olen mä.
laskekaa lampaita ja nukkukaa huonosti.
palstan veemäisin
6
111
Vastaukset
- hassunhauskatunet
Entä jos laskisi rekka-autoja, ja unessa veikkaisi että monesko niistä törmää aina henkilöautoon nokkakolariksi asti.
Mutta kerron minkälaisen unen näin itse viimeyönä, oli kummallinen uni: ajoin autolla, pimeällä vielä, sitten vaikka kuinka yritin laittaa valoja päälle, niin ne näyttivät hyvin, mutta eivät tiehen ollenkaan, loppujen lopuksi jouduin ajamaan täysin sokkona, kun valot näyttivät kaikkealle muualle mutta eivät tiehen.
Ei tullut törmäyksiä kuitenkaan unessa.. - unihiekkaa
Autolla ajaminen tarkoittaa elämänkulkua. Sulla taitaa olla suunta vähän epäselvä?
- hyväkunmuistaaunet
On hieman epäselvä, olet oikeassa... mutta yleensä valtaan pomon istuimen ja määräilen sitten siitä, koska vaikutusvaltani on huomattavasti suurempi kuin pomolla silloin, joskus häpeilenkin paljon valtaani. Tämä oli todellisesta elämästä tämä.
Mutta niin tuohon uneen liittyi myös, jälkiosassa oli vauva jolla oli kakat housussa.
Oli kyllä hirveä uni, kun ei nähnyt mitään mihin ajaa, valot eivät auta :D
Mutta perille päästiin kuitenkin.
Tuossa Fringe-ohjelmassa tuo tyttö muistuttaa pikkusiskoa kyllä aika paljon.
Aika hauskoja nuo jännityssarjat ovat minun mielestäni katsoa kun niissä on aina söpöjä tyttöjä. - versio.
hyväkunmuistaaunet kirjoitti:
On hieman epäselvä, olet oikeassa... mutta yleensä valtaan pomon istuimen ja määräilen sitten siitä, koska vaikutusvaltani on huomattavasti suurempi kuin pomolla silloin, joskus häpeilenkin paljon valtaani. Tämä oli todellisesta elämästä tämä.
Mutta niin tuohon uneen liittyi myös, jälkiosassa oli vauva jolla oli kakat housussa.
Aika hauskoja nuo jännityssarjat ovat minun mielestäni katsoa kun niissä on aina söpöjä tyttöjä.Ajelit vaiston varassa, intuitio apuna.
- yötaivas
hyväkunmuistaaunet kirjoitti:
Aika hauskoja nuo jännityssarjat ovat minun mielestäni katsoa kun niissä on aina söpöjä tyttöjä.O.K, hienoa että asiat hyvin.
- ostakuuleelämäsi
yötaivas kirjoitti:
O.K, hienoa että asiat hyvin.
Juu katos kohta on jo sinunkin vaimosi, tyttösi niin jaa taisikin olla jo naitu, joten pillu on tunnettu, ei mutta nyt venus-tyttöjen luokse pitää lähteä raketilla ja sitten kertomana jupiterilaisille Sinun tyttösin vaginan ominaisuuxista :D
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset
Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi724969Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal1164689- 804163
Olisipa saanut sinuun
Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak1014087Veli Sofia teki urosmehiläisen työn
Paljastaessaan kuinka TPS:ssä ei joukkuehenki toimi sooloilijoiden vuoksi, jonka takia koko seura ei pärjää kilpailussa33158Mitäs nyt sijoittajat?
Pörssit laskevat maailmalla Iranin sodan takia ja muutenkin ovat olleet Trumpin vallan alla epävarmat. Ainoa, mikä on no1223094- 352828
- 282767
- 372742
- 402733