vielä hetken. On laitttamassa välejä poikki ex vaimoonsa, onneksi. En kestäisi että mies ramppaisi vaimonsa luona alvariinsa.
Kolme lasta ja ihana koti, olen aina halunnut valkotiilitaloa, ja nyt saan semmosen, kun muutamme yhteen. Lapset jäävät varmasti meille asumaan.
No ex vaimo varmaan syyttää minua että iskin hänen miehen, mutta sanotaanko näin, että mies iski mut.
Jam iksi en ottaisi tätä miestä, se kun on niin ihana. Monesti jotkut sanoo ettei halua varattuja miehiä, mutta mikä siitä tekee erilaisen? Ei mikään. Nyt alamme myymään mun yksiötä ja trallallaaa... muutamme yhteen. Ihanaa saan vielä kolme lastakin kaupan päälle. Kesällä menemme reissuun.
Trallallaa...odottelen koska ex vaimo räjähtää... mut oma syy on. Etsikööt uuden, onhan noita miehiä.
Löysin miehen, tosin varattu
8
202
Vastaukset
- huono päivä?
Onko täällä provon taso laskenut näin paljon? Yleensä ne edes vähän naurattaa, mutta tämä sai kyllä säälin nousemaan sinua kohtaan että etkö nyt parempaan pystynyt?
- äitipuolena huviksee
Minä myös tykkään vaihtaa miehiä joskus.. omia lapsia ei ole, mutta lapsia on ollut elämässäni eri ikäisiä paljon. Kyllä on saanut äitiä leikkiä useasti, ettei lapsista ainakan paitsi ole jäänyt.
On ollut vaippa ikäisiä sekä teiniä, että haastetta löytyy.
Ei tässä omia tarvi kun saa hoitaa ja kasvattaa muiden lapsia.Eikä ole vastuussa mistään eikä elarivelvollinen.
Hermot menee monesti näiden tenavien kanssa, että onneksi ei ole omia, näistä pääsee välillä irti kun ei ota vaivoikseen.
Mieskin on levollisempi, kun tenavat ei riehu joka päivä tässä. Erottu oltas monesti, jos kakaroita olis aina. - vai jäätelökiskalle?
Meettekös "monakoon"?
- kuka muu kuka
Kännissä vai lääkkeessä keskellä päivää:D? Trallaaaa.....
- trollit.
Uusperhepalstalla sinua alko ahistaa, kun sulle tehtiin kyssäreitä, joihin et voinut vastata ja nyt provoilet täällä.
- hyvin menee
Varatut miehet on yleensä samanlaisia kuin vapaatkin, ei mitään eroa. En edes aattele onko mies varattu jos osuu kiva ukkeli kohdalle. Ihan sama mulle, eihän mulla oo mitään menetettävää. Ja toisten murheista en jaksaa piittaa.
Nyt oon seukannu 5 vuotta miehen kans joka oli varattu mutta eros kun tavattiin noin muutaman kk;n päästä.. joten se siitä hänen entisestä liitosta, ei ollut kestävä. - trallallaarallattaa
Ootkos aatellut ett puolet siitä valkotiilitalosta kuuluu sille entiselle,trallalaa.Paljonkos on pankille velkaa tralallaa.Milläs rahoilla reissailet kun pitää sille exsälle elareita maksaa.Kannataskos sieltä korttitalosta tulla pois ennen kun tulee ahtaan paikan kammo.
- Mansikkajäätelö
aloittajalta kysyisin että tapasitko tään miehen jäätelökioskilla vai terassilla kun tää oli lasten ja vaimon kans jäätelöllä?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Persut eivät ole kertoneet euronkaan edestä säästökohteita
Mutta änkyttävät kysellä niistä muilta jatkuvasti. Vaikuttaa ettei persuilla ole kykyä omaan ajatteluun ja päätöksenteko2613175Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma
Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.741234- 661173
Mun mielestäni on tosi loukkaavaa
Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra180968Odotettu tulos Taivalvaaran hiihtokeskuksen osalta
"MCS Finland Oy on ilmoittanut Taivalkosken kunnalle 30.4.2026, että se irtisanoo Taivalkosken kunnan ja MCS Finland Oy:47866- 60819
- 47799
- 40711
- 45692
- 39678