Sun seuraamisesi

tai kutsuisin sitä

jota stalkkaukseksi, vaikka tapahtuukin internetissä. Se on jo sairasta, ajasta minkä se on jatkunut, kumpa tajuaisit hakea itsellesi apua, mutta itsesihän sillä katkeruudella tuhoat, et muita.

12

257

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • stalkkaus on

tältä osin siis käsitelty st.-alk oy osalta. vielä huomautus asianomaiselle sairasta rauhassa ja parane pian.

juristi
      Tosi Jurri

• jepjep3

Tää lähinnä huono vitsi... Lähen hoitoon jos sä Meet kans

• Stalkkausko

Kaikki mikä on vapaasti luettavissa ,katsottavissa saa kyllä seurata. Niitä mitä ei halua toisten katsottavaksi voi laittaa salaiseksi, pääsyn kieletyksi ei vaikeata nykyään,tietenkin murtoja voidaan tehdä.

• mee nukkuun

ei sua kukaan vakoile. oma napas vaan paukkaa ja p¤skaa haukkaat tommosella syytöksellä

• höpötilöpöti

Ja mitenkähän tämä "stalkkaus" ilmenee? Ettei nyt vaan olisi ap:n korvien välissä olevaa toiveajattelua.

• Jollet halua

kirjoitella yleisellä nettipalstalla, siirry sähköpostiin tai muihin keinoihin. Tämä on yleinen nettipalsta, ja ihmisillä on muita intressejä kuin SINÄ.

• kirjoita selkeä

viesti tee selväksi se tapauksenne. muuten ihan turha syyttää ketään mistään.

• Jokainen varmaan

itse tietää, minkälaista oma toiminta on. Turha kai tästä niiden on provosoitua, joita asia ei koske. Voi olla tottakin aloitus, mistä sen tietää. Eikä kaikki lain puitteissa tapahtuva ole aina "normaalia", mutta kuten aloituksessa sanottiinkin, yleensä se henkilö itse kärsii siitä eniten. Ei se silti kaikesta hyväksyttävää tee.

• Siis HÄH?

Niinhän sä teet, jo tuo alotuskin on selvä näyttö siitä:
      Sun seuraamisesi,,,,,,,,,,,,,,,,,,,

Mistäs sä tiedät että joku sua stalkkaa, jos et jatkuvasti kyki palstoilla silmät tihrussa kyttimässä, vai oletko TAAS MUN IP NUMERON KIMPUSSA?
      Ensinnäkään et ole NIIN kiinnostava että viitsisin sua seurata millään palstalla, mutta sinä sitävastoin olet jatkuvasti minun perässä!

• tämä oleellista

tämä on seurustelupalsta. Ap tuntuu pitävän tätä omana olohuoneenaan. Täällä on satoja tarinoita, jotka ei liity ap:hen millään tavalla.

• Siis HÄH?
        tämä oleellista kirjoitti:

tämä on seurustelupalsta. Ap tuntuu pitävän tätä omana olohuoneenaan. Täällä on satoja tarinoita, jotka ei liity ap:hen millään tavalla.

Sillä on joutilasta aikaa kuvitella ja omia kirjoituksia itseään koskeviksi.

Kirjoitinkin tänään yhteen viestiin jo tästä:
        Viimeviikolla yllättäin ilmesty tuohon yläpalkkiin mistä näkee mitkä sivut on auki, teksi;NETTIKAMERA. Meinas pumppu heittää volttia, koska en ole koskaan avannut koneeltani nettikameraa, mutta joku oli tunkeutunut minun koneelle ja tarkoituksenaan kyttiä minua kameran kautta. Pitkän se veti, sillä silloin kun tämän ostin peitin välittömästi kameran silmän, ja se pysyy peitettynä.

• se parhaiten nauraa.

Ikävä-palstalla joku stalkkaa sua:D? Pitäisiköhän sun tarkistaa se oma lääkitys?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron

Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal
      Maailman menoa
      127
      4830
    2. Veli Sofia teki urosmehiläisen työn

Paljastaessaan kuinka TPS:ssä ei joukkuehenki toimi sooloilijoiden vuoksi, jonka takia koko seura ei pärjää kilpailussa
      Maailman menoa
      13
      3498
    3. Mitäs nyt sijoittajat?

Pörssit laskevat maailmalla Iranin sodan takia ja muutenkin ovat olleet Trumpin vallan alla epävarmat. Ainoa, mikä on no
      Maailman menoa
      157
      3310
    4. Hjallis Harkimon, 72, Jasmine-rakas, 37, paljastaa suhteen alusta: "Vähän..."

Liikemies, kansanedustaja Hjallis Harkimo ja tuottaja-juontaja Jasmine Pajari ovat pariskunta. He asuvat yhdessä Sipooss
      Suomalaiset julkkikset
      30
      2762
    5. Unisex-vessat

Ahdistaa. Miksi kaikki pitää tasapäistää tasa-arvon nimissä? Tasa-arvo on sitä, että kunnioitetaan sukupuolien erilaisu
      Tunteet
      86
      2506
    6. Jutta Larm, 52, haluaa kumota tämän piintyneen ikämyytin

Oletko samaa mieltä? Jutta Larm on 52-vuotias ja tehnyt pitkän uran yrittäjänä. Hän haluaa kumota tämän piintyneen ikämy
      50 plus
      18
      1823
    7. Henri Alen tilittää yllättäen Vappu Pimiän uudesta MasterChef -pestistä: "Vaikka hän ei..."

Vappu Pimiä on uusi MasterChef Suomi -tuomari. Hän liittyi uudella MasterChef Suomi -kaudella arvovaltaiseen tuomaristoo
      Suomalaiset julkkikset
      10
      1442
    8. Vastuun ottaminen omasta hyvinvoinnista

Olen huomannut tuttavapiirissäni ihmisiä, joilla on mt-diagnooseja. Sen sijaan, että millekään asialle yritettäisiin teh
      127
      1351
    9. Jäit kiinni siitä

että katselet minua. Käänsin pääni, minäkin etsin sinua, ja meidän katseemme kohtasivat. Eikä se haittaa - molemmat ky
      Ikävä
      4
      1288
    10. Minkä kouluarvosanan 4-10 annat Beck-leffoille?

Vähiin käy ennen kuin loppuu... Beck-elokuvia on tullut tv:stä jopa 2-3 viikossa. Nyt leffojen esitystiheys on muuttunut
      Elokuva
      10
      1259
    Aihe