Outo, mystinen, humoristinen, ristiriitainen MrJuha82

MrJuha82

Se olen minä. Olen myös ystävällinen, aika rehellinen, kantaaottava, musiikista, urheilusta ja yhteiskunnan asioista tietävä heppu, iloinen, mut silti apaattinen jotenki, voimaton? Roteva, lihaksikas hyvännäköinen mies, jolla vatsaan vähän kertynyt ihraa toki , ylipainoa mut ei mittään vakavaa.
Olen kohtelias yleensä, vieraanvarainen, keskustelen joijenki kaa, mut on paljon tyyppejä, vieraita ihmisiä joille en puhu.
Papupata lähimmäisilleni.
Omaan erikoisen, oudon huumorintajun.
Musamaku on myös outo, ainaki osittain.
Mielipiteeni poikkeaa kai massasta myös.
OUTO OON SIIS, RISTIRIITAINEN, haluun herättää ehkä ihmetystä.
Minä en pure teitä.
Muuta kuin jurotan kotona päivät pitkät.
Ei hermot kestä työtä.
Sitten tulee ajatuksia, että onko se laiskuutta?
Masennus iskee työnteosta.
On ahdistusta, paranoidisuutta, narsismia?? ei oo ainakaan diagnosoitu mua narsistiksi, on keskivaikeaa masennusta, on estynyttä persoonaa, vaativaa persoonaa, traumatisoitunut persoona(kiusaamisesta).

Tässä on mun ikioma ketju.
Tykkänä huomiosta, keskustelkaa minusta vapaasti.
Tulen kai nauramaan pahojen trollikiusaajien kommenteille, niin että tuolilta putoan ja tulen rakastamaan niitä ihania ihmisiä, jotka tykkää minusta.

29

1333

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • MrJuha82

Tunnen olevani hyvin voimakas persoona jotenki, mut samalla tunnen, että olen myös suht herkkä.
      En osaa sanoa aina, kuka oikein olen.
      Mystinen tapaus, joka voi ihannoida uskonnollista musaa, mut joka kuuntelee seuraavaksi demonista CMX;ää tai Kauko Röyhkää tai Pelle Miljoonan Matkalla tuntemattomaan albumia, joka täynnä pimeitä sanoja ja säveliä.

"tiedän etten ole hullu, olen vain kiinnostunut vapaudestaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!!"
      saa kuulostaan sen pahalta.

"Tahtoisin olla sissi, jossain vuorten kätköissä, joka jätti perheensä ja ...mikään kapina ei synny tyhjästä, ei ole taistelua ilman syytä,mikä on oikein ja mikä on väärin, kenen laki tekee oikeuden, sillä olen nähnyt ja kuullut niin paljon tätä kaikkea, ja kaikki mitä olen todeksi luullut,onkin ollut pelkkää valetta, luulen että olen vieraantunut ajasta ja paikasta, mutta tiedän etten ole hullu, olen vain kiinnostunut vapaudesta, tiedän etten ole hullu, olen vain kiinnostunut vapaudesta, tahtoisin olla sutenööri suurkaupungin kadulla, jossa ydinohjusinsinöörit maksaisi tytölleni rakkaudesta, ja kenraali riisui univormunsa ja kuninkaat kruununsa, ja syntinen tyttö olisi jumalatar, tahtoisin olla mikrofoni jossa kaupat sovitaan, tahtoisin olla kamera, jossa kapinalliset teloitetaan, osaisinpa laulaa ja kirjoittaa, muutakin kuin tyhjiä sanoja, sanoja kuin luoteja, ei tappavia mutta vapautta vihaa"

https://www.youtube.com/watch?v=WxbZ1jLsqv8

ennenkaikkea biisin pimeät, pelottavat soundit kiinnostaa

• Anonyymi

Lottamari uusi uhri. Vanha ei toimi lähteenä enään.

• Mun suvussa on yksi narsisti

• gfsdgdds

"Mun suvussa on yksi narsisti".
        Kiitos tiedosta.

• tekipä_hyvää

Ai että oli kiva kun kerroit että suvussasi on narsisti! Olenkin aina ihmetellyt miten olen tähän saakka pärjännyt ilman tuota tietoa!

• kelläpä_ei_olis

Munkin suvussa on jos jonkinlaista vipeltäjää, mutta en mä niistä koko kansalle toitota.

• Anonyymi
        tekipä_hyvää kirjoitti:

Ai että oli kiva kun kerroit että suvussasi on narsisti! Olenkin aina ihmetellyt miten olen tähän saakka pärjännyt ilman tuota tietoa!

J.o.k.u. Minä olen sukuni musta lammas narsisteja tai eiex taisi olla psykopaatti. Niin kylmästi hän minua kohteli. Harrastimme jynkkyseksiä sen kahdeksan minuuttia sunnuntaisin. Annoin velvollisuudesta. Muuten oltais huudettu kilpaa pikkuasioista puistattaa. Kun muistelen koko miestä. Taisi olla psyko mukavaa viihdettä ja vaihtelua yksinololle. Tää on tylsää

• Anonyymi

Se on perinnöllistä siis sinäkin olet.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

J.o.k.u. Minä olen sukuni musta lammas narsisteja tai eiex taisi olla psykopaatti. Niin kylmästi hän minua kohteli. Harrastimme jynkkyseksiä sen kahdeksan minuuttia sunnuntaisin. Annoin velvollisuudesta. Muuten oltais huudettu kilpaa pikkuasioista puistattaa. Kun muistelen koko miestä. Taisi olla psyko mukavaa viihdettä ja vaihtelua yksinololle. Tää on tylsää

Vaginasi on radioaktiivinen. Oletko käynyt röntgenissä?

• zzzzzzzzzzzzzzzzzzzz

Miksi et perusta blogia?
      Tämä on väärä paikka.

• Sielunveli91000

Se syy miksi sinusta ei pidetä lienee se ettet ota asioista selvää vaan sanot mitä sylki suuhun tuo ja kun et sa siitä positiivista kritiikkiä alat parkuen vedellä kiusaaja-korttia esiin. Lisäksi kommenteistasi puuttuu logiikka ja maalaisjärki mutta pakotat muut silti nielemään ne. Ja jos oikeasti olisit hyvä ihminen ajattelisit muitakin kuin vain itseäsi ja hankkisit parempaa apua ongelmiisi. Älä nyt vedä tästä hernettä nenääsi meikäläisen aatoksia nämä vain ovat ja tuskinpa ne saavat sinut tuota "erakko-elämäntapaasi" ja kuninkuus-harhaasi kuoppaamaan. Veikkaisin myös ettei Suomi kenties olekaan niin paskaa maa kuin väität kun sinäkin olet kerta saanut jo vuosia elellä työttömänä vailla huolen häivää vaikka voihan kaikki tietysti alkaa näyttää vähän synkältä kun elelee vanhempiensa elätettävänä neljän seinän sisällä kaiket päivät. Mutta kuten sanoin suosittelen hankkimaan parempaa apua. Nykyinen apusi ei auta sinua ongelmissasi eikä vie sinua elämässä eteenpäin. Nämä ovat siis ajatuksia jotka ovat heränneet kun olen kommenttejasi tässä vuosien varrella seurannut ja sanoisin vielä ettei tuo sinun nykyinen "elämäsi" ole kovin hyvä hyvä keino välttää negatiivisia kokemuksia ne kun kuuluvat lähes jokaisen elämään ja saat niitä kommenttiesi mukaan nytkin kenties vähemmän kuin jos olisit työelämässä. No meitsi jättää sut nyt syrjäytymään rauhassa. Palataan asiaan vaikkapa sitten kun olet 80-vuotias ja katsotaan oletko silloin vielä edes omien sanojesi mukaan elänyt "makeaa ja parempaa elämää" kuin minä joka tuolloin olen todennäköisesti toteuttanut unelmani ja elän tyytyväisenä ANSAITTUJA eläkepäiviäni omassa talossani vaimoni ja mahdollisesti vanhojen kaverieni kanssa. Todellisia voittojiahan ovat ne jotka eivät jää tuleen makaamaan ei sillä että siellä makoilijatkaan huonompia ihmisiä olisivat. Tuntuu vain oudolta että he vakuuttelevat olevansa parempia ihmisiä vaikka käyttävät muita myös ihan kivoja tyyppejä (ja heidän rahojaan) hyväkseen. Tosin minulle (toisin kuin ilmeisesti sinulle) tässä maailmassa ei ole hyviä ja pahoja ihmisiä vaan kummankin puolen sekoituksia joista jokainen on erityinen eivätkä vain he jotka ovat itseni kaltaisia. Viestini tarkoitus ei ole masentaa sinua vain pistää ajattelemaan.

PS: Toivottavasti isäsikin elää kivaa elämää ainakin mikäli sinusta huolehtimiseltaan kerkiää! Muista kiittää häntä silloin tällöin ja myös meitä "kiusaaja-yhtwiskuntalaisia" koska ilman meitä olisit jo kuollut nälkään niin että mahtaakohan rahanahne julmuri sittenkin olla siellä tietokoneruudun toisella puolella? Olen muuten myös entinen sairaseläkeläinen ja kiusattu sekä mielenterveysongelmainen ja rankasti kärsinyt näistä!

• Anonyymi

Mee mäkkylään "terve_mieli". Sun kommenttisi on väsyttäviä zzzzzzzzzz.

• systeemiä_hyväksik

Mrjuha on ihan kingi!

• Anonyymi

MrJuha82 On

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

MrJuha82 On

Kingi

• Anonyymi

Moi!

• Anonyymi

Juh4 Pohjol4

• Anonyymi

Mites oletko maahanmuuton puolustelija vai vastustaja:vasemmisto vai oikeiston äänestäjä?

• Anonyymi

onneksi tuo vaihe elämässäni on takanapäin eli viittaan aikakautheen jolloin kirjoitin tuon avauspostaukseni.

että tuolloin elämäni oli sekavampaa ja isompi kriisi.
      Onneksi ohi takana!
      Ihminen voi myös muuttuakin että nuorempana hakee jotain ja nuorempana voi olla räväkämpi ja niin edelleen että voi sitä muuttua ihminen.

Ikä tuo malttia lissää kun elämänkokemuksia kerätty matkan varrel että nykyään oon 43-vuotias.

nykyään mul sitäpaitti vahava itsetunto etten välitä ihmisten kommenteista jos sannoo musta jottain ilikeetä jne koska kun itsetunto kunnossa niin ei silloin reagoi millään lailla että ilkeet sanomat kuin pieru Saharassa =)

mä tunnen itteni parhaiten ja mun isä , äiti ja veljeni tuntee myös minut parhaiten.

• Anonyymi

palaan vielä tähän keskusteluun ja sanon sen että psykiatrit ja psykologit sano silloin minulle kun avauduin näistä nettikeskusteluista ja kerroin avasin historiaani (kiusaamis-historia kun jouduin kiusatuksi = jokapäiväkiusattu) niin että ne sanoi että kaikki käytökseni ja persoonan muuttuminen kiltistä vähemmän kiltiksi sosiaalisessa mediassa oli seurausta henkisestä kaltoinkohtelusta mutta sain ammattilaisilta sellaisia vahvoja aputyövälineitä alkaa työstään ongelmaa pois .

Esim lääkitys ja pitkäaikaiset keskustelut psykologien kanssa vuosien 2001-2015 aikajaksolla että se oli pitkä prosessi ja vasta 2020 luvulla on tullu isompi henkinen kasvu että itsetunto vahvistui.

mul jäi hyvät kokemukset psykiatreista ja psykologeista = aivan ihania tyyppejä paitsi yksi hieman arvoituksellisen kohtasin mut sekin loppupelissä ihan jees.

Tapasinm matkan varrella erilaisia persoonia tuolla ammattialalla. Yksi oli hiljainen kuuntelija eli tämä psykologi antoi potilaalle huomattavan paljon tilaa puhua. Eräs psykologi oli sosiaalisempi ja kertoi monia neuvoja. Tää hiljaisempi sen idea oli siinä että purkaa omaa pahaa oloa pois antamalla potilaan puhua ongelmat pois eli ns oksentaa pahan olon pois aloittamalla kaikki ihan lapsuudesta, jopa syntyhetkeltäni sen aikaisen kokemukset jotka ei olleet mukavia henkisellä tasolla (kerhovaiheet sen aikainen puhumattomuus), ala-aste, yläaste, ammattikoulu, sosiaaliset vaiheet ja sitten sosiaalisen elämän jälkeen tullut erakoituminen yhteiskunnasta.

pohjimmiltani olen sosiaalinen mutta ollut pitempään kotona että noin 25 vuotta ollut kotimies. Polttopuiden teko päivittäistä hommaa , siivous, tiskaus, ja isää auttanu työjutuissa.

Haaveeni on ehkä joskus löytää samassa elämäntilanteessa oleva naiskumppani. Ja oma kämppä hommata että menisin vuokrataloon asuun eli kaupunginvuokratalloon. Lapsia en halua tehdä.

• Anonyymi

Sinulla on ihania haaveita tulevaisuudesta. =)

• Anonyymi

Me ollaan mun psyko-exäni kanssa korkeakoulutettuja. Mä oon tri ja se on vainoikeustieteellisen sen alimman tason tutkinnon suorittanuollaan erottu, mutta hän käy säännöllisesti alistumassa minulle paneskellaan niin, että tanner tömisee. Hän haluaa aina sen kahdeksan minuutin jynkkyseksin, jonka aikana mietin kauppalistaa. Hiton jynkyttäjä. Jos huonoksi onneksesi satut lukeen tän kun tutkit konettani. Minulla on tai on ollut 64 parempaa miestä

• Anonyymi

ongelmia siis on minulla vielä että osa ei ole poistunut esim se että oon vain kotona ja yksinäinmen että en toki ole yksin mutta yksinäinen etten päästä ihmisiä taloni sissään ellei isä päästä.

että on niitä ongelmia vielä.

ne vakavimmat kriisit on onneksi takana päin. Itsetunto kun vahvistui niin ei tarvi ennää pahoittaa mieltäni että silloi kun oli huono itsetunto niin saatoin ihmisten eleistä ja katseesta tulkita että ne pilkkaa mua jos kaupassa esim törmäsin ihmiseen ja oisin ikäänkuin tulkinnut että hän nauroi &pilkkasi mua katseensa perustteella että nuo ajat on ohi.

ja jos joku netissä sannoo pahasti mulle, niin en loukkaannu siitä.

tuollaiset ongelmat on niinku voitettu mut vielä ois paljon kehityskohtteita .

miten esim voisin joskus olla niin rento ja "normaali" että voisin paremmin kohdata ihmisiä tuntematta turhan kovaa jännitystä? Tuo ongelma luulisin ajan myötä sekin ratkeaa luulisin.

toiset tarvii aikaa mut toisaalta kun ikää on 43 v niin onhan tässä mittarissa ikävuosia jonku verran.

työelämässä en ole mutta auttanu isääni hänen työkuvioissa.

• Anonyymi

Lottispottis sinulle tuli uusi lelu.

• Anonyymi

Muttamr juha mitä mieltä olet narsisteista? Forumin uhrinarsistit esim?

• Anonyymi

Kun ei ole kuin omat luut ehtii tykimmin... näinhän se on.

• Anonyymi

Pittää lähteä kattoon onko niitä peltohommii...

• Anonyymi

Ihminen ei ole yksi, kiinteä persoona. Hän on eri ihmisille eri versio itsestään. Identiteetti syntyy vuorovaikutuksessa.

Ketjusta on poistettu 16 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suomen kansa haluaa Antti Lindtmanista pääministerin

Lindtman on miltei tuplasti suositumpi kuin etunimikaimansa Kaikkonen. Näin kertoo porvarimedian teettämä kysely. http
      Maailman menoa
      244
      4348
    2. Vain 21% kannattaa Lindtmania pääministeriksi

se on selvästi vähemmän kuin puolueen kannatus, mites nyt noin?
      Maailman menoa
      122
      2802
    3. Miten löydän sinut

Ja saan sanottua kaiken mitä haluan sinulle kertoa? Ja kuinka kuuntelisit minua sen hetken? Kuinka voin ilmaista sen mit
      Ikävä
      41
      2562
    4. Yöllinen autolla kaahari Heinolan seudulla

Asukkaita häiriköivän nuoren herran autokaahaus keskustelu poistettu, onko jokin hyvävelijärjestelmä käytössä ?
      Heinola
      86
      1546
    5. Vaikea tilanne

Hieman kolkuttaa omatuntoa, kun on osoittanut kiinnostusta väärää naista kohtaan. En ymmärrä miten toinen on voinut te
      Ikävä
      117
      1488
    6. Milloin kaivatullasi

.. on nimipäivä?
      Ikävä
      49
      1209
    7. Kehtaisitko näyttäytyä

kaivattusi seurassa?
      Ikävä
      85
      1154
    8. Missä kunnassa kaivattusi asuu

Kuinka tarkkaa uskalla sanoa?
      Ikävä
      45
      996
    9. Ne viimeiset kerrat

Kun katsoit minua niin lämpimästi. En unohda sitä ❤️
      Ikävä
      59
      993
    10. Julkinen sektori on elänyt aivan liian leveästi yli varojensa!

Viimeisen 15 vuoden aikana julkisen puolen palkat ovat nousseet n. 40%, kun taas yksitysellä sektorilla vain n. 20%. En
      Maailman menoa
      179
      984
    Aihe