lanka välillämme sittenkin liian heikko?
Alan huolestua mies,
26
407
Vastaukset
- 98764
Koska olet ollut yhteydessä häneen viimeksi?
- u tee pappa u tee
Täällä on huolestuneita paljon.
- mikä lanka?
ansalanka? epäilyttää aikeesi suhteeni... hmmm... tuijottelen vielä tovin viestejäsi. Kummallinen nainen olet. Kummallinen. Naiseksi suulas ja kummallinen. Blop blop! Kiehtovan kummallinen.
- Minun ja
kaipaamani miehen väliltä katkesi lanka, joka ensin tuntui vahvalta, mutta hän piti sitä itsestään selvyytenä eikä tehnyt mitään langan vahvistamiseksi, päinvastoin heikensi sen. Lopulta en voinut tehdä muuta kuin päästää langasta irti, suojellakseni itseäni enemmältä tuskalta.
- -Male-
Se lanka oli minulle hetken tärkeintä maailmassa mutta hän katkaisi sen :/ Nyt pysyn kaukana langoista, minut pitää varmaan sitoa ennen kuin sallin enää. Herttainen ajatus; kaksi herkkää pitää langan päistä kiinni ja vetää toista lähemmäs... Liian monesti ole päätynyt perseelleel kun luotin toiseen. Hullun määritelmä on kuulemma se että yrittää samaa uudestaan ja uudestaan ja odottaa eri lopputulosta. Enää en yritä ennenkui jokin yhtälössä muuttu
- haHAHAHAHAHA
voi vittu mitä paskaa...
baarissakin on parempia kusettajia
tosin en niihin lankea
Se on tosi
oikeat löytyy toista kautta... - toivon että ei
välillä tunsin sen jopa vahvistuneen mutta on tainnut ohentua taas.. olen itse ihan jokasolua myöten mukana tässä mutta välillä meinaa vähän epätoivo iskea just sen takia. ei haluis nolata ja särkee itseään ihan täysin..
- kestää se
Ei ollut.Ei olla menetetty vielä mitään.
- Kyllä nyt
On menetetty kaikki.
- 18+5
Heitin paksun köyden useamman kerran, mutta hän ei siihen tarttunut.
- 3+16
Syy siis köyden toisessa päässä.
- kuulkaa immeiset_
kun ollaan siinä pisteessä et nettikyselijälle vakuutellaan kuin luja ja vahva se
lanka onkaan sekä että mitään ei olla menetetty, ollaan oikeasti menetetty kaikki,
se tärkein kaikisita, keskusteluyhteys siihen langan toisessa päässä olleeseen henkilöön. ei oo ku riekaleet jäljellä . - Kaikilla vastaajilla
langat on jo poikki.
- oon ihan hiljaa vaan
Siksi en vastaakaan ;)
- Aihetta huoleen
lienee jokaisella jolla on tarve sanoa vastaus täällä ei kenellekkään. Se kertoo sen että yhteyttä ei enään ole oikean ihmisen kanssa.
- ehkä jokaisen
vastaajan kannattaisi samoin huolestua omalla kohdallaan ja ymmärtää että langat
on hiertyneet poikki siinä vaiheessa kun langan toisessa päässä ollut ihminen on vaihtunut keskusteluissa anonyymiksi palstahenkilöksi.- joo joo
Vieläkö tää tulee viidennen kerran?
- kuin se kehtaa?
joo joo kirjoitti:
Vieläkö tää tulee viidennen kerran?
Tuli näköjään. Ja vielä 6. ja 7. Byllerö vauhdissa taas...
- pelkkää kustako
liruu vastaajien pääpöissä?
- - surullinen ajatus
onkohan yhdelläkään vastaajalla minkäänmoista yhteyttä kaipaamaansa.
- oli ja on
kaikilla täällä olevilla, ei ole mitään lankoja olemassakaan.
- totuuden myöntäminen
miksi on niin vaikea sanoa ja myöntää että ainoastaan repaleiset lankojen päät
on muistuttamassa asiasta? vastaajia tarkoitan tällä. - Yhden miehen vastaus
Lanka oli tosiaan niin ohuen ohut, olisi pitänyt osata olla rikkomatta ja katkaisematta sitä, ei vaan osattu.
- Yhden miehen vastaus
kumpikin voi miettiä kirjoitti:
Niinhän totesinkin. Ei osattu.
- joku mies vaan
Ei sitä koskaan ollutkaan...
eikä tule olemaan...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Eutanasia - miksi eläimelle sallitaan armokuolema, mutta ihmiselle ei?
Olen pitkään ihmetellyt yhtä asiaa Suomessa. Kun koira kärsii parantumattomasta sairaudesta ja kovista kivuista, eläinlä2611481Veli Sofia teki urosmehiläisen työn
Paljastaessaan kuinka TPS:ssä ei joukkuehenki toimi sooloilijoiden vuoksi, jonka takia koko seura ei pärjää kilpailussa584066Unisex-vessat
Ahdistaa. Miksi kaikki pitää tasapäistää tasa-arvon nimissä? Tasa-arvo on sitä, että kunnioitetaan sukupuolien erilaisu1203261Sosiaalidemokratia romahtanut kautta maailman
nuoret eivät enää kannata järjetöntä aatetta, joten demarien täytyy hakea kannattajia mamuista. Ruotsin sos.demit jo kie1692557Miksi Seta ja Sofia Virta ei vaadi muslimeita kunnioittamaan priden-arvoja?
Kuten tiedetään niin islam ei hyväksy sitä mitä pride edustaa. Seta-pomo Mikkonen nosti hirveän äläkän kun yksi tepsin1082306Vastuun ottaminen omasta hyvinvoinnista
Olen huomannut tuttavapiirissäni ihmisiä, joilla on mt-diagnooseja. Sen sijaan, että millekään asialle yritettäisiin teh2061865Sofia Virralle täydet 12 pistettä!
Kun ei jäänyt mukaan vähemmistöjen sortamista epäsuorasti tukevaan joukkueeseen. Urheilijoiden pitäisi olla esikuvia.3191152- 67953
Miksi Hotelli Kainuuta dissataan?
Ihmetyttää tämä jatkuva yhden yrityksen arvosteleminen. Ikäänkuin mikään ei olisi hyvin. Kuitenkin yritys työllistää, ta20917- 65818