Asun pienellä paikkakunnalla josta kaikki ystäväni ja kaverini ovat muuttaneet pois, työpaikat kuihtuu vuoron perään ja viimeinen ystäväni joka täällä asuu petti luottamukseni todella yököttävällä tavalla. Minulla ei siis ole muita kuin lapseni ja eläimeni ja he todellakin ovat kaikkeni mutta kaipaan aikuisen ihmisen kanssa keskustelua todella. Olen huomannut etten oikein osaa tehdä tuttavuutta kenenkään kanssa, johtuuko sitten siitä etten ole jutellut aikoihin muiden kuin virastohenkilöiden kanssa pakolliset ja poistunut. Onko muita samassa tilanteessa tai samankaltaisessa tilanteessa?
Onko täällä muita yksinäisiä Yh vanhempia?
5
123
Vastaukset
- Meitäon
Varmaan on Meitä paljon, vaikka emme siitä niin suurta numeroa teekään...
Meitä on monenlaisia yksinäisiä...
Olen parisuhtessa oleva mies silti yksin...halusin tai en
Ystäväni on menevä, minä en, tuntuu löytäneen jonkun..
niinkin voi käydä. - kyllä se tiedetään
Tuollaiset parisuhteessa elävät miehet haluaa vain pil.lua yksinhuoltaja naisilta.
- entinen yh
Onhan meitä. Olin yh mutta nyt naimisissa. Silti yksinäisyys usein vaivaa. Mies on paljon töissä. Itsekin olen mutta normaaliaikoihin. Mies tekee töitä tosi paljon. Lasten kanssa on kivaa mutta aikuisia ystäviä nään liian harvoin. Lapsillakin on kavereita paljon. Omat ystävät muuttaneet tai jääneet. Osan kanssa olen yhteydessä mutta monia yksinäisiä iltoja vietän silti.
- Keissa
Teidän yksinäisten aikuisten pitää vain lähteä rohkeasti ihmisten pariin, kyllä siellä väkisinkin ajautuu hiljaisempikin sananvaihtoon jonkun kanssa ja näkee ainkin toisia ihmisiä ja saa vaihtelua arkeen.
- Wpb
Yksinäinen yh minäkin. Ja hankala sitä on seuraa löytää kun ei ehdi muuta kuin hoitaa työt, kodin ja lapset.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma
Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.1492033Israel euroviisujen 2.
Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is3051737- 931567
Mun mielestäni on tosi loukkaavaa
Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra2001210Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?
Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois781203- 671150
- 251071
- 481017
Rakas nainen ymmärsin
Että minun pitää pitää kiinni sinusta. Haluan, että sä olet onnellinen. Olet mulle se oikea ja mä sulle. Rakastan Sua yl73966- 45947