Jotenkin tuli (ties monennenko kerran) nyt juuri taas olo, että olen ihan kurkkuani myöten täynnä tätä palstaa *röyh*. Terveen merkki? ;)
Sua on aina kiva nähdä ja kyllä sitä taas odotankin, vaikka toisaalta siinä on semmoinen pieni "ongelma", että pidän susta sitä enemmän, mitä paremmin tunnen. En oikein vieläkään osaa suhtautua "oikealla tavalla". Välillä luulen olevani selvillä vesillä, mutta sitten aina kuitenkin tulee jotain ihmeen takapakkia.
Miehelle.
En jaksa näitä o l l e n k a a n.
4
106
Vastaukset
- Kaihoisa mies
Vastaan,vaikka en tiedä oliko tämä tarkoitettu juuri minulle.
Palstalla käyn,koska en ole kehdannut keskustella elämän tärkeistä asioista sinun kanssasi irl.Tämä palsta on paikka,jossa olen toivonut törmääväni sinuun.Arvaat varmaan elämäntilanteeni.Olen tienristeyksessä.Katse pitäisi suunnata eteenpäin.
Olet ollut mielessäni paljon nainen.Tuo sun "ongelmasi" on onneksi sellainen positiivinen ongelma.Odotan myös kovasti näitä meidän kohtaamisia.
Vaikea sanoa miten tähän kaikkeen tulisi suhtautua.Iloinen olen siitä,että olen saanut kokea jotain ainutlaatuista tunnetta.Toivottavasti tästä tunteesta ei tarvitsisi koskaan päästää irti.Selkeyttäisi varmaan tilannetta,jos voisimme kohdata ja jutella.- ap.
Et ole hän. Pojot sulle kuitenkin asiallisesta kirjoituksesta.
- kun painaa nä.....
Huopaaminen ja soutaminen elämässä on todella ärsyttävää,puhumattakaan verkonlaskussa jotta kanootti liikkuisi suoraan.
- ap.
Jos heittäis airot veke, ajelehtis vaan.
No ei ole ihan mun tyyliä, mutta meinaan siis, että elämähän kuljettaa miten kuljettaa ja virta vie.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala
Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka832475- 671435
Kyläkauppias ajoi kännissä töistä kotiin
Ei edes kallis auto estä humalassa ajamista, vaikka luulisi alkolukko olevan sellaisessa jo vakiovarusteena. https://ww811311EU komissio - EU-elpymisrahoja voidaan käyttää TILAPÄISESTI väärin!
Espanja ohjasi miljardeja euroja – Nyt EU-komissio teki yllättävän paljastuksen Skandaaliksi noussut Espanjan EU-rahoje111192- 79905
Kiitos upeasta palvelusta kukkamyyjä
Kiitos sinulle upea kaunis kukkamyyjä Kuhmon torilla 🌹 Upea iloinen asenteesi ja kaunis hymysi pelasti päiväni ❤️ Jäi19890- 54763
Ratikka Turkuun
Ei hyvä. Ja syy on siinä , kukaan ei osaa suunnitella oikeaa reittiä. Pitää huomioide, kiskoja sijaintia ei voi muutta100749Miehet trikoissaan
On se kauhian näkköistä, kun miehet tiukossa trikkoissa juoksentelloo ja mulukku paestaa trikkoijjen läpi. Kahtokkee pe30743- 30696