tuo sun homma, että alkaa jo vähän pelottaa. Ei ole ihan normaalia tuo, mieti nyt itekki. Tulee mieleen joku narsisti, joka koko ajan tarvii ja hakee ihailua ja huomiota keinoin millä hyvänsä. En kuitenkaan usko, että oikeasti olisit sellanen, siksi nyt oikeasti vähän mietityttää että miksi teet tuota...
Menee jo niin oudoksi
39
403
Vastaukset
- Siis tekee
mitä??
- Onko tuossa
sun vakioaloitus? Ei ole ens kertaa täällä, joten kai se niin on.
Ai niin, piti kysästä ketähän mahtanet tarkottaa?- -aloittaja
En ole kyllä ennen tehnyt tällasta aloitusta.
- Onko tuossa
-aloittaja kirjoitti:
En ole kyllä ennen tehnyt tällasta aloitusta.
No olisti kai voinu kertoa tuohon samaan vastaukseen senkin ketä sä tarkotat.
On muute aivan varmasti ollu ihan vasta-aikoihin ollu just sama alotus. Sinunko vai jonkun toisen, en tiedä, mutta totta se on. - -aloittaja
Onko tuossa kirjoitti:
No olisti kai voinu kertoa tuohon samaan vastaukseen senkin ketä sä tarkotat.
On muute aivan varmasti ollu ihan vasta-aikoihin ollu just sama alotus. Sinunko vai jonkun toisen, en tiedä, mutta totta se on.No ei ole ainakaan minun aloitus ollut. Ja miehelle menee. Tietää kyllä mitä tällä aloituksella tarkoitan, siksi mun ei tarvi mitään tarkempia tunnisteita edes laittaa. Ja hän käy täällä palstalla, joten ihan turha nyt siellä kenenkään alkaa vainoharhaiseksi tms. haukkumaan.
- eiymmärrä
mikä homma`??
- Pelottaa ap:n
kaltaiset kirjoitukset. Nyt loppui satunnainen öiden toivottelukin täällä.
- -aloittaja
Ok... No tee ihan miten haluat, mutta tuliko mieleen että ehkäpä tämä ei ollut sulle?
- äpohi
-aloittaja kirjoitti:
Ok... No tee ihan miten haluat, mutta tuliko mieleen että ehkäpä tämä ei ollut sulle?
Saisit varmasti viestisi parhaiten perille TÄSMÄVIESTINÄ hänelle, jolle se on tarkoitettu!?
- 5+1
-aloittaja kirjoitti:
Mitähän nyt sekoilet? Korkki kiinni tai haukkaamaan raitista llmaa.
- on ihme palsta
-aloittaja kirjoitti:
Voisiko olla huumorista kyse? Minua pelottaa ihmiset, jotka heti haukkkuu narsistiksi muita ihmisiä.
- käännäkatse
on ihme palsta kirjoitti:
Voisiko olla huumorista kyse? Minua pelottaa ihmiset, jotka heti haukkkuu narsistiksi muita ihmisiä.
Äläpäs nyt sentään koko palstaa leimaa yhden tai muutamankaan viestin perusteella.
Onhan täällä kauniitakin aloituksia.
Kun keskityt niihin mukaviin aloituksiin, etkä takerru tämän ketjun kaltaisiin, näet palstan oikeammassa valossa. - -aloittaja
En ole kyllä haukkunutkaan. Kirjoitin aloituksessa, että hänestä tulee mieleen joidenkin juttujen perusteella narsisti, mutta en kuitenkaan usko että olisi oikeasti.
- -aloittaja
5+1 kirjoitti:
Mitähän nyt sekoilet? Korkki kiinni tai haukkaamaan raitista llmaa.
Ehkä minä en ole tässä se joka sekoilee. :)
- -aloittaja
Tuo huumori-selitys ei sovi tähän tilanteeseen.
- anna esimerkki
-aloittaja kirjoitti:
En ole kyllä haukkunutkaan. Kirjoitin aloituksessa, että hänestä tulee mieleen joidenkin juttujen perusteella narsisti, mutta en kuitenkaan usko että olisi oikeasti.
Millaisista jutuista mielestäsi tulee mieleen narsisti?
- onpahan vaan aihe
-aloittaja kirjoitti:
Joidenkin juttujen perusteella? Mahtuuko mieleesi mahdollisuus, että ainoastaan kuvittelet tunnistavasi anonyymejä viestejä? Ihan kaikki ei asu tällaisilla palstoilla.
- -aloittaja
onpahan vaan aihe kirjoitti:
Joidenkin juttujen perusteella? Mahtuuko mieleesi mahdollisuus, että ainoastaan kuvittelet tunnistavasi anonyymejä viestejä? Ihan kaikki ei asu tällaisilla palstoilla.
En tietääkseni ole sanonut että tarkoitan mitään palstakirjoituksia?
- voisitko
kertoa että mitä tekee sit tai jotain tarkempaa.
- 18+4
Ei. Se hyvin salaista. Aapee ei voi kertoa. Paljastuisi liikaa asioita ja kaikki menisi mönkään.
- 105
Minussa on kaikki!
Näin sanoi mun oh mulle kerran :)
Olen siis kaikkea mahdollista!- mitä tarkoitat
tuolla oh:lla, sun omahoitajaako? Mistä kirjoitat tänne?
- Voi voi voi voi voi
Jos oonkin narsisti, haluan siitä eroon. Jos on vähän hakoteillä itsensä kanssa, tarviiko siitä koko ajan narista? Usko pois, omatuntoni tekee sen tehtävän paremmin kuin hyvin.
- vai oliko se pirkka
Juu nämä kaikki viestit ovat juuri minun kirjoittamia.
- olen narsisti
olen olen.
- nositvarmaan
sanot sen sille niin se loppuu siihen häneltäkin täälä palloilu
- Muista että
Tuleeko mieleen että täälä on moni samassa tilantessa ei välttämättä ole se sun tuttu!
- -aloittaja
Ei ole kyse tuosta nyt.
- Muista että
-aloittaja kirjoitti:
Ei ole kyse tuosta nyt.
Vaan ?
- jahas.
-aloittaja kirjoitti:
Ei ole kyse tuosta nyt.
Mistä olet mielestäsi tunnistanut täällä ja oletatko tunnistaneesi kaikki yhden henkilön kirjoittamat?
Tunnet hänet varmaan hyvin oikeassa elämässä kun tunnistit.
Hih, itse en tunnistaisi edes omia kirjoituksiani täältä jos tulisin tuttunani lukemaan. - -aloittaja
Muista että kirjoitti:
Vaan ?
Siis, että ei ole kyse ainakaan siitä että olisin luullut jotain toista häneksi.
- Muista että
-aloittaja kirjoitti:
Siis, että ei ole kyse ainakaan siitä että olisin luullut jotain toista häneksi.
Mut muista et tää on vaan monelle jonkin sortin sekoilua mikä ei ole niin vakavaa eikä kannatakkaan olla tai ottaa ihan tosissaan!
Ymmärtkö mitä tarkoitan ? - joku kysyjä
-aloittaja kirjoitti:
Onko teillä jonkinlainen yhteys muutenkin, oletteko viestitelleet täällä toisillenne, kirjoittaako hän täällä sinulle viestejä? Oletko aivan varma että olet tunnistanut oikein, jos onkin kyse ihan eri henkilöstä.
Mun mielestä täällä ei ole ollut sen tyylisiä viestejä, huumorilla kirjoitettuja kyllä sitäkin enemmän. Mistähän viesteistä on kyse, olisi kiva arvioida itsekin niitä. Jos lataisi psykologian kirjan vielä tuohon esille, niin voisi tutkia niitä oikein kunnolla asiantuntijoiden seurassa. - Luin kerran ketjua
jahas. kirjoitti:
Mistä olet mielestäsi tunnistanut täällä ja oletatko tunnistaneesi kaikki yhden henkilön kirjoittamat?
Tunnet hänet varmaan hyvin oikeassa elämässä kun tunnistit.
Hih, itse en tunnistaisi edes omia kirjoituksiani täältä jos tulisin tuttunani lukemaan.jonka joku tänne pari vuotta myöhemmin nosti ja muistin vastanneeni siihen, mutta en meinannut edes omaa vastaustani tunnistaa. Joten suuresti epäilen näitä tunnistuksia täällä.
- -aloittaja
joku kysyjä kirjoitti:
Onko teillä jonkinlainen yhteys muutenkin, oletteko viestitelleet täällä toisillenne, kirjoittaako hän täällä sinulle viestejä? Oletko aivan varma että olet tunnistanut oikein, jos onkin kyse ihan eri henkilöstä.
Mun mielestä täällä ei ole ollut sen tyylisiä viestejä, huumorilla kirjoitettuja kyllä sitäkin enemmän. Mistähän viesteistä on kyse, olisi kiva arvioida itsekin niitä. Jos lataisi psykologian kirjan vielä tuohon esille, niin voisi tutkia niitä oikein kunnolla asiantuntijoiden seurassa.En ole maininnut, että olisi palstaviesteistä kyse.
- 1 joka tunnistanut
Tää aloitus ei ole sitten multa. Hymh...
- 2. joka tunnistanut
No ei multakaan. Tosin en usko, että semmoista luulisikaan.
Älytöntä, kun sorrun tämmöisiäkin täällä ilmoittelemaan... - ihmettelijä
ihmeellisiä juttuja täällä.
- vai siikruko taas?
Tuus ny ihan itte kertomaan tää juttu auki! Mihin viesteihin viittaat?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Eutanasia?
Kertokaas omia mielipiteitä eutanasiaan liittyen. Onko mielestäsi oikein vai väärin ja miksi?1112436Eutanasia - miksi eläimelle sallitaan armokuolema, mutta ihmiselle ei?
Olen pitkään ihmetellyt yhtä asiaa Suomessa. Kun koira kärsii parantumattomasta sairaudesta ja kovista kivuista, eläinlä511203Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal1775122Veli Sofia teki urosmehiläisen työn
Paljastaessaan kuinka TPS:ssä ei joukkuehenki toimi sooloilijoiden vuoksi, jonka takia koko seura ei pärjää kilpailussa333740Mitäs nyt sijoittajat?
Pörssit laskevat maailmalla Iranin sodan takia ja muutenkin ovat olleet Trumpin vallan alla epävarmat. Ainoa, mikä on no1963564Hjallis Harkimon, 72, Jasmine-rakas, 37, paljastaa suhteen alusta: "Vähän..."
Liikemies, kansanedustaja Hjallis Harkimo ja tuottaja-juontaja Jasmine Pajari ovat pariskunta. He asuvat yhdessä Sipooss503159Unisex-vessat
Ahdistaa. Miksi kaikki pitää tasapäistää tasa-arvon nimissä? Tasa-arvo on sitä, että kunnioitetaan sukupuolien erilaisu1092894Jäit kiinni siitä
että katselet minua. Käänsin pääni, minäkin etsin sinua, ja meidän katseemme kohtasivat. Eikä se haittaa - molemmat ky132488Sosiaalidemokratia romahtanut kautta maailman
nuoret eivät enää kannata järjetöntä aatetta, joten demarien täytyy hakea kannattajia mamuista. Ruotsin sos.demit jo kie532185Jutta Larm, 52, haluaa kumota tämän piintyneen ikämyytin
Oletko samaa mieltä? Jutta Larm on 52-vuotias ja tehnyt pitkän uran yrittäjänä. Hän haluaa kumota tämän piintyneen ikämy191985