VOITTAA KAIKKI 100-0!!!!!
MUUT ON IHAN PASKOI!
KEBA RULETTAA!! ME VOITETAAN MESTARUUS!!!!1!!!!!11!!!!
HOOPEEKOO
8
1104
Vastaukset
- Stadin Ykköset
Hoitakaa narrit liigasta pois lopullisesti ensi viikonloppuna. Sitten juon bissen kunniaksenne.
- Stadin Ykköset
No niin, kiitoksia! *Tsiuh* ja kippis!
- Kärppä-Fani!!!!!!
Saapa nähä miten käy kärppiä vastaan, tulee tosi mielenkiintosia pelejä:)
- Nappe pohjosesta
True story bro.
- Tapparas
Pääsette välieriin. Tappara toivottavasti vie tänä vuonna mestaruuden.
- IFKFANI84
NYT JÄPPISET 0-2 ASEMASTA
NOUSU- Kärppies
Ei mitään saumaa. Alku on ollut vasta Kärppien raapaisu. Seuraavassa pelissä Kärpät hakkaa taululle murskalukemat.
- Mestaruus 2014
Hah hah. 3 - 0 tässä ottelusarjassa ei ole vielä mitään, kun vastassa on tuommoinen rupusakki, kuin Kärpät. HPK vie seuraavat 4 peliä tosi murskaavasti ja mestaruus on taputeltu.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Persut eivät ole kertoneet euronkaan edestä säästökohteita
Mutta änkyttävät kysellä niistä muilta jatkuvasti. Vaikuttaa ettei persuilla ole kykyä omaan ajatteluun ja päätöksenteko2663338Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma
Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.791435- 661213
Mun mielestäni on tosi loukkaavaa
Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra1991039Odotettu tulos Taivalvaaran hiihtokeskuksen osalta
"MCS Finland Oy on ilmoittanut Taivalkosken kunnalle 30.4.2026, että se irtisanoo Taivalkosken kunnan ja MCS Finland Oy:48943- 63941
- 51912
- 42787
- 47772
- 113716