa takaisin. härkä ei unohda sitä jolle hän on sydämmensä menettänyt vaikka välillä hakee jotain uutta.itse olen ollut saman naisen kanssa 12v ja olen yhden syrjähypyn tehnyt jonka tunnustin ennenkuin kävi ilmi tai sen olisi pystynyt pitään salassa mutta en halunnut.Naiseni yritti yhteen aikaan olla seksikäs ym ym... mutta siittä tuli tavanomaista enkä loppujen lopuksi huomannut sitä. Sen huomaan kun naiseni on silloin tällöin seksikäs ja silloin herään. härät on aika romantikkoja ja jos kotona on pitkä tauko niin sitä hakee jostain muualta.
Härkä tulee takaisin jos hän on ensinkään rakastunut sinuunLuulin antaneeni anteeksi mutta paskat. Mitä merkitystä sillä on, että härkä tulee aina takaisin sinne minne kerran sydämensä jätti... kun se kerta lähtee heti uudelleen vieraan perseen perään, jos vaikka synnytyksen jälkeen en hetkeen pysty antamaan. Ala-arvoista. Ei tätä elämää voi elää koko ajan niin varpaillaan, että kunhan nyt tuo mies vaan saa kotona tarpeeksi. Siitä on rentous kaukana.
Epäilen häntä yhtä mittaa. Nyt olen itse ruvennut pettämään, ennen kuin taas kuulen tulleeni petetyksi. En edes välitä, vaikka hän saisi tietää. Saisipa maistaa omaa lääkettään. Ehkä kerron itse, vääntelehdin syyllisyydentunnoissani ja tarkkailen samalla hänen kasvoja. Niinhän mullekin kerran tehtiin. Mutta kun en ole edes kostonhimoinen, helvetin pettynyt vaan.
Jotenkin olen onnistunut pilaamaan moraalini ja itsekunnioitukseni tän härän kanssa. Taidan pitää itseni parhaiten inhimillisenä, kun jätän hänet. - -DD
härkä mies kirjoitti:
olette ehkä oikeassa härän tekee syrjähyppyjä ja palaa takaisin. härkä ei unohda sitä jolle hän on sydämmensä menettänyt vaikka välillä hakee jotain uutta.itse olen ollut saman naisen kanssa 12v ja olen yhden syrjähypyn tehnyt jonka tunnustin ennenkuin kävi ilmi tai sen olisi pystynyt pitään salassa mutta en halunnut.Naiseni yritti yhteen aikaan olla seksikäs ym ym... mutta siittä tuli tavanomaista enkä loppujen lopuksi huomannut sitä. Sen huomaan kun naiseni on silloin tällöin seksikäs ja silloin herään. härät on aika romantikkoja ja jos kotona on pitkä tauko niin sitä hakee jostain muualta.
Härkä tulee takaisin jos hän on ensinkään rakastunut sinuunMitäs tämä puhe asiasta, että ei ikinä enää tahdo tehdä niin. Siis itse et ole ilmeisesti pettänyt kuin sen kerran, mutta miten olet saanut pidettyä itsesi poissa tuollaisista hommista?
Ja mitenkäs härkämies sitten pidetään tyytyväisenä, itse olen ajatellut ettei mitenkään!Mutta sanoo tajunneensa asioita, ettei sellaista tehdä enää...noinkohan on, mitä luulet härkä mies?Ei meillä ainakaan kotona ole ongelmaa siitä etteikö saisi rakkaudenosoituksia tai seksiä, mutta silti. Tuntuu, että tähän soppaan tarvitaan vain tarpeeksi voimakastahtoinen nainen jossain ja johan taas härällä on meno päällä. Mutta sitten en enää kyllä anteeksi anna...:(Tuntuu vaan todella pahalta itsestä ihmisenä, kun joutuu omia moraalejaan ja käsityksiään muokkaamaan itseään vastaan. En minäkään usko siihen, että onni kestää ikuisesti, varmasti kiusauksia tulee aina. Mutta pahinta siinä on se, kun härkä ei tee sitä seksin takia pelkästään, vaan hänen täytyy kokea vetoa tuota naista kohtaan ennenkuin tekee mitään. Eli siinä tavallaan paijataan tunteella!
En tiedä, meillä on ollut pitkiä keskusteluja tästä aiheesta ja jotenkin tuntuu, että ajan mittaa hän on alkanut avautumaan aiheesta ja ymmärtämään minuakin. Hän itse sanoo, että minä olen varmasti kärsinyt hänen takiaan enemmän kuin hän itse, vaikka on hänelläkin ajoittain paha mieli siitä mitä on minulle tehnyt. Kuvailee aikaisempaa elämäänsä niin, että hän vaan hullaantui heti kun joku nainen osoitti niin kovasti kiinnostustaan häntä kohtaan.
Itse olen sitä mieltä, että ihastuminen on ihana tunne, mutta ajan myötä sieltä tulee sitä huonoakin jokaisen kohdalla, sillä kukaan ei ole täydellinen. Jos kotona on siis muutoin asiat hyvin, on turha etsiä ratkaisuja mistään syrjähypyistä. Asiat pitäisi selvittää oman naisen kanssa tai sitten jättää tämä. Sekin sattuu paljon vähemmän loppupeleissä ja siinä pystyy vielä säilyttämään kasvonsa!
hmm...tosi masentavaa kun rakastaa toista ja tällaista joutuu miettimään... - härkä mies
-DD kirjoitti:
Mitäs tämä puhe asiasta, että ei ikinä enää tahdo tehdä niin. Siis itse et ole ilmeisesti pettänyt kuin sen kerran, mutta miten olet saanut pidettyä itsesi poissa tuollaisista hommista?
Ja mitenkäs härkämies sitten pidetään tyytyväisenä, itse olen ajatellut ettei mitenkään!Mutta sanoo tajunneensa asioita, ettei sellaista tehdä enää...noinkohan on, mitä luulet härkä mies?Ei meillä ainakaan kotona ole ongelmaa siitä etteikö saisi rakkaudenosoituksia tai seksiä, mutta silti. Tuntuu, että tähän soppaan tarvitaan vain tarpeeksi voimakastahtoinen nainen jossain ja johan taas härällä on meno päällä. Mutta sitten en enää kyllä anteeksi anna...:(Tuntuu vaan todella pahalta itsestä ihmisenä, kun joutuu omia moraalejaan ja käsityksiään muokkaamaan itseään vastaan. En minäkään usko siihen, että onni kestää ikuisesti, varmasti kiusauksia tulee aina. Mutta pahinta siinä on se, kun härkä ei tee sitä seksin takia pelkästään, vaan hänen täytyy kokea vetoa tuota naista kohtaan ennenkuin tekee mitään. Eli siinä tavallaan paijataan tunteella!
En tiedä, meillä on ollut pitkiä keskusteluja tästä aiheesta ja jotenkin tuntuu, että ajan mittaa hän on alkanut avautumaan aiheesta ja ymmärtämään minuakin. Hän itse sanoo, että minä olen varmasti kärsinyt hänen takiaan enemmän kuin hän itse, vaikka on hänelläkin ajoittain paha mieli siitä mitä on minulle tehnyt. Kuvailee aikaisempaa elämäänsä niin, että hän vaan hullaantui heti kun joku nainen osoitti niin kovasti kiinnostustaan häntä kohtaan.
Itse olen sitä mieltä, että ihastuminen on ihana tunne, mutta ajan myötä sieltä tulee sitä huonoakin jokaisen kohdalla, sillä kukaan ei ole täydellinen. Jos kotona on siis muutoin asiat hyvin, on turha etsiä ratkaisuja mistään syrjähypyistä. Asiat pitäisi selvittää oman naisen kanssa tai sitten jättää tämä. Sekin sattuu paljon vähemmän loppupeleissä ja siinä pystyy vielä säilyttämään kasvonsa!
hmm...tosi masentavaa kun rakastaa toista ja tällaista joutuu miettimään...Onko muka kaikki kiinni seksistä? minun mielestäni ei. rakkautta ja sitoutumista voi muullakin tavalla ilmaista.
On ehkä väärä sana sanoa etten tahdo,vaan en halua pettää. Se on periaatekysymys yleensä härät on senverran itsepäisiä kun päättävät (siis oikeesti)jostain asiasta niin se yleensä pitää näin on ainakin minun kohdallani.
Houkutuksia on ollut mutta sänkyyn saakka en ole mennyt vaikka mieli ehkä olisi tehnyt eikä puhelinnumeroita ole jaellut.
Härkämiestä on aika vaikee pitää tyytyväisenä perustelen sen sillä että en tiedä oikein itsekkään miten.
meillä on tasaisen harmaata mutta aina silloin tällöin tehdään yhdessä jotain.Viineksi kätyiin yhdellä vaellusreitillä olevalla laavulla (ajettiin autolla melkein viereen olosuhteiden pakosta) ja siellä vietettiin yhteistä aikaa. Kunpikin osallistui kaikkeen työhön mitä siellä sitten olikaan ja oltiin mahdollisimman mukavia toisillemme.
Tähän ei liittyny seksi ja nautin silti siittä. - -DD
härkä mies kirjoitti:
Onko muka kaikki kiinni seksistä? minun mielestäni ei. rakkautta ja sitoutumista voi muullakin tavalla ilmaista.
On ehkä väärä sana sanoa etten tahdo,vaan en halua pettää. Se on periaatekysymys yleensä härät on senverran itsepäisiä kun päättävät (siis oikeesti)jostain asiasta niin se yleensä pitää näin on ainakin minun kohdallani.
Houkutuksia on ollut mutta sänkyyn saakka en ole mennyt vaikka mieli ehkä olisi tehnyt eikä puhelinnumeroita ole jaellut.
Härkämiestä on aika vaikee pitää tyytyväisenä perustelen sen sillä että en tiedä oikein itsekkään miten.
meillä on tasaisen harmaata mutta aina silloin tällöin tehdään yhdessä jotain.Viineksi kätyiin yhdellä vaellusreitillä olevalla laavulla (ajettiin autolla melkein viereen olosuhteiden pakosta) ja siellä vietettiin yhteistä aikaa. Kunpikin osallistui kaikkeen työhön mitä siellä sitten olikaan ja oltiin mahdollisimman mukavia toisillemme.
Tähän ei liittyny seksi ja nautin silti siittä.Ei tietenkään kaikki ole kiinni seksistä, mutta uskottomuudesta tässä oli kyse ja minun mittapuullani se tarkoittaa seksuaalista kanssakäymistä toisen naisen kuin minun kanssani, oli se sitten minkälaista seksiä tahansa...
juu, sen olen huomannut, että jääräpäitä härät kyllä ovat. Näin minunkin härkäni sanoo, kun on päättänyt ettei tee enää sellaista, koska ei halua. Toivottavasti hän osaisi olla jääräpää myös tuossa asiassa!:)
Uskoisin, että meillä ei ole harmaata juuri lainkaan, tavallista elämää tietty, mutta vietetään paljon aikaa yhdessä ja touhutaan kaikenlaista. Eikä siihen tosiaan seksi aina kuulu, mutta nautitaan toisistamme muutoinkin kuin suoranaisesti seksin kautta. Ihan koskettelu sängyllä yhteisen suihkun ja lenkin jälkeen tuntuu hyvältä johtamatta mihinkään.
Joo, olen aina ajatellut, että härkää on todella vaikeaa miellyttää mitenkään. Härkä kai sitten ihastuu ihmiseen sellaisena kuin tämä on, omana itsenään. Eikä kaipaa siihen sitten mitään ihmeellistä, ihminen joko miellyttää tai ei miellytä.
Mutta tosiaan keskustelua tuosta pettämisestä ollaan käyty aika lailla toisenlaisella sävyllä kuin ennen, mikä on tuonut kyllä helpotusta. Aina on kuitenkin vieraana se tietynlainen epävarmuus. Toivon todella, että minun härkäni olisi yhtä vahva kuin sinäkin olet loppupeleissä. että ei halua enää pettää. Olet tehnyt hienon päätöksen, pidä siitä kiinni. Suorastaan kadehdin naistasi, kun noin ajattelet!Toivon että jonakin päivänä minäkin voin taas luottaa, mutta ensin pitää kasata palaset kokoon... - -----------
Mä olen seurustellut vuoden ja 10 kk härkämiehen kanssa ja siitä ajasta on tullut asuttuakin yhdessä jo 1 v ja 4 kk. Pettänyt ei ole kertaakaan, valehtelua on yrittänyt, mutta huomattuaan että jää siitä aina kiinni ja että en usko sen valheita, lopetti senkin.
Todella säyseä, uskollinen ja rehellinen mies. :) - veera69
Pettynyt kirjoitti:
Luulin antaneeni anteeksi mutta paskat. Mitä merkitystä sillä on, että härkä tulee aina takaisin sinne minne kerran sydämensä jätti... kun se kerta lähtee heti uudelleen vieraan perseen perään, jos vaikka synnytyksen jälkeen en hetkeen pysty antamaan. Ala-arvoista. Ei tätä elämää voi elää koko ajan niin varpaillaan, että kunhan nyt tuo mies vaan saa kotona tarpeeksi. Siitä on rentous kaukana.
Epäilen häntä yhtä mittaa. Nyt olen itse ruvennut pettämään, ennen kuin taas kuulen tulleeni petetyksi. En edes välitä, vaikka hän saisi tietää. Saisipa maistaa omaa lääkettään. Ehkä kerron itse, vääntelehdin syyllisyydentunnoissani ja tarkkailen samalla hänen kasvoja. Niinhän mullekin kerran tehtiin. Mutta kun en ole edes kostonhimoinen, helvetin pettynyt vaan.
Jotenkin olen onnistunut pilaamaan moraalini ja itsekunnioitukseni tän härän kanssa. Taidan pitää itseni parhaiten inhimillisenä, kun jätän hänet.KYLLÄ OLEN SITÄ MIELTÄ SE KETÄ PETTÄÄ PETTÄÄ AINA.ENKÄ USKO ETTÄ ON HOROSKOOPISTA KYSE.HÄRKÄ ON KUMMINKIN POHJIMILTAAN KILTTI TUITTUPÄÄ MIKÄ RAKASTAA TURVALLISUUTTA
- mintsukkainen
-DD kirjoitti:
Mun härkämies petti ja jätti aikanaan mut, mutta halus sit lopulta takasi. Siitä on jo yli vuosi ja toistaseks ei ole sellasia merkkejä ollut ilmassa, mutta pelottaa vieläkin, vaikka sanoo tajunneensa virheensä ja ei halua enää tehdä sellasta.
Sehän siinä on, kun härkämies antaa seksin lisäksi myös tunteensa toiselle, sehän siinä tekeekin niin kipeää:(Tuntee itsensä ihan luuseriksi. En oikeastaan vielä tänäkään päivänä tajua miksi hän minut takaisin halusi, kun kerta toinenkin nainen olisi halunnut hänet.(oikeastaan 3 samaan aikaan!)Olen kyllä antanut anteeksi kaiken, oltiin kuitenkin erossa miltei puoli vuotta sen jälkeen ja lopulta se meni siihen, että mies itki kirjaimellisesti ikäväänsä minulle. Olen niin kiltti ihminen, että ajattelen ihmisen aina ansaitsevan toisen mahdollisuuden, mutta tunnen itseni todelliseksi surkimukseksi, vaikka en sitä varmasti olekaan. Ennen elin aikaa, että suunnittelin tulevaisuutta, nyt vain odotan, että joku taas tulee ja vie, kun kerran minulle on jo niin tehty. Olen kai kaikin puolin mukava nainen hänestä, nätti jne. Mutta en varmaankaan osaa antaa seksuaalisesti hänelle sitä mitä hän kaipaisi. Kyllähän minä kaikenlaista teen (suuseksi jne.), mutta en tunne itseäni mitenkään itsevarman naiselliseksi ja sellaisistahan härkämies pitää eikö totta?
Itse olen tosi sosiaalinen ja kiltti nainen. Tykkään laittaa ruokaa ja kotia. Harrastaa kaikenlaista mieheni kanssa, olla se olkapää johon voi turvautua. Olen 100% uskollinen nainen, mutta en tiedä kaipaako härkä sitten intohimoa, tulisuutta, seksikkäitä vaatteita jne. Siihen olen yrittänyt, mutta enää en jaksa. Kunhan liikun yleisesti siistinä ihmisten ilmoilla jne. Tällainen tilitys tästä nyt tuli, mutta en halua hänen lähtevän elämästäni enää uudestaan, kyllä hän niin hyväkin osaa minulle olla. Ja tosiaan jos uudelleen jotakin tapahtuu, alan varmasti vihata häntä niin paljon, etten enää koskaan halua nähdä häntä. Säilytän mieluummin ne kauniimmat muistot. Mutta ymmärrän kyllä tuon pelon ja tuskan, enkä minäkään tiedä miten siitä eteenpäin mentäisi. Jos joku tietää niin haluaisin kuulla...Hei
Olen härkänainen ja seurustelin härkämiehen kanssa 3,5 vuotta. Tuona aikana härkämäiseen tapaani petin rakasta kultaani muuataman kerran (koska olen nautinnonhaluinen, ihan niinku härkämiehetkin, maistuu ruoka, juoma ja muu...)Olen mestaripettäjä, mies ei tiennyt mitään. Mutta.. suhde päättyi puoli vuotta sitten siihen että tämä ihana härkäni petti ja jätti, eli sain maistaa omaa lääkettäni. Seksin puute tai laadun heikkois ei voinut olla syynä, sillä todella nautin seksistä ja osaan sitä antaa ja vastaan ottaa (positiivista palautetta on tullut myös petoskavareilta), joten ei siinä nautinollinen seksikään auta, kun (härkä)mies päättää pettää ja jättää. Vuosien varrella olen tullut siihen tulokseen, että miehellä (suomalaisella)pitää olla just sellainen maalimainoksen (olettko nähneet sen uuden, jossa vaimo toteaa kukkien olevan väärän värisiset ja auton menevän vaihtoon) vali/vali pihtaamalla painostava nainen, silloin mies on ja pysyy, vaihtaa auton ja maalaa talon. - epätoivonen
härkä mies kirjoitti:
Härkä tulee takaisin jos hän on ensinkään rakastunut sinuunMistä sen tiedän onko Härkä sydämmensä mulle menettänyt/rakastunut minuun ?
- hah
Eipä yhtään kiinnosta, miten kovasti tahansa härkä haluaisi takaisin kun olisi kerran pettänyt. Miettisi ennen kuin penis vie.
Mokoma valehteleva kääpä. - härkä
en ole ikinä pettänyt, vaikka olenkin nainut muiden naisten kanssa koko liittomme ajan. sanoin vaimolleni ennen seurustelumme aloittamista, että en ole 100% uskollinen. lähti mukaan kuitenkin. hän tiesi mitä sai. muusikkona olen saanut reissuillani pillua kivasti, mutta ei se ole suhdettani vaimooni hetkauttanut. olen tietysti salannut nämä asiat ja omatuntonikin on pysynyt hiljaa.
- kaksosmisu
...täysi sika! Mikään ei käy puolustaan mitä oot tehnyt! Oksettavaa ihan oikeesti!
- ettei..
kaksosmisu kirjoitti:
...täysi sika! Mikään ei käy puolustaan mitä oot tehnyt! Oksettavaa ihan oikeesti!
mistä tiedät ettei vaimosi itsekkin tee
kuin sä.. ??? Se voi olla hyvinki mahdollista. - tappotuoppi
Kuulostat aika paska heebolta! mene itseesi :)
- voiko olla totta?
olet aika alhainen, että ihan muusikkona saat ....... hyh helkkari, eikö sinulla ole minkäänlaista itsekunnioitusta.
Etkä tiennyt, että ne jotka kanssasi ovat, ovat monien, monien muidenkin miesten kanssa......älä nyt vaimoosi tartuta tauteja.
Miten ilkeät?
Sinuna häpeäisin ja tunnustaisin vaimolle ja avioero vireille ja petturina vaimosi saisi kaiken omaisuutenne.
- Onnenkivi
En ainakaan vois pettää, jos olen kerran rakastunut, niin ei se muuksi muutu, jollei toinen osapuoli tee sitten jotain tyhmää.
- TOXIC75
Mä ainakin mieluummin hirtän itseni, kuin petän... Monta mahdollisuutta on elämän aikana siihen tullut, mut en halua loukata ketään.... Eikä mun omatunto antaisi mulle rauhaa sellaisen jälkeen....
- Pikku Myy
Mitäpä sanoisin Härkä-miesten kanssa elämän polkua kulkeville. Härkä on "maa merkki" aina jalat maassa ja minä "tulen merkkinä" tuskastuin ajatuskulun hitauteen ja myös näytin sen ja siitäkös suukopu syntyi! Elämämkumppanina Härkä on asioiden mennessä hyvin turvallinen, vakaa ja yhteiskuntakelpoinen. Lisäksi ulospäin suuntautunut ja omasta mielestään tulee ihmisten kanssa mainiosti toimeen. Mutta sitten kun elämä ei ole tasaista ja parisuhde alkaa rakoilla tai löytyy ihminen joka herättää Härkä miehen mielenkiinnon.....Elämästä tulee kaaos. Härkä-mies ei osaa ratkaista kenen kanssa elää. Olen elänyt Härkä-miehen kanssa parisuhteessa n.20 vuotta, takasin en kaipaa enää. Nyt opettelen seisomaan omilla jaloillani ja käännän nokan tuuleen...
- tuota noin
En halua mennä mitenkään henkilökohtaisuuksiin, mutta elelen tässä parisuhteessa härän kanssa ja tuli mieleeni kysymys.
Millä tavoin se parisuhde sitten alkoi rakoilla?Eli mitä teit pitääksesi härän myllyssä mukana vai teitkö mitään?
Tuli-maamerkki yhdistelmä on kyllä tuskastuttavan vaikea. Mies on täysi maa-vesi, minä maa-tuli. Toivottavasti vesi sammuttaa tässä tapauksessa tulta tarpeeksi:=) - lilmar
Tämän pitkän ajankaan päästä en ole oppinut tuntemaan miestäni. Jääräpäinen härkä elää itsekkäästi omaa elämäänsä, välittämättä muiden tunteista.Elämä on yhtä helvettiä,mutta poiskaan tästä ei pääse, se on tehty selväksi jo alkuhuuman mentyä.Päällepäin ei kukaan tiedä, mitä näiden seinien sisällä tapahtuu. Härkämies on sairaaloisen mustasukkainen, ja haluaa omistaa vaimonsa pitämällä hänet kotona.Tämä koskee myös lapsia.Itse hän on aina menossa,rauhaton luonne. Vaatii aina hyvää ruokaa, kodin siistinä ,tekemättä minkään eteen mitään.Raha-asioissa tuhlaileva. Ostaa itselleen kaikkea tarpeetonta. Hän teki pankissa sopimuksen tilini käyttöoikeudesta.Joskus tuntuu, että olen vain orja, joka tekee talon työt nälkäpalkalla.Kun valitsette itsellenne kumppania,niin älkää katsoko asioita sormien läpi. Kukaan ei muutu edukseen avioliiton aikana.Härkämiehellä on tapana kaivaa vaikka kuinka vanha asia riidelläkseen, aina se kalisuttelee sarviaan. Siihen voi varautua, että "on minulla parempiakin naisia, jos sikseen tulee".Nuoruuden hulluutta sitoutua tähän, mutta olen oppinut ainakin tässä elämässä niin paljon.
- Pikku Myy
Henkilökohtaista tai ei parisuhde alkoi rakoilla, kun lähdin itsepäisenä Oinaana opiskelemaan. En osallistunut perheen elättämiseen rahallisesti enkä ollut hänen mielestään tarpeeksi sitoutunut henkisesti pyörittämään arjen rutiineja. Myönnän kyllä,että en tehnyt paljoakaan "töitä" parisuhteen eteen. Se oli selvä virhe, jonka myönnän nyt vuosien jälkeen. Eihän mikään suhde kukoista jos eteen ei tehdä töitä! Nyt kun olen nuollut haavani, pystyn näkemään tilanteen toisin kuin vuosia sitten, jolloin vikaa oli vain kumppanissani, ei minussa.Vikojen näkeminen itsesssän ahdistaa ja vaatii muutosta.Itsensä muuttaminen ja vikojensa näkeminen on tuskallista, mutta välttämätöntä jos mielii jonkun kanssa ns. seurustella tulevaisuudessa. Muuten lyö päätään Karjalan mäntyyn yhä uudelleen ja uudelleen eli toistaa samat virheeet. Sinulle Tipo iloa, valoa ja rakkautta parisuhteessasi.Tulipa taas melkoinen saarna. Huh!
- Tipo
Kyllähän opiskelu on hyvä juttu ja selväähän se on, että siinä vaiheessa ei perhettä pysty omalta osaltaan niin paljoa elättämään. En usko että se oli se syy eroonne lopulta...
Olen ajatellut aina, että härkämies pidetään vain, jos suhteen eteen tekee töitä. Mutta kun vaivautuu, niin kyllä härkä (ainakin omani) tekee kaksin verroin takaisin, että kyllä se kannattaa. Mutta maailma on tarinoita täynnä, niistä jokainen on omanlaisensa. Kun suhteesta katoaa se jokin, eikä kumpikaan tee sen eteen mitään, loppu häämöttää.
Kyllähän sitä virheitä on meissä kaikissa, mutta itsesyytökset ei lopulta vie pitkälle.
Minun mielestäni härkämiehen kanssa eläminen vaatii todella paljon työtä, jos jaksaa, sen saa miljoona kertaa takaisin.
Toivon sulle onnea ja menestystä tulevaisuudessa ja että löydät vielä jonkun tärkeän ihmisen, joka kenties sopii sinulle paremmin:) - Pikku Myy
Tipo kirjoitti:
Kyllähän opiskelu on hyvä juttu ja selväähän se on, että siinä vaiheessa ei perhettä pysty omalta osaltaan niin paljoa elättämään. En usko että se oli se syy eroonne lopulta...
Olen ajatellut aina, että härkämies pidetään vain, jos suhteen eteen tekee töitä. Mutta kun vaivautuu, niin kyllä härkä (ainakin omani) tekee kaksin verroin takaisin, että kyllä se kannattaa. Mutta maailma on tarinoita täynnä, niistä jokainen on omanlaisensa. Kun suhteesta katoaa se jokin, eikä kumpikaan tee sen eteen mitään, loppu häämöttää.
Kyllähän sitä virheitä on meissä kaikissa, mutta itsesyytökset ei lopulta vie pitkälle.
Minun mielestäni härkämiehen kanssa eläminen vaatii todella paljon työtä, jos jaksaa, sen saa miljoona kertaa takaisin.
Toivon sulle onnea ja menestystä tulevaisuudessa ja että löydät vielä jonkun tärkeän ihmisen, joka kenties sopii sinulle paremmin:)Tipolle! Lopullisen eromme syy oli toinen nainen, jonka silloinen Härkäni löysi. Sen naisen luota hän löysi kaiken sen mitä minä en pystynyt tarjoamaan. Eroamme vaikeutti ja pitkitti se, että pidin hänestä epätoivoisesti kiinni( luopuminen on ollut minulle aina hirvittävän vaikeaa johtunee turvallisuushakuisuudesta ja huonosta itsetunnosta ). En tajunnut tilannetta kokonaisuutena ja se johti epä-asialliseen käytökseen molemmin puolin. Olisihan se pitänyt tajuta, että mennyt mikä mennyt. Perheterapeutin sanoin "On soudettu liian kauas"! Uutta suhdetta kaipaan, mutta samalla pelkään epäonnistumista hirvittävästi. On käytävä sisäinen dialoginsa loppuun ja katsottava mitä Elämä tuo tullessaan vai tuoko mitään. Ehkä parisuhde ei vain ole minua varten, vaikka yksinäisyyskään ei ole täysin tyydyttävää. Et silleen tänään...
- Voi olla se "ensimmäin...
Ehkä saan nyt vihat :) niskaani, mutta oma suhteeni varattuun härkämieheen on kestänyt toistakymmentä vuotta. Hänen vakisuhteensa on vaihtunut lennossa pariinkin kertaan, joten olen se tärkeä "toinen nainen", joka saa hänet jaksamaan "normaalit" parisuhteensa. Mistä se parisuhde sitten koostuu, kellä mitenkin. Tuohon tuskin löytyy sepitettä kummempaa. Tietenkin takana on riutuvaa ja raastavaa, eron tekoa molemmin puolin, viime vuosina minun puoleltani ja aivan täysillä, vaan itsepäisyys on härälle hyvinkin luontainen tapa jyrätä sorkkansa väliin.
Analysoidessani omaa sijaani hänen elämässään olen tullut päätelmään, että olen liian voimakas, tietyllä tavalla "haavoittamaton" ja liian itsenäinen. En tarvitse miestä taloudellisesti, minusta ei tarvitse huolehtia, kyse on täysin emotionaalisesta miehen tarpeestani. Lapseni eivät tarvitse isää, huolehtijaa, sellainen heillä jo on. Olen nainen, jolla on annettavana vain naisellisuutensa, monin eri tavoin. Siksi olen ilmeisesti riittämätön härkämiehen tyypilliseen huolehtimisen kautta tapahtuvaan naisen sitouttamiseen itseensä. Minun kanssani ei ole velvoitteita, hänen ei tarvitse selitellä tekemisiään, tekemättä jättämisiään. Ne harvat hetket, kun fyysisesti olemme yhtä, ovat vaikuttavia. Henkisesti yhteytemme on jatkuva.
Oltuani nyt vuosia vapaa, huomaan, että se aiheuttaa hänessä mustasukkaisuutta. Hän yrittää pidätellä itsensä ns. kiusoittelun asteella, mutta välillä kimmahtaa. Syystäkin, olenhan hänen, muiden ja itseni mielestä Nainen. Mutta, minkäs hän voi... :) Ehkä itsevarma nainen on myös asia, joka härkämiestä saattaa pelästyttää. Ehkä olen väärässä, mutta härkämies saattaa tarvita parisuhdenaiselta tiukkaa otetta. Minusta ei ole vatvomaan sitä, mitä mies tekee, kun hän ei ole vierelläni. Kenties moni tulkitse peräänkyselemättömyyden välinpitämättömyytenä vaikka kyse on toisen kunnioittamisesta, luottamuksesta, tilan antamisesta. Ehkä olen haaste tälle härkämiehelle, se punainen vaate, jota hän ei kuitenkaan uskalla pukea yllensä. Hän on joskus aiemmin todennut pelkäävänsä minua, sitä, miten olen hänen päässään, työnnyn ajatuksiin, sitä rajummin mitä enemmän hän yritti päästä irti. Ja jos "jeesustelun" tarvetta syntyy moraalistani, kysy itseltäsi ensin, mikä on harmoninen parisuhde, mistä se syntyy, mikä riittää...:)...sekaan ripaus erilaisia luonteita.
Ei ole kenestäkään toista tuomitsemaan, sillä elämä on tarua ihmeellisempää. Syksyä! :)- Toisen härän toinen nainen
Olen ollut härän toisena, tärkeänä naisena, vuoden. Olemme molemmat yrittäneet ponnistella ja riuhtoa itsemme tästä suhteesta irti, mutta henkinen side on vahva ja fyysinen yhteensopivuus niin ainutlaatuista, että se ei ole tähän mennessä onnistunut.
Yritimme kesällä tosissamme, mutta lomien jälkeen hän kertoi, että olin joka päivä hänen ajatuksissaan. Kirjoitit, että mies sanoo sinun olevan hänen päässään sitä rajummin mitä enemmän yrititte irti. Näin myös meillä. Tiedätkö, helpottaa suunnattomasti, kun tietää ettei ihan yksikseen olekaan tällaisessa tilanteessa.
Meillä on nyt menossa "ei päätöksiä suuntaan tai toiseen" vaihe. Nautimme toisistamme ja yritämme tukahduttaa tunteiden aiheuttamaa tulevaisuuden suunnittelemistarvetta. Molemmilla kun on erinäköisiä sitoumuksia sinne ja tänne.
Kiitos viestistäsi.
Leijona - joisimies
Toisen härän toinen nainen kirjoitti:
Olen ollut härän toisena, tärkeänä naisena, vuoden. Olemme molemmat yrittäneet ponnistella ja riuhtoa itsemme tästä suhteesta irti, mutta henkinen side on vahva ja fyysinen yhteensopivuus niin ainutlaatuista, että se ei ole tähän mennessä onnistunut.
Yritimme kesällä tosissamme, mutta lomien jälkeen hän kertoi, että olin joka päivä hänen ajatuksissaan. Kirjoitit, että mies sanoo sinun olevan hänen päässään sitä rajummin mitä enemmän yrititte irti. Näin myös meillä. Tiedätkö, helpottaa suunnattomasti, kun tietää ettei ihan yksikseen olekaan tällaisessa tilanteessa.
Meillä on nyt menossa "ei päätöksiä suuntaan tai toiseen" vaihe. Nautimme toisistamme ja yritämme tukahduttaa tunteiden aiheuttamaa tulevaisuuden suunnittelemistarvetta. Molemmilla kun on erinäköisiä sitoumuksia sinne ja tänne.
Kiitos viestistäsi.
LeijonaOlen myös seurustellut yli vuoden härkä miehen kanssa. Aluksi uskoin hänen uskollisuuteensa, mutta viime aikoina en enää. Johtuu varmaan kun olen myös yrittänyt lopettaa suhdetta, koska emme kerta kaikkiaan tule toimeen. Emme myöskään pysty olemaan erossa toisistamme. Tämä on molemmille erittäin raastavaa. Itse olen eronnut ja lapset on kuvioissa, mutta hänellä ei ole perhettä.Olen saanut mielettömän paljon ja hän osaa kyllä huomioida minut. Seksi on aivan loistavaa ja huolehtii myös toisen nautinnoista. Vaikea tilanne kaikin puolin. Nyt olen varma että hän on jo käynyt muualla ja se satuttaa vaikka itse olen halunnut hänestä eroon. ???
- härkänainen-82
Hei,
Luin kauhulla näitä pettämis-juttuja...
Oma kokemukseni;
Olen tavannut vähän aika sitten todella ihanan härkämiehen! Vielä en tunne häntä todellakaan hyvin, mutta jotain osaan sanoa. Hän on tehnyt minulle todella selväksi sen, että luottamus on tärkeää suhteessa. Häntä on petetty ja hänen omien sanojensa mukaan, hänellä on mennyt luottamus naisiin.
Itseänikin on petetty ja ajattelen (vielä) tällä hetkellä samalla tavalla kuin hän -> miehiin en luota.
En todellakaan yhdy siihen, että härkämies olisi pettäjätyyppiä. Omassa tapauksessani sitoutuminen on hänelle se vaikea osa. Hän haluaa omaa rauhaa ja vapautta, ainakin vielä.
Katsotaan mitä elämä tuo tullessaan. Tuntuu vaan et on löytänyt sen toisen puolen....
-happy:)-- sinisilmäinen kala
Mun juttu ja kokemus härkä- miehestä on sitä luokkaa että siitä voisi kirjan kirjoittaa.. Tapasimme n. kolme vuotta sitten ja hän kertoi uskomattoman tarinan vaimostaan joka oli raskaana kuollessaan kolarissa.. Minä olin sillähetkellä eroamassa pitkäaikaisesta suhteesta ja uskoin jutun täysin.. Juttu jatkui ja jatkui kunnes lopulta valheet paisuivat niin suureksi että raja tuli vastaan ja nyt yritän tulla toimeen ilman häntä, eli voimia vain kaikille härkä- miesten kanssa "painiville"!!!!
- paris hilton
toi on naurettavaa jos antaa horoskooppien vaikuttaa siihen ketä "voi" rakastaa..itse seurustelen jätkän kaa joka on kaksonen horoskoopiltaan ja meillä menee hyvin!!!!!vaikka joka paikassa sanotaan että rapu ja kaksonen ei sovi yhteen...hitot siitä!kohta tulee puol vuotta täyteen!!!!
- mimmi57
Olin 24 v aviossa härkämiehen kanssa. 6v sitten paljastui, että hän oli pettänyt minua kalanaisen kanssa,annoin anteeksi, kun ei kuulemma ollut vakavaa, hullu uskoin. Reilu vuosi sitten pettäminen neitsytnaisen kanssa, silloin heitin miehen ulos. Jälkeenpäin paljastui edellisen suhteen vakavuuskin. Näin jälkeenpäin uskon hänen pettäneen minua useasti aiemminkin. Silti hän oli minusta mustasukkainen ja osasi olla toisten aikana fiksu ja huomaavainen puoliso. Minusta tuo on ihan tauti toisilla.
- bascha
ja haluavat pettää silti.Osaavat käyttäytyä fiksusti julkisuudessa, mutta haluavat omistaa samalla toisen ihmisen ja sitoa hänet omiin kuvioihinsa, jotta on vaikeaa hengittää ja elää itsenäisesti.
- tappotuoppi
Jos pettää niin jätä!
Itse olen todellakin rehellinen ja omistautunut.
sitten kumpani petti ja jätti.
ei riittänyt 110% rakastava mies.
Härkä liian tunteikas ja avoin? en tiedä, mutta itse avaudun liikaa mieheksi!
Jos pettää niin pettää sit toisesti tod näk.
Joo ja jos rakastaa pettävää miestä niin kannattaa miettiä että onko oma tulevaisuus miehen käsissä joka ei osaa arvostaa... en sit tiedä, uskon että sydän näyttää totuuden, järki yrittää sanoa muuta.
Peace out, yritä pärjätä! - moi
kaikki pettää oikeesti ei kannata luottaa keneenkään ne waan on sellasii et huh!
- Pihla
Jutut härästä kuulosti liiankin tutuilta, ja antoi vahvistusta omille ajatuksille.
Olen itse seurustellut monenkin merkin kanssa ja tämä härkä oli ihan omaa luokkaansa tuossa pettämisessä.
Pariin vuoteen mahtui moenlaista menoa. Meillä meni ihan kivasti, ajatusmaailma hyvinkin samanlainen ja sängyssäkin meni ihan kivasti. Sanoi tykkäävänsä kaikesta minussa.
Mutta heti kun tuli jokin pienikin arkinen erimielisyys, otti ja lähti haistelemaan uusia tuulia.
Tähän reiluun pariin vuoteen mahtui parikin vakavampa pettämisjuttua, joista toiseen se sitten kokonaan kaatuikin..
Silloin tajusin että se tulee olemaan aina härän tapa toimia.. - kumisaapas
Kaikkien oppaiden mukaan härän pitäisi olla tosi uskollinen ja periaatessa se onkin, eli ei kyllä ekana ala jättää. Päinvastoin on huonossakin suhteessa liian pitkään lojaalisuussyistä Väitän, että kyse on liian pitkälle menneestä flirtistä ja sitten kun härkä ei osaa sanoa kunnolla sanaa EI, niin tilanne on luisunut liian pitkälle. Välttämättä härkä ei ole edes tuntenut mitään muuta kuin kiusaantuneisuutta. Härkä se vasta hämillään on mutta meeppä sanoon niin raivostuu! Jos tahdot pitää sen, anna aikaa! Muuten laita matkoihinsa...
kylläpä härät nyt saa kuulla kunniansa. itse olen kyllä härkä ja vaikka vakavia suhteita ei olekaan takana kuin 2 jotka kumpikin kesti n. 1,5 vuotta niin en kyllä ole koskaan ikinä ketään kertaakaan pettänyt. sen sijaan ensimmäisessä suhteessua mua petettiin ja se sitten johti eroon ja toisessa suhteessa mut petettiin ja jätettiin. =P enkä tiedä miks en vihaa kyseisiä henkilöitä. ehkä olen perinteinen härkä. ...vaan taitaapa olla härkienkin parissa eroja ihan niin kuin jokaisen ihmisen luonteessa...
- bascha
Härkä miehet eivät ole uskollisia. Ainakaan ihminen, jonka tunnen paremmin. Monta naista kierroksessa, kunnes löytää sen oikean.Osaa flirttailla ja epäilemättä käyttää tilanteita hyväkseen, kun et satu olemaan paikalla. Tämä on vaan kokemus yhdestä härkä-miehestä. Voi, olla, etteivät kaikki härkä-miehet ole uskottomia, mutta yksi jonka tiedän olevan härkä horoskoopiltaan on ollut useita kertoja uskoton.
- Härkä Mies!
Härkä mies ei petä, koska härkä pitää jääräpäisesti kiinni ihmisistä joita rakastaa ja taistelee heidän puolestaan härän raivolla! itse olen härkä ja minulla ei ole koskaan ollut edes aikomusta pettää rakastani!
- hänen exä
Mun härkämies pettää kyllä se kenen kanssa olin vuoden katselin sitä touhua. Mut piti minusta kiinni kuitenkin nyt aloitan uusi elämä ilman hän ja toivon että saan olla rauhassa. Hänellä vaikeeta antaa mulle rauhaa.
- muutkin
hänen exä kirjoitti:
Mun härkämies pettää kyllä se kenen kanssa olin vuoden katselin sitä touhua. Mut piti minusta kiinni kuitenkin nyt aloitan uusi elämä ilman hän ja toivon että saan olla rauhassa. Hänellä vaikeeta antaa mulle rauhaa.
Tässä luin letkaa. Totuushan on se että härkämies vaatii naiseltaan täysi uskollisuuden varmaan muutkin merkit. Tämä vain eniten esillä näissä asioissa koska pettää itse paljon sellainen aina epäilee toista mitä ite tekee. Nyt hänen vaimot jos miehenne epäilee teitä joka välissä menkääpä hieman seuraamaan salaa hänen touhujaan vaikka liikematkalle perään tai hänen pailausiltoihin mihkä ei sinua huolita... tai jos seurustelette menkää katsomaan onko hän paikalla kotona kun on väsy tai ei kerkiä....
Minua epäiltiin jatkuvasti 3vuotta. Kyllä loukkaava. En tajunnu edes että voi epäillä noin näki mun kiintymyksen rakkauden halun häneen.
Sitten joku vihjasi minulle meneppä seuraamaan. Huomasin hänen auto poissa öitä kotipihastaan saapui kotiin aamusta ja oli sanonu väsy. Totesin vain sitten olipa kova väsy kun pitää oikeen mennä yöksi nukkuu muualle se loppu siihen.
Näytin se myös hänelle odotin oven edessä kun herra saapu. Yritti senkin jälkeen mutta olen ehdoton itse. En koskaan ymmärtäisi että mun pitäisi päästää sisälleni mies niin intiimistä joka käy muittenkin sisällä ja tulee ehkä pesemattömänä kiihkossaan minuun toisen naisen eritteet itsessään. Miettikää naiset näin niin ei huvita enää. Niin jos rakkautta haluatte ....minä haaskasin elämästäni 3vuotta mitättömyyteen jota rakaudeksi kutsui... - pettää kyllä
Minulla on tietoa muutamasta härkämiehistä jotka ovat pettäneet kumppaniaan. Omakohtaistakokemusta onneksi vain yhdestä.
Tämä petti entistä minun kanssani ja minua uuden kanssa.
- MasterZeromus
Hän haluaa vain kolmirattaan mukaan eli on taipuvainen moniavioliittoon. Hän haluaa nauttia elämän puusta 4 vaimon kanssa joist 1 maan, 1 veen, 1 tulen ja 1 ilman merkkinen siellä paratiisissaan.
- härkämiehet
Jos haluaa moniavioisuutta naisten kanssa kyllä pitää kysyä oletko valmis siihen ja olla rehellinen. Kummallaki osapuolella pitää olla oikeus siihen kuinka haluaa itensä jakaa muille.
Mutta Härkämies on salakähmä luulee omistaa naiset hellan ja sängyn väliin. Saa tehä mitä haluaa ja sit muka katselee moittien naistaan kun nainen ei alistukkaa siihen hänen moniavioisuuteen.
Hei härkämiehet nythän on tullu maahanmuuttaja naisia nyt härät joukolla pyytää kättä ja tarjoamaan rahaa naisten omistajille. Nehän on opetettu alistuu syntymästä lähtien miesten kummalliselle ajatusmaailmalle missä nainen tarvii silloin tällöin vain orkkuja. Ai niin eihän teillä rahaa te haluatte jopa naisen elättävän. ;-) - taevti
härkämiehet kirjoitti:
Jos haluaa moniavioisuutta naisten kanssa kyllä pitää kysyä oletko valmis siihen ja olla rehellinen. Kummallaki osapuolella pitää olla oikeus siihen kuinka haluaa itensä jakaa muille.
Mutta Härkämies on salakähmä luulee omistaa naiset hellan ja sängyn väliin. Saa tehä mitä haluaa ja sit muka katselee moittien naistaan kun nainen ei alistukkaa siihen hänen moniavioisuuteen.
Hei härkämiehet nythän on tullu maahanmuuttaja naisia nyt härät joukolla pyytää kättä ja tarjoamaan rahaa naisten omistajille. Nehän on opetettu alistuu syntymästä lähtien miesten kummalliselle ajatusmaailmalle missä nainen tarvii silloin tällöin vain orkkuja. Ai niin eihän teillä rahaa te haluatte jopa naisen elättävän. ;-)Haran kanssa ollut kohta 5v.
Mitahan tuohon sanoisi? Kaikenlaista hyvaa oon saanut niskaan, mutta myos sita paskaakin, eli on ollut pettamista ja jattamista (molemmin puolin), mutta aina on paadytty takaisin yhteen, koska ilman toista on vaikea olla ja toinen kuitenkin tekee onnelliseksi omalla tavallaan. Yhdessa vaiheessa oli todella vaikea nahda tulevaisuutta harkani kanssa, mutta nyt kun olen paattanyt, etta hanen kanssaan haluan elamani olla, niin tulevaisuus on helpompi nahda avoimemmin ja olen tajunnut, etta mikali alan pohtimaan asioita negatiivisessa valossa, mika tarkoittaa mennytta aikaa suhteessamme, niin eihan tasta suhteesta selvita ikina ja silloinhan sita tietysti luovuttaa helpommin.
Uskon etta harka tarvitsee vahvan naisen rinnalleen, joka pitaa suhteen kasassa, koska harka EI siihen itse jaksa vaivautua, vaan kylla se on se pallo ihan naisella. Jos haran naisesta tuntuu, et se on se pallo haralla, niin aika helposti alistut "nurkkaan". Itsella kavi alussa juurikin noin. Onneksi tajusin ajoissa, et ei ole oikein ja siita sitten vaan pikku hiljaa aloin tekeen ite ihan mita itse huvittaa, kyselematta mitaan sen kummempia. Niinhan se harkakin tekee ja kokemuksella sanon, etta ainakin oma harka ahdistuu samantien jos alkaa kyseleen menoja..jne.. itse olen sanonut haralleni, etta pettaa jos pettaa, minkas mina sille voin, mutta kylla se harka itse sen tajuaa, et kun siihen on "lupa" annettu, niin eihan se sellainen suhde ole mistaan kotosin. Kaikki kielletty aina "kiihottaa" ja senkin olen sanonut, et olisi se harmi, jos meidan hyva suhde kaatuisi siihen, etta toinen lahtisi toisen matkaan.
Rankkaa tassa suhteessa on ollut, todellakin. Itse olen se ankara kasi ja on puhelimet lennellyt, olen kerran nyrkkia kayttanyt ja jopa potkaissut munillekin. Minua ei alisteta. Piste. taevti kirjoitti:
Haran kanssa ollut kohta 5v.
Mitahan tuohon sanoisi? Kaikenlaista hyvaa oon saanut niskaan, mutta myos sita paskaakin, eli on ollut pettamista ja jattamista (molemmin puolin), mutta aina on paadytty takaisin yhteen, koska ilman toista on vaikea olla ja toinen kuitenkin tekee onnelliseksi omalla tavallaan. Yhdessa vaiheessa oli todella vaikea nahda tulevaisuutta harkani kanssa, mutta nyt kun olen paattanyt, etta hanen kanssaan haluan elamani olla, niin tulevaisuus on helpompi nahda avoimemmin ja olen tajunnut, etta mikali alan pohtimaan asioita negatiivisessa valossa, mika tarkoittaa mennytta aikaa suhteessamme, niin eihan tasta suhteesta selvita ikina ja silloinhan sita tietysti luovuttaa helpommin.
Uskon etta harka tarvitsee vahvan naisen rinnalleen, joka pitaa suhteen kasassa, koska harka EI siihen itse jaksa vaivautua, vaan kylla se on se pallo ihan naisella. Jos haran naisesta tuntuu, et se on se pallo haralla, niin aika helposti alistut "nurkkaan". Itsella kavi alussa juurikin noin. Onneksi tajusin ajoissa, et ei ole oikein ja siita sitten vaan pikku hiljaa aloin tekeen ite ihan mita itse huvittaa, kyselematta mitaan sen kummempia. Niinhan se harkakin tekee ja kokemuksella sanon, etta ainakin oma harka ahdistuu samantien jos alkaa kyseleen menoja..jne.. itse olen sanonut haralleni, etta pettaa jos pettaa, minkas mina sille voin, mutta kylla se harka itse sen tajuaa, et kun siihen on "lupa" annettu, niin eihan se sellainen suhde ole mistaan kotosin. Kaikki kielletty aina "kiihottaa" ja senkin olen sanonut, et olisi se harmi, jos meidan hyva suhde kaatuisi siihen, etta toinen lahtisi toisen matkaan.
Rankkaa tassa suhteessa on ollut, todellakin. Itse olen se ankara kasi ja on puhelimet lennellyt, olen kerran nyrkkia kayttanyt ja jopa potkaissut munillekin. Minua ei alisteta. Piste.nyt härkiä mollataan... huh huh on nuo naiset sitte pahoja....
- ei kivaaa
mun miehelle soitti nainen yöllä kun tuli valomerkki hän ei vastanut mut myöhemmin kun otin asian puheeksi suuttui mulle ja käski eka jättää rauhaan ja sit tuli mitä hän sille voi jos joku soittelee nyt on menossa juhlimaan perjantaina kavereita katsomaan kuulema. kyllä mä luulen että on parasta unohtaa mies me ei asuta yhdessä vielä
- terveisiä edellisen viestin kirjoittaja
onko jollain kokemuksia tuosta mun edellisestä viestistä ja mitäs hän meinaa nyt kovasti tulos mun luo lauantaina mutta perjantaina ei voida nähdä. mut en mä ota hänet tänne lauantaina olis kiva jos tulis jotain vastauksia
- itkut itketty
Minua petti usean vuoden yhdessäolon jälkeen. Petti naisen kanssa, jota ei paljon tuntenut, mutta joka oli supernaisellinen, pieni, hento ja kaunis, sekä eksoottinen. (itse olen vesimies, eikä ulkonäkö ole mikään erikoisen tärkeä asia)
Syytä pettämiseen härkä ei osannut sanoa, puhui ympäripyöreitä jostain kokeilunhalusta ja "hetken huumasta".
Yhdessä olemme vieläkin, ja uskon, että tämä jäi yhteen kertaan. Asia on puhuttu ja puitu selväksi, ja siitä olemme päässet yli, vaikka tuskin sitä petetty voi ikinä kokonaan unohtaakaan.- tyytyväinen nainen nyt
Mielessäni mietin luettuani kirjoituksesi. On härkiä jokka pettää on härkiä jokka pysyneet iloisina vakaina uskollisina eivät menneet pilalle. itse sain kokea tämän.
Sit mietin se jää peloksi taustalle sinulle kun yhen kerran huomaa mies pettää. Moni yrittää sit pysyä yhessä mut se mielessä koko ajan .. ikinä luottamus ei palaa. Salaa vuosia eteenpäin nyt sitten kyttäät miehesi tekmisiä. Koska aika moni mies kun yhen kerran käyvät vieraissa se jää itämään päähän ja käyvät aina kun silmä välttää.
Jos sinä tännekkin tulit siitä kirjoittamaan se vaivaa sinua. Teeppä hyvä ihminen selväksi itsellesi haluatko jatkaa tällaisessa suhteessa jossa mieli ei saa olla avoin iloinen, ja on ahdistunut ja ehkä et pidä itseäsi enää kauniina härät vie naisilta itsetunnon. Mutta niitä härkiä jokka ei menneet pilalle, ja näkevät sen rakkaansa kauniina mikään ei horjuta heitä kun he rakastuvat.. Niin muissa merkeissäkin pätee sama on pilalle menneitä ja hyviä.
Nyt vasta ymmärrän kun tarponut 10vuotta yksin lasta kasvattaen kun jaksoin odottaa, kun sitä ennen olin pilalle menneen härän kanssa, ja nyt tuli eteeni tosimies härkä.
Hän on nostanut minut jalustalle ihailee rakastaa hellii huolehtii mitä kukaan mies ole tehnyt minulle. Olen aivan ihmeissäni ja toivoisin jokaiselle naiselle tällaisen hyvänolon tunteen mieheen.
Puheet on aivan eri kuin niillä miehillä jotka ei koskaan tule aikuiseksi. Sopii selvästi rajat ,ja yksi kumpikaan ei heilu panaalla pailaas yksin sovitaan ja mennään yhdessä..ja jos joku tilaisuus illan mittaan niin jompi kumpi tulee sitten pailauspaikalle jos pitää mennä. Se oli aivan ihana huomautus mieheltä. Soittelee joka välis jos ei nähä viestiä rakkaudesta puhuu ikävästään minuun...
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.2956757Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill652059- 1751797
epäonnen perjantain rikos yritys
onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä151277- 1121257
Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa
- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 181691180Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"
Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie71146RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.
Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j531057Kirjoitin sinulle koska
tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j411031Martina pääsee upeisiin häihin
Miltäs se tuntuu kateellisista. Anni Uusivirta on Martinan kavereita.288972