Mies ja aloite

ladyPink

Voihan sanonko mikä.. Miksi mies ei tee aloitetta jos on selvästi ihastunut?

Tämä ihastus ei ole minun pääni sisällä pyörivä pallo vaan merkit on niin selvät kuin olla voi. Hän katsoo silmiin, hymyilee, ujostelee, punastelee, menee lukkoon, hakeutuu seuraani jollain tekosyyllä (joka kerta!) ja jopa työkaverit näyttävät olevan kärryillä asioista.
Mutta miksi hän ei tee aloitetta? Hän on kyllä puhelias ja avoin ihminen, seurassani muuttuu ujohkoksi eikä keksi sanottavaa, mutta kun tätä on jatkunut jo 2kk niin missä mättää? Kun aikuinen mies on noin ihastunut niin tuskin ujous on enää esteenä?

Vastaus tähän ei ole, että tee itse aloite.. Nyt haluan tietää miksi HÄN ei tee kuitenkaan aloitetta.

57

5847

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 57ke53w

Kerrot kyllä miten mies käyttäytyy mutta mitä teet itse?
      Mies ei tee aloitetta koska ei ole varma siitä mitä sinä ajattelet hänestä, eli ei uskalla.

• nainen eitee aloitet

Lol. Eihän nainen voi aloitetta tehdä. Se olisi tietyl tavalla sosiaalinen itsemurha.

• 56jk6r7k
        nainen eitee aloitet kirjoitti:

Lol. Eihän nainen voi aloitetta tehdä. Se olisi tietyl tavalla sosiaalinen itsemurha.

Kannattaa lukea ennen kuin vastaa :)
        Ei tossa mainittu naisen aloitteen tekemisestä yhtään mitään.

• jeJEjEjjj

MIKSI ET ITE TEE ALOTETTA??

Missä te sitten näätte?

Ja syy siihen miksi mies ei tee alotetta niin saattaa olla että SINÄ käyttäydyt kylmästi häntä kohtaan. Suosittelen että pistät seuraavalla kerralla ekstra hymyä peliin ja kysy siltä vaikka jotain... “Miten on päivä mennyt” tai sano jotain kivaa sille.
      Katsos kun jotkuu miehet on sellasii että ne tarvii naiselta SELVÄN kiinnostuksen merkin että ne viitti tehä alotteen, ihan sen takia että eivät halua saada rukkasia.

Jos olet miehestä kiinnostunut ja et itse uskalla tehä alotetta nii kannattaa NÄYTTÄÄ hänen silmiin että sinä olet kiinnostunut hänestä.

• ---

Jospa ympärillä on vain niin paljon ylimääräistä hälinää eikä hän tiedä edes oletko
      varattu ei 2kk oo vielä mitään : )

• goldenDelicious

Toisen työpaikalla on hieman hankalaa, jos toinen asiakkaana ja käy säännöllisesti siellä. Ei ehkä halua menettää kasvojaan torjumisen pelossa tai jos tämä ihastuksen kohde ei tiedäkään toisen kiinnostuksesta eikä voisi vähempää olla kiinnostunut tästä toisesta. Tulihan tämän nyt selvästi ilmaistua

• Milloin?

Se ei olisi hankalaa? ;)

• goldenDelicious
        Milloin? kirjoitti:

Se ei olisi hankalaa? ;)

Meinaatko?

• takakammarinpoikako?

ite menisin hiljaiseksi kun oltaisi kahden kesken mutta muutoin jos ihastumisen kohde ja minä oltaisiin samassa tilassa isommalla porukalla niin olisin siinä tilanteessa puheliaampi ,eli jos muut häippäsis ja me jäätäisiin kahden niin en keksisi mitään puhuttavaa,en yksinkertaisesti tiedä/osaa mistä pitäisi puhua tai mitä pitäisi tehdä?Tosi hankala tilanne ,tahdon niin kovasti olla ihastukseni kanssa ja nähdä sen mutta sitten en tiedä miten edetä ja en keksi mitään puhuttavaa(ja sydän hakkaa ym ihastumisen oireet mutten pysty ilmaisemaan sitä kohteelle)ja kokoajan mietin että mitä hän ajattelee minusta,on se niin vaikeeta joillekkin, toisilta nämä rakkaus asiat menee niin luonnollisesti ja sujuvasti

• jiimies...

miks naiset ei ole rohkeita ja kysyisi ite niiltä tai antaisi viitteitä ja apuja itse en esim tunnista että koska nainen on kiinnostunut ,tarviin jotain tosi konkreettista että olisin varma,ei naisten tarvitse hävetä mitään muutakuin menee vain rohkeesti tekemään aloitteen

• J:hin ihastunut

Jos nainenkaan ei ole varma miehen ihastumisesta? Ap:n tapaus on kyllä aika varmaa ihastumista. Mut jos esim. työpaikalla olis ihastunut johonkin ja kuvittelee, että mieskin saattais olla. Sit kun rohkenisi tekemään aloitteen ja mies ei olekaan kiinnostunut niin saisi hävetä koko lopun iän...tai jotain.

• ++++++++++++++++++++
        J:hin ihastunut kirjoitti:

Jos nainenkaan ei ole varma miehen ihastumisesta? Ap:n tapaus on kyllä aika varmaa ihastumista. Mut jos esim. työpaikalla olis ihastunut johonkin ja kuvittelee, että mieskin saattais olla. Sit kun rohkenisi tekemään aloitteen ja mies ei olekaan kiinnostunut niin saisi hävetä koko lopun iän...tai jotain.

vain sika nauraa selän takana jos kysyt
        eli jos sikaa haet on syytäkin pelätä tuollaista
        jos et hae sikaa vaan sitä mikä sun mielestä on mies edes jollaintavalla ;)
        ei sitä tee.

• Bulldoggi

Kiteytit hyvin sen, miten suhteet alkavat ja voivat huonosti - eli ajattelemalla vain itseään ja sitä, että onko itsellä hyvä olla tuon toisen kanssa. Ajattelet, että miehen kuuluu tehdä aloite (koska itse et uskalla, etkä halua ottaa vastuuta = pelkuri) ja että et mieti ollenkaan, mitä itse tekisit, jotta miehellä olisi hyvä olla noissa tapaamistilanteissa. Onko miehellä hyvä olla kanssasi?

Käännä tilanne ympäri ja mieti itsesi hänen paikalleen - mitä hän näkee? Eli miten hän näkee sinun käyttäytyvän, puhuvan ja elehtivän? Oletko kylmä? Oletko normaali? Mitä itse viestität hänelle?

Biologisesti katsottuna miehet ovat yleensä erittäin huonoja ymmärtämään naisen nonverbaalisia viestejä eli toisinsanoen olisi parempi, että naiset tekisivät aloitteen kuin mies - eli kerrot kiinnostuksestasi suoraan. Sen jälkeen pallo on miehellä ja hän vastaa mitä vastaa ja tekee mitä tekee. Ehkä ehdottaa tapaamista kahvilaan, leffaan tai jotain muuta mielenkiintoista.

• Bulldoggi

Toisinsanoen ei ole olemassa ns. vain yhtä aloitetta vaan useita, jotka rakentuvat toistensa rinnalle. Kliseisesti kirjoitettuna:

SINÄ (aloite1 - kiinnostuksen ilmaiseminen sanoin): Hei. Vaikutat hyvin mielenkiintoiselta ihmiseltä, olisi kiva tutustua vähän paremmin.

HÄN (aloite2 - kahvikutsu): Mitä, niinkö? Minusta olisi mukava tutustua myös sinuun. Tuota... haluaisitko lähteä töiden jälkeen vaikka kahvikupposelle?

SINÄ (aloite3 - myöntävä vastaus): Mennään vain! Pääset myös neljältä?

• Moi Ladypinkki

Olenko se minä ?

• Ladypink

Tätähän en voi tietää :)

• Vp pV

Viestin alottajalle, eli missä näätte ja minkä ikäsii ootte?

• Moi Ladypinkki

Törmäsinkö sinuun maanantai aamuna työpaikallasi ? En saanut haluamaani asiaa ! Tunnistatko ?

• Ldypink

Ei törmätty maanantaina aamusta.

• keijo the man

Jotenkin tuntuu siltä, että mies vaan yrittää osoittaa kiinnostustaan sinulle, mutta itse et anna mitään kiinnostuksen signaalia takaisin?

En minäkään tekisi aloitetta, jos tilanne on niinkuin itse epäilen. Todennäköiset pakit vaan saisi ja pahimmassa tapauksessa menis välit poikki...

• ladypink

En mielestäni käyttäydy kylmästi, aluksi ehkä kun en ollut ymmärtänyt hänen tunteitaan. Nyt vastaan samalla mitalla takaisin, hymyin, katsein, mutta lähekkäin kumpikin ollaan niin lukossa ettei suusta yksinkertaisesti tule enempää, koitin nyt saada pari sanaa sanottua pienenä avauksena. Todellakin vain pari, mutta jos hänkin saisi lukon auki ja seuraavalla kerralla tulisi pari sanaa lisää. Eli en käyttyädy hänen seurassaan normaalin minän lailla, olen myös hermostunut.

Ehkä olette asian ytimessä.. täytyy itsellä hieman petrata, mutta kuten sanoin aloitteen on tultava hänen puoleltaan, ei siksi että on mies vaan muista syistä.

• eero ko
        ladypink kirjoitti:

En mielestäni käyttäydy kylmästi, aluksi ehkä kun en ollut ymmärtänyt hänen tunteitaan. Nyt vastaan samalla mitalla takaisin, hymyin, katsein, mutta lähekkäin kumpikin ollaan niin lukossa ettei suusta yksinkertaisesti tule enempää, koitin nyt saada pari sanaa sanottua pienenä avauksena. Todellakin vain pari, mutta jos hänkin saisi lukon auki ja seuraavalla kerralla tulisi pari sanaa lisää. Eli en käyttyädy hänen seurassaan normaalin minän lailla, olen myös hermostunut.

Ehkä olette asian ytimessä.. täytyy itsellä hieman petrata, mutta kuten sanoin aloitteen on tultava hänen puoleltaan, ei siksi että on mies vaan muista syistä.

Sano jotain miehen tuntomerkkejä ja missä näätte?

• fackyou

Sun pitäis kyllä arvostaa sitä,
      että mies arvostaa sinua niin paljon,
      että ujostelee sinua!
      Eihän se ole huono merkki.
      Luuletko että ujo mies on huono
      rakastaja.
      Sanoisimpa noin intuitiolla kun olen
      mies, että mitä ujompi mies,
      sitä hellemmät suudelmat naisen poskelle.
      Ujous syntyy siitä, että mies pitää
      sinua lähes enkelinä, eikä
      uskalla pukahtaakaan, jottei tekisi
      jotain tyhmää ja menettäisi sinua.

Oma kirjoituksesi osoitti henkistä
      kylmyyttä.
      Ehkä on parempi, että et ole
      kunnon miesten kanssa missään
      tekemisissä, kun et heitä
      yhtään ymmärrä?
      Jospa huoraisit niiden
      kaltaistesi miesten kanssa,
      niin ei hyvyys tärveltyisi tyhmyytesi
      vuoksi?

• tykkään puheliaista

Haista sinä kukkanen :D Itseään pitää sen verran pyrkiä kehittämään että pystyy edes puhumaan ihmisille. Itse olen täysin kyllästynyt näihin puhumattomiin raasuihin, jotka kiertelevät nurkissa. Nopeat syö hitaat ja jos ei onnista sillä kertaa, niin kohti uusia tuulia. Kuka jaksaa ikuisuuden arvuutella, että oliskohan tuolla ollut jotain asiaakin? Näitä kun lukee, niin välillä tuntuu että koko kuuma romanssi ihastumisineen, rakastumisineen, katkeroitumisineen ja luopumisineen on mahdollista elää ilman että toisella osapuolella on hajuakaan osallisuudestaan suuressa draamassa. Ja tähän voi kuluttaa vuosikausia :D

• ladypink

Nyt olet aika ilkeä. En ole kylmä. En kaikkea aloituksessa pysty kertomaan, siksi tiivistin asian noin, mitä mies tekee. Kuten sanoin yllä, olen tullut vastaan kun ymmärsin asian, mutta aloitteen tekeminen minulta on mahdotonta ko. paikassa missä näemme ja ulkopuolella en häneen ole törmännyt.

Arvostan todellakin häntä, hänen suloisin puolensa onkin ujous ja hymy johon voisin hukkua. Omista huonoista kokemuksista johtuen olen kuitenkin yrittänyt lukea häntä monelta kantilta etten mene heti väärään lankaan. Kirjoituksesi alkuosa oli kaunis, löysin hänet tuosta. Itselläni on kuitenkin välillä epävarmoja tunnetiloja, koska onhan minua loukattua ja kusetettu aiemminkin, siksi halusin tietää miksi mies ei tee aloitetta, mitä sen takana voi olla.
        Ehkä se on juuri se epävarmuus minun tunteistani. Täytyy ottaa opiksi ja tehdä töitä asian eteen.

• ladypink
        ladypink kirjoitti:

Nyt olet aika ilkeä. En ole kylmä. En kaikkea aloituksessa pysty kertomaan, siksi tiivistin asian noin, mitä mies tekee. Kuten sanoin yllä, olen tullut vastaan kun ymmärsin asian, mutta aloitteen tekeminen minulta on mahdotonta ko. paikassa missä näemme ja ulkopuolella en häneen ole törmännyt.

Arvostan todellakin häntä, hänen suloisin puolensa onkin ujous ja hymy johon voisin hukkua. Omista huonoista kokemuksista johtuen olen kuitenkin yrittänyt lukea häntä monelta kantilta etten mene heti väärään lankaan. Kirjoituksesi alkuosa oli kaunis, löysin hänet tuosta. Itselläni on kuitenkin välillä epävarmoja tunnetiloja, koska onhan minua loukattua ja kusetettu aiemminkin, siksi halusin tietää miksi mies ei tee aloitetta, mitä sen takana voi olla.
        Ehkä se on juuri se epävarmuus minun tunteistani. Täytyy ottaa opiksi ja tehdä töitä asian eteen.

tämä oli fackyoulle

• Mies epävarma
        ladypink kirjoitti:

Itse en ole edennyt kosken ole saanut "varmistusta" häneltä. Hänen työkaverinsa ilmeisesti näkevät tai tietävät missä mennään. Tilanne kun näen hänet on yleensä todella huono. Toivon että tapahtui niin tai näin, etten menettäisi häntä kokonaan.

• vaikee sanoa

ehkä sillä on mikromuna eikä haluu paljastua, emmä tiiä.. tai jos se on vähän vanhempi ni erektio-ongelma?

• Mikko oon

Voitko antaa jonkuu ulkoisen vinkin itsestäsi esim.hiusten väri, tai kaupungin eka kirjain. Itse oon juuri päinvastaisessa tilanteessa eli asiakas ja tunnistin melko hyvin itseni tuosta alotustekstistä. Vaikkakin en ole varmastikkaan ainut ujohko joka on ihastunut........

• sivusta huuhtelen

Mistäs päin Mikko sä oot? Yhteen Mikkoon oon ihastunut mutta hänen tunteistaan en oikein ole perillä. Itte oon tehny tunteeni aika selväksi, tai niin ainakin luulen...

• Mikolle

Mä en oo aloittaja mut ihastunut Mikkoon... Viimeksi nähtiin tänään kaupungissa joka alkaa L kirjaimella. Taisin taas jotain sekoilla, mut sä ny saat mun pään ihan sekaisin;) Kerro sä ny vuorostasi jotain vinkkiä joko ittestäs tai minusta.

• en ole aloittaja

Tummat hiukset ja helsinki on paikka :) Mun tilanteeni on kyllä jatkunu pidempään kuin 2kk ja monesti ollaan juteltu niitä näitä mut tilanne ei vaan etene kummankaan puolelta :/ Saattaa toki olla vaan hirmusen mukava asiakas ja olen lukenut merkit väärin...

• teeppä näin

Oon samaa mieltä muiden kaa että on ihastunut sinuun. NYT SINUN täytyy tehdä seuraava siirto.

Esimerkiksi
      Ota hänet katsekontaktiin ja hymyile oikeen söpösti (niin nätisti että että ei jää mitään epäselväksi :D)

Aloita keskustelu, kysy jotain, “No, mitäs meinaat viikonloppuna”, tai keksi ns. tikusta asia

Ja miksi et voisi vaan kirjottaa johonkin lapulle numerosi ja sit annat hymyn kera sen hänelle seuraavan kerran kun näät sen. KUKAAN EI PAHASTU (ei edes työantajasi) SIITÄ jos annat numerosi toiselle ja joo tiedän että myyjät ei saisi tehhä alotetta kaupassa mutta on päivän selvää että SE SOITTAISI SULLE.

Mutta se nyt lieneen sullekkin selvää että nyt on sinun vuorosi tehhä jotain. Joko teet selvän siirron (mitä suosittelen) eli et jätä mitään epäselväksi, tai sitten väsyttämis taktiikkaa eli joka kerta kun se tulee ostoksille niin joka kerta sanot sille jotain ja pikkuhiljaa tutustutte ja kundi tai sinä teet sitten joskus alotteen. Mutta ei muuta ku hymyä ja flirttiä peliin heti kun näät sen. Niin hyvä tulee

• Essi l

Ehkä se ei tee alotetta koska olet kumminkin työpaikallasi kaupassa töissä. Saattaa ujostella sen takia että jos antaisit pakit sille niin ei viitti enään käydä kyseisessä kaupassa. Mutta kerran jos sinäkin olet ihastunut niin kannattaa ehdottomasti tehdä jotain. Mies kaipaa selkeästi vähän merkkejä sinulta ennen kun tekee alotteen. Nuo alkuun ujostelevat pojat on usein loppuenlopuksi todella huomaavaisia ja kaiken puolin ihania tapauksia.

Pitää myös muistaa että välttämättä tuo iloinen tervehdys ja hymyily ei riitä sillä jotkuu myyjät tekee sitä asiakkaille vaikka ei olisikaan yhtään kiinnostunut. Eli kannattaa vaikka kysellä kuulumisia tai MIKSI SINÄ ET VOISI TEHDÄ ALOTETTA? Sanot vaan että olisi kiva joskus nähdä. Oon pommin varma että mies pyytää sua sitten treffeille jos kerrot tunteistasi. Pääasia on että teet jotakin, oli ne sitten mitä tahansa siihen suuntaavaa että mies tajuaa varmasti että sinäkin olet kiinnostunut.

Hyvin se menee!!!

• Rallimoottori

Juurikin näin. En mielestäni ole ujo, enkä hiljainen. Mutta jäädyn hänen lähellään joka kerta. Tänään en sentään jämähtänyt. Mutten kyllä paljoa puhellutkaan.

• jkjgtyhbst

Näättekö siis jossain lähikaupassa tai supermarketissa tai huoltoasemalla?

• Rallimoottori 2

Kaupassapa hyvinkin.

• xeden

No ladypink, ootko saanut jo tehtyä mitään asian eteen?

• Jeejeejeen

Eiköhän se jätkä vielä kysäse sua ulos. Tarvitsee vaan vielä vähän enempi huomiota sulta.... Mutta kun ajattelee tuota asiaa asiakkaan silmin niin mitä siinä nyt oikeen voi tehdä, antaa numeron vai??

• Minä

Ootko sellainen vaaleatukkainen, norm.vartaloinen kaunis nuorinainen jolla on ihana hymy?

• ladypink

en ole.

• Piste

No se on varattu. Kiinnostunut vapaa mies tekee aina aloitteen.

• Rallimoottori3

Ei välttämättä. Aika ja paikka ratkaisee myös.

• ladyPink

Äääh, aloin juttelemaan niitä näitä. Myös seuraavalla kerralla nähdessämme aloitin keskustelun. Sen jälkeen hän on pari kertaa itse aloittanut sanomalla jotain pientä tai todennut jotain pientä ohimennessään. Erään kerran hän käveli vierelläni pitkän matkan, mutta ei oikein osannut jutella mistään, muutaman sanasen vain. Oli toki kyllä hieman hermostunut, mutta silläkin kertaa olisi voinut palata esim. edelliseen keskusteluun, jätin tarkoituksella ilmaan kysymyksen johon voisi palata. Mutta ei kysynyt, tuli itselläni mieleen, että onko sittenkään niin kiinnostunut kun ei muista mitä edellisellä kerralla juttelimme vai oliko vain niin hermostunut.
      Tämän keskustelunavauksen jälkeen jokin myös muuttui. Selvästi lähti perääntymään eikä enää tuo itseään niin selvästi tyrkylle.

En tiedä, tämä meni nyt vaivaantuneeksi hommaksi :(

Olen toki kaunis, mukava jne. saisin varmasti melkein kenet tahansa, hän tavallinen pulliainen omine vikoineen, mutta jos kuitenkin annan ymmärtää että voisin olla kiinnostunut niin miksi säikähtää :(

PS: Mistä te nyt vedittä tähän sen, että olisin kaupassa töissä?

• ladylle

Joo, eli oot liian hot. Miks joku hot haluis jonkun normin, hän ajattelee. Ja miten pitää hottis jos hän saa kenet vaan.

• ladyPink

Niin, tuo oli vain heitto tähän että voiko se olla syynä. Ymmärrän kyllä jos hän noin ajattelisi, se vain valitettavasti on täysin väärä tapa. Etsin ihmistä sisältä, en ulkoa ja sitäpaitsi minun mielestäni hän on maailman söpöin hymyineen.
      Kun kuitenkin olen pari keskustelua aloittanut, niin luulisin että edes hetken kävisi mielessään että voisin olla kiinnostunut.
      Enkä uskalla itsekkään häntä nyt jatkuvasti ahdistella vain saadakseni hänet ymmärtäämään että olen kiinnostunut, jo paikan vuoksi missä näemme.
      Ja jos hän on vähääkään epävarma pelkään että jatkuvalla huomionosoituksella saan hänet vain ahdistuneeksi.

Nämä on taas tällaisia spekulaatioita ja ajattelun tuloksia kun en enää muutakaan osaa.

• lämpenevää

Tuli mieleen ladyPink, että tietääkö kiinnostuksesi kohde millaista ihmistä etsit. Itsekin arvostan sisäistä kauneutta ja tietty toisessa on sitten se joku juttu, sanotaan vaikka vahva kemia (en usko sielunkumppanihöpötyksiin) joka saa kiinnostumaan. Mutta ihmisillä on helposti ennakkoluuloja jo silläkin perusteella että millaisista piireistä ihmiset tulevat. Voisiko olla tällaisesta kyse? Sehän selviäisi puhumalla.

• O'ou

Oletko kenties antanut jonkinlaisia viitteitä hänelle, että olisit epävarma? Maininnut exästä, painostavista kavereistasi tms. olisiko taustalla jotain tälläistä, joka ajaa miehen väkisinkin patti tilanteeseen.

• LadyPink

En ole puhunut existä enkä muustakaan yksityiselämästä, enkä mielestäni ajanut myöskään pattitilanteeseen puheillani. Siis ihan päivän asioista sekä sen verran omaa elämääni, että kerroin asian mistä olen tällä hetkellä iloinen.

Ihmissuhdeasioista emme ole keskustelleet eikä mitään syvällistä. Eli hän ei tiedä millaista ihmistä etsin tms. Eikä minulla ole edes haku päällä, vaan hän vain tupsahti eteeni ja kemiat löivät.

Mietin, että voihan hällä olla lisäksi itsellään takana huonoja kokemuksia ja tästä johtuen ennakkoluuloja.

Lisäksi olen aika menevän oloinen, avoin kaikelle. Ehkä tämä voi luoda väärän kuvan myös parisuhde-elämästäni. Useammankin miehen voimalla minun on sanottu olevan "kuuma kissa" ja varmasti melkoinen hottis muutenkin. Ehkä minä ulkoiselta habitukseltani annan väärän kuvan (en tarkoita pukeutumista enkä vastaavaa, ihan on normivaatteet päällä). Todellisuudessa kun olen se kissa joka kehrää kotona lämpimän viltin alla. En siis juokse baareissa enkä miehissä. Päinvastoin.

Voi kun tällä erää omaisin taidon lukea toisen ajatukset.

• ladypink

njääh, nyt hän kai luovutti :'(

• M30---

Kenties mies on nykyaikainen, tässä tasa-arvon maailmassa hän saattaa odottaa sinulta aloitetta. Riippuu varmaan myös siitä millaisia kokemuksia hänellä on ennestään naisista kun osa heistä osaa olla todella vaikeita tapauksia. Esimerkiksi minulla on niin paljon kokemusta vaikeista naisista että olen päättänyt niin että nainen saa tehdä asian eteen jotain jos kiinnostaa, tällöin ainakin tiedän milloin hän saattaa olla jopa tosissaan. Olen niin monesti törmännyt näihin härnääjiin jotka leikkivät sitä juupas eipäs leikkiä, eivät itsekkään tiedä mitä halutaan. Toki kiinnostumisen ilmaisen selkeästi mutta siitä saa nainen jatkaa. Enkä tätä pahalla naisia kohtaan sano mutta omat kokemukset sattuu olemaan näitä vaikeita tapauksia, varmasti on niitä toisenlaisiakin mutta ei juuri kohdalleni ole osunut.

• vastatuuleen kusten

Vaikea arvailla, luulisin että teillä on joku este tai muu härö olemassa ja ette ole kahden jotta vois rauhassa ajtuksiansa tuoda ääneen.
      Jos on kahden ulkona jossakin on helpompi asioista puhua ,kun koulussa tai työpaikalla.Itse varmaan keksit jonkun selkeen syyn,mut ei se ole pelkästään toisesta osapuolesta yleensä kiinni.

• luepas tämä vinkki!

Kun juttelette seuraavan kerran. Kerro mitä olisi kiva joskus tehdä tai kokeilla. Jokin sellainen jota treffeillä voisi tehdä. Ei mitään monimutkaista ja tokaise että olisi kiva jos joku veisi sut sinne. heität pallon hänelle sillä suoraan ja luulisi hänen silloin tarttuvan tilaisuuteen, kun olisi treffipaikkakin jo valmiina. Voi olla että hänellä lyö niin lukkoon ajatukset, että vaikka saisi sut pyydettyä ulos, niin mitä siellä sitten tekisi. Tätä valmiiksi ei voisi miehen puolesta kyllä enään tehdä. Toki teet sen flirttaillen, että varmasti ymmärtää pyytää sut. Tietenkin kannattaisi olla jotain missä pystyy oleen rentona ja hauskaa pitäen. Kahvittelu ujon kanssa voisi pitää miestä lukossa, kun joutuu täysin keskittyyn suhun (vaikka niinhän se toivottavaa olisi), mutta tekeminen ohessa laukasee jännitystä. Jopa kävely kaupungilla parempi vaihtoehto..

• yks kaks ja

Oletko päässyt mielestäsi juttelemaan tälle myyjälle? Eikä niitä kuulumisia kannata kysyä ellette jo ole kauemmin tunteneet ja jutellut niitä näitä. Jos Vento vieras alkaa kysellä saat aivan varmasti pakit ja jopa syytteen häiriköinnistä. Neuvoni on ole hienovarainen, tarkista nimetön, älä kysele henkilökohtaisia ellette jo tunne.

• LadyPink

^edelleenkään ei ole myyjä :D (töissä kuitenkin)

• yks vaan

Mulla on käynyt noin ja sanoisin, että syynä on oma alemmuudentunto, mies esim. kokee olevansa liian huono sinulle jostain syystä, esim. ongelmat joita et tiedä kuten masennus. Tai sitten olet jollain tapaa pelottavan tai vaativan oloinen, jolloin mies menee lukkoon kun hän ei tiedä, miten haluaisit hänen käyttäytyvän (tietysti pitäisi olla vain oma itsensä mutta tämä nyt ei ole ihan järjellistä)

• 6+7

Jos sosiaalinen elämä on eri tasoilla, niin miehenä en mieluusti ole iskevän aloitteellinen. Vaikka henkilötasolla molemmat ovat saman verran sosiaalisia, niin se, että toisella on 100 kaveria ja toisella 5, toinen menee riennnosta rientoon tavaten uusia henkilöitä ja toinen harrastelee sitä samaa ja tapaa muutamia ihmisiä.

Tämä sosiaalisen elämän epäsuhta aiheuttaa minulla ainakin sen, että antaa naisen olla aloitteellinen, jos kelpaan hänelle vaikka hän tapaa moninkertaisen määrän ihmisiä, niin olisin iloinen.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nyt tajusin mitä haet takaa

En epäile etteikö meillä olisi kivaa missä vaan. Se on iso hyppy henkisellä tasolla sinne syvempään päätyyn, kuten tiedä
      Ikävä
      40
      3087
    2. Kaksi tyttöä putosi

Minkä takia ne tytöt katolle oli kiivenny?
      Helsinki
      81
      2944
    3. Mitä haluaisit tänään sanoa kaivatullesi?

Onko sydämelläsi jotain?
      Ikävä
      190
      2489
    4. Kukapa se Ämmän Kievarissa yöllä riehui?

En ole utelias, mutta haluaisin tietää, kuka riehui Ämmän Kievarissa viime yönä?
      Suomussalmi
      36
      2195
    5. Kiitos kun sanoit ikävästi minulle, herkälle

Sait kesälomani pilattua😔
      Ikävä
      21
      1504
    6. Salilla oli toissapäivänä söpö tumma

Nuori nainen, joka katseli mua. Hymyili kun nähtiin kaupan ovella sen jälkeen
      Ikävä
      41
      1416
    7. Naiselle mieheltä

Huomasin tuossa, että jääkaapissani on eräs sinun ostamasi tuote edelleen avaamattomana. Arvaatko mikä?
      Ikävä
      23
      1403
    8. Kaipaan niin....

Aaawww mikä kaipuun tunne iski ja lujaa🥺😭❤️
      Ikävä
      10
      1284
    9. Eiii...

Etkä! 😘
      Ikävä
      13