huoli, kun sua ei oo näkyny. Et kai sä lomallakaan voi taas olla, kun juuri noin parisen viikkoa sitten taisit olla? Vai onko sulla jo kokonaan uudet kuviot? Et kai sä ihan kokonaan oo mua vielä unohtanut?
Missä mun muruni on?
15
214
Vastaukset
- Emmä jaksa enää
Kyllä mä oon. En mä jaksa enää sua hei.
- höpöttäjä
höpö höpö
- Emmä jaksa enää
höpöttäjä kirjoitti:
höpö höpö
No mut ku mul on nykysi Kimmo niin mä emmä jaksa sulle nää soitella
- ai jaa
Emmä jaksa enää kirjoitti:
No mut ku mul on nykysi Kimmo niin mä emmä jaksa sulle nää soitella
Ai sul on Kimmo no se jaksaa vanha ukko vielä paneskella
- kysyppä vaikka
Kysypä jotain muuta. Kysypä vaikka tuota itteltäs miksi kyselet täällä tuota.
- "pyörittää sormia"
Ei tää maailma kuule toimi sillä tavalla, että kysytään aina jotain muuta. Aeevaan.
- todellakin
"pyörittää sormia" kirjoitti:
Ei tää maailma kuule toimi sillä tavalla, että kysytään aina jotain muuta. Aeevaan.
En mä kuule voi sulle nyt tässä palstamuruksi ruveta. Mitä siitä tulisi jos me kaikki oltaisi palstamuruja. Dinä olisit ja minä olisin ja aaaaeeevan.
- ontto pää
moih kulta, tässä oon kalsongeissani kohta ruokakauppaan menossa. Mitähän ruokaa ostaisin ?
- kaalimakkarapäivät
Osta oikein pitkä sileä paksu makkara ja sitten oikein sykkerö ruttunen, kostea iso kaali.
- joop :D
kaalimakkarapäivät kirjoitti:
Osta oikein pitkä sileä paksu makkara ja sitten oikein sykkerö ruttunen, kostea iso kaali.
selvä kulti
- kerro nyt kuitenki
että kuka se sun murus oikein on ?
- mulkk
mie olen sinun muluuuuu
- hölömö ;)
mulkk kirjoitti:
mie olen sinun muluuuuu
Et ole ja mä sitä paitsi kysyin aloittajalta. Et vaikuta samalta.
- ei sit
hölömö ;) kirjoitti:
Et ole ja mä sitä paitsi kysyin aloittajalta. Et vaikuta samalta.
jaah
- lintuja puussa
mulkk kirjoitti:
mie olen sinun muluuuuu
Et hä sää vaa oo se Muuri Tulkku, se Puna Tulkun sukulintulaji.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset
Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi564556Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal884262- 713718
Olisipa saanut sinuun
Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak963647Mitäs nyt sijoittajat?
Pörssit laskevat maailmalla Iranin sodan takia ja muutenkin ovat olleet Trumpin vallan alla epävarmat. Ainoa, mikä on no1172687- 352488
- 372382
- 242369
- 382359
Olisitpa se hellä
Ja herkkä minkä kuvan sain sinusta irl. Haluaisin että elämässäni olisi sellainen joka arvostaa minua juuri sellaisena k232234