Mikä sinussa on kaunista? Minulla on ihanat silmät ◕‿◕

Pirteä Oranssi ◐‿◐

Ruskeat luonnonkiharat hiukseni sävytin punertaviksi toissa iltana. Kauniit ovat hiuksenikin. Tänään katsoin suurentavaan peiliin ja silmieni iiriksen ympäryksen ruskeus sointui ihanasti hiuksiini. Punertavan ruskeaa se myös. T-paita sattui olemaan kirkkaan oranssi. Vahvisti oranssia tunnelmaa. Tykkäsin itsestäni. Pirteä olen.
Olenkin aina tykännyt porkkanan punaisesta. Tästälähin hankin enemmän oranssin värisiä vaatteita ja asusteita. Kesä tulossa joten kiva tietää kesäni väri.
Miksikö tänne kirjoitan. Olen yksinäinen. Nyt juuri vähän vähemmän, kun olen tämmöinen pirteä Oranssi, joka ainakin itse tykkää itsestään.

38

538

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sopivasti lihava

Vartalon muodot on kohdillaan, ainakin miesten kommenteista päätellen.
      Eli vastaan vartalo. ;-D

• miesvaillanaista

Treffit?

• 1+6

Kuntosali on vienyt matkassaa jo vuosia.

Itsestä ainakin kaunista kun on lihat pinnassa ja aivan oudoissa paikoissa.

En olis uskonut muutama vuosi sitten, että jotkut lonkan lihakset erottuvat.

Olen 30 ikäinen mies. :)

• Wpb

Kroppa ja siinä erityisesti sääret. Ja tyytyväinen oon kasvoihinkin.

• uunounelmaerakko

Nämä tummat pitkiksi kasvavat hiukset. Voishan värjätä ihan mustiksi. Piristäis.

• Sisällä

Se mitä ei päälle päin näy, eikä nopeasti tajua. Voi itku.

• kova muna

iso muna, varsinkin kun se seisoo kivikovana niin naiset tykkää :) haha...

• monsieur mosse

mhh..miksei myös miehetkin...uuhh..

• Pirteä Oranssi ◐‿◐

Kivojakin olemme. Eikö vaan?

• Vampp

Minussako? Kaunistako? Sanoisin, että paksut sekä pitkät, mustat hiukseni jotka luonnollisesti harvinaisen kullanruskean-kastanjan-harmahtavanvivahteen sävyiset.. Tulee mieleen suden turkki, mutta ruskeana. Toinen juttu, ovat keltavihreät silmäni.

• Pirteä Oranssi ◐‿◐

"Vampp"

Alkaa kertyä todisteita, että kauniilla hiuksilla ja silmillä ei miestä saa, Annie Mestariampujaa mukaillen.

• Pirteä Oranssi ◐‿◐
        Pirteä Oranssi ◐‿◐ kirjoitti:

"Vampp"

Alkaa kertyä todisteita, että kauniilla hiuksilla ja silmillä ei miestä saa, Annie Mestariampujaa mukaillen.

Alkaa kertyä todisteita siis kertyä todisteita, että sisäinen kauneus onkin Se Juttu, joka hurmaa :)
        Hyvä supliikki kans tehoaa!

• epäkohteliasta

"Vampp"

Mitä tuo oli olevinaan? Mistä sinä tiedät onko nimimerkki Vampp kaunis vai ei? Et voi tietää miltä hän näyttää.

• Pirteä Oranssi ◐‿◐
        epäkohteliasta kirjoitti:

Mitä tuo oli olevinaan? Mistä sinä tiedät onko nimimerkki Vampp kaunis vai ei? Et voi tietää miltä hän näyttää.

"epäkohteliasta"

Nimim.Vampp itse kertoi, että hiuksensa ja silmänsä ovat kaunista hänessä.

• nätti hymy, nainen

Luonnolliset keltaiset hampaat.

• "-"

ite

• Anseliina nro 1

Mulla on nätimmät huulet kuin Angelina Joliella. Muuta sitte ookkaan.

• vvamp

Nuo olivat vain asioita, joista itse tykkään. :) Onhan minulla myös pitkät jalat sekä timmi kroppa, hauislihasta löytyy. Kyllähän nekin ovat kauniit, mutta enemmän viehätyn yleensä ihmisten silmistä sekä hiuksista itse. Kasvot ovat persoonalliset ja noista silmistä vielä sen verran, että seeprasilmät.

• Keissa

Taidat olla samanlainen maanläheinen värityyppi kuin minäkin. Värianalyysissä tuli tulokseksi lämmin syksy. Olen jo reilusti keski-iän ylittänyt ja ihan tyytyväinen ulkonäkööni. Pirstakka pikkuruinen ilopilleri. Lieneekö perää, että olen Aira Samulin näköinen, vaikka en ole läheskään niin pitkä. Niin olen kuullut muutaman kommentoivan.
      On se kumma että iän myötä alkaa hyväksyä itsensä sellaisena kuin on. Nykyään ei edes lyhyys haittaa. Olen varmaan tavallani kaunis.

• Pirteä Oranssi ◐‿◐

Minäkin sain värianalyysin tuloksen: lämmin syksy :)

• Ma oon

mikä oon, en halu olla pitkä.

• ....

Yksi ihmisen kaunein osa on suoli. Se on kauniin vaaleanpunainen ja sileä. Toinen kaunis osa on kuuloluut: melkein käsittämättömän hienot luomukset. Joten omasta mielestäni ihmisen kauneimmat osat ovat kuin ovatkin "sisäisiä".

• Käyttäjätunnus

varpaat. -n-

• Pirteä Oranssi ◐‿◐

Kesä tulossa --> varpaat saat esille.
        Onko sinulla hyvät sandaalit?
        Minä ostin viime kesänä eccon sandaalit. Että tuntuivat mukavilta jalassa! Kesää odotan ja sandaaleissa kävelemistä, vaikkei varpaani omasta mielestäni erityiskauniit ole.

• Pirteä Oranssi ◐‿◐

Kesä tulossa --> varpaat saat esille.
        Onko sinulla hyvät sandaalit?
        Minä ostin viime kesänä eccon sandaalit. Että tuntuivat mukavilta jalassa! Kesää odotan ja sandaaleissa kävelemistä, vaikkei varpaani omasta mielestäni erityiskauniit ole.

Minulla on myös kauniit kantapäät :)
        Eivät halkeile, koska hoidan rasvaamalla ja poistamalla kovan ihon. Saavat pilkistää sandaaleistani.

• auringonkukka22

Nätit ruskeat silmät ja pitkät kaarevat ripset, kastanjanruskeat pitkät hiukset ja vaalea iho, ihan ok vartalo. Mistä en tykkää on iho ongelmat, mutta onneksi nekin alkaa vähenemään, vaikkakin puuduttavan hitaasti. Tuleva kesä ja lisääntyvät aurinkoiset päivät piristävät. Vähän kyllä myös pelkään kesän tuloa; silloin on aina ollut kaikista masentavinta olla yksin..

• Pirteä Oranssi ◐‿◐

"auringonkukka22"

Yksinäisyys on tunne, joka tulee yllättäen ja pyytämättä sisään. Ei kompastu kauniisiin hiuksiin, ei ruskeisiin silmiinkään.
        Minulle viiltävä, itkettävä yksinäisyyden tunne livahtaa varsinkin iltaisin, kun olen väsynyt. Kaipaan kainaloon. Haluaisin oman ihmisen, joka ajattelisi minua silloinkin kun olemme kaukana toisistamme.
        Myös kaikkina vuodenaikoina pelästyn silloin tällöin itseäni "toiset, kun kulkee kahden" ja minä "jään yksin ainiaan".

• takatalvi

Huulet (amorin kaari), pitkät ripset, korkeat poskipäät ja helposti ruskettuva iho jos sen näkee positiivisena. Mies olen.

• Yksinäinen_

Minussa ei ole mielestäni mitään yksittäistä kaunista osaa. Nuorempana ehkä vielä olikin. Olen kuitenkin saanut kuulla olevani viehättävä, mikä ilmeisesti sitten liittyy katseeseen, ulosantiin ja elehtimiseen ennemminkin. En tiedä. Olisi hienoa olla kaunis. Olen ikäni saanut kuulla olevani fiksu, mutta sillä ei saa miehiltä kuin lähinnä vihamielistä suhtautumista, vaikka pyrin olemaan tuomatta älyäni esille. Vaihtaisin milloin hyvänsä sen kauneuteen.

• miespoolo

ruskeat silmät

• 4+6

Mulla on kaunis luonne :)

• 333kkjkkjkj

tykkään mun nokasta

• kahvinprk

Hampaat o aika hauska näky, jokatoine puuttuu, harmi ku vielä muutki näkis komiikan eikä hämmästelis ^o^

• clubhouse

Ihanan positiivinen ketju! :)

Minussa on kaunista kasvot, pidän isoista tummista silmistäni, kierosta nenästäni ja pienestä suustani. Ja vartalo on myös kiva, laiha mutta lihakset erottuu. Ja mulla on kuulemma kaunis ääni. Kait mulla on sitten positiivinen kuva itsestäni, kun mielestäni jopa mun kierot hampaani on kauniit, niistä tulee sellainen jännä ilme kun hymyilen. :))

• aeraerery

Olen oppinut rakastamaan pituuttani, olen pitkä tytöksi.
      Nykyään pidän myös hieman jopa kalpeasta ihostani. Pidän myös kissamaisista sinivihreäruskeista silmistäni jotka menevät viirulle kun hymyilen tai nauran. Perusilmeeni myös on aika veikeä johtuen pitkänomaisista silmistä ja korkeista poskista.
      Tisseistäni olen kaikilta pojilta kuullut kehuja jotka on nähnyt mut alasti, vaikka eivät ne mielestäni ole erityisen isot tai kauniit enkä koskaan pidä paljastavia paitoja.

• Nainen u

Tykkään koko vartalostani, vaikkei se nyt ihan täydellinen ole. :) Minulla on myös kauniit kasvonpiirteet. Tykkään myös luonnonvaaleista hiuksistani ja sinisistä silmistäni. Olen tyytyväinen ulkonäkööni nykyään, kun olen aikuiseksi kasvanut. :)

Vielä on vähän iho-ongelmia, mikä on suurin ulkonäköhuoleni tällä hetkellä. Joskus mietin hampaitani, koska ne eivät ole ihanteellisen valkoiset, mutta jotenkin se vaihe meni vaan ohi. Ihan hyvät hampaat minulla on. :D

Olen itsessäni huomannut, että silloin kun on hyvällä tuulella eikä ole liikaa stressiä näyttääkin paljon paremmalta. Ja tuntee olonsa paremmaksi. :)

• JooMies

Ei ole asiat tarpeeksi huonosti jos murehtii omasta ulkonäöstä.

• Lä2014

Ehdottomasti hymyileminen ja Charmikkuus.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Persujen vaalilupaus oli euron bensa

Nyt puhutaan jo kolmen euron bensasta. Kyseessä on Suomen historian törkein vaalipetos.
      Maailman menoa
      93
      2168
    2. Vain vasemmistohallitus saa minut menemään töihin

Änkyräkapitalistien sortaessa kansaa en laita rikkaakaan ristiin. Elän mielummin Kelan tuilla, ja jos niitä leikataan, n
      Maailman menoa
      45
      2132
    3. Maataloustuet perittävä korkojen kera takaisin

Yrittäjiltä jotka ovat myyneet tuotantoaan ulkomaille. Veronmaksajan kustantama tuki on tarkoitettu elintarvikkeiden hi
      Maataloustuki
      50
      1855
    4. Topi osti Askon

Hieno mies. Pelastaa työpaikkoja. Kiitokset myös emännälleen, joka pitää isännän virkeänä. https://www.is.fi/taloussan
      Maailman menoa
      75
      1370
    5. Mitä kirjainta kaipaat?

Pitkästä aikaa tämmöistä. Onko kirjain muuttunut edellisestä. ☺️
      Ikävä
      86
      1271
    6. Kastaa ja upottaa on eri sanat

Kastaa ja upottaa on eri sanat ja niillä on eri merkitys. Eikä Jeesusta haudattu upottamalla maahan kaivettuun kuoppaan
      Kaste
      219
      1151
    7. Uskomatonta touhua!

Ei olis uskonut että kateus yrittäjää kohtaan menee noin pitkälle. TTP:ssa irrotettu sähköjohto jäätelöaltaasta. Kaikki
      Haapavesi
      31
      1100
    8. Oliko se oikeasti epäselvää

sinulle että olin ihastunut sinuun? (Ymmärrän että siitä on aikaa, eikä voi olettaa että kaikkea muistaisi tai että men
      Ikävä
      58
      1048
    9. Miten hän sinua katsoi?

😊😊😊😊😊😊
      Ikävä
      68
      969
    10. Miksi eduskuntatalon portaille sytyttään tänään 8 645 kynttilää?

Oikeus elämään ry järjestää lauantaina 21.3.2026 tapahtuman, jossa Eduskuntatalon portaille sytytetään 8 645 kynttilää.
      Luterilaisuus
      285
      910
    Aihe