takuuhuuto nimimerkki piippola85

järkilähtee

taitaa nimimerkki piippola85 pelata takuuhuudon piikkiin niinkun muutkin kovat huutajat. itse kilpailin kyseisen henkilön kanssa mutta ei itsellä kertakaikkiaan huudot riitä! näitä henkilöitä sielä näköjää riittää! pistää vaan ketuttaa jos ja kun ne pelaa firman piikkiin!!

18

183

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • banba

      joo samaa mieltä! itsekki tuli kokeiltua vaan eipä onnistanu kuten ei ikinä kyseisellä sivulla:/

    • looppi

      Tekee yhteistyötä sen puljun kans aika varmasti!

      • Homma Haisee

        Juu olen seurannut kyseistä nimimerkkiä ! Hänellä on kolme robottia huutamassa ja lisäksi useampi kohde manuaalisesti ! Pari päivää ainakin on huutanut manuaalisesti useampaa kohdetta jatkuvasti. Pitää istua tiiviisti koneen äärellä tai sitten on kehittänyt jonkun oman huutorobotin. Huutojen määrä viittaa kyllä ylläpidon omaan toimintaan ?


      • ....
        Homma Haisee kirjoitti:

        Juu olen seurannut kyseistä nimimerkkiä ! Hänellä on kolme robottia huutamassa ja lisäksi useampi kohde manuaalisesti ! Pari päivää ainakin on huutanut manuaalisesti useampaa kohdetta jatkuvasti. Pitää istua tiiviisti koneen äärellä tai sitten on kehittänyt jonkun oman huutorobotin. Huutojen määrä viittaa kyllä ylläpidon omaan toimintaan ?

        tuskin sielä omaan pussiin huudellaa:D


      • hahaha1
        Homma Haisee kirjoitti:

        Juu olen seurannut kyseistä nimimerkkiä ! Hänellä on kolme robottia huutamassa ja lisäksi useampi kohde manuaalisesti ! Pari päivää ainakin on huutanut manuaalisesti useampaa kohdetta jatkuvasti. Pitää istua tiiviisti koneen äärellä tai sitten on kehittänyt jonkun oman huutorobotin. Huutojen määrä viittaa kyllä ylläpidon omaan toimintaan ?

        taidat itekki losottaa sielä ku tiedät nii tarkasti:D:D


    • huba

      Samaa epäilen aika vahvasti!! Olisi jo voittanut aikalailla tavaraa normi ihmiseksi!

    • eisssss

      :DDDDDDDDDDDDDD

    • joopajoo3

      kateelliste panettelua sanon minä eihä sielä mitää omia huutajia ole:) HUUTAKAA PERKELE PAREMMIN NII EI TARVI TÄÄLÄ ITKEE:D:DDDDDDDDDDDD1

    • kauan huudellut

      Uudet huutajat eivät älyä huutamisesta mitään eivätkä tajua, keitä vastaan on turha huutaa. Luulevat, että kun on ostanut paljon huutoja, peittoavat kenet vaan. Kun ovat menettäneet paljon rahaa ja lopettavat ja ovat sitä mieltä, että senttarit ovat huijausta.

      • se joku

        On niitäkin joilla on sitä millä mällätä eli hyndee tarpeeks ei kato sillo oliko uusi vai vanha:D


    • huomionhakuako?

      Outoa nostaa näin yksittäinen nimimerkki esille ja varsinkin tämmönen ihan uus huutaja. En muista kyseistä nimimerkkiä nähneeni kuin vasta ihan lähiaikoina. Toinen outo asia on puhe kauhean kovasta huutajasta, jota vastaan ei mitenkään pärjää. Eihän tuo ole edes voittanut mitään millään hurjan korkeilla hinnoilla verrattuna moneen konkariin.

      Haetaankohan tässä nyt vain huomiota omalle nimimerkille? Ensin huudetaan hulluna montaa kohdetta. Saadaan muiden huomio ja sitten tuodaan nimimerkki esiin kovana huutajana ja Takuuhuudon piikkiin pelaajana. Saadaan muut huutajat epäilemään ja voittoja alkaa tippumaan ja näyttää toimivan, tullut heti viikkovoitot täyteen. Pitäsköhän alkaa omaakin nimimerkkiä nostamaan esille :D

    • tpt

      Ihan näin nimimerkin omistajana puhun että noista ei mikää pidä paikkaansa! ihan olen huutanut normaalisti kuten kaikki muutkin siellä. Enkä kyllä henkilökohtaisesti pidä tästä hommasta että tullaa johonki keskustelupalstoille mollamaan. Toki ihmisiä on joka lähtöön:) niin ja en kuitenkaa niin lapsellinen ja tyhmä ole että koittasin mainettani nostaa netissä näillä ihme sivuilla. Täytyy olla jo elämän vaikeeta jos pitää rueta täälä jauhaa tollasista asioista:)

      • poju kyykkyyn

        piippola poju on oikein lähettänyt kuvansa voittajagalleriaan. hui että varokaa nyt ihmeessä tätä kovis huutajaa :) ;) :)


      • "Konkari"

        Älä "piippola" välitä näistä kateellisista persaukisista idiooteista. Paras kun ei edes noteeraa koko urpoja. Saavat vain lisää vettä myllyyn. Itse olen huudellut Takuuhuudossa pitkään ja monessa muussakin senttarissa. Näitä paskanjauhajia aina välillä tulee ja itsekin olen ollut ties mikä huutokaupan oma botti, jälleenmyyjä, kusipäinen rohmu jne... näiden älykääpiöiden köyhässä ajatusmaailmassa. Katkeria idiootteja, joilla ei ole itsellä rahaa ostaa huutoja.. ;=)


      • Toinen konkari

        ISO RESPECT piippolalle!!! Täysin samaa mieltä konkarin kanssa!!! Todella rohkeeta vastata täällä ihan omana itsenään ja laittaa vielä kuva voittajagalleriaan!!!

        Vtuttaa ihan hlvetisti nää kateelliiset ksipäät!!! Ostakaa niitä huutoja ja huutakaa niin ei tarttee itkee ja kyllähän te ostattekin vtun urpot!!! Ei vain taida rahat riittää kunnon kisailuun niin pitää täällä yrittää saada näillä paskapuheilla kilpailua vähemmäksi???

        Tyhmiin ehkä uppoaa nää pskapuheet, mut ei meihin oikeisiin konkareihin.

        Perustelut:

        Kuka sellainen joka oikeasti ei usko senttarin rehellisyyteen ja ajattelee siellä olevan omia botteja huutamassa edes huutaisi itse??? EI KUKAAN!!!

        Miksi tämänlainen ihminen sitten edes seuraisi koko senttaria? NO EI MIKSIKÄÄN!!!

        Nämä helvetn idiootit silti tietää jokaisen nimimerkin, mitä on voittanut, päivän sisään voittajagalleriaan ilmestyneet kuvat ja kaikki mitä tuolla sivuilla yleensä tapahtuu. Miksi jos ei kerran kiinnosta ja on huijausta??? YRITTÄVÄT HÄÄTÄÄ MUITA KUN EI OO ITELLÄ RAHAA HUUTAA JOS JOUTUU IHAN OIKEASTI KISAAMAAN!!!

        Nyt kaikki muut ihan oikeasti rahaa käyttävät huutajat!!! Näistä idiooteista pitää päästä eroon!!! Onko ideoita?

        Mulla tuli sellainen ajatus, että seurataan tätä palstaa. Aina jos tulee omasta nimimerkistä jotain pään aukomista, katsotaan ketä vastaan ollaan lähiaoikoina huudettu ja annetaan selkään oikein urakalla aina kuin vain tämä nimimerkki näkyy huutamassa!!! EHKÄ SITTEN LOPPUU TÄÄ VTTUILU!!!


    • Syöpä leviää!!!

      Ei mitään ilmaishuutoja enää!!! Nämä ilmaisilla huutajat on senttihuutokaupan syöpä! Me maksavat huutajat rahoitetaan näiden syöpäpesäkkeiden voitot ja kun eivät ilmaisilla voita, niin käyvät meitä haukkumaan ja syyttelemään! Rahattomat menkööt sossuun pummaamaan! Ei tartte tulla tänne päätä paukuttaa!!!

      • ilmaisilla

        Ei pidä yleistää! Minä harvoin ostan huutoja. Keräilen ilmaisia kun niitä on saatavilla enkä ole koskaan missään ketään haukkunut!


    • Luude

      Mun mielestä ilmaishuudot on hyvä. Ne syö kivasti noiden kovien huutajien huutoja jotka on tän jutun syöpäläisiä ja nostaa loppuhintoja niin että tavarat on noille idiooteille kalliimpia. Lisää ilmasia ja paljon'

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 197
      2782
    2. Euroviisut fiasko, Suomen kautta aikain typerin esitys, jumbosija odottaa. Olisi pitänyt boikotoida!

      Tämän vuoden euroviisut on monella tapaa täydellinen fiasko. Ensinnäkin kaikkien itseään kunnioittavien eurooppalaisten
      Maailman menoa
      253
      2749
    3. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      66
      2382
    4. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      206
      1875
    5. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1364
    6. Tuollainen kommentti sitten purjehduspalstalla

      "Naisen pillu se vasta Bermudan kolmio on. Sinne kun lähdet soutelemaan niin kohta katoaa sekä elämänilo että rahat"
      Suhteet
      12
      1338
    7. Nukkumisiin sitten

      Käsittelen asiaa tavallani ja toiveissa on vielä että tästä pääsee hyppäämään ylitse. Kaikenlaisia tunteita on läpikäyny
      Ikävä
      4
      1307
    8. Syö kohtuudella niin et liho.

      Syömällä aina kohtuudella voi jopa laihtua.On paljon laihoja jotka ei harrasta yhtään liikuntaa. Laihuuden salaisuus on
      Laihdutus
      23
      1275
    9. Muistatko komeroinnin?

      Taannoin joskus kirjoitin aloituksen tänne komeroinnista eli hikikomoreista; syrjäytyneistä nuorista ihmisistä. Ehkä asu
      Suhteet
      49
      1245
    10. Nesteen bensapumput pois, tilalle latausasemat

      Näin se maailma muuttuu, kun Suomessakin liikenneasemat lopettavat polttoaineiden myynnin ja tarjoavat enää sähköä autoi
      Maailman menoa
      158
      1142
    Aihe