On se ettei läskit tytöt saa ketään. Oli sitten kyse miehestä tai naisesta. Ystävästä tai kumppanista. Vajoais maanrakoon ja pysyis siellä lopun elämää. Ei vaan jaksa enää.. Saatanan saatana!!!!!
Karu fakta
12
173
Vastaukset
- :(((())))
oon muutamia kg ylip. haluaisitko mua silti???
- elä murehi
Ei pidä muuten paikkansa tuo.
- ota mies puhelin kät
Mikä siinä on ettet saa häneen yhteyttä? Loppuus toi mouruuminen :)
- läski
Minua ei kiinnosta paino eikä ulkonäkö, vaan kun tutustuu, tietää mikä sisällä on. Siihen sitä ihastutaan ja rakastutaan. Näin sattu nyt käymään itselleni ja ei en saa häntä! Riudun nyt täällä sitten yksin ja haikailen! En perkele jaksa tätä paskaa koko aikaa! Olisipa edes yksi päivä, että se aurinko edes näyttäytyisi tähänkin risukasaan, mutta ei..
Ja paikkansa pitää. Läskit ei saa ketään!- olen vain
Tiedän yhden hyvän kaverini, joka on läski, hän kyllä saa kenet vaan ja aurinko paistaa vielä häneen paremmin kuin koskaan, ehkä hän tarvitsee vähän uskallusta ja aikaa, itseluottamusta.
- naistennaurattaja(n)
Eikä ihmiset, jotka haukkuu toisia läskeiksi, saa ikinä kumppania jolla olisi mielessä muutakin kuin ulkonäkö.
Se, että laittaudun, olen hoikka ja lihastakin löytyy naiselle sopivassa mittakaavassa, ei tarkoita että keskittyisin kumppanissani ulkonäköön. Päin vastoin, rakastun naisessa ensimmäisenä luonteeseen. Huumorintajuttomat, pinnalliset, henkisesti tylsät ja keskustelutaidottomat ihmiset eivät viehätä minua. Hyi. - läski
Minä en hauku muita vaan olen itse. Olen sen nyt monta kertaa kokenut jo. Ei auta..
- Big boy
Laihduta! Älä vaivu itsessääliin. Ja kyllä monikin läski on saanut kumppanin, mutta heillä on HYVÄ ITSETUNTO! Luota itseesi saatana!
- Provo taitaa olla
Minusta nyt vähän tuntuu että ei taida olla oikeasti "läskin" tytön kirjoittama tämä... Tai ylipäätään tytön ollenkaan.
- läski
Usko pois. En ole provo. En vaan jaksa vastailla..
- Provo on
Ja tuokin ettei muka edes ystäviä saisi, koska on lihava...
Yrität vaan provosoida ylipainoisia naisia tällä. - läski
Provo on kirjoitti:
Ja tuokin ettei muka edes ystäviä saisi, koska on lihava...
Yrität vaan provosoida ylipainoisia naisia tällä.Sovitaan sitten niin..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal1635015Veli Sofia teki urosmehiläisen työn
Paljastaessaan kuinka TPS:ssä ei joukkuehenki toimi sooloilijoiden vuoksi, jonka takia koko seura ei pärjää kilpailussa203611Mitäs nyt sijoittajat?
Pörssit laskevat maailmalla Iranin sodan takia ja muutenkin ovat olleet Trumpin vallan alla epävarmat. Ainoa, mikä on no1643426Hjallis Harkimon, 72, Jasmine-rakas, 37, paljastaa suhteen alusta: "Vähän..."
Liikemies, kansanedustaja Hjallis Harkimo ja tuottaja-juontaja Jasmine Pajari ovat pariskunta. He asuvat yhdessä Sipooss382927Unisex-vessat
Ahdistaa. Miksi kaikki pitää tasapäistää tasa-arvon nimissä? Tasa-arvo on sitä, että kunnioitetaan sukupuolien erilaisu1082689Sosiaalidemokratia romahtanut kautta maailman
nuoret eivät enää kannata järjetöntä aatetta, joten demarien täytyy hakea kannattajia mamuista. Ruotsin sos.demit jo kie282058Jutta Larm, 52, haluaa kumota tämän piintyneen ikämyytin
Oletko samaa mieltä? Jutta Larm on 52-vuotias ja tehnyt pitkän uran yrittäjänä. Hän haluaa kumota tämän piintyneen ikämy191905Jäit kiinni siitä
että katselet minua. Käänsin pääni, minäkin etsin sinua, ja meidän katseemme kohtasivat. Eikä se haittaa - molemmat ky121824Vastuun ottaminen omasta hyvinvoinnista
Olen huomannut tuttavapiirissäni ihmisiä, joilla on mt-diagnooseja. Sen sijaan, että millekään asialle yritettäisiin teh1551522Henri Alen tilittää yllättäen Vappu Pimiän uudesta MasterChef -pestistä: "Vaikka hän ei..."
Vappu Pimiä on uusi MasterChef Suomi -tuomari. Hän liittyi uudella MasterChef Suomi -kaudella arvovaltaiseen tuomaristoo111512