Jokohan ne (jäätelö)terassit kohta aukeaa? ;)

Kevään vaarat

"Taas joku yritti iskeä
25.5.2012 11:07
munm iehen jäätelökioskilla. Oltiin kolmen lapsen kanssa ostamassa jääteköä kun viisi minihamenaista tunki siihen mun miehen kylkeen. Taas se alkaa, mä parahadin ja sanoin että hei menkää jononpäähän. Naiset vaan nauro ja ilmeisesti piväkännit päällä, ja tottakai yritti isekee mun miestä.
Se on joka kesä sama juttu, kun lähdet perheen kassa kävlykadulle niin jo on sata naista siinä kärkkymässä. Ei kyllä uskalla miestä yksin päästää mihinkään, kun on lauma vapaita ja lapsettomia naisia ymprillä.
Tiedän että naiset ovat kateellisia kun heillä ei ole miestä ja lapsia, mutta onhan niitä vapaitakin olemassa joka kulmassa. Minä en miestäluovuta eikä itsekkään halua lähtä, sillä minua parempaa vaimoa hän ei saa. Mutta huomenna taas jätski ostoksille, saas nähdä meneekö 87 naisiskijä rikki. Viime kesän ennätys oli 206."

"vapusta
28.4.2011 11:20
tulossa kylmä, ei viihdy nuo miehettömät naiset minareissa ja korkkareissa kävelykatujen kuppiloissa iskemässä varattuja miehiä.
Tosin mun miestä se vain naurattaa, sillä on kokenut monta iskuyritystä siltä taholta. Menemme kyllä vappuna kävelykadulle lastemme kanssa katsomaan ja jäätelölle, ja hupsis vain, taas meitä odottaa runsaat iskuyritykset, kun istumme vain hetken. Mieheni on sitoutunut meihin, ja hänestä on vain hauskaa kun epätoivoisesti häntä yritetään iskeä, ja minä leikisti raivostun...vaikka tiedän että mies halveksii moisia pyrkyreitä.
Mut hauskaa vappua ja etsikää niitä vapaita mieheiä, niitä on puistot pullollaan ja joka lähtöön! T: rakas aviovaimo ja lapset ja ihana mies, koira ja kissa"

"Kohta taas on
22.4.2012 15:13
kävelykadulla vapaita naisia pullollaan kun kesä tulee niinkalja maistuu ja voi bongata näitä hakaramiehiä!! En ymmärrä mikä näissä varatuissa mehissä kiinnostaa. Onko se halu näyttää, että saa kenet tahansa, vaikka perheen isän, tai halu vaan leikkiä ja saada lapset itkemään.
Haikaramiehet ei ole yhtään sen kummempia kuin vapaatkaan, joita on puistot pullollaan, sieltä vaan parhaat päältä ja pelastamaan heitä.
Jäätelökioskilla kun odotat jäätelöä lapselle, niin on jo kovaa vauhtia joku iskemässä miestä, tai pyytelee päivätansseihin.

Hyvä ettei tule kotia asti perässä. On monia nähty mutta viime kesänä oli huippu.
Istuttiin kolme lapsen kanssa kahvilla, ja siinä oli 5 minihameista joilla oli aurinkolasit ja humalatila. Kaikki viisi naista tuli siihen vierelle ja sano että sori, vosikos toi sun mies viedä meidät kotiin??? Olin nenä pyöreenä, että mitä!!! Ei onnistu sanoin ja naiset alkoi kikattaa. Mies oli punasena ja sanoi että hän tunnsi nuo tytöt, joka kesä he tekevät saman jutun ja aina jäätelökioskilla."

"27.5.2012 08:51
Jäätelökioskit ovat pahin paikka, sinne ne iskijänaiset yleensä iskevät. Kokemusta on, joka kesä pienessä hiprakassa he hiippailevat ja yättävät.
Kauhea kikatus joten taitaa olla monikin lonkero menny alas ennenkuin uskalletqan jädekiskalle kyttäämään."

jatkuu....

2

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kevään vaarat

........jatkuu

"Reija vaimo ja äiti
      30.7.2010 23:40
      ja vilkasin ravintoloiden ulkoilmaterssien suuntaan, ja siellä oli taas näitä pikkusievässä olevia tyttösiä etsimässä varattuja miehiä. Voi ihme että ei pidetä näppejä irti pienten lasten iseistä ja toisten aviomiehistä. Ei tietenkään kaikki ole varattuja, mutta monella oli sormus sormessa, ja ihmettelin ettei tyttöparat niitä näe, kun minäkin näin, vaikken edes istunut kaljalla. Olin kotiin menossa mieheni ja lasten luokse. Helpotuksessani huokasin, että oli hyvä ja kunnollinen mies, joka viihtyy kotona ja ottaa vastuuta lapsista. Kun menin kotia, miehei oli iloinen kun meillä on hyvin asiat. Istuimme ja joimme limua ja söimme sipsejä ja lapset katselivat piirrettyjä. Tämä on onnea, eikä se että istuu kaljalla ja etsii varattuja miehiä. Voi voi voi.. olen onnentyttö, ja mieheni on onnekas meistä.Tovoittasti onni säilyy, ja säilyyhän se, ellei joku vikittele. Meidän onnesta moni on kateellinen, se on harvinaista tänäoäivänä, että perhe on koossa. En voisi kuvitellakkaan että menisin kaljalle ja etsisin miehiä. Muistakaa että kaikki ei ole vapaita"

mun mies ja mä
      28.5.2012 11:57
      Yleensä ne kateelliset ovat lapsettomia jotka eivät ole saaneet miestä itselleen.
      He ovat kateellisia juuri perheellisille, joilla on onni ja ilo olla perheellinen.
      Joo voihan tieysti olla naisia jotka pettäämiestä, en yhtään ihmettele jos niitäkin on. Yleensä pikkuhiprakassa ja minihameesta tuntee miestennielijät, mutta valitettavan usein saavat pitkän nenän. Ja sekös heitä suututtaa, kun ei saa miestä itselleen. En mää kateellinen ole, mutta tottakai mustasukkaisia ollaan molemmat mies enemmän minusta. Jos ei oltais mustiksia, emme rakastaisikaan toisiamme. En pelkää naisia säälin heitä, että pitää alistua alhaiseen tekoon iskeä varattu ja onnellinen mies. Tuleppas tänne meitin jäätelökioskille ja totea ihan itse miten sun miestä vikitellään, jos sulla on mies tai lainaa jostain ja tuu koklaa. Ei kestä kun yks hetki niin jo on naisia miehen ymprillä kuin mehiläisiä. Se ei ole kivaa, mutta toisaalta se on ylpeyden aihe kun monet monet haluaa just sun miehen eikä oma mies muuta kun nauraa ja heittää jäätelöt naisten silmille...;)
      kokemusta on paljon"

"Sillai kiva kun tulee syksy
      19.8.2012 19:43
      loppuu nuo jäätelökioskien toiminta, ei tarvi olla huolissansa että mie sjoutuu huonoille teille. Niiden ympärillä kun pörrää aina iskijänaisia, jotka haluavat sen varatun miehen. On niin helppo seistä jonossa ja kutitella miehiä ja kysellä tyhmiä. Ei siis ole parempaa tekemistä, kun olla naurettava.
      Monet perheet kärsivät kun minihameiset huiterissa olevat naiset keplottelevat ja vinkkaavat miheiä päivätansseihin. Oma kohtaista kokemusta on miten kymmenenkin minihameista niasta voi olla yhden mihenekimpussa, läpätiläpäti... hohhoijaa... menis vaikka uimaan, ennenkuin iskee jäätelökioskllta miehiä...

• koiran omistaja

Odotellaas vaan, kyllä " Lissu" pian taas alkaa tän keskustelun;D ;D, Tämä on samanlainen, kun koiran pas-kat keväällä , ainainen valitus....

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki

"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia."
      Maailman menoa
      68
      2342
    2. Eläkeläiset siirrettävä muuttotappioalueille

Joutoväki pois ruuhkauttamasta elättäjien arkea. Samalla putoaa jokaisen asumiskulut ja rahaa jää enemmän kuluttamiseen.
      Maailman menoa
      244
      2304
    3. Onko kivaa jättää

elämän suurin rakkaus hiljaisuuteen?
      Ikävä
      120
      1528
    4. Jopa Espanjassa talous kasvaa, Purra vain irvistelee

Huomaa kuinka Purra on Suomen historian huonoin miniseteri, joka ei ole saanut aikaiseksi kuin tuhoa, Siis jopa vasemmis
      Maailman menoa
      30
      1346
    5. Kauppalehti - Törkeä skandaali paljastui: Espanja käytti EU-rahoja ihan muuhun kuin piti

Espanja on käyttänyt miljardeja euroja EU:n elpymisavustuksia eläkkeisiin ja sosiaalimenoihin – ja pyytää lisää. Espanj
      Maailman menoa
      58
      1340
    6. Mitä haluaisit sanoa hänelle tänään?

Kerro tähän viestisi. 🍭🍡🍦
      Ikävä
      133
      1299
    7. En kerro nimeäsi nainen

Sillä olet nyt salaisuus jota kannan sydämessäni. Tämä mitä tunnen ja kuinka sinuun vahvasti ihastuin on jo niin erikoin
      Ikävä
      71
      1220
    8. Auta mua mies

Ota vielä yhteyttä, keksi oikeat sanat että vuosien ajan kasvanut muuri murtuu meidän väliltä vaikka aluksi vain vähän.
      Ikävä
      81
      998
    9. Olet kiva ihminen

En kiellä sitä yhtään. Sinussa on hyvin paljon erinomaisia puolia, enemmän varmasti kun meissä muissa. Sitten on puoli
      Ikävä
      73
      989
    10. Uuden upotuskasteen vaiettu ongelma

Alkuseurakunnan kaste oli useamman vuosisadan upotuskaste, joka toimitettiin joko ulkona luonnon vesistöissä tai kasteki
      Kaste
      102
      989
    Aihe