Jos saisit valita

GALLUP

Jos saisit kokeilla olla jotakin muuta kuin vaaka, minkä merkin valitsisit?
kuinka pitkäksi aikaa?
Itse haluaisin kokeilla kaikkia, eli ehkä en osaisi päättää..... mutta ehkä kokeilisin skorpionia. Kiinnostaisi tietää miltä se tuntuu sisältäpäin, ja kuinkahan kauan sitä jaksaisi...;)

15

6168

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kaa-va

Haluaisin olla kaksonen tai leijona. En haluaisi missään nimessä olla kauris tai neitsyt.

• vaakuli

olla kaksonen ehkä jotain viikon ajan, en ainakaan neitsyt enkä skorpioni. =) mutta ehkä sitten seuraavassa elämässä...;)

• kai

Mielenkiintoista sikäli, että kauris jos joku näkee miltei vaakojen läpi.

• rontti

minäkin koittaisin kaikkia, jokaista yhtä pitkän aikaa.

• Tasapainottelu

Nouseva merkkini leijona kiehtoo minua enenevässä määrin. Huomaan sisäisen leijonani ärjyilevän iän myötä yhä useammin, ja se tuntuu kivalta keskellä vaakamaisia pähkäilyjä ynnä päätöksenteko-ongelmia. Voisin sitoutua kyseiseen merkkiin kuten kaverin työsopimuksessa lukee: "toistaiseksi". Eli pihalle heti, kun alkaa aharistaa...

• Dee

En voisi kuvitellakkaan olevani Vaa´an lisäksi kuin joku toinen ilmamerkki: vesimies tai kaksonen. Vähän luulen, että muilla elementeillä on jotenkin rajoittunut mielikuvituselämä ja luovuuttakin vain vähän. Varsin yksioikoista porukkaa siis. Ilmamerkit ovat vapaita ja näkevät kaiken yläpuolelta.

• *vaaka!*

minusta jokaisella elementillä on oma tyypillinen tapansa katsoo ja kokee asioita..

aika yksitoikkosta ja rajoittunutta olis jos olis vain ilmanmerkkejä.

• Sanna

Oinas! Vastapainoa tälle iankaikkiselle pähkäilylle ja liialle kiltteydelle!

• vka

haluaisin kokeilla ehkä kaikkia.. voisi ymmärtää kauriitakin paremmin jos voisi kokeilla olla niiden kengissä jonkin aikaa ;)

mutta oinas olisi ykkösvalinta.. ihana olis olla kerrankin niin impulsiivinen, energinen, huoleton, spontaani ja itsevarma menijä! jee

• minäN41

ehkä haluaisin olla leijona:

ja muuen.. oon huomannut et leijona-vaaka on hyvä uhdistelmä.....

• Joo

Olen mies ja haluaisin kokea olla rapu tai leijona.

• Poison

Olisi kiva kokeilla skorpparina oloa, ihan senkin takia että huomaan monien luonteenpiirteideni olevan skorppareille tyypillisiä. Kokeilisin sitä niin kauan kunnes tekisi mieli takaisin vaa'aksi. ;)

• hnna

En varmaan kaksonen haluis olla... Sisko ja äiti on kaksosia ja niillä on aina hermo kireellä joka asiasta. Mulle olisi sama mitä merkkiä kokeilisin, kunhan se vaan olisi rohkeampi persoona kuin mitä minä vaakana olen. KAuhean ujo, paitsi tuttujen seurassa. Haluaisin kokeilla oinasta tai härkää päivän! Veljeni leijona(mieli) on leppoisa ja toinen siskoni skorppari äkkipikainen.

• sofku

moi, itse olen vaaka ja musta olis kiva kokeilla olla leijona tai rapu....

• luumusuu

Noo.. valitsisin varmaan...? hmmh.. Skorpioni ehkä. Kaikki tuntemani skorpionit on itsevarmoja ja pitävät puoliaan. njoo.. emt tai sitten rapu, äitini on siis rapu ja olisi ihan mukavaa olla kuin hän? ehkä. Vaikea kysymys.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Kaksi vuotta

Sitten mä ihastuin suhun päätä pahkaa, kun meillä klikkasi heti ekasta päivästä lähtien. Et varmasti tunne samoin ja tek
      Ikävä
      18
      3941
    2. Raamatun kiroukset ja uhkaukset osoittavat sen ihmisperäisyyden

"Se sanotaan galatalaiskirjeessä, että jos joku levittää väärää evankeliumia: "...jos joku julistaa teille evankeliumia
      Hindulaisuus
      489
      2273
    3. Onko kenellekään muulle käynyt niin

Että menetti tilaisuutensa? Kaivattu oli kuin tarjottimella, osoitti kiinnostusta vahvasti, silmät ja olemus täynnä rakk
      Ikävä
      126
      1729
    4. Onko hän elämäsi rakkaus?

Itse olen sitä mieltä että kyllä se näin taitaa nyt olla
      Ikävä
      76
      1444
    5. Tekisin mitä vaan että

Pääsisin eroon susta.
      Ikävä
      157
      1433
    6. Alahan tulla paikkaamaan tekojas

Ja lopeta se piilossa oleminen. Olet vastuussa mun haavoista. Vien asian eteenpäin jos ei ala kuulumaan.
      Suhteet
      9
      1054
    7. Olisitko maailmani?

Ajattelen sinua ja pelkään välillä, että olenko antanut sinulle liikaa kannettavaksi. Olenko vaatinut sinulta aivan liik
      Ikävä
      34
      704
    8. Mies miten tämä

Tilanne ratkaistaan?
      Ikävä
      27
      691
    9. Lähdetkö nainen joku päivä mun kanssa Anttilaan?

Katsomaan sisustustarvikkeita ja sit mentäisiin matkatoimistoon katsomaan matkoja?
      Ikävä
      25
      661
    10. En uskalla nainen ottaa suhun

Yhteyttä koska oot palstan perusteella vähän ……
      Ikävä
      45
      648
    Aihe