Onko muita tänä vuonna HY:n Vaasan yksikköön hakevia? Olen hakemassa ekaa kertaa oikikseen ja jännityksellä odottelen pääsykoekirjoja... onko paikalla yhtään Vaasassa opiskelevia, miltä on tuntunut? Onko vakavasti otettava laitos vai pelkkä vitsi? Miten kaksikielisyys näkyy opinnoissa?
Vaasaan 2014? + kokemuksia
6
410
Vastaukset
- Wasa
Itse olen hakemassa Vaasaan, ajattelin kysäistä onko täällä kuinka paljon Vaasaan hakijoita? Ainakin ennätysmäärä Vaasaan on hakemassa porukkaa, 55% nousu hakijamäärässä verrattuna viime vuoteen. Saa nähä pyöriikö pisterajat lähempänä Helsingin pisterajoja, kuin edellisvuotena.
- enlöydä
Mistä tiedät hakijoiden määrän? Onko tilasto jo julkaistu? Itse en ainakaan löytänyt...
- oikis-14
enlöydä kirjoitti:
Mistä tiedät hakijoiden määrän? Onko tilasto jo julkaistu? Itse en ainakaan löytänyt...
Tuosta linkkiä: http://www.helsinki.fi/opiskelijaksi/tilastot.html
Mietteitä?
- Hakija
Pisteraja voi nousta helposti vielä korkeammaksi kuin Helsingissä. 55% enemmän hakijoita on aika huikea määrä.
- helsinkitäältätullaa
Puntaroin pitkään Vaasan ja Helsingin välillä ja päädyin Helsinkiin. Saa nähdä miten käy. Tilastojen pohjalta olen tyytyväinen valintaani
- pili
Hain kanssa Vaasaan ihan siksi että saisin tapella 666 muuta hakijaa vastaan joista muistaakseni 5 suomenkielistä ja 2 ruotsinkielistä otetaan sisään. Helpotuksekseni voin sanoa että harrastan lottovoittoja ja osaan lukea vasemmalla silmällä toista kirjaa ja oikealla toista ja voin hymyssä suin toivottaa Vaasaan hakijoita sullomaan pihlajanmarjoja takamukseen
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomalainen tutkimus paljasti oudon asian vasemmistolaisista - he häpeävät itseään
Kyllä, asia on faktaa. Suomalainen tutkimus osoittaa, että vasemmistolaisina itseään pitävät kansalaiset häpeävät itseää1544116Sosialismia Tampereella: Virallinen ilmiantolinja avautuu kaupungissa
Nyt siis mennään mansessa ihan justiinsa samaan malliin kuin entisessä Neuvostoliitossa, jossa saattoi ilmiantaa naapuri4013164Tätä et nähnyt tv:ssä: Frederik paljastaa - Totuus "haisevasta jäynästä" pehtoorille Farmilla
Frederik veti ns. herneen nenään ja päätti kostaa pehtoorille. Mitäs mieltä olet Frederikin "aamutoimista"? Lue jutt142088Ellen Jokikunnas paljastaa kyynelehtien Ralph-pojasta: "Apua..."
Ellen Jokikunnaksen ja hänen puolisonsa Jari Raskin perheestä ja taloprojektista Italiassa kertova Unelmia Italiassa -sa131755Oho! Vappu Pimiä teki "röyhkeän" teon - Onko sopivaa paljastaa tämä MasterChef-sarjasta?
Vappu Pimiä on astunut MasterChef Suomi -keittiöön ja liittynyt ohjelman legendaariseen tuomaristoon Helena Puolakan ja51158- 741013
Kaste tulisi tehdä apostolisella tavalla Ap. t. 2:38 mukaan
Apostolit eivät kastaneet kolminaisuuden nimellä vaan Jeesuksen alkuperäisen käskyn mukaisesti: Ap. t. 2:38 Niin Pietar69995Kuhmossa rallit alkoi ennen aikojaan
Paettiin polliisia törkeästi? Se tuo rallikiima on näemmä saavuttanu paikalliset tommi mäkiset kiljupäissään auton rat24911- 54886
- 71869