VOITTAA KAIKKI 100-0!!!!!
MUUT ON IHAN PASKOI!
KEBA RULETTAA!! ME VOITETAAN MESTARUUS!!!!1!!!!!11!!!!
HOOPEEKOO
8
1138
Vastaukset
- Stadin Ykköset
Hoitakaa narrit liigasta pois lopullisesti ensi viikonloppuna. Sitten juon bissen kunniaksenne.
- Stadin Ykköset
No niin, kiitoksia! *Tsiuh* ja kippis!
- Kärppä-Fani!!!!!!
Saapa nähä miten käy kärppiä vastaan, tulee tosi mielenkiintosia pelejä:)
- Nappe pohjosesta
True story bro.
- Tapparas
Pääsette välieriin. Tappara toivottavasti vie tänä vuonna mestaruuden.
- IFKFANI84
NYT JÄPPISET 0-2 ASEMASTA
NOUSU- Kärppies
Ei mitään saumaa. Alku on ollut vasta Kärppien raapaisu. Seuraavassa pelissä Kärpät hakkaa taululle murskalukemat.
- Mestaruus 2014
Hah hah. 3 - 0 tässä ottelusarjassa ei ole vielä mitään, kun vastassa on tuommoinen rupusakki, kuin Kärpät. HPK vie seuraavat 4 peliä tosi murskaavasti ja mestaruus on taputeltu.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1071047
- 102918
Luulet olevasi pidetty
Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap96787- 85703
- 48645
Kalateltta
Ollaan tulossa Kuhmoon Kamarimusiikkiin jos majoitus viela jarjestyisi kuitenkin. Milloin kalateltta aukeaa naillanakymi16580- 34506
- 25495
- 45482
- 43482