Minkälaisia sivuoireita te olette kokeneet rokotuksen jälkeen? Sain rokotteen tiistai 11.3.14 iltpv. Ei juuri mitään muuta kuin välillä kipua pistkohdassa; mutta nyt on ollut koko pvn voimakasta pääkipua ja voimakasta pahoinvointia. Uskoisin että johtuu piikistä. Kun menin pitkäkseni, olo helpottui aika nopeaa. Kertokaa te jotka tämän vaxigripin olette ottaneet omia kokemuksisnne, kiitos!
vaxigripin sivuoireet?
12
88
Vastaukset
- sgsrgt
Yhäkö joku noita käyttää? Näin lämpösenä keväänä mikään pöpö hjaksa hengissä pysyä. Unta keho tarttee eikä rokotteita.
- rokotettu
Otin tuon sikaflunssan vuoks Tän, ja sen jälkitautien,koska mulla on krooninen sairaus, Krohnin tauti. Oon syöny siihe kortisonia, ja oli antb kuurikin hiljattain hampaan tulehdukseen.
Oli mulla ma ja ti pää vähän kipeä ennen piikkiä. Ke kuitenkin tuli tämä voim pääkipu/paineen tunne ja pahvointi. Makuulla pää helpottaa, miksiköhän? - rokotettu
rokotettu kirjoitti:
Otin tuon sikaflunssan vuoks Tän, ja sen jälkitautien,koska mulla on krooninen sairaus, Krohnin tauti. Oon syöny siihe kortisonia, ja oli antb kuurikin hiljattain hampaan tulehdukseen.
Oli mulla ma ja ti pää vähän kipeä ennen piikkiä. Ke kuitenkin tuli tämä voim pääkipu/paineen tunne ja pahvointi. Makuulla pää helpottaa, miksiköhän?Siis siksi, että välttäisin sen sikafluns. ja jälkitaudit.
- drthdtyh
rokotettu kirjoitti:
Siis siksi, että välttäisin sen sikafluns. ja jälkitaudit.
No entä jos rokotteesta tulis joku toinen influenssa ja jälkitaudit? Se ku ei ilmeisesti suojaa muilta kuin sikainfluenssalta? Lohduttaisko se? Pystysitkö itse omassa kehossasi erottamaan, sairastatko jotain muuta influenssaa, kuin -sika-merkkistä, ja pystysitkö siinä tianteessa iloitsemaan siitä ettet siarastunut johonkin tietyn merkkiseen influenssaan?
- sdfvsdf
Minä oun stressannu tätä marraskuusta lähtien taukoamatta vallinnutta onnetonta talvea ja tulevaa huonoa kevättä ja kesää niin etten ies muistanuna että infulenssojakin on olemassa.
Lehtistö tais muuten kertova viikko pari sitten nuha-ajan jo taakse jääneen, eikä Töhölökään oo kehtannu enää vähään aikaan uusia niisto-, piikintyöntö- tai otsalämmönkokeilu-kuvilla varustettuja uutisia julkaista, saati niitä, joissa peitto korvissa hapuillaan puranaa, kuumemittaria, nessua tai mehulasia.- rokotettu
Uutisia luin netistä joissa sanottiin 27.2., että sairastuneiden määrä oli yli kaksinkertaistunut 2 viikossa Pirkanmaan alueella ja että huippuajan sairaudelle arvioidaan kestävän 8 viikkoa, eli huhtikuun loppu puolelle. Olisitko rokottanut itsesi jos sinulla vakava perussairaus ja vaakakupissa sairastuminen vakavasti kys flunssaan? On Se terveitäkin tappanut.
- sdfvsdf
rokotettu kirjoitti:
Uutisia luin netistä joissa sanottiin 27.2., että sairastuneiden määrä oli yli kaksinkertaistunut 2 viikossa Pirkanmaan alueella ja että huippuajan sairaudelle arvioidaan kestävän 8 viikkoa, eli huhtikuun loppu puolelle. Olisitko rokottanut itsesi jos sinulla vakava perussairaus ja vaakakupissa sairastuminen vakavasti kys flunssaan? On Se terveitäkin tappanut.
En kyllä usko että uskaltaisin sairaana ottaa tuota piikkiä ku en uskalla terveenäkään. Mieluummin kokeilisin jotain turvallisia luomukeinoja.
En oikein osaa uskoa siihen että rokote vois ehkäistä sairastumista. Silloinhan se sairastuminen johtuisi rokotteiden puutoksesta. Minun mielestä rokotteissa ei oo muita tärkeitä ravintoaineita kuin vesi ja suola, joita kyllä saa ihan semmoisinaankin kylliksi.
Ei oo kyllä viime ajoilta oikeen kokemuksia rokotteidenkäytöstä. 10 v sitten tin viimeksi, mitä ne nyt armeijassa pistivätkään.
- vahtiote
En muistaaksein saanut mitään oireita.
Kaikki ok. - mmks
Vai että Crohnin tauti. Rokotteissa käytettävä alumiini on todennäköinen syy Crohnin tautiin:
Lupus. 2012 Feb;21(2):231-8.
Aluminum as an adjuvant in Crohn’s disease induction.
Lerner A.
http://www.ncbi.nlm.nih.gov/pubmed/22235058
Ann N Y Acad Sci. 2007 Jun;1107:329-45.
Aluminum is a potential environmental factor for Crohn’s disease induction: extended hypothesis.
Lerner A.
http://www.ncbi.nlm.nih.gov/pubmed/17804561
Siitä pyörryttämisestä voi saada jonkinlaisen kuvan neurokirurgi Russell L Blaylockin suomennetusta artikkelista Rokotteet, aivotulehdus, masennus:
http://elamakasissamme.blogspot.fi/2014/02/rokotteet-aivotulehdus-masennus.html - mkls
Kannattaa tehdä elimistön puhdistuskuuri. C-vitamiini voi auttaa rokotteiden haittavaikutuksiin. Tuolla erilaisten C-vitamiinien annostuksesta:
http://www.naturalhealth365.com/vitamin_c/0929_multi_c_protocol.html
Lisäksi kurkuma ja inkivääri voivat hillitä tulehdusta. Joku tällainen valmiste voi olla hyvä valinta, jos ei ole esteitä käytölle:
http://www.lootuskauppa.fi/Yrtit/kirsikka-kurkumiini-komplex-solgar - businesmanni
Vitamiinit ?
Niitä saa
nyt
GlaxoSmithKlinelta.
Se on isoota bisnestä.- asdfvsdf
No ne on vaan onnettomia irtovitamiineja. Paljon parempaa, kuin lääkkeitä haisevassa apteekissa seisoskelu, on kävellä heinäkuussa pursulta tuoksuvalle hillasuolle ja poimia sieltä vitamiinejä ilmaiseksi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal1625011Veli Sofia teki urosmehiläisen työn
Paljastaessaan kuinka TPS:ssä ei joukkuehenki toimi sooloilijoiden vuoksi, jonka takia koko seura ei pärjää kilpailussa203611Mitäs nyt sijoittajat?
Pörssit laskevat maailmalla Iranin sodan takia ja muutenkin ovat olleet Trumpin vallan alla epävarmat. Ainoa, mikä on no1623419Hjallis Harkimon, 72, Jasmine-rakas, 37, paljastaa suhteen alusta: "Vähän..."
Liikemies, kansanedustaja Hjallis Harkimo ja tuottaja-juontaja Jasmine Pajari ovat pariskunta. He asuvat yhdessä Sipooss382917Unisex-vessat
Ahdistaa. Miksi kaikki pitää tasapäistää tasa-arvon nimissä? Tasa-arvo on sitä, että kunnioitetaan sukupuolien erilaisu1072679Sosiaalidemokratia romahtanut kautta maailman
nuoret eivät enää kannata järjetöntä aatetta, joten demarien täytyy hakea kannattajia mamuista. Ruotsin sos.demit jo kie282058Jutta Larm, 52, haluaa kumota tämän piintyneen ikämyytin
Oletko samaa mieltä? Jutta Larm on 52-vuotias ja tehnyt pitkän uran yrittäjänä. Hän haluaa kumota tämän piintyneen ikämy191905Jäit kiinni siitä
että katselet minua. Käänsin pääni, minäkin etsin sinua, ja meidän katseemme kohtasivat. Eikä se haittaa - molemmat ky111789Vastuun ottaminen omasta hyvinvoinnista
Olen huomannut tuttavapiirissäni ihmisiä, joilla on mt-diagnooseja. Sen sijaan, että millekään asialle yritettäisiin teh1551522Henri Alen tilittää yllättäen Vappu Pimiän uudesta MasterChef -pestistä: "Vaikka hän ei..."
Vappu Pimiä on uusi MasterChef Suomi -tuomari. Hän liittyi uudella MasterChef Suomi -kaudella arvovaltaiseen tuomaristoo111502