Win-8.1 on "kenaa"......

pilvilinnoissa NO...

Taidan lopettaa kasi ykkösellä ajelut !

En hyväksynyt sitä huuhaa pilveä kun kasin latasin, mutta isoveli redmondista tunkee sen päivityksen mukana koneeseen. Ei kiinnosta redmondin uteliaisuus kopioida minuutti minuutelta minun toimia koneella, joten taidan antaa "micro" uunin kypsyttää asennuslevyä 3 sekunttia ja pitit on menneen talven lumia !
Jos ysi on samoilla piirrustuksilla rakennettu, niin sekin jää pois minun koneista !

Näyttää siltä, että on käytävä ostoksilla ja ostaa pari seiska DVD asennuslevyä tulevaisuuden tarpeisiin !!!!! Sillä kait redmond kohta lopettaa seiskankin myynnin !?

13

134

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ei pilvee

      eihän sitä pilveä ole pakko käyttää. Itse en käytä eikä kone sitä tyrkytä.

      • ei pilveilyä

        En mina sitä käytäkkään, mutta jatkuvasti lähettää päivityksiä koneen käytöstä Redmondiin.
        Seiskassa on sentään omat henkilökohtaiset tiedostot omassa kiintolevyssä, vaan jokainen tekee päätökset mitä käyttää ja ja missä pitään koneen tiedostot !

        Pilvi servu on ehkä hyvä noihin kosketusnäyttö levyihin, sillä niissä ei ole kiintolevy, riittävä suurelle tiedostolle ja ne on siellä unelmapilvessä !

        Kasi-ykkönen kyllä toimii erinomaisesti ja jos ei perustele missä ne tiedostot pitää, niin silloinhan on sama vaikka käytääkin "pilvikäyttistä" !


    • Kysyä saa mutta

      ihan kiintolevylle saat tallentaa tiedostot ja mitään pilvipalveluja ei ole pakko käyttää.
      Ota selvää, opiskele ja tiedä, puhu vasta sitten.

      • ei saa kysyä

        Etkö sinä osaa lukea ?

        Johan sanoin, että en käytä pilveä ja kaikki tiedostot ja ohjelmistot on omassa koneessa, mutta Microsoft kopioi koneellani olevat tiedot, sillä jos teet uuden asennuksen, niin kaikki yleistiedot on heti koneessa, jopa työpöydän taustakuvakin.
        Jospa sinä tarvit stä "opiskelua", ennenkun alat poskeilemaan !?


      • mikkis penkoja..
        ei saa kysyä kirjoitti:

        Etkö sinä osaa lukea ?

        Johan sanoin, että en käytä pilveä ja kaikki tiedostot ja ohjelmistot on omassa koneessa, mutta Microsoft kopioi koneellani olevat tiedot, sillä jos teet uuden asennuksen, niin kaikki yleistiedot on heti koneessa, jopa työpöydän taustakuvakin.
        Jospa sinä tarvit stä "opiskelua", ennenkun alat poskeilemaan !?

        Minua taas ihmetyttää semmoinen asia että miten hemskatissa hotmailissa on minun facebook-profiilin kuva, vaikkei tuo hotmailin sähköposti ole missään yhteyksissä minun facebook profiiliin? Mitä kautta ne tonkii tuon face-profiilini tiedot, en omista edes Windows PC:tä.


      • veli valvoo ........
        mikkis penkoja.. kirjoitti:

        Minua taas ihmetyttää semmoinen asia että miten hemskatissa hotmailissa on minun facebook-profiilin kuva, vaikkei tuo hotmailin sähköposti ole missään yhteyksissä minun facebook profiiliin? Mitä kautta ne tonkii tuon face-profiilini tiedot, en omista edes Windows PC:tä.

        Iso veli Redmondissa tietää jopa senkin, koska käyt aamu pissillä ja paljon muutakin !? Pilvi servuri on "nykyaikaa" ?


      • hukkaan meni opinnot

        Opettele arkikuloimaan apina. Täällä palstalla kirjoitellaan, ei puhuta.

        Se, että kuola valuu suupielistäsi ylimielisyyksiä kirjoittaessasi... Ei valitettavasti kuulu tänne palstalle.


      • kuola suulle........
        hukkaan meni opinnot kirjoitti:

        Opettele arkikuloimaan apina. Täällä palstalla kirjoitellaan, ei puhuta.

        Se, että kuola valuu suupielistäsi ylimielisyyksiä kirjoittaessasi... Ei valitettavasti kuulu tänne palstalle.

        Missä koulussa sait opinnon, ( hukkaan meni opinnot ) ? Olisi kiva tietää, että en suosittele sitä tutuille !


      • Äikänmaikka
        hukkaan meni opinnot kirjoitti:

        Opettele arkikuloimaan apina. Täällä palstalla kirjoitellaan, ei puhuta.

        Se, että kuola valuu suupielistäsi ylimielisyyksiä kirjoittaessasi... Ei valitettavasti kuulu tänne palstalle.

        Vai että arkikuloimaan. Ei ne opinnot ole ehkä menneet sinulta täysin hukkaan, osaat näpätä jopa kolme pistettä riviin. Olet ehkä vain sattunut olemaan poissa peruskoulun siltä äikäntunnilta jolloin maikka puhui ääntämisasioista. Tekstistä on vaikeahko todeta artikulointivirheitä.


      • Tukiopetusta
        Äikänmaikka kirjoitti:

        Vai että arkikuloimaan. Ei ne opinnot ole ehkä menneet sinulta täysin hukkaan, osaat näpätä jopa kolme pistettä riviin. Olet ehkä vain sattunut olemaan poissa peruskoulun siltä äikäntunnilta jolloin maikka puhui ääntämisasioista. Tekstistä on vaikeahko todeta artikulointivirheitä.

        Suu vaadossa marakatit arkikuloivat siellä osaamattomuuttaan. Kasiin liittyen omaa typeryyttään siellä sulassa sovussa esille tuovat. Juovat sitten jatkumossaan sulaa ja sopua. Perin hölmöjä marakatteja siellä kasia arvostelemassa. Suu vaahdossa ja näppis räässä siellä kivasti siellä sitten höpöttävät kasin hienoista hattaroista ja bugeista.


      • Saa kysyä, mutta...
        ei saa kysyä kirjoitti:

        Etkö sinä osaa lukea ?

        Johan sanoin, että en käytä pilveä ja kaikki tiedostot ja ohjelmistot on omassa koneessa, mutta Microsoft kopioi koneellani olevat tiedot, sillä jos teet uuden asennuksen, niin kaikki yleistiedot on heti koneessa, jopa työpöydän taustakuvakin.
        Jospa sinä tarvit stä "opiskelua", ennenkun alat poskeilemaan !?

        Osaan lukea, luultavasti paremmin ja ymmärrän jopa lukemaani.
        Miksi sitten kitiset asiasta jos et edes käytä sitä?


      • ...
        Saa kysyä, mutta... kirjoitti:

        Osaan lukea, luultavasti paremmin ja ymmärrän jopa lukemaani.
        Miksi sitten kitiset asiasta jos et edes käytä sitä?

        Sulta mitään kysytty! Mitä siis vaahtoat ope?

        Erityisen hyvin komparatiivin käyttö handuissa, heh.


      • revi siitä..........
        Tukiopetusta kirjoitti:

        Suu vaadossa marakatit arkikuloivat siellä osaamattomuuttaan. Kasiin liittyen omaa typeryyttään siellä sulassa sovussa esille tuovat. Juovat sitten jatkumossaan sulaa ja sopua. Perin hölmöjä marakatteja siellä kasia arvostelemassa. Suu vaahdossa ja näppis räässä siellä kivasti siellä sitten höpöttävät kasin hienoista hattaroista ja bugeista.

        Meitä on joka lähtöön ! Yksi tykkää ädistä ja toinen tyttärestä, joten.............................?


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      114
      8925
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      39
      2653
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      129
      2390
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      22
      1999
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      14
      1756
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      11
      1550
    7. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      15
      1507
    8. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      10
      1438
    9. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      14
      1306
    10. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      5
      1247
    Aihe