RakkaudellaKumpiJahtaaKumpaa?

treasure_huntingjne

Hei tyyppi mä näen sun läpi. Mä tiedän miten tätä peliä pelataan. Mutta kaikki se on ihan turhaa. Kunpa oltais siinä pisteessä että tällaiset pelaamiset vois unohtaa. Kunpa. Ei jaksa tätä vuorotellen kylmenemistä ja lämpenemistä. Haluan sut vaan tohon ihan lähelle, ihan sama missä puitteissa. Haluan voida katsoa sua silmiin. Ja halata kuten meillä tapana on, halata oikein lujasti ja kunnolla. Sitten sä tiedät ja mä tiedän. Kaiken sen mitä me ollaan kierretty kuin kissa kuumaa puuroa. Liian kauan jo. Eikö me nyt vaan jo antauduttaisi sille, mikä on ihan ilmiselvää? Kyllä mä osaan sun rivien välejä lukea ja säkin mun. Mä tiedän kaiken. Mä oon nyt valmis. Muutoksia ja aarteen etsimistä ja sen sellaista. Mä olen oikeasti nyt valmis kaikkeen.

No niin maailman selkein viesti älkäähän edes yrittäkö tulkita. Oli tässä jonkunlainen tunnistekin.

38

378

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • monta

kertaa olette halanneet?

• alkup

Jotain yli kymmenen varmaan. Niitä haleja on vähän pidemmältä aikaväliltä niin en mä muista kaikkia.

• Mä en ihan vielä ole

Oih. Oikein ihanata teille tiedossa, kumpa uskaltaisitte....

Antautuminen kannattaa kyllä!! Hän saa nyt odottaa!

• kuinka

kauan?

• alkup
        kuinka kirjoitti:

kauan?

Mitä kuinka kauan? Ai ollaan tunnettu jne.? on kuule jo kaksinumeroinen luku. Näin "nopeasti" kehittyy tällaiset elämää suuremmat rakkaustarinat ;)

• jfjfjghghhgghghthhgh

NO Voi vittu perkele saatana helvetti vittu

Aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaarrrrrrrrrrrgggggggggghhhhhhhhhhhhhhhhaaaaaaarrrrrrgggghhhhhhhhaaaaarrrgghhh tekee mieli itkeä

Mä en kestä.

Sanat, inhoan nyt niin sanoja.

Tuntea maistaa haistaa

Vittu

• olen.

Tyhmä viesti multa hienoon viestiin.

Olen valmis myös.

• alkup

Mikä sana sun ongelmasi oikein on? Mitä teet tällä palstalla jos sanat saa sut reagoimaan tuolleen? :D

• oothan säkin?
        olen. kirjoitti:

Tyhmä viesti multa hienoon viestiin.

Olen valmis myös.

Valmis valmis valmis....

• harha.
        alkup kirjoitti:

Mikä sana sun ongelmasi oikein on? Mitä teet tällä palstalla jos sanat saa sut reagoimaan tuolleen? :D

En halua puhua enää vaan tehdä, toimia.

Mutta se on utopiaa.

• alkup
        harha. kirjoitti:

En halua puhua enää vaan tehdä, toimia.

Mutta se on utopiaa.

Ah, I see. No utopiaksi voi jäädä tämäkin juttu. Tämän kevään tapahtumat... en tiedä itkeä vai nauraa. Ehkä hymyillä sisästä hymyä että tiedän vihdoin varmasti etten ollut kuvitellut kaikkea. Mutta en tiedä miten pääsisin tuohon toiminnan tasolle. Joo itseasiassa tajuan sun sana-allergiaasi ihan hyvin :)

• suosittelen
        alkup kirjoitti:

Ah, I see. No utopiaksi voi jäädä tämäkin juttu. Tämän kevään tapahtumat... en tiedä itkeä vai nauraa. Ehkä hymyillä sisästä hymyä että tiedän vihdoin varmasti etten ollut kuvitellut kaikkea. Mutta en tiedä miten pääsisin tuohon toiminnan tasolle. Joo itseasiassa tajuan sun sana-allergiaasi ihan hyvin :)

Ota yhteyttä pikimmiten oikeassa elämässä. Tuskin petyt

• alkup
        suosittelen kirjoitti:

Ota yhteyttä pikimmiten oikeassa elämässä. Tuskin petyt

Ei se yhteyden ottaminen sinänsä ole ongelma... Unelmoin siitä että voitais nähdä ilman sellaista tiettyä esittämistä. Riisua itsemme siitä ja kohdata toisemme kokonaan, kuten joskus osasimme. Liikaa kaikkea tässä välissä. Se rakkaus on siellä, mutta sen päälle on kertynyt paljon tapahtumia ja ihmisiä ja kaikkea hölmöä ja vaikeahkosti ylitsepäästävää. Kunpa vaan olisi aikaa, edes hetki. Nähdä kahdestaan jossain. Hengittää samaa ilmaa ja sanoa "moi". Hmm. On tää vaikeeta.

• kahville?
        alkup kirjoitti:

Ei se yhteyden ottaminen sinänsä ole ongelma... Unelmoin siitä että voitais nähdä ilman sellaista tiettyä esittämistä. Riisua itsemme siitä ja kohdata toisemme kokonaan, kuten joskus osasimme. Liikaa kaikkea tässä välissä. Se rakkaus on siellä, mutta sen päälle on kertynyt paljon tapahtumia ja ihmisiä ja kaikkea hölmöä ja vaikeahkosti ylitsepäästävää. Kunpa vaan olisi aikaa, edes hetki. Nähdä kahdestaan jossain. Hengittää samaa ilmaa ja sanoa "moi". Hmm. On tää vaikeeta.

En usko, että on mitään ongelmaa. Pitää vaan lähtee kahville ja ottaa iisisti. Kaikesta pääsee yli jos vaan haluaa päästä..

• alkup
        kahville? kirjoitti:

En usko, että on mitään ongelmaa. Pitää vaan lähtee kahville ja ottaa iisisti. Kaikesta pääsee yli jos vaan haluaa päästä..

Jeah!

• kahville??
        alkup kirjoitti:

Jeah!

Millon mennään?

• alkup
        kahville?? kirjoitti:

Millon mennään?

:) meinaatko että olet se kenestä kirjoitan?

• kahville??
        alkup kirjoitti:

:) meinaatko että olet se kenestä kirjoitan?

Osumia yllättäin oli minullekin, mutta tuskin olet hän :) Hän laittaisi viestin tai soittaisi

• alkup
        kahville?? kirjoitti:

Osumia yllättäin oli minullekin, mutta tuskin olet hän :) Hän laittaisi viestin tai soittaisi

Mä ja mun "hän" ei lähes koskaan soitella :D
        Mikä tunniste tuntui omalta?

• kahville??
        alkup kirjoitti:

Mä ja mun "hän" ei lähes koskaan soitella :D
        Mikä tunniste tuntui omalta?

Vähän kaikki :) Ei mekään enää nykyisin. Eikä viestitellä

• alkup
        kahville?? kirjoitti:

Vähän kaikki :) Ei mekään enää nykyisin. Eikä viestitellä

Eli ette pidä yhteyttä ollenkaan?

• kahville??
        alkup kirjoitti:

Eli ette pidä yhteyttä ollenkaan?

ei nyt niinkään voi sanoa. harvemmin vaan...

• alkup
        kahville?? kirjoitti:

ei nyt niinkään voi sanoa. harvemmin vaan...

Oletko m vai n ??

• kahville??
        alkup kirjoitti:

Oletko m vai n ??

kumpi sä oot?

• korjaus
        kahville?? kirjoitti:

kumpi sä oot?

tai ennemminkin kummalle oot viestin kirjoittanu?

• alkup
        kahville?? kirjoitti:

kumpi sä oot?

Nainen :)

• kahville??
        alkup kirjoitti:

Nainen :)

niin minäkin eli ei todennäkösesti oo mulle

• kahville??
        kahville?? kirjoitti:

niin minäkin eli ei todennäkösesti oo mulle

Mulle riittää ystävyys, jos niin haluat. Ilmeisesti osu kohdalleen :)

• alkup
        kahville?? kirjoitti:

Mulle riittää ystävyys, jos niin haluat. Ilmeisesti osu kohdalleen :)

Tuskinpa osui kohdilleen. Ei, en etsi ystävyyttä. Tässä ei ole ystävyydestä kyse.

• kahville??
        alkup kirjoitti:

Tuskinpa osui kohdilleen. Ei, en etsi ystävyyttä. Tässä ei ole ystävyydestä kyse.

Ei se mullakaan ystävyyten jää ;) varovainen eteneminen..

• todellakin

eteenpäin vaan. käy mulle!

• paljon juttuja

Meneeko kenelle? Miehelle, naiselle? Keltä?

• alkup

Nainen on kirjaimien takana :) Kaiken takana...hehee. Nukkumaan--->

• vaiko?
        alkup kirjoitti:

Nainen on kirjaimien takana :) Kaiken takana...hehee. Nukkumaan--->

miehelle?

• alkup
        vaiko? kirjoitti:

miehelle?

Miehelle, eikö se jo käynyt ilmi :)

• vain,.

Viilenee.

• tiedät kyllä

Jos se olet sinä, pyydän... ota muhun yhteyttä..

• ei ole numeroa

edelleenkään,joten en voi.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron

Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal
      Maailman menoa
      127
      4830
    2. Veli Sofia teki urosmehiläisen työn

Paljastaessaan kuinka TPS:ssä ei joukkuehenki toimi sooloilijoiden vuoksi, jonka takia koko seura ei pärjää kilpailussa
      Maailman menoa
      13
      3498
    3. Mitäs nyt sijoittajat?

Pörssit laskevat maailmalla Iranin sodan takia ja muutenkin ovat olleet Trumpin vallan alla epävarmat. Ainoa, mikä on no
      Maailman menoa
      157
      3310
    4. Hjallis Harkimon, 72, Jasmine-rakas, 37, paljastaa suhteen alusta: "Vähän..."

Liikemies, kansanedustaja Hjallis Harkimo ja tuottaja-juontaja Jasmine Pajari ovat pariskunta. He asuvat yhdessä Sipooss
      Suomalaiset julkkikset
      30
      2762
    5. Unisex-vessat

Ahdistaa. Miksi kaikki pitää tasapäistää tasa-arvon nimissä? Tasa-arvo on sitä, että kunnioitetaan sukupuolien erilaisu
      Tunteet
      86
      2506
    6. Jutta Larm, 52, haluaa kumota tämän piintyneen ikämyytin

Oletko samaa mieltä? Jutta Larm on 52-vuotias ja tehnyt pitkän uran yrittäjänä. Hän haluaa kumota tämän piintyneen ikämy
      50 plus
      18
      1823
    7. Henri Alen tilittää yllättäen Vappu Pimiän uudesta MasterChef -pestistä: "Vaikka hän ei..."

Vappu Pimiä on uusi MasterChef Suomi -tuomari. Hän liittyi uudella MasterChef Suomi -kaudella arvovaltaiseen tuomaristoo
      Suomalaiset julkkikset
      10
      1442
    8. Vastuun ottaminen omasta hyvinvoinnista

Olen huomannut tuttavapiirissäni ihmisiä, joilla on mt-diagnooseja. Sen sijaan, että millekään asialle yritettäisiin teh
      Henkinen hyvinvointi ja mielenterveys
      127
      1351
    9. Jäit kiinni siitä

että katselet minua. Käänsin pääni, minäkin etsin sinua, ja meidän katseemme kohtasivat. Eikä se haittaa - molemmat ky
      Ikävä
      4
      1288
    10. Minkä kouluarvosanan 4-10 annat Beck-leffoille?

Vähiin käy ennen kuin loppuu... Beck-elokuvia on tullut tv:stä jopa 2-3 viikossa. Nyt leffojen esitystiheys on muuttunut
      Elokuva
      10
      1259
    Aihe