Jasmin M vetää hernettä nokkaansa

Handcom

Kunnia, loukkaus vai kunnianloukkaus..?

Käyttäjältä Jasmin Mäntylä

11.03.2014 23:40

Olen toiminut taalla JulkkisLiven bloggarina liki vuoden paivat ja taman vuoden sisalla olen saanut tamankin sivuston kautta tavata vaikka minkalaista liitajaa... Useat Livelaiset ovat ihan sita parasta a-luokkaa, mutta kyllahan sinne joukkoon mahtuu niita muitakin ja runsaasti! :D

Minua ei haittaa lainkaan, jos jotkut lassyttavat menneisyydestani tai nykypaivaan kuuluvista asioistani, mutta se haittaa, kun asioita vaaristellaan. Itse paivitan blogiani paivittain, kerron kaikesta elamaani kuuluvasta ja olen onnellinen siita kaikesta... Siksi onkin kasittamatonta, etta jotkut stalkkerit ym. henkisesti harhaantuneet jaksavat kehitella ongelmia omassa paassaan liittyen oikeasti onnellisiin ihmisiin. Kai se vain liittyy siihen, etta heidan oma elamansa ei ole koskaan kokenut minkaanlaista tayttymysta, en tieda... Voimia ja hyvaa tulevaisuutta toivon silti heillekin. En voisi muuta tassa vaiheessa toivottaakaan, kun itse olen saamassa juuri sen haluamani

48

558

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kurrin ex-heila

Johtuuko negatiivinen kritiikki siitä kun bimbo lässyttää turhanpäiväisiä ja on niin pinnallinen kun suinkin voi? Kukaan ei ole papparaiselle tai suhteelle mustasukkainen vai onko?

• o hii o hoi

Ikävä kyllä, ei ole. Vaikka sitä Jassu ei voi ymmärtääkään ettei kukaan ole kateellinen lihavasta possusta eikä asumisesta kunnan vuokrakasarmin minikaksiossa Englannin väkivaltaisimmassa ja täynnä päihderiippuvaisia ja työttömiä olevassa kaupungissa. Ei myöskään halvoista talvisista lemmenlomista (yök!) kesälomakohteisiin. Eikä "poliittisesta urasta" Labourin koillisenglannin jaoston kahvinkeittäjänä ja mainostenjakajana.

Emme ole kateellisia, meitä naurattaa tuollainen elämä ja siitä uhoaminen suureellisesti!

PS Emme ole kateellisia myöskään bloggarina toimimisesta muiden seiskabimbojen kanssa, emme ikinä alentuisi samaan!

• Sconssi

Ei hyvää päivää! Tuo ihminen pitää itse itseään ihan oikeesti jonkinlaisena poliitikkona! ITSEKRITIIKKI puuttuu täysin!

"Useat Livelaiset ovat ihan sita parasta a-luokkaa"
      Hah hah! No, onhan ne, koska arvostelijat on blokattu! Kertoo erittäin huonosta itsetunnosta ja kyvyttömyydestä ottaa kritiikkiä vastaan! Ei ollenkaan hyvä asia ajatellen sitä ööööh poliittista uraa ja menestystä siinä! Liian herkkäihoinen.

"Minua ei haittaa lainkaan, jos jotkut lassyttavat menneisyydestani tai nykypaivaan kuuluvista asioistani.."
      Tuntuupa tuo kuitenkin kovasti haittaavan ja ottavan koteloon. No, sen menneisyytensä kanssa on Jassunkin vaan pakko elää.

"Ja nama, jotka kettuilevat minuun ja alueemme politiikkaan liittyen...He eivat ilmeisesti kasita sellaista faktaa, etta olen jo pidemman aikaa ollut ystavia tiimimme jasenten kanssa ;)"

Jahas, vai Denun kavereita..Mutta mitä ihmettä Jassun ja Denun kavereiden ystävyys kuuluu ALUEEMME POLITIIKKAAN?? Nyt menin ihan pihalle. Kun olen bannattu, niin en voi edes kysyä asiaa. No, ei noissa Jassun aivopieraisuissa ole muutenkaan mitään järkeä ikinä.

"Mielenkiintoista on huomata paivittain samojen tyyppien reagoivan todella tunteikkaasti ja negatiivisesti kirjoituksiini, vaikka en ole edes samassa maassa :) "

No, enpä ole mitään TUNTEIKASTA reagointia huomannut! Ennemminkin vinoilua Jassun tyhmyydestä, tosikkomaisuudesta ja näköalattomuudesta. Miksi ihmeessä pitäisi olla SAMASSA MAASSA voidakseen kommentoida blogiaan? Yhtähyvin voisin väittää että mitä se Jassu mitään blogia pitää suomalaisessa nettilehdessä, kun EI OLE EDES SAMASSA MAASSA!

"eikos se puhe, juoruilu ja asioiden toisille kertominen ole meille aika tarkea juttu ;) ? xxx"

Pitää paikkansa erittäin hyvin Jassun kohdalla! Ja siksi pitääkin blogiaan ja päiväkirjaansa JA käy kommentoimassa toisten seiskabloggaajien blogeja vaikka EI ASU EDES SAMASSA MAASSA!

Muuten, onko tuo eri mieltä Jassun kanssa olevien haukkuminen jo kunnianloukkausta?

Haistattelen Jassulle ihanan päivän! Yay! xoxoxoxo

• 6+18

Jos itse omasta halustaan tuo elämänsä kaiken kansan eteen, pitää silloin olla valmis hyväksymään se, että negatiivistakin palautetta tulee. Jos halua eikä pysty ottamaan kritiikkiä vastaan, ei silloin ehkä kannata tehdä itsestään numeroa.

Lapsellista odottaa, että kaikki ihmiset tykkäisivät ja vain kehuisivat. Vielä lapsellisempaa olla ottamatta opikseen kritiikistä.

• alealeale

Jasmin on jäänyt lapsen asteelle henkiseltä kehitykseltään ja käytökseltään. Eikä nuo tiedot ja taidotkaan ole elämän varrella kasvaneet. Kovat, mutta täysin epärealistiset luulot sillä vaan on itsestään. Ihan kuin lapsi, hänkin luulee pystyvänsä vaikka mihin.

Kouluttamaton, epäkypsä, epävakaa, itsekritiikitön, tyhmä ja itsekeskeinen ihminen.
        Ja kaikinpuolin sopiva sairaseläkkeellä olevalle keltahammas papparaiselle! xD

• hernekluuvi

Nauroin tuolle aloittajan otsakkeelle, on niin hyvä! Jassun nokkaanhan mahtuukin noin kilo herneitä, on se niin valtava...: )

• pläääähhh

Niistä halpamarketeista, missä se tykkää kierrellä, saa varmaan kaksi kiloa yhden hinnalla..Kantsis varmaankin tuplata, niin usein niille on käyttöä...

• putkitissit

Jassu heittäytyy marttyyriksi, kun ei enää ole keinoja puolustaa sanomisiaan.

Ihmettelen suuresti noita Jassun blogissa olevia hännystelijöitä, ovatko oikeasti noin sinisilmäisiä Jassun lätinöiden suhteen?
      Missäköhän muuten "Turun mies" on, kun ei ole taas kieli ruskeana apajilla?

• plääähhh

Oletettavasti ovat Jassu itse. Voihan se avata vaikka kuinka monta tiliä seiskaan ja käydä kehumassa/puolustelemassa ja ymmärtämässä itseään.

• pilipali poks

Hyi, kuinka rumasti ihana ja positiivinen Jassu sättii ei-liehittelijöitään! Taitaa eukkoa ottaa oikein kunnolla päähän ettei ihan kaikki nuole per**ttään.

Ja joo, tiimiNI saa varmasti oikein makeat naurut joka päivä kun Jassu häärää toimistolla niiden Denun frendien kanssa!

• eras mies ulkomailta

Jasmin on hieno nainen, hyvantuulinen,aikaansaapa ja kauniskin. On mukava lukea hanen blogiaan englannista kasin. Jatka ihmeessa, negatiivisesta palautteesta huolimatta. Mukava havaita että rakkautta ei elämästanne puutu ja se on teidan kahden juttu, muille ei kuulu. Tsemppia!

• hih hih hih hiiiii

Jassu kyllä itse tillittää ettei onnea pidä piilottaa....Mutta munkin mielestä se sais pitää sen onnensa ihan neljän seinän sisällä, siitä oon kanssas samaa mieltä.

Jassu ei oo hyväntuulinen ollenkaan, on sellainen ikävä nipottaja ja turhan tärkeä epeli. Kummallista että voi kirjoittaa suomalaiseen lehteen vaikka ei ole itse edes paikan päällä!

• ei o todellista

Hah hah Tsäs on nyt vaihteeksi mies ulkomailta, miten somaa ja vieläpä enkuista!!!
        Voi pyhä sylvi ja pari muuta mummoa ku se on päiväpäivältä yhä nolompi olio.

• MiaAUuuU
        ei o todellista kirjoitti:

Hah hah Tsäs on nyt vaihteeksi mies ulkomailta, miten somaa ja vieläpä enkuista!!!
        Voi pyhä sylvi ja pari muuta mummoa ku se on päiväpäivältä yhä nolompi olio.

No kukas kissan hännän nostaa, ellei kissa itse :D

• nainen ulkomailta

Miksi sinun elämässä sanassa on ä-pilkut, mutta ei muissa?

• klamurimpaako
        nainen ulkomailta kirjoitti:

Miksi sinun elämässä sanassa on ä-pilkut, mutta ei muissa?

Huomasin saman. Taitaa olla provoo tai sitten jassu ihan itse :DDD Kyllä koneesta saa enklannissakin Äääät ja Öööt käyttöön. Sinne vahingossa vilahti sitten se yksi äää :D Voi elama, en muuta sano :D

• Kaapukääpä

Liiotteletko?
        Aloitat Jassu-tyyliin unohtamalla ääkköset (hyvantuulinen, hanen, kasin, ihmeessa). Sitten taas ä löytyy ja ei (elamästanne, teidan, tsemppia).
        Voit olla ulkomailla, mutta olepas tarkka. Jassu itse taas kehumassa itseaan ja elamaansa saailmioiltaan aurinkoisessa M'borossa.

• Vaahtopalli
        klamurimpaako kirjoitti:

Huomasin saman. Taitaa olla provoo tai sitten jassu ihan itse :DDD Kyllä koneesta saa enklannissakin Äääät ja Öööt käyttöön. Sinne vahingossa vilahti sitten se yksi äää :D Voi elama, en muuta sano :D

No totta kai se provoaa. Ja jengi skitsoaa vaahtopallot housuissa, että Mäntylä ihan heidän kirjoituksiaan täällä kommentoi. Jumaliste tää palsta on hauskaa seurattavaa!

• Yayness

Jösses.

Liveläiset parasta A-ryhmää; kaikki luovat mahtavaa uraa. on erilaisia prokkiksia ja yksi tekee politiikkaa ihan ulkomaasessa. Revetäänpä kateudesta :-D

Mitä Jääzz nyt valittaa, sehän saa tuosta blohgaamisesta palkkaa ja lukijapalautteen saaminen kuuluu ilmeise4sti toimenkuvaan.

Mutta LOL, YOLO and Happyhappyendings tälle päivälle! Sunsunsun! Wohoo!

• päläti päläti

Jäzzillähän on tänään poliittinen päivä ja sen huomaa: yhtään ihailevaa kommenttia ei ole blogiin kirjoitettu! Ei kai kehtaa muiden kuin possun nähden?

Have a very nice day! Woohoo!

• bgfghgtj

YOLO = You Only Live Online

• uf98o7

Etsiikö Jasmin parisuhteestaan jotain puuttuvaa isäsuhdetta vai miksi noin vanhamies rinnalle?

Onko Jasmin miettinyt että 20 vuoden kuluttua Dennis-Pappa on yli 80 vuotta ja kenties Jasmin joutuu olemaan omaishoitajana mm. vaippoja vaihdellen?

• Alaluokkainen Denu

Dennis elää max 4-5 vuotta

• plääääähhh
        Alaluokkainen Denu kirjoitti:

Dennis elää max 4-5 vuotta

On sairaseläkkeellä nyt jo ja näyttää todella väsyneeltä ja huonokuntoiselta. Jassu vois ottaa sen mukaansa ulos reippaileen! Ukko taitaa istuskella mieluummin lähipubeissa sen ajan kun jassu kuntoilee marketeissa ja puistoissa. No,käyhän se yhteisen ajan vietto noinkin xD

• Pus pus love my life

Jasmin ei mieti nokkaansa pidemmälle, näkeehän sen kaikesta.

• Who knows?

Ei Jasmin niin pitkälle mieti ja tuskin on edes enää ensi vuonna tuon kanssa enää naimisissakaan xD Kiikarissa jo uusi miäs että saa blogitarinaa, uudet häät ja häämatkan seiskalta. Jassu on keksinyt hyvän ja helpon leipäpuun. Löytyisköhän uusi muru sieltä tiimistäNI?

• Yay!

Todennäköisesti löytyy tiimistäNI tai klubiltaMME, kunhan ensin päästään avioliiton kautta virallisesti asumaan Pritteihin.

• Ihan tosi noloa..

Luin tämän hänen pläjäyksen ja vuodatuksen myös ja tuli kauhean nolo olo ja myötähäpeä Jasminin puolesta. Voi ei. Miksi meni moista kirjoittamaan. Nythän kaikki huomaavat miten herkkänahkainen hän on ja miten hän varmasti itsekin oli tajunnut että bedroom taxit olivat virheellisiä ja miten kaikki kommentit tuntuvat osuvan häneen pahasti ja hän kaivelee niitä päivät pitkät sun muuta. Jos juorulehdessä haluaa blogata, pitää olla kyllä aivan aivan eri luonteinen. Olisi nyt pitänyt kiukkunsa ja lapsenomaisen hömelön vuodatuksen oikeasti sisällään. Itseäni ei voisi vähempää haitata jos tuntemattomat ihmiset kommentoisivat ihan miten vain kirjoitustani, JOS olisin juorulehdessä kirjoittamassa, menisi kuin vesi hanhen selästä. Tosi tosi noloa, voi Jasmin...

• +09poi090++09

Jep. Ja kun julkisesti kirjoittelee, pitäisi vähän harkita mitä ja mistä kirjoittaa. Mut siihen ei Jassun aivokapasiteetti vaan riitä. Huvittavinta tässä on se ettei sitten millään voi myöntää että on ymmärtänyt bedroom tax-asian totaalisen väärin vaan koittaa vääntää ja kääntää asiaa ja mokaamistaan. No, erittäin nolo juttuhan se kyllä oli, mutta nolommaksi asian tekee tuo Jassun kiemurtelu, varsinkin kun ylväilee olevansa aina ja kaikessa täysin rehellinen...Joopa joo. No, kaikki tämä vaan vahvistaa entisestään mun käsitystä Jasmin Mäntylän persoonasta. On omahyväinen, uppiniskainen, kiero ja pahansuopa.

• Tas ma olen

Mäntylä lukee näitä viestejä, se on saletti.
      Mitä vikaa on siinä, jos ihmiset oikovat bloggaajan virhettä bedroom tax -asiassa? Ei ole uskottavaa politikointia, että selittää asian väärin ja sitten on niiiin loukkaantunut, kun joku oikeasti asian ymmärtänyt oikaisee, Hädissään selittää vielä, että kun minä olen täällä paikan päällä, niin minähän nämä asiat tiedän. Sitten paniikki kasvaa ja selitys muuttuu: onkin kivaa aiheuttaa keskustelua asiasta; kyllä minä tiedän oikeasti, mitä bedroom tax on.
      Ja vielä neuvo hieman vanhemmalta, oikeaa elämää nähneeltä, muutakin kuin peruskoulun käyneeltä ihmiseltä: kyllä ne ääkköset toimivat myös Middlesborough'ssa, kunhan vain osaa käyttää tietokonetta. Toki ne varmaan Jasminen (sekä esimeriksi Martinan tai Johannan) mielestä näyttävät jotenkin coolimmalta kun kirjoittaa "mina" eikä "minä". Meille muille asia näyttäytyy lähinnä lapsellisena itsensä esilletuomisena.

• hih hih hiiiiii!!!!

Asia on just noin kun kirjoitit. Mutta siksihän jassu on seiskan bloggariksi valittu kun on niin bimbo, niinhän ne kaikki seiskan julkkisliveen kirjoittajat on, oikeeta Suomen ööö-luokan tyrkkyjulkkiksia, aivot pihalla kaikilla.

• Ei taid olla
        hih hih hiiiiii!!!! kirjoitti:

Asia on just noin kun kirjoitit. Mutta siksihän jassu on seiskan bloggariksi valittu kun on niin bimbo, niinhän ne kaikki seiskan julkkisliveen kirjoittajat on, oikeeta Suomen ööö-luokan tyrkkyjulkkiksia, aivot pihalla kaikilla.

Onkos siellä Numbassa YHTÄÄN TÄYSJÄRKISTÄ blöggäriä ?

• 100% acryl

Mihin jäivät tsäsin muotipoliisihöpötykset?

Saiko seiskakin tarpeekseen halpojen akryyliretkujen esittelystä ja hameitahameitahameita -lässytyksistä?

Muotipoliisina takamaiden uskomaton juntti, joka ei saa edes itselleen vaatteita asiallisesti ylleen.

• +053+0309

Jassu voisi ruveta halpahallien muotibloggariksi xD Ai, niin taisi ollakin, ei kelvannut seiskalle!

• Olen eri maassa

Jasminin blogaukset muistuttavat Tuskun vastaavia; aivan ihmeellistä tajunnanvirtaa sekä tahatonta komiikkaa.

Tuksun tekeleet selittää sen vahva humalatila, mutta mikä mahtaa olla Mäntylän puolustus?

Mitä ihmettä tarkoittaa esim. tuo otsikko? Onko nyt joku loukannut Jasminin kunniaa?

• wuioweruiorwio

Kuka niitä blogeja pakottaa lukemaan??!!

• Nauru pidentää ikää

Mä saan nautintioa just tuosta mistä edellä puhuttiin, Tuksumaisesta tahattomasta komiikasta. Musta on myös hulvatonta itsekritiikin puuttuminen ja nolot pläjäykset :D

• Hulvatonta
        Nauru pidentää ikää kirjoitti:

Mä saan nautintioa just tuosta mistä edellä puhuttiin, Tuksumaisesta tahattomasta komiikasta. Musta on myös hulvatonta itsekritiikin puuttuminen ja nolot pläjäykset :D

"Enkohän minä tiedä parhaiten nää Prittien verotusasiat kun (suomalaisena) asun Printanniassa... Heh heh :D

• rewfgvc

Ei tartte pakottaa koska niistä saa aina päivän parhaat naurut!! Kuka tosikko se siellä taas marisee?

• hfgsdkhfk
        Hulvatonta kirjoitti:

"Enkohän minä tiedä parhaiten nää Prittien verotusasiat kun (suomalaisena) asun Printanniassa... Heh heh :D

Ei kai se nyt oikeesti ole noin kirjoittanut?!? :DDDDDD

• Palko klyyvarissa

Toivottavasti Jassu kuorii herneenpalot. Jo pelkistä herneistä voi tulla poskiontelotulehdus.

• ahahaahah

Ihan järkyttävän nolo akka. HAHA! Ei voi kuin nauraa! On tehnyt itsestään pellen, menee jo pian Tuksunkin ohi.
      Ja tasan tarkkaan Seiska valikoi juorulehtibloggareiksi ne kaikista alhaisimmat tyrkyt, ensinnäkään kukaan oikea julkkis ei mene tätä lehteä lähellekään ja toisekseen nämä ovat niin säälittäviä pohjanoteerauksia kaikki siellä, saa hyviä nauruja ja hämmästelyjä.

• piopopppp

A-luokan julkkikset (jotka on julkisuudessa työnsä tai saavutustensa takia) eivät missään tapauksessa halua koskaan joutua jonkun juorulehden sivuille. Häät, hautajaiset yms pidetään tiukasti lehdistön ulkopuolella. Mut nää ikipissikset, kuten nyt Jasminkin, nehän oikeen tyrkyttää itseään, tissejään myöden ja kaikkea muutakin yksityisyyttään juorlehdelle. Kun se seiskajulkisuus on ainoa mitä niillä reppanoilla elämässään on. Säälittäviä luusereita.

• Säälittävä oulutar

Rassukkahan tämä Jas on, ei ole kaikki muumit laaksossa...

• Naurun aihe

Tämä turha jullkis on myös tyhmä, voi hyvää päivää mikä logiikka.

• R. Britannia

Kaljaa, shepherds pieta, etikoituja kananmunia, take away currya yms. laaturuokaa mässäneen Denun reheviä pieruja se vetää henkeensä jokainen yö.

• uuuhhhaaaahhh

Oh, ihanan eroottinen mielikuva jäi (leijumaan) mieleeni loppuillaksi.

Not.

• tuikkki
        uuuhhhaaaahhh kirjoitti:

Oh, ihanan eroottinen mielikuva jäi (leijumaan) mieleeni loppuillaksi.

Not.

Turha pyrkyri jolla ei oöe mitään saumaa politiikassa.

http://tinyurl.com/syndett

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Eutanasia - miksi eläimelle sallitaan armokuolema, mutta ihmiselle ei?

Olen pitkään ihmetellyt yhtä asiaa Suomessa. Kun koira kärsii parantumattomasta sairaudesta ja kovista kivuista, eläinlä
      Arvot ja etiikka
      26
      11481
    2. Veli Sofia teki urosmehiläisen työn

Paljastaessaan kuinka TPS:ssä ei joukkuehenki toimi sooloilijoiden vuoksi, jonka takia koko seura ei pärjää kilpailussa
      Maailman menoa
      56
      4054
    3. Unisex-vessat

Ahdistaa. Miksi kaikki pitää tasapäistää tasa-arvon nimissä? Tasa-arvo on sitä, että kunnioitetaan sukupuolien erilaisu
      Tunteet
      117
      3247
    4. Sosiaalidemokratia romahtanut kautta maailman

nuoret eivät enää kannata järjetöntä aatetta, joten demarien täytyy hakea kannattajia mamuista. Ruotsin sos.demit jo kie
      Maailman menoa
      169
      2557
    5. Miksi Seta ja Sofia Virta ei vaadi muslimeita kunnioittamaan priden-arvoja?

Kuten tiedetään niin islam ei hyväksy sitä mitä pride edustaa. Seta-pomo Mikkonen nosti hirveän äläkän kun yksi tepsin
      Maailman menoa
      108
      2296
    6. Vastuun ottaminen omasta hyvinvoinnista

Olen huomannut tuttavapiirissäni ihmisiä, joilla on mt-diagnooseja. Sen sijaan, että millekään asialle yritettäisiin teh
      206
      1865
    7. Sofia Virralle täydet 12 pistettä!

Kun ei jäänyt mukaan vähemmistöjen sortamista epäsuorasti tukevaan joukkueeseen. Urheilijoiden pitäisi olla esikuvia.
      Maailman menoa
      316
      1143
    8. Kuvaile kaivattusi

ulkonäkö. Asiattomatkin kommentit saa laittaa. -🏚️
      Ikävä
      67
      943
    9. Miksi Hotelli Kainuuta dissataan?

Ihmetyttää tämä jatkuva yhden yrityksen arvosteleminen. Ikäänkuin mikään ei olisi hyvin. Kuitenkin yritys työllistää, ta
      Kuhmo
      19
      913
    10. Missä milloin

Missä milloin nähdään?
      Ikävä
      65
      818
    Aihe