Jos saisit valita

GALLUP

Jos saisit kokeilla olla jotakin muuta kuin vaaka, minkä merkin valitsisit?
kuinka pitkäksi aikaa?
Itse haluaisin kokeilla kaikkia, eli ehkä en osaisi päättää..... mutta ehkä kokeilisin skorpionia. Kiinnostaisi tietää miltä se tuntuu sisältäpäin, ja kuinkahan kauan sitä jaksaisi...;)

15

6175

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kaa-va

Haluaisin olla kaksonen tai leijona. En haluaisi missään nimessä olla kauris tai neitsyt.

• vaakuli

olla kaksonen ehkä jotain viikon ajan, en ainakaan neitsyt enkä skorpioni. =) mutta ehkä sitten seuraavassa elämässä...;)

• kai

Mielenkiintoista sikäli, että kauris jos joku näkee miltei vaakojen läpi.

• rontti

minäkin koittaisin kaikkia, jokaista yhtä pitkän aikaa.

• Tasapainottelu

Nouseva merkkini leijona kiehtoo minua enenevässä määrin. Huomaan sisäisen leijonani ärjyilevän iän myötä yhä useammin, ja se tuntuu kivalta keskellä vaakamaisia pähkäilyjä ynnä päätöksenteko-ongelmia. Voisin sitoutua kyseiseen merkkiin kuten kaverin työsopimuksessa lukee: "toistaiseksi". Eli pihalle heti, kun alkaa aharistaa...

• Dee

En voisi kuvitellakkaan olevani Vaa´an lisäksi kuin joku toinen ilmamerkki: vesimies tai kaksonen. Vähän luulen, että muilla elementeillä on jotenkin rajoittunut mielikuvituselämä ja luovuuttakin vain vähän. Varsin yksioikoista porukkaa siis. Ilmamerkit ovat vapaita ja näkevät kaiken yläpuolelta.

• *vaaka!*

minusta jokaisella elementillä on oma tyypillinen tapansa katsoo ja kokee asioita..

aika yksitoikkosta ja rajoittunutta olis jos olis vain ilmanmerkkejä.

• Sanna

Oinas! Vastapainoa tälle iankaikkiselle pähkäilylle ja liialle kiltteydelle!

• vka

haluaisin kokeilla ehkä kaikkia.. voisi ymmärtää kauriitakin paremmin jos voisi kokeilla olla niiden kengissä jonkin aikaa ;)

mutta oinas olisi ykkösvalinta.. ihana olis olla kerrankin niin impulsiivinen, energinen, huoleton, spontaani ja itsevarma menijä! jee

• minäN41

ehkä haluaisin olla leijona:

ja muuen.. oon huomannut et leijona-vaaka on hyvä uhdistelmä.....

• Joo

Olen mies ja haluaisin kokea olla rapu tai leijona.

• Poison

Olisi kiva kokeilla skorpparina oloa, ihan senkin takia että huomaan monien luonteenpiirteideni olevan skorppareille tyypillisiä. Kokeilisin sitä niin kauan kunnes tekisi mieli takaisin vaa'aksi. ;)

• hnna

En varmaan kaksonen haluis olla... Sisko ja äiti on kaksosia ja niillä on aina hermo kireellä joka asiasta. Mulle olisi sama mitä merkkiä kokeilisin, kunhan se vaan olisi rohkeampi persoona kuin mitä minä vaakana olen. KAuhean ujo, paitsi tuttujen seurassa. Haluaisin kokeilla oinasta tai härkää päivän! Veljeni leijona(mieli) on leppoisa ja toinen siskoni skorppari äkkipikainen.

• sofku

moi, itse olen vaaka ja musta olis kiva kokeilla olla leijona tai rapu....

• luumusuu

Noo.. valitsisin varmaan...? hmmh.. Skorpioni ehkä. Kaikki tuntemani skorpionit on itsevarmoja ja pitävät puoliaan. njoo.. emt tai sitten rapu, äitini on siis rapu ja olisi ihan mukavaa olla kuin hän? ehkä. Vaikea kysymys.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Minja Koskela: Ei se väärin ole jos ei halua tehdä töitä

kyllä tukien varassa saa elää vaikka koko ikänsä. Tää on tätä äärivasemmistolaista ajattelua.
      Maailman menoa
      140
      5689
    2. Kysymyksiä paIstavasemmistoIaisiIIe

Mistä johtuu teidän kroonisesti negatiivinen, synkkä, katkera ja kateellinen mentaliteetti? Milloin olette viimeksi aido
      Maailman menoa
      78
      3230
    3. Ähtärin eläinpuisto oy ja Hotelli Mesikämmen oy hakeutuvat konkurssiin

Ähtärin eläinpuisto oy ja Hotelli Mesikämmen oy hakeutuvat konkurssiin, Ähtärin eläinpuisto tiedottaa. Yritykset ovat t
      Ähtäri
      89
      1705
    4. On se tullut jo ihan kaikilta osin selväksi

Ei tämä meidän juttu tule koskaan etenemään.
      Ikävä
      123
      1153
    5. Montako naista

On menossa mun lisäksi?
      Ikävä
      15
      1094
    6. Tässä on sielunkumppanisi postilaatikko

Laita postia sielunkumppanillesi 💌❤️
      Ikävä
      55
      972
    7. Jäänmurtajan kauppa oli kuin olikin SANNA MARININ ansiota

"Lähteiden mukaan Trump käytännössä päätti asiasta 2. lokakuuta 2019, jolloin Washingtonissa juhlistettiin Yhdysvaltain
      Maailman menoa
      76
      964
    8. Koska me aloitetaan meidän loppuelämä?

Oisko jotain ehdotuksia....
      Ikävä
      55
      934
    9. Olet edelleen uskomaton

Halusin vain kertoa, että olet edelleen mielessäni pysyvästi. Anteeksi, etten saa ajatuksia irti sinusta. Olet... niin p
      Ikävä
      27
      845
    10. Rekkautumispakko olisi hyvä...

Kirjoittajat saisivat kasvot ihan eri tavalla. Mitä olet mieltä moisesta?
      Sinkut
      158
      844
    Aihe