Voi nainen

koppis1

koska parittelemme, kuin kaksi elämäänsä kyllästynyttä kiimaista koppakuoriasta preerialla, auringon laskun hyväillessä ylväitä kilpiämme...

Voi myös olla, että intuitioni on väärässä, ehkä et olekaan kaltaiseni koppakuoriainen, vaan jonkun muun lajin ötökkä, nimittäin koppakuoriaiset osaavat ottaa yhteyttä, jos heillä on koppakuoriaisille suunnatussa sopivan kokoisessa matkapuhelimessa oikea numero...

Hvvää yötä..

;D

33

321

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • *reps*

Mä repesin =D

• koppis1

Aina joku repeilee kun kirjoittaa jotain herkkää ja kaunista öitä vaan ;)

• 2+5

Aloita sinä naputtelemalla se numero ;D

• koppis1

Ei mulla ole semmoista. Öitä.

• 2+5
        koppis1 kirjoitti:

Ei mulla ole semmoista. Öitä.

Onko sulla koskaan ollutkaan?

• ootko
        2+5 kirjoitti:

Onko sulla koskaan ollutkaan?

kysynyt numeroa tai oisko muuta tapaa ottaa yhteyttä - niinku koppisten kannettavalla sähköviestejä lähettäen?

• ötökkä

ja kovan kuoren alla koppiksen sydän on lämmin ja hellä vai ;)

• koppis1

Kilven kovan alla, lämmin sydän, öitä...

• naaraskoppis

tämä koppakuoriais neito on pommittanut omalla matkapuhelimellaan miespuolisen koppakuoriaisen puhelinta....mutta enää aikoihin ei ole tullut vastausta....missä vika? olemme samaa lajia,siitä ei ole epäilystäkään :)

• koppis1

Väärä koppis, mun puhelinta pommittavat vain puhelinmyyjät, enkä lue me koppiksia. Nyt ruokaa, suihku, unille. Öitä kaikille.

• No hyvvää työtä

Siipipeilinne välkehtisivät auringossa heijastaen sateenkaarien värit kun kuuma aavikon väräilevä ilma täyttyisi siipien surinasta ;)

• miksetjotuu

-90-luvulla käy milloin vain. Odotan koko ajan.

• paimenpoika zzzzzzz

bäääääääääääää bäääääääääääääääää

• voi mies

anytime

• No, jospa sitten

huomenna, hyvänä päivänä koppista koputtelisin vastaamaan.

Koppis menee nyt vaan nauttimaan hyvästä iltapalsta, lämpimästä suihkusta ja unen antamasta levosta, että jaksaa huomenna vastata kun kilistän.

• voi olla ja

luultavasti on sun intuitiosi vinksallaan. En ole kaltaisesi. Tässä jonossa ainoa, joka ei ole.

• no show

et ole ainoa, muut muun kaltaiset eivät vaivaudu edes vastaamaan =)

enpä ole minäkään elämään kyllästynyt koppakuoriainen, enkä kiimainen aloittajaa kohtaan =D

• Mikä sua nyppii?

Onko sulla kengät väärissä jaloissa? Ota pois ne popot, se helpottaa.

• sillä on raitasukat
        Mikä sua nyppii? kirjoitti:

Onko sulla kengät väärissä jaloissa? Ota pois ne popot, se helpottaa.

Höh, anna ihmisten olla erilaisia. Liity sinä ketjun jatkoksi tusinavastaajaksi, lääh puuh haluan jokaista nettikirjoittajaa :)

• Mustat sukat
        sillä on raitasukat kirjoitti:

Höh, anna ihmisten olla erilaisia. Liity sinä ketjun jatkoksi tusinavastaajaksi, lääh puuh haluan jokaista nettikirjoittajaa :)

sillä on tai sukkikset ;)

• Mikä sua nyppii?
        sillä on raitasukat kirjoitti:

En millään jaksas, mut pakko kai se on sie yllytät, ja mie höhlä oon yllytyshullu ;o).

• no show

En millään jaksas, mut pakko kai se on sie yllytät, ja mie höhlä oon yllytyshullu ;o).

Olen kyllä eri kuin tuo aiempi "voi olla ja" kirjoittaja.

• tuskinpa sentään
        Mustat sukat kirjoitti:

sillä on tai sukkikset ;)

ei mulla ainakaan, en pidä tuollaisista ihmisistä kuin aloittaja, joten ei tarvitse olla turhista ihmisistä mustasukkainenkaan.

• Mikä sua nyppii?
        no show kirjoitti:

Olen kyllä eri kuin tuo aiempi "voi olla ja" kirjoittaja.

No vastsin kyllä "sillä on raitasukat". Huomaa tulkita oikein vastauskategoria.

• sillä on raitasukat

No vastsin kyllä "sillä on raitasukat". Huomaa tulkita oikein vastauskategoria.

Aivan, ja minä en ole nimimerkki, "voi olla ja", jolle vastasit ensin ja joka sua yllyttää.

• kuononen

Mä olen sarvikuono:)

• tyrannisaurus

Sä parittelet sitten sarvikuonon kanssa.

Kirahvi kirahvin kanssa, leijona leijonan.

• kuononen
        tyrannisaurus kirjoitti:

Sä parittelet sitten sarvikuonon kanssa.

Kirahvi kirahvin kanssa, leijona leijonan.

niih..mä tiedän yhden toisen sarvikuonon,mutta se ei tykkää musta:'(

• narttusi

oijoi osui ja uppos, mutta mun vastinparilla olis numeroni ja paljon muitakin keinoja yhteydenottoon

• Ei-niin-vakavasti

Miten mulle juuri nyt, tätä aloitusta lukiessani, alkoi tehdä mieleni tupakkaa ja tuli äkkiä hirrrrveä jano?

Varmaankin siksi, kun tuossa peitellysti viitattiin suoraan ihmistenväliseen yhdyntään ja että sekin tapahtuisi jossain pirun hiekkaerämaassa.

Niin. Miten sitten tuo tupakka tähän liittyy? (Sitähän te kuitenkin mietitte.)

Jo perinteisesti, ainakin elokuvateollisuudessa, rakastelun jälkeen miehen-ja usein naisenkin- kuuluu sytyttää tupakka.

Hyhhyh tätä hiekanmakua suussani...tuli varmaan nuoltuakin jotain?....

• Montako tupakkaa

sulla menee päivässä, kun aina rakstelun jälkeen sytytät tupakan ;)?

• Pallukka pehmeä

Joku error nyt täytyy nyt olla kyseessä, kimalainenhan minä olen? ENKÄ mikään ruma koppis, hyi yäk yöks!!

Enkä halua vaikuttaa perskärpäseltä, siksi pidän vähän etäisyyttä :)

• sekö

joka sen jälkeen syö uroon . . . ?

Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset

Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi
      Maailman menoa
      43
      4006
    2. Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron

Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal
      Maailman menoa
      51
      3651
    3. Jäikö meidän välit

Mielestäsi Kesken?
      Ikävä
      70
      3218
    4. Olisipa saanut sinuun

Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak
      Ikävä
      93
      3087
    5. Mitäs nyt sijoittajat?

Pörssit laskevat maailmalla Iranin sodan takia ja muutenkin ovat olleet Trumpin vallan alla epävarmat. Ainoa, mikä on no
      Maailman menoa
      88
      2066
    6. Miks tän meidän

Rakkauden on pitänyt olla näin vaikeaa?
      Ikävä
      35
      2028
    7. muista olla

VAROVAINEN! m
      Ikävä
      24
      1889
    8. Elän vastoin

Kaikkia arvoja kun en pysy sinusta erossa.
      Ikävä
      31
      1841
    9. Onneksi on edes yksi kuva

Susta mitä voin välillä ihastella ja kaipailla sua😔
      Ikävä
      34
      1830
    10. Olisitpa se hellä

Ja herkkä minkä kuvan sain sinusta irl. Haluaisin että elämässäni olisi sellainen joka arvostaa minua juuri sellaisena k
      Ikävä
      23
      1774
    Aihe