Oon perusterve 24v nainen. Mulla on jo monen monta vuotta alaselässä ollut kipuilua ja kävin siitä joskus lääkärissä eikä kuulemma mitään vikaa, fysioterapiaa tyrkytti.
Alaselässä on selkärangan molemmin puolin kipeät "patit". Maanantaina leikin lapseni kanssa lattialla ja meni vaan selkä niin jumiin ettei jalat pystyneet kantamaan! Ei tullut mitään seisomisesta, kävelystä, istumisesta. Aina kun selän meinasi suoristaa, kipu vain yltyi! Meni n. 5tuntia kunnes pystyin nousemaan seisomaan.
Jalat ovat maanantaista asti olleet TODELLA kipeät, ihan varpaisiin saakka. Ihan ku olisi maratonin juossut! :o reidet puutuu jatkuvasti. Särkylääkkeestä ei ole mitään apua. Pitäisikö kääntyä jo päivystyksen puoleen? Istumaan en vieläkään pysty kunnolla enkä kävellä.
Alaselkä kipu ja reisien puutuminen?
1
251
Vastaukset
- ................
Kannattais mennä päivystykseen. Saisit sieltä ehkä vahvempia särkylääkkeitä, jotka tepsii paremmin tuohon kipuun. Sulla voi olla joku hermo puristuksissa ja se säteilee jalkoihin. Itsellä on muutaman kerran selästä kuulunut pikkanen rusahdus kun olen kumartunut ja sen jälkeen iskenyt jumalattomat kivut alaselkää, ei pystynyt muuta kuin istumaan, kun nousi ylös, sattui sairaasti kun käveli. Meni muutamia päiviä ennen kuin pahimmat kivut asettui. Kerran kävin lekurissa näyttämässä, meinas ett on vähän venähtänyt. Ei määrännyt edes särkylääkkeitä. Ainoa asia, joka vähän rauhoitti kipuja oli tosi hitaasti käveleminen ja tyynyn pistäminen tueksi alaselän kohdalle, kun nojas sohvan selkänojaan. Mutt tuollaisia jalkaoireita mulle ei tullut.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomalainen tutkimus paljasti oudon asian vasemmistolaisista - he häpeävät itseään
Kyllä, asia on faktaa. Suomalainen tutkimus osoittaa, että vasemmistolaisina itseään pitävät kansalaiset häpeävät itseää1383819Sosialismia Tampereella: Virallinen ilmiantolinja avautuu kaupungissa
Nyt siis mennään mansessa ihan justiinsa samaan malliin kuin entisessä Neuvostoliitossa, jossa saattoi ilmiantaa naapuri3362954Tätä et nähnyt tv:ssä: Frederik paljastaa - Totuus "haisevasta jäynästä" pehtoorille Farmilla
Frederik veti ns. herneen nenään ja päätti kostaa pehtoorille. Mitäs mieltä olet Frederikin "aamutoimista"? Lue jutt81855Ellen Jokikunnas paljastaa kyynelehtien Ralph-pojasta: "Apua..."
Ellen Jokikunnaksen ja hänen puolisonsa Jari Raskin perheestä ja taloprojektista Italiassa kertova Unelmia Italiassa -sa51588Oho! Vappu Pimiä teki "röyhkeän" teon - Onko sopivaa paljastaa tämä MasterChef-sarjasta?
Vappu Pimiä on astunut MasterChef Suomi -keittiöön ja liittynyt ohjelman legendaariseen tuomaristoon Helena Puolakan ja41069- 71914
Kaste tulisi tehdä apostolisella tavalla Ap. t. 2:38 mukaan
Apostolit eivät kastaneet kolminaisuuden nimellä vaan Jeesuksen alkuperäisen käskyn mukaisesti: Ap. t. 2:38 Niin Pietar38854- 44764
- 65731
Kuhmossa rallit alkoi ennen aikojaan
Paettiin polliisia törkeästi? Se tuo rallikiima on näemmä saavuttanu paikalliset tommi mäkiset kiljupäissään auton rat22708