Jos saisit valita

GALLUP

Jos saisit kokeilla olla jotakin muuta kuin vaaka, minkä merkin valitsisit?
kuinka pitkäksi aikaa?
Itse haluaisin kokeilla kaikkia, eli ehkä en osaisi päättää..... mutta ehkä kokeilisin skorpionia. Kiinnostaisi tietää miltä se tuntuu sisältäpäin, ja kuinkahan kauan sitä jaksaisi...;)

15

6182

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kaa-va

Haluaisin olla kaksonen tai leijona. En haluaisi missään nimessä olla kauris tai neitsyt.

• vaakuli

olla kaksonen ehkä jotain viikon ajan, en ainakaan neitsyt enkä skorpioni. =) mutta ehkä sitten seuraavassa elämässä...;)

• kai

Mielenkiintoista sikäli, että kauris jos joku näkee miltei vaakojen läpi.

• rontti

minäkin koittaisin kaikkia, jokaista yhtä pitkän aikaa.

• Tasapainottelu

Nouseva merkkini leijona kiehtoo minua enenevässä määrin. Huomaan sisäisen leijonani ärjyilevän iän myötä yhä useammin, ja se tuntuu kivalta keskellä vaakamaisia pähkäilyjä ynnä päätöksenteko-ongelmia. Voisin sitoutua kyseiseen merkkiin kuten kaverin työsopimuksessa lukee: "toistaiseksi". Eli pihalle heti, kun alkaa aharistaa...

• Dee

En voisi kuvitellakkaan olevani Vaa´an lisäksi kuin joku toinen ilmamerkki: vesimies tai kaksonen. Vähän luulen, että muilla elementeillä on jotenkin rajoittunut mielikuvituselämä ja luovuuttakin vain vähän. Varsin yksioikoista porukkaa siis. Ilmamerkit ovat vapaita ja näkevät kaiken yläpuolelta.

• *vaaka!*

minusta jokaisella elementillä on oma tyypillinen tapansa katsoo ja kokee asioita..

aika yksitoikkosta ja rajoittunutta olis jos olis vain ilmanmerkkejä.

• Sanna

Oinas! Vastapainoa tälle iankaikkiselle pähkäilylle ja liialle kiltteydelle!

• vka

haluaisin kokeilla ehkä kaikkia.. voisi ymmärtää kauriitakin paremmin jos voisi kokeilla olla niiden kengissä jonkin aikaa ;)

mutta oinas olisi ykkösvalinta.. ihana olis olla kerrankin niin impulsiivinen, energinen, huoleton, spontaani ja itsevarma menijä! jee

• minäN41

ehkä haluaisin olla leijona:

ja muuen.. oon huomannut et leijona-vaaka on hyvä uhdistelmä.....

• Joo

Olen mies ja haluaisin kokea olla rapu tai leijona.

• Poison

Olisi kiva kokeilla skorpparina oloa, ihan senkin takia että huomaan monien luonteenpiirteideni olevan skorppareille tyypillisiä. Kokeilisin sitä niin kauan kunnes tekisi mieli takaisin vaa'aksi. ;)

• hnna

En varmaan kaksonen haluis olla... Sisko ja äiti on kaksosia ja niillä on aina hermo kireellä joka asiasta. Mulle olisi sama mitä merkkiä kokeilisin, kunhan se vaan olisi rohkeampi persoona kuin mitä minä vaakana olen. KAuhean ujo, paitsi tuttujen seurassa. Haluaisin kokeilla oinasta tai härkää päivän! Veljeni leijona(mieli) on leppoisa ja toinen siskoni skorppari äkkipikainen.

• sofku

moi, itse olen vaaka ja musta olis kiva kokeilla olla leijona tai rapu....

• luumusuu

Noo.. valitsisin varmaan...? hmmh.. Skorpioni ehkä. Kaikki tuntemani skorpionit on itsevarmoja ja pitävät puoliaan. njoo.. emt tai sitten rapu, äitini on siis rapu ja olisi ihan mukavaa olla kuin hän? ehkä. Vaikea kysymys.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suomen kansa haluaa Antti Lindtmanista pääministerin

Lindtman on miltei tuplasti suositumpi kuin etunimikaimansa Kaikkonen. Näin kertoo porvarimedian teettämä kysely. http
      Maailman menoa
      245
      4452
    2. Vain 21% kannattaa Lindtmania pääministeriksi

se on selvästi vähemmän kuin puolueen kannatus, mites nyt noin?
      Maailman menoa
      123
      2899
    3. Miten löydän sinut

Ja saan sanottua kaiken mitä haluan sinulle kertoa? Ja kuinka kuuntelisit minua sen hetken? Kuinka voin ilmaista sen mit
      Ikävä
      41
      2652
    4. Yöllinen autolla kaahari Heinolan seudulla

Asukkaita häiriköivän nuoren herran autokaahaus keskustelu poistettu, onko jokin hyvävelijärjestelmä käytössä ?
      Heinola
      81
      1644
    5. Vaikea tilanne

Hieman kolkuttaa omatuntoa, kun on osoittanut kiinnostusta väärää naista kohtaan. En ymmärrä miten toinen on voinut te
      Ikävä
      116
      1528
    6. Milloin kaivatullasi

.. on nimipäivä?
      Ikävä
      50
      1238
    7. Kehtaisitko näyttäytyä

kaivattusi seurassa?
      Ikävä
      85
      1164
    8. Julkinen sektori on elänyt aivan liian leveästi yli varojensa!

Viimeisen 15 vuoden aikana julkisen puolen palkat ovat nousseet n. 40%, kun taas yksitysellä sektorilla vain n. 20%. En
      Maailman menoa
      203
      1054
    9. Ne viimeiset kerrat

Kun katsoit minua niin lämpimästi. En unohda sitä ❤️
      Ikävä
      59
      1003
    10. Missä kunnassa kaivattusi asuu

Kuinka tarkkaa uskalla sanoa?
      Ikävä
      45