Olen 16 vuotias ja olen alkanut miettimään että onko mitään mahdollisuutta että että olisin raskaana koska syön e-pillereitä joiden ottoon myöhästynyt monta kertaa parilla tunnilla. Kuukautiseni alkoivat ihannormaalisti mutta vuoto kesti pidempään kuin normaalisti ja oli niukempaa. Olen alkanut aamuyöllä heräillä siihen että on todella huono-olo ja pari kertaa olen joutunut oksentamaan. Olen myön normaalia väsyneempi. Mitä mieltä te olette?
onko mahdollista?
3
211
Vastaukset
- neuvoja.
Käytännössä raskauden mahdollisuutta ei ole, koska olet syönyt pillerit noinkin säännöllisesti. Sitten jos jäisi pilleri kokonaan ottamatta, raskaus voisi hyvinkin alkaa kumittoman yhdynnän seurauksena. :-)
- 1+1
Toki voit olla raskaana, ei ne pillerit oikein otettuinakaan ole mitään 100%:n varmoja, tee raskaustesti, turha sitä on miettiä onko vai eikö ole raskaana. Olet kaiketi kuullut ns. valekuukautisistakin, tosin yhd.syövillä ei pillereiden käyttöaikana ole kuukautisia, on tyhj.vuotoa, mutta......tee se raskaustesti.
Ja ota ne pillerit ajoissa. - Kakkapussit messiin
Parin tunnin heitto ei hormonaalisessa ehkäisyssä merkitse mitään Et ole raskaana. Oksentelu ja väsymys voi johtua "kevätilmasta".
Jos ulkoilet päivittäin, joudut hengittämään ja "nielemään" katupölyn, kumin ja hiekan mukana myös koiran pa*kaa, joka ainakin minulle tekee keväällä helposti oksennustaudin omaisia oireita.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Eläkeläiset siirrettävä muuttotappioalueille
Joutoväki pois ruuhkauttamasta elättäjien arkea. Samalla putoaa jokaisen asumiskulut ja rahaa jää enemmän kuluttamiseen.3432799SDP pelastaa uppoavan Suomen
2027 kun SDP voittaa ylivoimaisesti vaalit alkaa Suomen uusi raju syöksy kohti täystyöllisyyttä ja turvallisempaa yhteis652266Kauppalehti - Törkeä skandaali paljastui: Espanja käytti EU-rahoja ihan muuhun kuin piti
Espanja on käyttänyt miljardeja euroja EU:n elpymisavustuksia eläkkeisiin ja sosiaalimenoihin – ja pyytää lisää. Espanj781939Jopa Espanjassa talous kasvaa, Purra vain irvistelee
Huomaa kuinka Purra on Suomen historian huonoin miniseteri, joka ei ole saanut aikaiseksi kuin tuhoa, Siis jopa vasemmis651581- 1401522
- 691119
Uuden upotuskasteen vaiettu ongelma
Alkuseurakunnan kaste oli useamman vuosisadan upotuskaste, joka toimitettiin joko ulkona luonnon vesistöissä tai kasteki1021019Raiskaukset loppumaan?
Onko kenelläkään tiedossaan tuloksellisia keinoja saada väkisinmakaaminen loppumaan tai edes vähenemään? Lainsäädännön255936Tsemii Pete ja Linda! Tässä tärkeät kellonajat Euroviisut-viikon ohjelmista tv:ssä!
Euroviisut järjestetään Wienissä Itävallassa 12.-16. toukokuuta. Tsemii Pete ja Linda kisaan! Vetäkää Suomelle voitto Li7918- 39800