Se olen minä. Olen myös ystävällinen, aika rehellinen, kantaaottava, musiikista, urheilusta ja yhteiskunnan asioista tietävä heppu, iloinen, mut silti apaattinen jotenki, voimaton? Roteva, lihaksikas hyvännäköinen mies, jolla vatsaan vähän kertynyt ihraa toki , ylipainoa mut ei mittään vakavaa.
Olen kohtelias yleensä, vieraanvarainen, keskustelen joijenki kaa, mut on paljon tyyppejä, vieraita ihmisiä joille en puhu.
Papupata lähimmäisilleni.
Omaan erikoisen, oudon huumorintajun.
Musamaku on myös outo, ainaki osittain.
Mielipiteeni poikkeaa kai massasta myös.
OUTO OON SIIS, RISTIRIITAINEN, haluun herättää ehkä ihmetystä.
Minä en pure teitä.
Muuta kuin jurotan kotona päivät pitkät.
Ei hermot kestä työtä.
Sitten tulee ajatuksia, että onko se laiskuutta?
Masennus iskee työnteosta.
On ahdistusta, paranoidisuutta, narsismia?? ei oo ainakaan diagnosoitu mua narsistiksi, on keskivaikeaa masennusta, on estynyttä persoonaa, vaativaa persoonaa, traumatisoitunut persoona(kiusaamisesta).
Tässä on mun ikioma ketju.
Tykkänä huomiosta, keskustelkaa minusta vapaasti.
Tulen kai nauramaan pahojen trollikiusaajien kommenteille, niin että tuolilta putoan ja tulen rakastamaan niitä ihania ihmisiä, jotka tykkää minusta.
Outo, mystinen, humoristinen, ristiriitainen MrJuha82
10
1016
Vastaukset
- MrJuha82
Tunnen olevani hyvin voimakas persoona jotenki, mut samalla tunnen, että olen myös suht herkkä.
En osaa sanoa aina, kuka oikein olen.
Mystinen tapaus, joka voi ihannoida uskonnollista musaa, mut joka kuuntelee seuraavaksi demonista CMX;ää tai Kauko Röyhkää tai Pelle Miljoonan Matkalla tuntemattomaan albumia, joka täynnä pimeitä sanoja ja säveliä.
"tiedän etten ole hullu, olen vain kiinnostunut vapaudestaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!!"
saa kuulostaan sen pahalta.
"Tahtoisin olla sissi, jossain vuorten kätköissä, joka jätti perheensä ja ...mikään kapina ei synny tyhjästä, ei ole taistelua ilman syytä,mikä on oikein ja mikä on väärin, kenen laki tekee oikeuden, sillä olen nähnyt ja kuullut niin paljon tätä kaikkea, ja kaikki mitä olen todeksi luullut,onkin ollut pelkkää valetta, luulen että olen vieraantunut ajasta ja paikasta, mutta tiedän etten ole hullu, olen vain kiinnostunut vapaudesta, tiedän etten ole hullu, olen vain kiinnostunut vapaudesta, tahtoisin olla sutenööri suurkaupungin kadulla, jossa ydinohjusinsinöörit maksaisi tytölleni rakkaudesta, ja kenraali riisui univormunsa ja kuninkaat kruununsa, ja syntinen tyttö olisi jumalatar, tahtoisin olla mikrofoni jossa kaupat sovitaan, tahtoisin olla kamera, jossa kapinalliset teloitetaan, osaisinpa laulaa ja kirjoittaa, muutakin kuin tyhjiä sanoja, sanoja kuin luoteja, ei tappavia mutta vapautta vihaa"
https://www.youtube.com/watch?v=WxbZ1jLsqv8
ennenkaikkea biisin pimeät, pelottavat soundit kiinnostaa Mun suvussa on yksi narsisti
- gfsdgdds
"Mun suvussa on yksi narsisti".
Kiitos tiedosta. - tekipä_hyvää
Ai että oli kiva kun kerroit että suvussasi on narsisti! Olenkin aina ihmetellyt miten olen tähän saakka pärjännyt ilman tuota tietoa!
- kelläpä_ei_olis
Munkin suvussa on jos jonkinlaista vipeltäjää, mutta en mä niistä koko kansalle toitota.
- zzzzzzzzzzzzzzzzzzzz
Miksi et perusta blogia?
Tämä on väärä paikka. - Sielunveli91000
Se syy miksi sinusta ei pidetä lienee se ettet ota asioista selvää vaan sanot mitä sylki suuhun tuo ja kun et sa siitä positiivista kritiikkiä alat parkuen vedellä kiusaaja-korttia esiin. Lisäksi kommenteistasi puuttuu logiikka ja maalaisjärki mutta pakotat muut silti nielemään ne. Ja jos oikeasti olisit hyvä ihminen ajattelisit muitakin kuin vain itseäsi ja hankkisit parempaa apua ongelmiisi. Älä nyt vedä tästä hernettä nenääsi meikäläisen aatoksia nämä vain ovat ja tuskinpa ne saavat sinut tuota "erakko-elämäntapaasi" ja kuninkuus-harhaasi kuoppaamaan. Veikkaisin myös ettei Suomi kenties olekaan niin paskaa maa kuin väität kun sinäkin olet kerta saanut jo vuosia elellä työttömänä vailla huolen häivää vaikka voihan kaikki tietysti alkaa näyttää vähän synkältä kun elelee vanhempiensa elätettävänä neljän seinän sisällä kaiket päivät. Mutta kuten sanoin suosittelen hankkimaan parempaa apua. Nykyinen apusi ei auta sinua ongelmissasi eikä vie sinua elämässä eteenpäin. Nämä ovat siis ajatuksia jotka ovat heränneet kun olen kommenttejasi tässä vuosien varrella seurannut ja sanoisin vielä ettei tuo sinun nykyinen "elämäsi" ole kovin hyvä hyvä keino välttää negatiivisia kokemuksia ne kun kuuluvat lähes jokaisen elämään ja saat niitä kommenttiesi mukaan nytkin kenties vähemmän kuin jos olisit työelämässä. No meitsi jättää sut nyt syrjäytymään rauhassa. Palataan asiaan vaikkapa sitten kun olet 80-vuotias ja katsotaan oletko silloin vielä edes omien sanojesi mukaan elänyt "makeaa ja parempaa elämää" kuin minä joka tuolloin olen todennäköisesti toteuttanut unelmani ja elän tyytyväisenä ANSAITTUJA eläkepäiviäni omassa talossani vaimoni ja mahdollisesti vanhojen kaverieni kanssa. Todellisia voittojiahan ovat ne jotka eivät jää tuleen makaamaan ei sillä että siellä makoilijatkaan huonompia ihmisiä olisivat. Tuntuu vain oudolta että he vakuuttelevat olevansa parempia ihmisiä vaikka käyttävät muita myös ihan kivoja tyyppejä (ja heidän rahojaan) hyväkseen. Tosin minulle (toisin kuin ilmeisesti sinulle) tässä maailmassa ei ole hyviä ja pahoja ihmisiä vaan kummankin puolen sekoituksia joista jokainen on erityinen eivätkä vain he jotka ovat itseni kaltaisia. Viestini tarkoitus ei ole masentaa sinua vain pistää ajattelemaan.
PS: Toivottavasti isäsikin elää kivaa elämää ainakin mikäli sinusta huolehtimiseltaan kerkiää! Muista kiittää häntä silloin tällöin ja myös meitä "kiusaaja-yhtwiskuntalaisia" koska ilman meitä olisit jo kuollut nälkään niin että mahtaakohan rahanahne julmuri sittenkin olla siellä tietokoneruudun toisella puolella? Olen muuten myös entinen sairaseläkeläinen ja kiusattu sekä mielenterveysongelmainen ja rankasti kärsinyt näistä! - systeemiä_hyväksik
Mrjuha on ihan kingi!
- Anonyymi
Moi!
Ketjusta on poistettu 12 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 445805
- 475318
- 483698
- 133653
Vimpelin liikuntahallilla tulipalo?
Katsoin, että liikuntahallista tuloo mustaa savua. Sitten ovet pärähti hajalle, ja sisältä tuli aikamoinen lieska. Toise913248- 313126
- 592874
- 572730
- 532380
- 381834