Niin se vaan on. Silloin on parasta olla hiljaa. Ja keskittyä omiin asioihin muualla.
En keksi enää mitään sanottavaa.
2
157
Vastaukset
- sanon minä
Jollet enää tahdo toista tavata, niin kyllä se pitää pystyä ilmaisemaan. Muuten on moukkamaiset käytöstavat.
- Fades away.
"Everything Fades"
Silly thoughts of small deeds
Everything that once answered to your needs
The thoughtless but kind
The caring but blind
Everything fades away
Everything fades away, come turning of the tide
For your love I'm sorry
For your pain, don't worry
Everything fades away
Everything fades away
Silhouettes, false leads
That which drew you, like a crow to glass beads
Secrets spied
Wishes sighed
Everything fades away
For your love I'm sorry
Everything fades away (Everything fades away)
Everything fades away (Fades away)
Everything fades away
All I'm saying is don't give up, you're getting so close
All I'm saying is don't give up, it's the right way you chose
For your love I'm sorry
Everything fades away (Fades away)
Everything fades away
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki
"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia."442176Eläkeläiset siirrettävä muuttotappioalueille
Joutoväki pois ruuhkauttamasta elättäjien arkea. Samalla putoaa jokaisen asumiskulut ja rahaa jää enemmän kuluttamiseen.1841978- 1161372
En kerro nimeäsi nainen
Sillä olet nyt salaisuus jota kannan sydämessäni. Tämä mitä tunnen ja kuinka sinuun vahvasti ihastuin on jo niin erikoin711170- 96982
Olet kiva ihminen
En kiellä sitä yhtään. Sinussa on hyvin paljon erinomaisia puolia, enemmän varmasti kun meissä muissa. Sitten on puoli73929Auta mua mies
Ota vielä yhteyttä, keksi oikeat sanat että vuosien ajan kasvanut muuri murtuu meidän väliltä vaikka aluksi vain vähän.78879Uuden upotuskasteen vaiettu ongelma
Alkuseurakunnan kaste oli useamman vuosisadan upotuskaste, joka toimitettiin joko ulkona luonnon vesistöissä tai kasteki45857Ja tääkin vielä...
Kukakohan on valittanut, Salmiko itse? https://www.viiskunta.fi/rehtori-valittiin-ahtarissa-ilman-hakumenettelya-o/1347933825- 56716