onko mahdollista?

tytyyy98

Olen 16 vuotias ja olen alkanut miettimään että onko mitään mahdollisuutta että että olisin raskaana koska syön e-pillereitä joiden ottoon myöhästynyt monta kertaa parilla tunnilla. Kuukautiseni alkoivat ihannormaalisti mutta vuoto kesti pidempään kuin normaalisti ja oli niukempaa. Olen alkanut aamuyöllä heräillä siihen että on todella huono-olo ja pari kertaa olen joutunut oksentamaan. Olen myön normaalia väsyneempi. Mitä mieltä te olette?

3

177

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • neuvoja.

Käytännössä raskauden mahdollisuutta ei ole, koska olet syönyt pillerit noinkin säännöllisesti. Sitten jos jäisi pilleri kokonaan ottamatta, raskaus voisi hyvinkin alkaa kumittoman yhdynnän seurauksena. :-)

• 1+1

Toki voit olla raskaana, ei ne pillerit oikein otettuinakaan ole mitään 100%:n varmoja, tee raskaustesti, turha sitä on miettiä onko vai eikö ole raskaana. Olet kaiketi kuullut ns. valekuukautisistakin, tosin yhd.syövillä ei pillereiden käyttöaikana ole kuukautisia, on tyhj.vuotoa, mutta......tee se raskaustesti.

Ja ota ne pillerit ajoissa.

• Kakkapussit messiin

Parin tunnin heitto ei hormonaalisessa ehkäisyssä merkitse mitään Et ole raskaana. Oksentelu ja väsymys voi johtua "kevätilmasta".

Jos ulkoilet päivittäin, joudut hengittämään ja "nielemään" katupölyn, kumin ja hiekan mukana myös koiran pa*kaa, joka ainakin minulle tekee keväällä helposti oksennustaudin omaisia oireita.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Sannan kirja USA:n bestseller!

"Congratulations to Sanna Marin's HOPE IN ACTION, officially a USA TODAY bestseller!" Kertoo Scribner. Mitäs persut tä
      Maailman menoa
      80
      10887
    2. Yritystuet 10 mrd. vuodessa, eli yrittäjäriski valtiolla kuten kommunismissa

Pelkästään Viking Linen viinanhakuristeilyitä sponsoroidaan 20 miljoonalla eurolla vuosittain. Dieselin verotukikin on
      Yrittäjyys
      143
      10250
    3. Oikeistolainen luki Med mod att leda : en biografi

...ei tykänny Sanna Marinista
      Maailman menoa
      25
      8001
    4. Sture Fjäder haluaa tuensaajien nimet julki

Kokoomuspoliitikko haluaa yli 800 euroa kuukaudessa tukia saavien nimet julki. Ehkä olisi syytä julkaista myös kuvat? h
      Maailman menoa
      177
      6434
    5. Metsäalan rikolliset

Jokohan alkaa vähitellen kaatua kulissit näillä ihmiskauppaa harjoittavilla firmoilla.
      Sotkamo
      44
      5371
    6. Milloin viimeksi näit kaivattusi?

Toimisitko nyt toisin kuin siinä tilanteessa teit?
      Ikävä
      72
      4986
    7. Ruotsalaistoimittaja: "Sanna Marinin saunominen saa minut häpeämään"

Sanna Marinin kirja saa täyslaidallisen ruotsalaislehti Expressenissä perjantaina julkaistussa kolumnissa.....voi itku..
      Maailman menoa
      139
      4279
    8. Suomen kaksikielisyys - täyttä huuhaata

Eivätkö muuten yksilöt pysty arvioimaan mitä kieliä he tarvitsevat? Ulkomaalaiselle osaajalle riittää Suomessa kielitai
      Maailman menoa
      19
      4173
    9. Työeläkeloisinta 27,5 mrd. per vuosi

Tuo kaikki on pois palkansaajien ostovoimasta. Ja sitten puupäät ihmettelee miksei Suomen talous kasva. No eihän se kas
      Maailman menoa
      44
      3924
    10. Maahanmuuttajat torjuvat marjanpoiminnan - "emme ole rottia"

Ruotsalaisen journalistin selvitys paljasti, miksi maahanmuuttajat kieltäytyvät työstä. Taustalla vaikuttavat kulttuuris
      Maailman menoa
      131
      3544
    Aihe