nyt jo uskaltaa laittaa tämän tänne. kaikki siis joilla LA syyskuussa voivat kirjoitella ajatuksia, oireita, tuntemuksia ja muuten vaan kuulumisia tänne !! :)
LA SYYSKUU 2014
4
224
Vastaukset
Täällä olis yks :)
Odotan innolla mahan OIKEETA kasvamista,nyt ollu lähinnä turbotusta,niin että näyttää kun oisin pitemmälläkin raskaana.. ei siis vielä kohdun kasvusta johtuvaa kasvua..mutta sitä ootan innolla :D
Ajatukset on onnellisia,välillä pelottaa eri asiat hirveesti.. mut koitan aina olla sitten ajattelematta niitä pelottavia,etten stressais kauheesti.. :O
OIreita tällä hetkellä: Mahan turvotus iltaa kohti, ruoka-aine mielitekoja ja häntäluun/alaselän kipuilua. Pahat olot onneks häiveni heti 12vkn jälkeen.
Muitakii ois kiva lukea! Ja kerrohan itsekin äityliini jotakii :)Täällä olisi kanssa yksi syysvauvaa odottava. Laskettuaika on 2.9. :) Jotenkin edelleen jännityksellä odottelen eli en oikein vielä usko että nyt on vihdoin tärpännyt. Vaikka ultrassa kävin noin pari viikkoa sitten ja kyllä siellä vilkas liikkeinen vauva liikuskeli. Odottelen vaan innolla että tunnen ensimmäiset liikkeet. Oireita on tällä hetkellä rinnat ovat hiukan arat, välillä nopeasta liikkeestä saattaa alavatsassa hiukan vihlaista ja sitten olen minusta välillä tavallista väsyneempi.
- äityliini20
Moikka! :)
mulla ei oo koko raskauden aikana ollut oireita oikeastaan ollenkaan ja tosi iloinen olen siitä! Ainoastaan eilen aamulla oksensin ensimmäistä kertaa koko raskauden aikana ! :D meillä miehen kanssa vauva yritystä takana 1,5v joten toivo alkoi jo hiipua.. ja heti kun lopetettiin yrittäminen niin plussa pärähti testiin. voitte kuvitella sen onnen määrän. :') Tekisi jo niin kauheasti mieli ostella vauvan vaatteita ja muita juttuja , muttei kuitenkaan uskalla vielä ihan hirveästi iloita. 2 ultraa mulla jo takana komplikaatioiden vuoksi, mutta onneksi kaikki hyvin ja normaalisti on kehittynyt kirppu masussa. Ensi viikolla olisi nt-ultra joka pelottaa tosi paljon... :s pitää vaan yrittää pitää ajatuksen mahdollisimman positiivisina :)- djjdjdjdj
Tuolla on "jo" syyskuisille ketju, liittykää fb.ssä syysmasut 2014.. saatte oikeata vertaitukea
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1091175
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa116988- 125906
- 91739
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten285704Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait74641Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54606Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64582Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist48569- 72501