kun väsyin ja minulla oli liikaa velvollisuuksia ja olen ihan oikeesti vastuuntuntoinen, vaikkei sitä ehkä kovin moni uskokaan. Mutta teen toisten puolesta asioita, jotka ovat tavallaan näkymättömiä.
Toivon salaa, että vielä jonain päivänä jossakin...hän istuu viereeni ja kysyy, miksi olen surullinen.
Hän: Oletko menettänyt rakastettusi?
En vastaa.
Hän: Etkö löydä rakkautta?
Minä: En, en löydä.
Hän: No, minä voin rakastaa sinua, eikä sinun tarvitse edes etsiä minua.
Olin joskus ilkeä hänelle,
9
231
Vastaukset
- miten saatoit
Kysyisin miksi kiusasit ja härnäsit ja juorusit ja heitit haaskalinnuille kun olin ihastunut ja tosissanit?
- pelkkää <3
Herkkää etsimistä & löytämistä
- M.... Mies
Jos on ollut joskus ilkeä niin sitä voi pyytää anteeksi. Vastuuntuntoisuus on hieno ja kunnioitettava ominaisuus ihmisessä. :)
Miksi et pyydä sitä ihmistä tapaamaan sinua ja jutelemaan kanssasi?
Tiedät että kaipaat häntä ja tahdot hänestä paljon eli miksi et siis toimi?
Eikö ole vanha sanonta että tikulla silmään joka vanhoja muistelee varsinkin niitä ikäviä asioita. Mukavia asioita voi muistella vaikka kuinka pitkän ajan takaa. :)
Nyt hyviä öitä :) - 7+19
Minunkin mieltä on painanut eräs viesti jonka lähetin yhdelle miehelle pari kuukautta sitten.
Tehtyä ei saa tekemättömäksi. Mietin millä tavalla voisin korjata tilanteen.
Salaista numeroa ei saa msitään ja facebookissa hän on kai estänyt minut. - et ole missään ainoa
Sellasta, inhimillistä?
Ottanette ihmiset huomioon senkin, että myös ne ihmiset, joiden päälle te syydätte pahan olonne ja velvollisuutenne, voivat myös olla joskus väsyneitä jo valmiiksi ja te aiheutatte ylimääräistä taakkaa, tietysti tahdottekin aiheuttaa.- 30+3
Inhimillinen ihminen katuu tekojansa, epäinhimillinen ei.
Älä syyllistä.
Et liene itsekään täysin puhtoinen. - et ole missään ainoa
30+3 kirjoitti:
Inhimillinen ihminen katuu tekojansa, epäinhimillinen ei.
Älä syyllistä.
Et liene itsekään täysin puhtoinen.Ei ole tarkoitus syyllistää eikä otattaa henkilökohtaisesti muutenkaan.
Halusin vain tuoda esille sen, miten itsekkäältä joskus tuntuu omiin väsymyksiinsä vetoaminen... sillä hetkellä se ihminen ei ole ainakaan empaattinen, kun ei voi ymmärtää, että moni muukin voi olla joskus vähän väsynyt ja ihan samoissa fiiliksissä muutenkin. Mutta, oppia ikä kaikki, jos ottaa opiksi. - AinouJuunou
et ole missään ainoa kirjoitti:
Ei ole tarkoitus syyllistää eikä otattaa henkilökohtaisesti muutenkaan.
Halusin vain tuoda esille sen, miten itsekkäältä joskus tuntuu omiin väsymyksiinsä vetoaminen... sillä hetkellä se ihminen ei ole ainakaan empaattinen, kun ei voi ymmärtää, että moni muukin voi olla joskus vähän väsynyt ja ihan samoissa fiiliksissä muutenkin. Mutta, oppia ikä kaikki, jos ottaa opiksi.Aivan totta. Jokaisella on näinä päivinä paljon mieliharmeja, suruja, toivottomuutta ja kaikenlaista voimien äärirajoilla olemista. Hyvä olisi avata silmät näkemään pahassa olossa myös muutakin kuin se oma nenänpää. Harmillisesti näistä oppii vasta kantapäiden kautta, viiveellä. Mutta hyvä että oppii silloin.
- näytit luontosi
Lapsenikin saivat siitä osansa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Eutanasia - miksi eläimelle sallitaan armokuolema, mutta ihmiselle ei?
Olen pitkään ihmetellyt yhtä asiaa Suomessa. Kun koira kärsii parantumattomasta sairaudesta ja kovista kivuista, eläinlä1411339Veli Sofia teki urosmehiläisen työn
Paljastaessaan kuinka TPS:ssä ei joukkuehenki toimi sooloilijoiden vuoksi, jonka takia koko seura ei pärjää kilpailussa443892Unisex-vessat
Ahdistaa. Miksi kaikki pitää tasapäistää tasa-arvon nimissä? Tasa-arvo on sitä, että kunnioitetaan sukupuolien erilaisu1143068Sosiaalidemokratia romahtanut kautta maailman
nuoret eivät enää kannata järjetöntä aatetta, joten demarien täytyy hakea kannattajia mamuista. Ruotsin sos.demit jo kie1272406Miksi Seta ja Sofia Virta ei vaadi muslimeita kunnioittamaan priden-arvoja?
Kuten tiedetään niin islam ei hyväksy sitä mitä pride edustaa. Seta-pomo Mikkonen nosti hirveän äläkän kun yksi tepsin812065Vastuun ottaminen omasta hyvinvoinnista
Olen huomannut tuttavapiirissäni ihmisiä, joilla on mt-diagnooseja. Sen sijaan, että millekään asialle yritettäisiin teh1961771Sofia Virralle täydet 12 pistettä!
Kun ei jäänyt mukaan vähemmistöjen sortamista epäsuorasti tukevaan joukkueeseen. Urheilijoiden pitäisi olla esikuvia.3041029Miksi Hotelli Kainuuta dissataan?
Ihmetyttää tämä jatkuva yhden yrityksen arvosteleminen. Ikäänkuin mikään ei olisi hyvin. Kuitenkin yritys työllistää, ta17820Toisten elämän moralisointi
Eikö kukin voisi keskittyä lähinnä omaan elämäänsä? Jos jollakulla muulla on tunteita, ajatuksia, tai tekoja oman suhte143765- 53709